Die kan je vinden in Zweinstein, dat is ergens in Groot-Brittannië. Veel succes mijn brave ridder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ik begrijp je, ik vergeef je ook. En ik hou van je als mijn naaste ik weet dat het de schuld van boze tovenaren is! En ik zal je dan ook beschermen. Maar weet jij waar ik de boze tovenaren kan vinden? Dan kan ik je bevrijden als je met mij samen werkt.
En stemmen SGP, uiteraard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Geelman het volgende:
BIJBEL!!!!![]()
Alleen echte bazen lezen de Bijbel.
Ik zal heen gaan, en ze met de grond gelijk maken. Ik moet eerst een strategie bedenken aangezien boze tovenaren de zee manipuleren mogen ze niet weten van mijn komst. Wellicht bekijken ze dit topic al en is niemand hier veilig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die kan je vinden in Zweinstein, dat is ergens in Groot-Brittannië. Veel succes mijn brave ridder.
Imo een leuk sprookjesboek ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Geelman het volgende:
BIJBEL!!!!![]()
Alleen echte bazen lezen de Bijbel.
quote:
Ja omdat je betoverd bent! Maar kom niet bij mij aan huilen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef Dalando het volgende:
"God zal u straffen!"Lijkt mij een beetje onrealistisch.
Ja, ik ben even kwaadaardig als Voldemort, vrees mij en mijn duistere magie!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Het lachen zal je vergaan, ik begin haast te denken dat jij een boze tovenaar bent!
Wat heeft deze gast gesnoven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja omdat je betoverd bent! Maar kom niet bij mij aan huilen!
Ik weet niet wie dat is, maar als dat hun leider is, dan stel ik je voor je nu over te geven. Voordat ik een goddelijke bijeenkomst bijeen roep!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ben even kwaadaardig als Voldemort, vrees mij en mijn duistere magie!
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.
Blijf vooral maar lachen, totdat ik je toverstaf verniel. Dan ben je niks meer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo'n type die high van het leven is.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar als dat hun leider is, dan stel ik je voor je nu over te geven. Voordat ik een goddelijke bijeenkomst bijeen roep!
Oeh oeh mag ik dat wijf zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de vier gevaarlijkste duistere tovenaars ter wereld. Voldemort is die gozer helemaal links en ik ben de gozer met de baard.
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de vier gevaarlijkste duistere tovenaars ter wereld. Voldemort is die gozer helemaal links en ik ben de gozer met de baard.
Dat is ons schoonmaakteam, wij geven ook om hygiëne weet je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!
Godverdomme krijg net een DM van Huppelmuts dat zij de rol al heeft genomenquote:
Wie is je dealer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef Argo het volgende:
[..]
En die mensen op de achtergrond? Zijn dat jullie gijzelaars? Ik zal jullie systematisch vernietigen. Wacht maar!
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ons schoonmaakteam, wij geven ook om hygiëne weet je.
Cocaïne? Heroïne?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie smerige tovenaren. Ik zal niet rusten voordat ik jullie heb opgespoord. Ik zal die mensen wreken! Zomaar het schoonmaak team betoveren, nee hier heb ik geen woorden voor! Ik zal ze wreken. Ik zal strijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |