Kutlapo.quote:
Ik proefquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kutlapo.En dan nog wel van een mod.
Wel een goede TT! 14.gif
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik proef
zie
voel
snuif
lik
denk
hoor
bemerk
opmerk
trek
pijp
pik -op
jaloezie!
Verveeld, zo in de trein. Bah...quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben jij een kinderachtige mod zeg.
Smoesjes smoesjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verveeld, zo in de trein. Bah...
Milk&Fruit Banaan, het is net alsof je bananenkwark drinkt.quote:
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
"Dames en heren, goedemiddag, volgend station is Amersfoort."
Schiphol. Eventjes iemand oppikken (een buitenlandse studente) en dan terug naar mijn heimatquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:
Jezelf een jonge tedere God noemen._! Groei nou eens op man!
En dan bedoel ik niet dat je een volwassen tedere God moet worden.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Een volwassenen tedere God, die positie is al ingenomen, dus ik moet jong blijven ja dat heb je goed gezien. Ik kan er ook niks voor!
Maar ik vind dat ik best volwassen ben. Maar jij bent betoverd door tovenaren.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Argo het volgende:
[..]
De naam van Jezus ter onrechte gebruiken das een zonde. Zie je nu wel dat je betoverd ben je zondigt zelfs!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus bestond niet, God bestaat niet en de Bijbel is één grote leugen.
Ik ben namelijk atheïst.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja je bent betoverd want een waanzin die je hier spuit. Ik hoop dat de betovering gauw kon stoppen. Ik heb met je te doen maar weet dat ik je zal bevrijde!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Magie en betoveringen bestaan ook niet.
En ook al bestond het, hoe wou je mij gaan bevrijden dan?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet de tovenaar laten zien dat de jonge tedere God hem stopt. Net zoals ik die draken versla. En jawel het bestaat alleen betoveren ze je zo dat je denkt dat het niet bestaat.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe ga jij die tovenaar stoppen? Jou enige kracht is toch teder de liefde bedrijven?
Deze user spoort niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben ook een God, met speciale krachten, en een ridder in opleiding.
Is in KLB al een topic over ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze user spoort niet.
Die quotes komen uit dat topic.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is in KLB al een topic over ofzoDat iedereen denkt dat hij Socios of AP is.
Oh ik stopte bij de OP al met lezenquote:
Ik ging helaas een discussie met Argo aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh ik stopte bij de OP al met lezen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:55 schreef Argo het volgende:
TL:DR (Nummers betekenen dat deze stukjes van essentie zijn om te lezen.
1
Nou ok ik lees dus de Bijbel, ik wou me er toch eens in verdiepen. Nu preek ik hem niet, maar helaas preken mensen altijd tegen mij! Dat ik hem niet moet lezen, ik zal vertellen wat er allemaal gebeurd.
Nu had ik op school een studie uur op de eerste dag. Er was nog geen huiswerk, maar de menthor zei op de intro neem dan maar wat mee om te lezen of zoiets, nou dat deed ik dus ik naam mijn mooie staten Bijbel mee. Ik zal omschrijven wat er gebeurde.
2
Ik pak mijn bijbel uit mij rugzak, mijn nieuwe klasgenootjes zien dat ik een huge ass boek pak. Ze komen kijken en zien de titel Bijbel, ze lopen weer weg kijken elkaar radeloos aan en beginnen wat te giechelen aan de andere kant van de klas.
3
Vervolgens zat ik wel in een leuk stukje, en waren er wel een aantal leuke passages, dus ik dacht ik lees hem door, dat zijn nog 3 extra kwartiertjes. Nu ga ik aan een tafel zitten in de aula, ik haal die Bijbel eruit. Begint zon Moslim me opeens uit te schelden als hij ziet dat ik een bijbel open trek. Nou een hoop heibel, gaat die hele tafel opstaan omdat die moslim dat wilt, en schuiven ze vervolgens ergens anders aan. En niemand is meer bij mij komen zitten. En mijn klas kijkt me de hele tijd raar aan, en vraagt hoe ver ik al ben.![]()
Optioneel (4)
Ik preek er niet over, maar als mensen me dan vragen hoe het gaat met mijn bijbel studie en ik open erover praat negeren ze me, of zeggen ze dat ik moet kappen met erover te spreken! The fuque zij vragen het mij toch?![]()
![]()
Klacht lijkt mij duidelijk.
Ja zo'n megatroll moet je gewoon negeren mien jung.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging helaas een discussie met Argo aan.Discussiëren met een gek is niet aan te raden.
Nog een OP van Argo:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja zo'n megatroll moet je gewoon negeren mien jung.
Ik zeg: 'DOEN!'quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Renesite het volgende:
Wanneer ga ik hem vertellen dat ik van de mannenliefde ben en een vriend heb? Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je TRU al geprobeerd, daar krijg je misschien meer support.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de meeste daar ook betoverd zijn. Het zijn de boze tovenaren die ik moet ontmaskeren voordat ik hier veel informatie kan geven, want hoe meer zij weten hoe meer kwaad zij kunnen uithalen.
Vertel+ picsquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Frituren met de magnetron is een beetje mislukt...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vind je op FOK! toch zoveel van die zeer rare buitenbeentjes/eenlingen?
In je eentje een bijbel (uberhaupt: bijbel) gaan zitten lezen ipv in je nieuwe klas vrienden gaan maken.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argo is hopelijk een geval apart, anders heb ik medelijden met vele FOK!kers.
quote:
Laat eens zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De kipkorn is helemaal verbrand
Je hebt toch een cameraquote:
Gebruik dan ook een koekenpan, mijn frikandellen en kaassoufflees waren gisteren anders van perfecte horecakwaliteit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Frituren met de magnetron is een beetje mislukt...
Die frituur je, die doe je niet in de koekenpan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een koekenpan, mijn frikandellen en kaassoufllees waren gisteren anders van perfecte horecakwaliteit.
Mensen die niet improvisatiequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die frituur je, die doe je niet in de koekenpan.
Wat deze man zegt.quote:
Frituur is lekkerder, daar worden ze tenminste knapperig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Omdatappel het volgende:
Kaassouflees kunnen in de koekenpan.
of op de barbecuequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Omdatappel het volgende:
Kaassouflees kunnen in de koekenpan.
Mensen die een frituurpan nodig hebbenquote:
Mensen die altijd makkelijkste weg kiezenquote:
Is toch handig als je naast een grill en koekenpan ook een frituurpan hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen die een frituurpan nodig hebben
Mannen die niet kunnen kokenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Intronic het volgende:
Mensen die geen vrouw hebben om te koken.
Ik kan ook wel een kaassoufflé in de koekenpan klaarmaken, maar uit de frituur vind ik ze het lekkerste.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die altijd makkelijkste lekkerste weg kiezen.
Oftewel: mensen die niet kunnen koken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken
Tevens vrouwen die niet kunnen koken
Mannen die samen met hun vrouw kokenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken
Tevens vrouwen die niet kunnen koken
Fixed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel: mensen vrouwen die niet kunnen koken.
Herman den Blijker, Cas Spijkers, Joop Braakhekke, Gerard Fagel, Lonny Gerungan, Pierre Wind. Allemaal chefkoks, noem eens een bekend chefkokkin...quote:
Die verdienen er geld meequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Herman den Blijker, Cas Spijkers, Joop Braakhekke, Gerard Fagel, Lonny Gerungan, Pierre Wind. Allemaal chefkoks, noem eens een bekend chefkokkin...
Juist, want mannen zijn de eckte bazen in de keuken.
Nee, eigenlijk niet. Jij wel dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
Ez, kom jij nog wel eens in de radiotopics of niet?
quote:
Nee, geen zin in. Het zal me allemaal wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Jij wel dan?
Same here.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Het zal me allemaal wel.
Het schijnt dat radio onzin dankzij mij ten onder is gegaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Het zal me allemaal wel.
Vrouwen die denken dat ze macht hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat radio onzin dankzij mij ten onder is gegaan![]()
Zal ik in het radio topic gaan posten? Ik heb blijkbaar macht
Ach, ik laat die mensen lekker hun pleziertje hebben. Ik val ze niet lastig en zij mij niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat radio onzin dankzij mij ten onder is gegaan![]()
Zal ik in het radio topic gaan posten? Ik heb blijkbaar macht
Neuh absoluut niet zelfs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze macht hebben.
Tot je in kpd gaat kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ach, ik laat die mensen lekker hun pleziertje hebben. Ik val ze niet lastig en zij mij niet.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze macht hebben.
quote:
quote:
Van alle mensen weet jij dondersgoed dat ik dat juist helemaal niet denkquote:
Doeiquote:
Breng je die meteen ff naar mij?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff een kistje pinten halen, bij deze nog een plaat uit 2003.
Industrial Strength Europe
Ik moest lachenquote:Beast looks more like Grover on steroids
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Voor de mensen die x-men kennen,
ik kwam deze uitspraak tegen:
[..]
Ik moest lachen
Jezelf quotenquote:
GMTA brah.quote:
quote:
Hallon!quote:
Brofist terug:quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:51 schreef Jac0bus het volgende:
Deze brofist is voor Rez
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
Je UIquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
[..]
Hallon!
[..]
Brofist terug:
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff een kistje pinten halen, bij deze nog een plaat uit 2003.
Industrial Strength Europe
Ja, die andere representeerde ook Rusland, dus voor de veiligheid houd ik de oude maar.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die andere representeerde ook Rusland, dus voor de veiligheid houd ik de oude maar.Sorry.
Diefquote:
Je had ze gisteren op skype moeten horen toen ze jouw plaatje zagenquote:
Sorry, ik zal geen facebookplaatjes meer posten.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had ze gisteren op skype moeten horen toen ze jouw plaatje zagen_!
Hard lachen en vind ik leuk enz roepenquote:
Ik ben grappig, ik weet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hard lachen en vind ik leuk enz roepen
Vis een optie?quote:
Lief meisje op 0:17.quote:
Nee, ik heb net een broodje frikandel op, dus vis is nu geen optie.quote:
Okay dan uhmquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een broodje frikandel op, dus vis is nu geen optie.
waarom dat nou weer?quote:
Ga je nu weer lyrics plaatsen? Doe dat dan even in één post, dank je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:59 schreef Dalando het volgende:
WE ARE POSSESSED BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Maandag pas weer geld dus nu even geen geld voor bierquote:
Nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je nu weer lyrics plaatsen? Doe dat dan even in één post, dank je.
Da's kutquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag pas weer geld dus nu even geen geld voor bier
quote:
Was het maar kut dan had ik er nog wat aanquote:
Huppelmuts heeft dus blijkbaar zin in wat "plezier"quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan
Immerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft dus blijkbaar zin in wat "plezier"
Ga haar dat geven dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Huppelmuts heeft dus blijkbaar zin in wat "plezier"
Ik vind BBQ dus gewoon niet eens lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat denk je, iedereen raakt opgewonden van mij.
Ik denk niet dat jij de worst bent waar we het over hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat denk je, iedereen raakt opgewonden van mij.
Ik ook niet, maar dat doet er verder niet toe, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind BBQ dus gewoon niet eens lekker
Ik ben wat jong voor huppelmuts denk ikquote:
link?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie wel gestemd in het oorlogstopic?
Verpest het moment nou niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de worst bent waar we het over hebben.
Bedankt he!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben wat jong voor huppelmuts denk ik
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben wat jong voor huppelmuts denk ik
Vrouwen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedankt he!!
Nu voel ik me meteen heul oud
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat ik zo jong ben. Als ik wat ouder zo zijn zou ik nu meteen een taxi bellen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedankt he!!
Nu voel ik me meteen heul oud
Vind je vriendin vast wel goedquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat ik zo jong ben. Als ik wat ouder zo zijn zou ik nu meteen een taxi bellen.
Boh dat scheelt gewoon 10 jaarquote:
Dat gaat toch prima, misschien is Huppelmuts wel een focking lekkere MILF.quote:
Ik dacht dat je al in de 40 was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je vriendin vast wel goed
[..]
Boh dat scheelt gewoon 10 jaar![]()
Bijna 11 zelfs
Ja maar als ik 10 jaar eerder geboren was had ik waarschijnlijk nooit mijn huidige vriendin gevonden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je vriendin vast wel goed
[..]
Boh dat scheelt gewoon 10 jaar![]()
Bijna 11 zelfs
Nee ben ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat toch prima, misschien is Huppelmuts wel een focking lekkere MILF.
Levensmoe?quote:
Goede!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar als ik 10 jaar eerder geboren was had ik waarschijnlijk nooit mijn huidige vriendin gevonden. [ afbeelding ]
Ik durf niet naar de meet.quote:
de finale wordt leukquote:
Pussy.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de meet.
Ezje ik ga niet hoor
Ja nou dit wordt mn eerste nuchtere meetquote:
Ik neem Whisky mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dit wordt mn eerste nuchtere meet
Ik moet rijden.quote:
Ja er is toch geen mogelijkheid tot slapen daar?quote:
Een aantal FOK!kers overwegen om te overnachten en zullen dus de benodigde spullen zoals tenten, luchtbedden etc. zelf meenemen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er is toch geen mogelijkheid tot slapen daar?
Ja of ik blijf nuchter en rij ongeveer 30km naar huisquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Een aantal FOK!kers overwegen om te overnachten en zullen dus de benodigde spullen zoals tenten, luchtbedden etc. zelf meenemen.
Gijp dissaproves?quote:
Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of ik blijf nuchter en rij ongeveer 30km naar huis
Vanaf volgende week bij Nunspeet in de buurtquote:
Natuurlijk, Nunspleet!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf volgende week bij Nunspeet in de buurt
Mjahquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of ik blijf nuchter en rij ongeveer 30km naar huis
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Ritmo het volgende:
Waarom vind je op FOK! toch zoveel van die zeer rare buitenbeentjes/eenlingen?
In je eentje een bijbel (uberhaupt: bijbel) gaan zitten lezen ipv in je nieuwe klas vrienden gaan maken.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argo is hopelijk een geval apart, anders heb ik medelijden met vele FOK!kers.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle argumenten worden door de geestelijke blinden verworpen, maakt niet uit hoe sterk ze zijn.Waarschijnlijk ga je dit argument ook verwerpen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ik begrijp je, ik vergeef je ook. En ik hou van je als mijn naaste ik weet dat het de schuld van boze tovenaren is! En ik zal je dan ook beschermen. Maar weet jij waar ik de boze tovenaren kan vinden? Dan kan ik je bevrijden als je met mij samen werkt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kan je vinden in Zweinstein, dat is ergens in Groot-Brittannië. Veel succes mijn brave ridder.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal heen gaan, en ze met de grond gelijk maken. Ik moet eerst een strategie bedenken aangezien boze tovenaren de zee manipuleren mogen ze niet weten van mijn komst. Wellicht bekijken ze dit topic al en is niemand hier veilig.
Oh dan zit aan de overkant van het veluwemeer het terrein waar Defqon.1 & lowlands zaten, naast walibi enzo.quote:
En dan kom ik thuis en staat er bier koudquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh dan zit aan de overkant van het veluwemeer het terrein waar Defqon.1 & lowlands zaten, naast walibi enzo.
Heb jij misschien een kort pittig kapsel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom ik thuis en staat er bier koud
En dat allemaal voor mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom ik thuis en staat er bier koud
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
The Opposites - Licht Uit (Coone Remix)
Lang blond haarquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij misschien een kort pittig kapsel?
Neequote:
Meiden met lang haarquote:
Niet haten op Marokipquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh noes, heb je haar weer.Hallon!
haterquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh noes, heb je haar weer.Hallon!
Best irritant hoor.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is hier een hater dan?
[..]
Nice!
quote:
Ik omdat ik nee zeiquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is hier een hater dan?
[..]
Nice!
Nooit steeds niet in het liefde gedeelte van onze relatie? Duurt lang deze keer.quote:
Je bent irritantquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit steeds niet in het liefde gedeelte van onze relatie? Duurt lang deze keer.
Dat is dus MocroKip, Marokip klinkt als een gerecht.quote:
Ik vind jou ook heel aardig. Kusjes en knuffels!quote:
Weer eens wat anders dan pussen eatenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dus MocroKip, Marokip klinkt als een gerecht.
Het is MaroKipquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dus MocroKip, Marokip klinkt als een gerecht.
Tegen jou wel jaquote:
?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet gedwongen melk gaan kopen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik de keuken in. Zoonlief heeft honger
Melk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet gedwongen melk gaan kopen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik de keuken in. Zoonlief heeft honger
Ja, want dat doe jij ook altijd door de saus enzo, en in je chocolademelk, en je pannenkoekenmix.quote:
Ja, like a boss.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want dat doe jij ook altijd door de saus enzo, en in je chocolademelk, en je pannenkoekenmix.
quote:
Argo!quote:
je hebt 19953 posts, bijna je 20kquote:
BAM BAM BAM GO AWAY WITH YOUR LYRICS BAM BAM BAM.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Dalando het volgende:
LOCK YOUR DOORS
KINGS OF THE UNDERGROUND
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
It's fridayquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja mensen ik ben onderweg naar huis!
Ben gelijk in een zuipstemming want vanavond ga ik lekker dronken worden in de stad
niet haten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
BAM BAM BAM GO AWAY WITH YOUR LYRICS BAM BAM BAM.
Hahaquote:
Ik weet hoe het is mattiequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
SV, heb net een krat bier naar huis gesleept. Ik ben er gewoon uitgeput van... Conditie is echt -1
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Geelman het volgende:
BIJBEL!!!!![]()
Alleen echte bazen lezen de Bijbel.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Het lachen zal je vergaan, ik begin haast te denken dat jij een boze tovenaar bent!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben even kwaadaardig als Voldemort, vrees mij en mijn duistere magie!
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar als dat hun leider is, dan stel ik je voor je nu over te geven. Voordat ik een goddelijke bijeenkomst bijeen roep!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Blijf vooral maar lachen, totdat ik je toverstaf verniel. Dan ben je niks meer.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de vier gevaarlijkste duistere tovenaars ter wereld. Voldemort is die gozer helemaal links en ik ben de gozer met de baard.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ons schoonmaakteam, wij geven ook om hygiëne weet je.
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Godverdomme krijg net een DM van Huppelmuts dat zij de rol al heeft genomen
Hij wordt grappiger en grappiger.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!
Terecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
Lekker weer, raam open, hardcore keihard door de speakers. Fuck the world. Ik neuk iedereen, nohomo.
Volkswijkterreur
do not feed the troll svpquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wordt grappiger en grappiger.![]()
Ik heb zo'n beeld dat het hier gaat om een gristen-emo uit de periferie. Zo'n iemand die gelooft in geesten en aliens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
(LULVERHAAL)
Hij wordt grappiger en grappiger.![]()
En tovenaars.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beeld dat het hier gaat om een gristen-emo uit de periferie. Zo'n iemand die gelooft in geesten en aliens.
Hij denkt dat er uit zie als Dumbledore en dat ik één van de vier duistere tovenaars ben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Intronic het volgende:
Blijf vooral maar lachen, totdat ik je toverstaf verniel. Dan ben je niks meer.
????
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon 150% van het minimumloon hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jullie betoveren hem, zonder betovering hebben ze geen lust naar geld!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal onder invloed van de Imperius-vloek.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal hem opheffen, en ik zal jullie bestrijden, dat het heilige water je mag doen branden!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe wil je de vloek gaan opheffen zonder magie?
quote:
quote:
Haha, jij larpt.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
Mijn naam is Ragboer, ik kom uit het derde daluniversum. Ik ben nu te gast op planeet aarde. Ik voel me hier niet thuis, maar over 2 weken ga ik met de schotel x88 terug naar mijn planeet. Deze schotel stijgt op vanuit Düsseldorf. Op mijn planeet is veel goud en zilver te vinden, veel meer dan hier.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef Dalando het volgende:
Mijn naam is eigenlijk Bïër, ik reis met de Bïërcäpsüle naar de bïërplänëët.
Nee man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet in geesten geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |