quote:
Ik weet niet wat dit alles is, maar als dit jullie tovenaar instrumenten zijn, en jullie me gaan vertellen wie jullie die instrumenten levert. Besef dat ik hem zal opsluiten, en hij zal worden berecht!quote:
Ze krijgen gewoon 150% van het minimumloon hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!
Maar jullie betoveren hem, zonder betovering hebben ze geen lust naar geld!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze krijgen gewoon 150% van het minimumloon hoor.
Ja, ze zijn allemaal onder invloed van de Imperius-vloek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jullie betoveren hem, zonder betovering hebben ze geen lust naar geld!
Ik zal hem opheffen, en ik zal jullie bestrijden, dat het heilige water je mag doen branden!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal onder invloed van de Imperius-vloek.
Hoe wil je de vloek gaan opheffen zonder magie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal hem opheffen, en ik zal jullie bestrijden, dat het heilige water je mag doen branden!
Gods kracht!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe wil je de vloek gaan opheffen zonder magie?
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_scotsman anyone?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:28 schreef Argo het volgende:
Dat ligt bij die mensen die dat boek niet goed lezen. Of het boek misbruiken.
Ja jullie zijn allen betoverd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
Beste sprookjesboek dat mijn vader mij ooit heeft voorgelezen.
quote:
wtf is begatquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]De Bijbel is een kutboek zal ik je zeggen. Ik wilde het een keer gaan lezen maar dat liet ik toch maar vallen toen ik de eerste 3 pagina's las: And Adam begat Abraham, and Abraham begat Isac, and Isac
3 pagina's lang
Niet iedereen die de bijbel / koran / tora leest, hangt die godsdienst aan. Sommige mensen willen eerst weten waar ze het over hebben voor ze beginnen te bashen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
Mensen die de bijbel lezenMensen die geloven in een onzin verhaal en daardoor hun zondag verspillen
Waarom zou je zo'n boek gaan lezen? Ik weet wel dat god niet bestaat en er onzin verhaaltjes in staan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:27 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Niet iedereen die de bijbel / koran / tora leest, hangt die godsdienst aan. Sommige mensen willen eerst weten waar ze het over hebben voor ze beginnen te bashen.
Je kan het ook objectief lezen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:28 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n boek gaan lezen? Ik weet wel dat god niet bestaat en er onzin verhaaltjes in staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |