Vanwege topics zoals deze.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:58 schreef Argo het volgende:
Titel lijkt mij duidelijk... Ja verglijken=Vergelijken.
Ik word het een beetje moe al die dm's die vragen of ik een van beide ben.
![]()
Ik ben Argo een jonge tedere God. En stop nu met dm's te sturen.
Dank u.
gr gr.
Ik ben een tedere jonge God. Mijn avatar is slechts voor schijn, zodat mijn identiteit veilig blijft. Omdat boze tovenaren het op mij gemunt hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef Scuidward het volgende:
Hoe uit zich dat tedere? Wie is de man achter het bruine breiwerk?
Ok, duidelijk. Want dat tedere (waar je vakkundig omheen draait) is natuurlijk de bron van de eeuwige jeugdquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben een tedere jonge God. Mijn avatar is slechts voor schijn, zodat mijn identiteit veilig blijft. Omdat boze tovenaren het op mij gemunt hebben.
Te veel om op te noemen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:02 schreef OmniRocket het volgende:
hoeveel typo's maak je gemiddeld per post?
Zelfs jij?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:02 schreef Knevelt het volgende:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk ook altijd al zo'n vermoeden had dat jij gewoon een kutkloon bent van Socios of AP.
AdvancedPower_!
Nee ik wil een Volwassene tedere God worden. Maar dat duurt even, ik moet nog beproevingen doorstaan en de sterkste draak die der is verslaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Want dat tedere (waar je vakkundig omheen draait) is natuurlijk de bron van de eeuwige jeugd
AP is de sterkste draak die er is... moet je nu zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef Argo het volgende:
Nee ik wil een Volwassene tedere God worden. Maar dat duurt even, ik moet nog beproevingen doorstaan en de sterkste draak die der is verslaan.
Ap is dat een draak? Ik ben een jonge tedere God. Ik kan geen draak en een jonge tedere God tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
AP is de sterkste draak die er is... moet je nu zelfmoord plegen?
Ik ben geen hoer maar jong en teder, dat geld ook voor mijn pik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:05 schreef jagga het volgende:
omdat je een aandacht hoer bent. Net als AP.
Tevens ben je snel op je pik getrapt. Net als Socios.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat je irritant bent waarschijnlijk.
je vraagt waarom mensen je met die 2 kneusjes vergelijken. Daarom dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ap is dat een draak? Ik ben een jonge tedere God. Ik kan geen draak en een jonge tedere God tegelijk zijn.
[..]
Ik ben geen hoer maar jong en teder, dat geld ook voor mijn pik.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:06 schreef Argo het volgende:
Ik ben geen hoer maar jong en teder, dat geld ook voor mijn pik.
Ja ik krijg dm's hoe zou jij dat vinden, om die de hele tijd te krijgen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
je vraagt waarom mensen je met die 2 kneusjes vergelijken. Daarom dus.
En ja je bent wel een aandachtshoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |