Snap ik, maar persoonlijk vind ik 500 euro weg gooien in 2 jaar pas echt zonde...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probleem is dat ik weinig waarde hecht aan meubels. Snap dat het voor iemand een investering kan zijn, maar na max 2 jaar ben ik het al zat en gaat ik meubels vervangen. Dat zal ook met de stoel zijn.
Dus zonde om daar geld in te stoppen naar mijn mening
dat is max wat ik wil uitgeven, en het is inderdaad voor 2 hoog uit 3 jaar. Maar dat is een keuze die ik gemaakt hebquote:Op maandag 30 januari 2012 21:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Snap ik, maar persoonlijk vind ik 500 euro weg gooien in 2 jaar pas echt zonde...
Voor dat bedrag kan je ze vaak scorenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
mooie stoel inderdaad, maar als ik me niet vergis beginnen de prijzen bij 2000 euro toch?
Dat vind ik echt te duur.
In dit geval niet, ik zal helemaal gek worden als 1 van me katten z'n nagels in een stoel zet van 2 a 5kquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je ze vaak scorenHet is een hoop geld, maar de helft van wat een barcelona chair kost en ontzettend waardevast. Al merk ik ook dat je dat niet echt uit maakt.
Die lamp is geweldig! Zo iets zoek ik ook nog voor precies de zelfde situatie. Kan je deze lamp ook in hoogte verstellen? Zo te zien wel toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef KingsCrown het volgende:
Afgelopen weken ons huis aangevuld met wat nieuwe meubels.
Onze Eames DAR stoelen zijn eergisteren binnengekomen, de lamp hebben we gekocht tijdens een kerstaanbieding.
[ afbeelding ]
Nu zijn we nog opzoek naar een leuke klok voor aan de wand. Heeft iemand nog suggesties? Tot 250,- EUR o.i.d. Hoeft niet typisch design te zijn, anders kom je al snel op de klokken van Nelson. En die vinden we net niet & te duur.
Een aantal klokken van Karlsson welke we leuk vinden zijn:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die lamp zie je echt overal (heb er zelf driequote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die lamp is geweldig! Zo iets zoek ik ook nog voor precies de zelfde situatie. Kan je deze lamp ook in hoogte verstellen? Zo te zien wel toch?
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je die vandaan hebt?
Top, dit is precies wat ik zoek. Effe sparen zie ikquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die lamp zie je echt overal (heb er zelf drie). Is van Artemide, met een snelle Google zul je zo een winkel in de buurt vinden. Alle hoeken (en dus hoogte) zijn instelbaar.
Misschien hebben ze nog ergens een imitatieversie voor je.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top, dit is precies wat ik zoek. Effe sparen zie ik
Prijzen verschillen online behoorlijk. Ook zijn ze gek genoeg in Londen veel goedkoper, dus ik heb ze hier gekocht. Geen idee waarom ze in Nederland zoveel duurder zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top, dit is precies wat ik zoek. Effe sparen zie ik
Namaak kopen is gewoon kansloos. Alsof je een 316i koopt en er een M3 badge op plakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Ah jij wilt mij een leuke bijdragen doen voor een stoel van 5k plus?
Top, zal ik anders even je een PM sturen voor me bank rekening?
Mwah, niet helemaal hetzelfde. Een 316 heeft gewoon minder features dan een M3. Je hebt tegenwoordig goede replica's (Google maar even voor vergelijkingen door "vintage" experts), die gewoon qua kwaliteit niks onder doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Namaak kopen is gewoon kansloos. Alsof je een 316i koopt en er een M3 badge op plakt.
Prima, je hebt nu een paar keer je mening duidelijk laten merken. Helemaal top en prima. Maar het draagt niks bij aan mijn vraag. En na 1x is je mening ook wel duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog ergens een imitatieversie voor je.
Ah bedankt voor de tip! ik gaat eens rond kijken op internet. Heb er toch geen haast bij dus heb alle tijdquote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Prijzen verschillen online behoorlijk. Ook zijn ze gek genoeg in Londen veel goedkoper, dus ik heb ze hier gekocht. Geen idee waarom ze in Nederland zoveel duurder zijn.
Natuurlijk, maar onderhandelen kan in Engeland ook nog. Gewoon grappig dat ik in NL veel meer kwijt ben dan in Engeland (twee huisjes), maar zelf vervoeren is net weer niet de moeite...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef KingsCrown het volgende:
Helaas is Londen niet naast de deur. Ook voor de eames stoelen kan je prima deals doen in NL eerst zoeken en dan onderhandelen.
Daar is mijn uurloon iets te hoog voor... Ik werk al 60 uur in de week.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:45 schreef Dagonet het volgende:
Gewoon een import handeltje opzetten. Design voor weînig.
Ik denk dat je gewoon een zooi mailtjes moet versturen naar de betere zaken en naar wat webshops die ook over een showroom beschikken. Wellicht dat één van hen je anders kan verwijzen naar een publieke ruimte die zo'n lamp heeft gekocht? (zoals een kroeg of museum).quote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Fackel het volgende:
Even aansluiten nu het over lampen gaat.
Na flink het internet afspeuren heb ik een lamp gevonden die ik eigenlijk wil hebben. Punt is alleen dat ik geen winkel kan vinden die hem heeft hangen... ook de leverancier/fabrikant heeft hem niet in een showroom of weet waar hij hangt.
Is wellicht één van jullie hem in een winkel tegengekomen? Graag wil ik hem in het echt bekijken voordat ik hem koop. Het gaat toch om c.a. ¤700,- en voor dat geld wil ik geen miskoop doen.
Kortom: weet iemand de Ornametrica van Bloom te hangen?
www.ornametrica.nl
[ afbeelding ]
Af en toe een bestellinkje opnemen voor wat dingen, beetje marge erop gooien en dan op de boot als je toch weer eens deze kant op komt. Niet een echte handel natuurlijk, het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Daar is mijn uurloon iets te hoog voor... Ik werk al 60 uur in de week.
Eerst mijn auto binnen krijgen... En de boot is ellende, ik vlieg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Af en toe een bestellinkje opnemen voor wat dingen, beetje marge erop gooien en dan op de boot als je toch weer eens deze kant op komt. Niet een echte handel natuurlijk, het moet wel leuk blijven..
Dat lijkt me haast een retorische vraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef zapato61 het volgende:
even een vraagje over Eames Lounge Chair. Als ik google is deze stoel op sommige sites 799 euro en op andere 8700 euro. Is die van 799 dan de neppe?
Heb es verder gegoogled en idd zijn neppers. pfffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me haast een retorische vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |