Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.
En jij denkt niet dat ze in de tussentijd nog een salarisverhoging krijgen?
overgrote deel, tja, dat kan 6 ton zijn, dat kan 7 ton zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.
http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
En de transfers van Doedelzak zijn juist vorig seizoen afgeboekt zodat het verlies minimaal was. Creatief boekhouden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
Volgens mij loop bij elke club het boekjaar eind juni af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
3 miljoen per jaar minder dus, de spelers die ze hebben vastgelegd kosten in aankoop 10 miljoen meer dan dat PSV uit transfergeld had overgehouden. Die mannen liggen allemaal voor 4-5 jaar vast. Tuurlijk zal dat salaris omhoog gaan, maar dat zou kunnen zijn bij CL deelname, of goed functioneren wat ook weer een hogere verkoopprijs oplevert. Wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef stoeltafel het volgende:
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.
Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.
Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
Ik denk ook wel dat er voldoende supporters hun vraagtekens zetten bij de aankopen. En bij het vele geld dat er mee gemoeid is, maar het kan ook voor onrust stoken, terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
PSV publiek is altijd verwend geweest, misschien niet altijd met het mooiste voetbal, maar wel met de beste prestaties nationaal gezien in de laatste 20-30 jaar. 3 jaar geen kampioen is inderdaad lang, en dan krijg je gefluit. Maar dat heb je bij iedere ploeg die ondermaats presteert. Overal lopen supporters voortijdig weg, als hun team 10 minuten voor tijd de 0-3 om de oren krijgt. Maar het team in de steek laten, ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren. het Philips stadion, is procentueel gezien nog steeds een goed gevuld voetbalstadion.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behoudenVeel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
Inderdaad, zoals zo vaak maken supporters van andere ploegen, zich er meer zorgen om dan PSV supporters zelf.quote:
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?quote:
Ik denk dat veel PSV supporters, Fred Rutten als grootste struikelblok ziet op weg naar de landstitel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ()
Je hoort ons even niet over Rutten inderdaad omdat hij op dit moment geen probleem is. Als je de supporters echter gaat vragen wat ze van hem vinden zal je nog steeds horen dat ze liever een andere trainer zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
[..]
quote:Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
Leuk dat je weer terugbentquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.
Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel. (maar ik zeg 2e plek).
Kampioenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens
Trechtervoetbal FTW!
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit.
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.
En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?
Of is iedereen het erover eens: geld = goed? Maakt niet uit hoe je eraan komt.
Geld is inderdaad goed, het is gewoon een zakelijke deal, zoals je dat in het bedrijfsleven zo vaak ziet. Ajax speelt ook in een stadion dat niet van zichzelf is. (ook zakelijke deal) en ook daar heb ik geen moeite mee. Er wordt vaak gedaan alsof PSV de enige ploeg is die financiele steun heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
[..]
Welkom in 2011 jongeman.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dank je. Dit is blijkbaar hoe men rolt heden ten dage.quote:
De spelers zijn goed genoeg, dus we trechteren ze zo de goal inquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens
Trechtervoetbal FTW!
Andere clubs verkopen ook hun stadion en grond, ging je ook hun topic klagen? Of omdat PSV een titelkandidaat is is het wel interessant?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit dus. Grotere tragedie kun je je als fan niet indenken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Wijnaldum nog even 11-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion.
quote:
Who cares.....? Als ze samen maar voor 25+ worden verkocht over 3 jaar.......quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.
Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen.
Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.
Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen.
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...
http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
Who the fuck do you support?quote:
Lees onder zijn reactie. Is niet waarquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.
Wtf
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speeltquote:
Klopt, is inderdaad net zo triest als het 'we love you celtic' zingen als je in het PSV-uitvak zitquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt
Die reactie zie ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees onder zijn reactie. Is niet waar
ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadionquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
TheSANDERRRRrquote:
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechtequote:Op zaterdag 3 september 2011 02:16 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
Misschien is de liefde van de PSV fans groter dan die van Celtic naar PSV toe, kan toch? maar dat klopt ja dat die jood dat ook kan hebben..quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte
En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
Ach dat is bij PSV Europees ook zo vaak.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marc Wilmots?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:31 schreef stoeltafel het volgende:
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
Misschien omdat Ajax in het buitenland een grote club met veel fans is? Ik zie bij Ajax ook wel eens mensen met tenues uit de Premier League lopen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen
haha wat een baasquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
De eerste voetbalwedstrijd die je kijkt? Hoe vaak spelers 1op1 tegen de keeper verprutsen...rampzalig gewoon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
Mwa, niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSVquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Het is allebei leukWK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder...
Alleen gebeurd het ene niet in 10 jaar en het andere misschien welquote:Op zondag 4 september 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV
Tamataquote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Mertens--Matavs---Labyad--
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
idd, mensen denken volgens mij dat nederland niet eens hoeft te kwalificerenquote:Op zondag 4 september 2011 11:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
Gast, echt...quote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Stroot----Toivonen--Wijntje---
Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
Tamata vind ik onderhand nog slechter dan Manolevje. Maargoed de kerel is nog jong en kan alleen nog maar beter worden, dus vooruit hij krijg de voorkeurquote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
Volgens mij stond hij minimaal 20x tegenover de keeper en faaldequote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
Berg laakt PSV en is klaar voor rentree in Hamburg
Boehoe
omgquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
Berg laakt PSV en is klaar voor rentree in Hamburg
Boehoe
Het geld van de gemeente wordt niet voor transfers aangewend. Dat geld is direct gebruikt voor de schulden af te lossen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
Om het toch maar weer over geld te hebben.
Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.
Iemand die dit kan ophelderen?
Tof dat ze op het laatst toch nog even een doelpunt erbij hebben geplakt...quote:
Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.quote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
Om het toch maar weer over geld te hebben.
Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.
Iemand die dit kan ophelderen?
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.quote:Op maandag 5 september 2011 08:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds vorige week maandag ontzettende zin in VVV zondag
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd
Maar hij heeft wel opgelet bij Studio Sportquote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
Komt omdat ik nu honger hebquote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd
Maar wel gemaakt door Jeroen Verhoeven!quote:Op maandag 5 september 2011 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]idd. Altijd broodje.
Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro. Verder hebben ze niets bijzonders.
Oei, ik hou mijn hart ook vastquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
RKC heeft buiten die wedstrijd met PSV geen wedstrijd verloren (2 gewonnen en 1 gelijk)quote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
Gefeliciteerd,quote:
Alsof iemand bang moet zijn voor het ''grote'' Ajax.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar het grote Ajax speelde daar gelijk!!
Oei. Dat wordt een verliespartij voor PSV dan. Als zelfs het machtige Ajax aka 'de Hoeren uh godenzonen' daar niet kunnen winnen..... damn.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar het grote Ajax speelde daar gelijk!!
Sarcasm mode was on bij jou..quote:Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat ik het grote Ajax zeg is brutaal?
Dus Labyad is onze enige niet-international volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Derijck is opgeroepen voor het nationale elftal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dus Labyad is onze enige niet-international volgens mij.
Zet hij Lens op die plek dan is het compleet internationals.
Is wel eens ooit anders geweest met de Amrabats, Koevermanzen en Bakkals.Labyad is jeugdinternational toch? Telt niet helemaal mee, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
preciesquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Ze kijken niet op een miljoentje of 20 hoor.
Denk ook niet dat de Jong naar PSV wil, waarom zou ie ?
Of de burgemeester van Eindhoven had 'm een dubbel salaris moeten bieden, dan had ie er misschien wel gevoelig voor geweest.
Daarom was Luuk zo veel beter lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik Matavz meer een echte spits vind.
Volgens de PSV watcher van 't ED ontkennen zowel Brands als Musterman dat er ooit bod is geweest.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef stoeltafel het volgende:
Wat een geld heeft psv toch. 10 miljoen geboden op de Jong
Volgens "de nummer 10" hier op het forum, zal Matavz niet slagen bij PSV. Matavz scoorde bij Groningen gemiddeld 15 doelpunten per seizoen. Hij heeft er dit jaar al een paar gemaakt. Dus als hij er in de resterende wedstrijden dit seizoen nog een stuk of 12 maakt, mag je toch wel stellen dat hij bij PSV geslaagd is....toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Stommie het volgende:
ben echt benieuwd hoe Matavz het gaat doen
Ik kan Toivonen ook nog wel schieten, voor open doel misschieten, dagdag voorronde champions league...quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind het wel heel makkelijk om een spits af te rekenen op enkel doelpunten.
PSV zou hem niet snel genoeg hebben geinformeerd over dat Matavz werd aangetrokken volgens mij.quote:
Zegt zijn zaakwaarnemer, wat daar van waar is ..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV zou hem niet snel genoeg hebben geinformeerd over dat Matavz werd aangetrokken volgens mij.
Misschien een hoop geld, maar het staat nog altijd in schril contrast ten opzichte van een hoop buitenlandse transfers. Wat moest Hulk kosten?, wat verdient Eto'o per jaar? Zowel Wijnaldum als Strootman staan in het nederlands elftal, ze zijn jong en talentvol. Het nederlands elftal staat 1 op de wereldranglijst, niet dat je daar iets aan hebt, maar het zegt wel wat over de kwaliteit die er rondloopt. Als Dszudszak al 14 miljoen oplevert, en je kunt voor dat geld Strootman en Mertens halen, dan vind ik dat op zich geen slechte of dure aankoop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik kan Toivonen ook nog wel schieten, voor open doel misschieten, dagdag voorronde champions league...
We zullen zien, ik vind 10+ miljoen voor een Eredivisie speler ook wel heel veel geld, 'jullie' zeggen nu al dat je het geld van Mertens en Strootman er eerst uit moet zien te krijgen, wat dacht je van 10/11/12 voor De Jong dan?
Ik had de Jong ook graag in Eindhoven gezien, maar niet voor zulke bedragen, doe effe normaal. Eredivisie wordt ook steeds gekker met hun bedragen, 14 miljoen voor Strootman+Mertens.. be-lache-lijk, 7/8 voor Assaidi? Be-lache-lijk, Wijnaldum 5 miljoen te veel.
Maar PSV is zelf 'fout' om het te betalen dusja.
Maargoed, De Jong pissig, ik heb nergens gelezen dat PSV een bod heeft gedaan, ook niet op VI, we hebben nu Matavs en daar ben ik tevreden mee, hopelijk slaagt hij dan ook
Eens met liever Nederlanders (of belg) komen dan europeanen en zuid amerikanen maar het zijn absurde bedragen, nog maar niet te beginnen over wat ze in europa uitgeven zoals een Eto'o, Hulk, Falcoa, Neymar e.d.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien een hoop geld, maar het staat nog altijd in schril contrast ten opzichte van een hoop buitenlandse transfers. Wat moest Hulk kosten?, wat verdient Eto'o per jaar? Zowel Wijnaldum als Strootman staan in het nederlands elftal, ze zijn jong en talentvol. Het nederlands elftal staat 1 op de wereldranglijst, niet dat je daar iets aan hebt, maar het zegt wel wat over de kwaliteit die er rondloopt. Als Dszudszak al 14 miljoen oplevert, en je kunt voor dat geld Strootman en Mertens halen, dan vind ik dat op zich geen slechte of dure aankoop.
Het zijn grote bedragen voor dat soort jongens, maar betere nederlandse voetballers van die leeftijd lopen er niet zo veel rond. Wat als de lichting Sneijder, van Persie, Robben, Mathijsen, van der Vaart, van Bommel ermee stopt? Wie zijn er dan nog? Wie zie je over een jaar of 4-5 op die plaatsen spelen?
We zitten in 2011, en er worden voor voetballers op jongere leeftijd een hoop euro's neergeteld. Overgens zie ik liever Nederlandse (en anders belgische) spelers naar PSV komen, dan dat het oost europeanen, of zuid amerikanen zijn.
Als je gewoon wint, boeit het geen kut wie ze maaktquote:
Homo's?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben alleen bang dat hij dan met onze Dries gaat rollebollen in de jacuzzi![]()
En zeker ook geen neger, jood, gehandicapte en zigeuner ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat wij een homo in de selectie hebben...Ik heb een seizoenkaart jongu
Manolev toch weer beschikbaar voor Bulgarijequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nog even over dat international gedoe:
Bouma,Marcello,Manolev (sinds kort) en Engelaar zijn geen internationals
Niet heel relevant in een psv topic hé?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef BeamofLight het volgende:
Nog geen vergunning voor Groningen-aanwinst Texeira
Laatste update: 6 september 2011 15:34 info .GRONINGEN - Het is allerminst zeker of FC Groningen-aanwinst David Texeira zondag kan meespelen in de derby tegen Heerenveen.
De Uruguayaanse jeugdinternational, die onlangs werd aangetrokken als opvolger van de naar PSV vertrokken Tim Matavz, wacht nog altijd op een werkvergunning.
Goed zo Nijland. Volgende keer nog langer rekken en trekken en bluffen. Tis ook maar de enige derby die je daar hebt he. Boeien zonder spits.
Wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Dzudzsak verdacht vinden en niks zeggen over toivonen
Niet? Nu al vergeten dat Matavz naar PSV kwam en Groningen Texeira haalde. Nu waren ze echter te laat met een werkvergunning.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Niet heel relevant in een psv topic hé?
in de winterstop moest Sparta hun best doen om hem te verkopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Strootman speelt lekker! Eerst een heerlijke dieptepass op Van Persie, en dan dat doelpunt met buitenkant links in één keer uit de lucht, heerlijke goal.
Gaan we nog héél veel plezier aan beleven.
Door dat gerek heeft PSV uitendelijk minder voor Matavz hoeven te betalen. Ik kan er dus geen probleem mee hebben. Maar goed, ik vind ook dat we als Nederlandse clubs wat minder opportunistisch moeten doen in het belang van het niveau. Groningen zal nooit om het kampioenschap meedoen. Laat ze dan ook niet zo veel vragen voor een speler. In ruil daarvoor kunnen talenten en spelers die net niet goed genoeg presteren bij de toppers voor een redelijke prijs aan de mindere clubs verkocht worden. In de lange termijn worden alle clubs daar beter van en hebben we een competitie die ook in Europa beter vertegenwoordigd is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef BeamofLight het volgende:
Nog geen vergunning voor Groningen-aanwinst Texeira
Laatste update: 6 september 2011 15:34 info .GRONINGEN - Het is allerminst zeker of FC Groningen-aanwinst David Texeira zondag kan meespelen in de derby tegen Heerenveen.
De Uruguayaanse jeugdinternational, die onlangs werd aangetrokken als opvolger van de naar PSV vertrokken Tim Matavz, wacht nog altijd op een werkvergunning.
Goed zo Nijland. Volgende keer nog langer rekken en trekken en bluffen. Tis ook maar de enige derby die je daar hebt he. Boeien zonder spits.
Opportunisme viert natuurlijk hoogtij in deze periode. Laten we even afwachten wat Strootman kan tegen de betere tegenstanders. Geldt trouwens voor heel PSV. San Marino, Finalnd, SV Ried, ADO, Excelsior, eigenlijk ook RKC en komende week weer VVV. Stelt allemaal geen ruk voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de winterstop moest Sparta hun best doen om hem te verkopen
:THquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Schijnt laatst inderdaad erg veel garnalen gevangen te hebben.
Het scheelde niet veel of Derijck had een schaafwonde gekregen door het schuren tegen de bank/tribune. :pquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dries en Timothy komen gelukkig blessurevrij terug van hun rode duivels avontuur.
Alle scheidsrechters zijn kut in Nederland. Ook die hele groep die klinkt als Benny Jolink van Normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tevreden mee.
Gelukkig geen Blom
Het enige wat helpt om de competitie beter te maken is gewoon het vertrouwen aan talenten geven en die proberen in te passen in je elftal. Het trainen en een systeem hanteren waar de huidige selectie mee uit de voeten kan is immers veel beter dan een zooi talenten kopen en op de koop toe nog een spits van 7 miljoen die in mijn ogen nog niets bewezen heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Door dat gerek heeft PSV uitendelijk minder voor Matavz hoeven te betalen. Ik kan er dus geen probleem mee hebben. Maar goed, ik vind ook dat we als Nederlandse clubs wat minder opportunistisch moeten doen in het belang van het niveau. Groningen zal nooit om het kampioenschap meedoen. Laat ze dan ook niet zo veel vragen voor een speler. In ruil daarvoor kunnen talenten en spelers die net niet goed genoeg presteren bij de toppers voor een redelijke prijs aan de mindere clubs verkocht worden. In de lange termijn worden alle clubs daar beter van en hebben we een competitie die ook in Europa beter vertegenwoordigd is.
krijg ook irritaties van de interlands!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfff waarom is het nog geen zondag?
Reiziger vergeten?quote:Op woensdag 7 september 2011 04:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alle scheidsrechters zijn kut in Nederland. Ook die hele groep die klinkt als Benny Jolink van Normaal.
Trouwens, Strootman is waarschijnlijk wel de lelijkste speler die ooit bij PSV gespeeld heeft.
Bakkal heeft door de jaren heen voldoende kansen gehad, en mijn inziens nooit gebracht wat hij zou moeten brengen. Labyad krijgt samen met Lens zijn kansen nog wel, en voor Zeefuik is NEC gewoon een goede optie. Goede zet van PSV om hem te verhuren. Lekker laten rijpen, en over een jaar of wat is hij klaar voor het grotere werk.quote:Op woensdag 7 september 2011 05:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het enige wat helpt om de competitie beter te maken is gewoon het vertrouwen aan talenten geven en die proberen in te passen in je elftal. Het trainen en een systeem hanteren waar de huidige selectie mee uit de voeten kan is immers veel beter dan een zooi talenten kopen en op de koop toe nog een spits van 7 miljoen die in mijn ogen nog niets bewezen heeft.
Bovendien vind ik dat groningen groot gelijk heeft om de hoofdprijs voor Matavz te vragen. Dus omdat ze niet voor het kampioenschap spelen moeten ze ook gelijk de absolute wil om kampioen te worden maar laten varen? Wat heb je dan in hemelsnaam aan een competitie?
Het is een goede zaak dat de spelers steeds duurder worden. PSV had helemaal niet zo gek moeten doen met inkopen. Wijnaldum en Matavz hadden in mijn ogen absoluut niet hoeven te komen aangezien je met Bakkal al een middenvelder met diepgang had en je met Matavz een pure afmaker heb maar geen speler die hem van aanvoer kan garanderen.
Het enige wat Rutten had moeten doen is op zoek gaan naar een fatsoenlijke linksback zodat Pieters naar het centrum kan of gewoon een goede linksbenige centrale verdediger moeten kopen. Een keeper zoals Tyton is in mijn ogen ook weg gegooid geld aangezien Velthuizen gewoon transfervrij was.
Jammer dat bijvoorbeeld Ajax, Feijenoord en zelfs FC Twente het begrepen hebben maar dat men bij PSV er niet aan wil/durf te geloven.
Jongens zoals Zeefuik, Labyad, Bakkal en Ojo zitten nu te verpieteren op de bank zijn gewoon aardige talenten geen top maar goed genoeg voor de eredivisie. Het had miljoenen gescheeld als Rutten daar een elftal mee wist te maken waar iedereen op zijn sterke punten word benut.
Doodmoe word ik er van dat dwangmatige 4 3 3, zonder fatsoenlijke buitenspelers.
En ze vinden nog wel dat hij iets weg heeft van Robin van Persie, die is toch best populair bij de vrouwelijke fans.quote:Op woensdag 7 september 2011 04:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alle scheidsrechters zijn kut in Nederland. Ook die hele groep die klinkt als Benny Jolink van Normaal.
Trouwens, Strootman is waarschijnlijk wel de lelijkste speler die ooit bij PSV gespeeld heeft.
Wat hebben die 3 begrepen?quote:Op woensdag 7 september 2011 05:50 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Jammer dat bijvoorbeeld Ajax, Feijenoord en zelfs FC Twente het begrepen hebben maar dat men bij PSV er niet aan wil/durf te geloven.
Hij heeft wel 2 diamanten jonguh.quote:Op woensdag 7 september 2011 04:16 schreef Kenju het volgende:
En 3 sterrenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft wel 2 diamanten jonguh.
Zolang hij er maar niet voor gaat voetballen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En 3 sterren
Zal het stiekem een Ajacied zijn.
Is algemeen bekend dat hij een Nintendo fanboy is.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat dacht Matavsz; ik doe eens even mijn beste shirt van de Large aan?
Nintendoquote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is algemeen bekend dat hij een Nintendo fanboy is.
Nope. Ik vind Strootman toch een stuk lelijker. Die ziet er echt misvormt uit. Alsof hij ooit een zwaar ongeluk heeft gehad. Reiziger heeft alleen een ontiegelijk grote bakkes.quote:
Die shirts zijn tegenwoordig net zo mainstream en commercieel als bijv. die Atari-shirts. Het gros van de dragers hebben die film nooit gezien of zijn hem gaan kijken vanwege de mainstream-cultstatus. Wanneer je denkt dat je apart bent daarmee, ben je nog achterlijker dan die alto's die mensen 'anders' te zijn. Zij horen tenminste nog bij een zich afzettende subcultuur. Terwijl die shirts door elke mongool gedragen worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens mooi shirt, al heb ik liever het orginele scarface.
Maik de Boer heeft een Fok!account.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Zitten jullie hier nou in een discussie over het uiterlijk van onze spelers?
Precies. Dan fluit Nijhuis in ieder geval niet PSV-Ajax.quote:
Die kan dus nu wel de wedstrijd tegen Ajax fluitenquote:Gelukkig geen Blom
Net als Ajax.quote:
obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Ajax.
Janssen, Sigthorsson, Cillesen, Buliykin en Boerrigter. Zijn er al 5.
Zetten wij alleen Wijnaldum, Matavsz, Tyton, Mertens en Strootman tegenover
goed hequote:
En wat dacht je van die jonge jongetjes die ze uit België hebben gehaald jaren terugquote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Ajax.
ow en niet te vergeten, van het geld van de gemeentequote:
Geld van de belastingbetalende Ajax supportersquote:Op woensdag 7 september 2011 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow en niet te vergeten, van het geld van de gemeente
Bijna allemaal zelfde plek ookquote:Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Ajax.
Wat is dat toch met die voetballers en liegen? Waarom zegt die gozer niet gewoon; luister, bij Malaga verdien ik het tienvoudige dan bij PSV, dus doe het sommetje maar. Het komt altijd met een of ander kutverhaal aanzetten, ongelofelijkquote:Van Nistelrooy: 'Oliedollars goed voor voetbal'
De oliedollars hebben massaal hun intrede gedaan in het Europese voetbal. De één walgt van de opkomst van de voornamelijk Arabische miljardairs, de ander steunt hun financiële revolutie.
Eén van de voorstanders is Ruud van Nistelrooy. De Nederlandse aanvaller, sinds deze zomer speler van het in Arabische handen zijnde Málaga, ziet geen probleem in de 'opmars van de oliesjeik'.
"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport.
Dat Málaga geregeerd wordt door de steenrijke Qatarees Abdullah Al Thani was niet van invloed op het besluit van de spits om voor Málaga te kiezen. "Op mijn leeftijd telt de toekomst niet."
"En langetermijnplanning en geld evenmin", gaat de aanvaller verder. "Ik wil gewoon weten met wie ik dagelijks werk. Ik ken de trainer al van Real Madrid en de spelers die de club wilden aantrekken, bevielen me."
Alsof van Nistelrooy het nog voor het geld hoeft te doenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die voetballers en liegen? Waarom zegt die gozer niet gewoon; luister, bij Malaga verdien ik het tienvoudige dan bij PSV, dus doe het sommetje maar. Het komt altijd met een of ander kutverhaal aanzetten, ongelofelijk
Hij hoeft het niet voor het geld te doen, maar hij doet het wel, dat hij de trainer kent zal zeker ook mee gespeeld hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Alsof van Nistelrooy het nog voor het geld hoeft te doen
Nee, het gaat natuurlijk om de geweldige sportieve mogelijkheden wat een grootheid als Malaga hem biedt.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Alsof van Nistelrooy het nog voor het geld hoeft te doen
2006/07 Real Madrid Spanje Primera División w37 g25quote:Op donderdag 8 september 2011 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij nu gepresteerd de afgelopen 5 jaar?
Tuurlijk wel, maar dan moet hij niet een of ander smoesje verzinnen. Zeg dan niks of zeg het eerlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij krijgt een kans bij Malaga, en grijpt die (waarschijnlijk vanwege de pegels) maar dat zou hier natuurlijk niemand hebben gedaan?
Hij is toch ook eerlijk, geld is niet belangrijk (wel mooi meegenomen natuurlijk). Anders was hij wel naar Anzhi gegaan. Hij wil graag in Spanje voetballen, en als een betere club (real madrid, of Barcelona zich had gemeld, en hij zou een reeele kans krijgen op een basisplaats, dan was hij echt niet naar Malaga gegaan. Of denk jij soms van wel?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan moet hij niet een of ander smoesje verzinnen. Zeg dan niks of zeg het eerlijk.
Natuurlijk gaat hij voor de euro's. En terecht, want hij kan op zijn oude dag nog eens gruwelijk cashen. Maar ga niet politiek correct lopen blaten over de goedheid van de overnames door sjeiken en de oliedollars die als een goed domino-effect werken.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:
Hij krijgt een kans bij Malaga, en grijpt die (waarschijnlijk vanwege de pegels) maar dat zou hier natuurlijk niemand hebben gedaan?
Het weer en niveau in Spanje is een behoorlijk stuk beter dan hierro.
Precies.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarbij had hij nu in de spits bij PSV op een hoger niveau gespeeld dan bij Malaga.
Onder welke steen heb jij gelegen, weet jij wie Malaga allemaal heeft aangetrokken?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarbij had hij nu in de spits bij PSV op een hoger niveau gespeeld dan bij Malaga.
En die garantie heb je bij PSV wel? Het spelermateriaal is bij Malaga sowieso een stuk beter, en ze spelen in een betere competitie. Dus ik denk dat over een aantal weken Malaga zeker de meerdere is van PSV. En zeker op het moment van zijn overstap, was er bij PSV nog niks bekend over een groot deel van de aankopen die ze hebben gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 14:33 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het als een team goed gaat lopen.
Toen was de steun aan PSV ook allerminst zeker, het zag er op dat moment niet goed uit voor PSV, de salarissen moesten naar beneden, dus ook voor meneer van Nistelrooy. Zou jij een kans als Malaga laten liggen in dat geval?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Toen hij mij Malaga tekende was de transferwindow ook nog steeds open, dus da's een flauw argument.
Ik heb nu al zeker 4 keer gezegd dat het een hele logische keus was om naar Malaga te gaan voor dat geld, dat klimaat en de beloftes op die spelers. Maar de transferwindow was nog open,dus dat laatste vind ik een kulargument, want er kon nog van alles gebeuren. En dan heb ik het niet alleen over PSV, in zijn totaliteit.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen was de steun aan PSV ook allerminst zeker, het zag er op dat moment niet goed uit voor PSV, de salarissen moesten naar beneden, dus ook voor meneer van Nistelrooy. Zou jij een kans als Malaga laten liggen in dat geval?
Dat laatste is dus mijn punt voor het posten van dat artikel.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Natuurlijk gaat hij voor de euro's. En terecht, want hij kan op zijn oude dag nog eens gruwelijk cashen. Maar ga niet politiek correct lopen blaten over de goedheid van de overnames door sjeiken en de oliedollars die als een goed domino-effect werken.
Dat zegt toch ook niemand? Bij PSV had ie nu een grotere kans op Champions League gehad dan nu bij Malaga. Daarom vind ik het argument op de spelersgroep onzin, want had hij voor PSV gekozen dan had hij een dikke kans gehad om volgend jaar tegen Milan, Inter, Real of Barça te ballen. Nu niet. Dus die zekerheid waar hij voor koos qua spelers is nu achteraf gare kwatspraat.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij was de sfeer rond die tijd hier ook niet bepaald eentje van volgend jaar gaan we CL halen
Je beseft dat alleen de landstitel zekerheid geeft op deelname aan de champions league? Je had van PSV wel verwacht dat ze van Benfica zouden winnen? Een 2e plek in Nederland, kan je een heel zware tegenstander opleveren in de voorronde. Kun jij met zekerheid zeggen dat PSV landskampioen wordt? Of denk je dat Malaga 1 van de meerdere tickets bemachtigd voor de champions league? Tevens is het zo dat champios league voor een Nederlandse ploeg slchts 6 duels betreft, terwijl de competitie net ff wat langer is.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Daarnaast bedoelde ik met niveaus alleen maar de kans op hoog niveau voetbal. De kans om met dit PSV volgend jaar Champions League te spelen is vele malen groter dan bij Malaga. Goed team, maar Madrid, Barcelona, Villareal en ik denk zelfs Sevilla gaan daar overheen.
Dat weet je dus niet, PSV strijdt met Ajax en twente om 1 ticket, je kunt zeggen dat er nog een ticket is, maar dan moet je die voorronde door zien te komen, en daar zitten lastige teams tussen. Tuurlijk in Spanje heb je Barca, en Real, maar daarachter kan een hoop, en is niks zeker. Malaga zou 3e 4e 5e 6e kunnen worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Bij PSV had ie nu een grotere kans op Champions League gehad dan nu bij Malaga. Daarom vind ik het argument op de spelersgroep onzin, want had hij voor PSV gekozen dan had hij een dikke kans gehad om volgend jaar tegen Milan, Inter, Real of Barça te ballen. Nu niet. Dus die zekerheid waar hij voor koos qua spelers is nu achteraf gare kwatspraat.
Ho stop, hij balt nu zeker tegen Real en Barcaquote:Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Bij PSV had ie nu een grotere kans op Champions League gehad dan nu bij Malaga. Daarom vind ik het argument op de spelersgroep onzin, want had hij voor PSV gekozen dan had hij een dikke kans gehad om volgend jaar tegen Milan, Inter, Real of Barça te ballen. Nu niet. Dus die zekerheid waar hij voor koos qua spelers is nu achteraf gare kwatspraat.
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je beseft dat alleen de landstitel zekerheid geeft op deelname aan de champions league?
We gaan er al van uit dat we 2e worden?quote:Je had van PSV wel verwacht dat ze van Benfica zouden winnen?
Geen woord van gelogen.quote:Een 2e plek in Nederland, kan je een heel zware tegenstander opleveren in de voorronde.
Als Fredje mij een keer opstelt wel.quote:Kun jij met zekerheid zeggen dat PSV landskampioen wordt?
Geen flauw idee, ze zijn net begonnen, hč?quote:Of denk je dat Malaga 1 van de meerdere tickets bemachtigd voor de champions league?
Wederom geen woord van gelogen.quote:Tevens is het zo dat champios league voor een Nederlandse ploeg slchts 6 duels betreft, terwijl de competitie net ff wat langer is.
Op het hoogste toernooi, hč. Want het tweede rijtje van Spanje waar Ruudje heen moet is ook gewoon slaapverwekkend saaiquote:Op donderdag 8 september 2011 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ho stop, hij balt nu zeker tegen Real en Barca
Nog altijd niet zo saai als degradatie kandidaten uit onze mickey mouse competitie. Ruud speelt sowieso 2 keer tegen Barca, Real, Valencia, Sevilla, Atletico madrid en Villareal. PSV speelt sowieso 2 keer tegen Twente, Ajax, en dat was het wel zo'n beetje qua niveau.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het hoogste toernooi, hč. Want het tweede rijtje van Spanje waar Ruudje heen moet is ook gewoon slaapverwekkend saai
Ja, want daarom heeft Ruudje voor het authentieke en nog zo lekker gewoon gebleven Malaga gekozen. Het gaat om de hypocrisie waarmee hij pretendeert het voetbal hoog te hebben zitten, maar Ruudje kiest gewoon voor de knaken en het klimaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog altijd niet zo saai als degradatie kandidaten uit onze mickey mouse competitie. Ruud speelt sowieso 2 keer tegen Barca, Real, Valencia, Sevilla, Atletico madrid en Villareal. PSV speelt sowieso 2 keer tegen Twente, Ajax, en dat was het wel zo'n beetje qua niveau.
Hij pretendeert voetbal hoog te hebben zitten, maar ook als je ECHT voetbal hoog hebt zitten en totaal niet om geld geeft, zou Malaga een logische keuze zijn. De competitie (negeer me maar als je wilt) is in Spanje toch ook beter dan hier. Als hij naar Belgie zou zijn gegaan, zou je wel gelijk hebben. In zijn periode in Duitsland flirtte hij al meerdermalen naar Spanje. Zijn keuze is voor een voetballiefhebber goed te begrijpen, alleen sommige PSV supporters hebben het er moeilijk mee. Hij heeft gezegd na zijn buitenlandse avontuur nog terug te komen naar PSV, maar hij zegt ook dat hij daar op terug moest komen. Wat wil je nog meer? Hoeveel spelers zeggen niet dat ze na die grote buitenlandse ploegen, nog terug komen bij het team waar ze doorbraken? Ze heten niet allemaal Cocu.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want daarom heeft Ruudje voor het authentieke en nog zo lekker gewoon gebleven Malaga gekozen. Het gaat om de hypocrisie waarmee hij pretendeert het voetbal hoog te hebben zitten, maar Ruudje kiest gewoon voor de knaken en het klimaat.
En dit is echt de laatste keer dat ik het zeg, als je nu weer begint over de competitie negeer ik je, want dat is de discussie niet.
1. Eén van de beste spitsen ooit bij PSV.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij pretendeert voetbal hoog te hebben zitten, maar ook als je ECHT voetbal hoog hebt zitten en totaal niet om geld geeft, zou Malaga een logische keuze zijn. De competitie (negeer me maar als je wilt) is in Spanje toch ook beter dan hier. Als hij naar Belgie zou zijn gegaan, zou je wel gelijk hebben. In zijn periode in Duitsland flirtte hij al meerdermalen naar Spanje. Zijn keuze is voor een voetballiefhebber goed te begrijpen, alleen sommige PSV supporters hebben het er moeilijk mee. Hij heeft gezegd na zijn buitenlandse avontuur nog terug te komen naar PSV, maar hij zegt ook dat hij daar op terug moest komen. Wat wil je nog meer? Hoeveel spelers zeggen niet dat ze na die grote buitenlandse ploegen, nog terug komen bij het team waar ze doorbraken? Ze heten niet allemaal Cocu.
van Nistelrooy komt niet terug, en misschien doet dat je gewoon pijn, maar reken hem daar niet op af, maar reken hem af op al het goeds dat hij PSV (62 goals in 67 wedstrijden)en het nederlands elftal heeft gebracht. Hij heeft 67 wedstrijden bij PSV gevoetbalt, dan kun je geen rood wit hart hebben.
Als jij hem hypocriet en een geldwolf vind prima, ik vind het gewoon een goede voetballer.
Duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.quote:"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport."
Dszudszak 14 miljoen, duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Buitendam het volgende:
"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport.".
Vicieuze cirkel. Die klap geld van Dzsudzsak is weer opgevangen door de komst van nieuwe spelers waar héél veel PSV'ers vinden dat er belachelijke prijzen voor worden betaald. Door deze astronomisch hoge bedragen gaat voetbal naar de klote. Hoe gaan wij ooit nog de kans krijgen om mee te doen in hoofdtoernooien als de Sjeik van Man City een miljard in die club pompt, of Real Madrid wat een half miljard in het rood staat. Er is niets, maar dan ook helemaal niets goeds te melden aan de komst van sjeiks/Russische maffia naar voetbalclubs. De kloof wordt groter en groter.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dszudszak 14 miljoen, duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.
Cashflow is niks mis mee. Ploegen krijgen financiele compensatie voor de kosten die ze investeren in spelers. Contracten worden lekker ruim afgekocht. Dus meer geld voor nieuwe spelers.
Diezelfde spelers die steeds meer geld gaan eisen, de club schiet er niks mee op.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dszudszak 14 miljoen, duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.
Cashflow is niks mis mee. Ploegen krijgen financiele compensatie voor de kosten die ze investeren in spelers. Contracten worden lekker ruim afgekocht. Dus meer geld voor nieuwe spelers.
Het is al ff bekend dat PSV in de spelerssalarissen gaat snijden en heeft gesneden. Maximaal 1 miljoen per jaar voor elke nieuwe speler.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Diezelfde spelers die steeds meer geld gaan eisen, de club schiet er niks mee op.
Nogmaals; wat schiet de club daarmee op dan? Eto'o verdient het twintigvoudige. Hoe gaan wij ooit nog leuke spelers aan kunnen trekken als die sjeiks zoveel te besteden hebben dat iedere speler daar naartoe wil. Hoe kun je daar, als Van Nistelrooij zijnde, nou positief tegenover staan. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is al ff bekend dat PSV in de spelerssalarissen gaat snijden en heeft gesneden. Maximaal 1 miljoen per jaar voor elke nieuwe speler.
Is niet waar, op deze manier worden contracten afgekocht en ontvangt de ploeg geld terug voor een voetballer. Nu is het zo dat veel spelers hun contract niet meer verlengen, en bijna of helemaal transfervrij weglopen (zie Afellay) Utrecht is met Strootman en Mertens 2 bepalende spelers kwijt, maar wel een hoop geld rijker.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Die klap geld van Dzsudzsak is weer opgevangen door de komst van nieuwe spelers waar héél veel PSV'ers vinden dat er belachelijke prijzen voor worden betaald. Door deze astronomisch hoge bedragen gaat voetbal naar de klote. Hoe gaan wij ooit nog de kans krijgen om mee te doen in hoofdtoernooien als de Sjeik van Man City een miljard in die club pompt, of Real Madrid wat een half miljard in het rood staat. Er is niets, maar dan ook helemaal niets goeds te melden aan de komst van sjeiks/Russische maffia naar voetbalclubs. De kloof wordt groter en groter.
Heeft álles met geld te maken. Salarissen en transfers trekken spelers aan, niets anders.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet waar, op deze manier worden contracten afgekocht en ontvangt de ploeg geld terug voor een voetballer. Nu is het zo dat veel spelers hun contract niet meer verlengen, en bijna of helemaal transfervrij weglopen (zie Afellay) Utrecht is met Strootman en Mertens 2 bepalende spelers kwijt, maar wel een hoop geld rijker.
Hoe wij ooit een kans krijgen in de champions league heeft niks met geld te maken,
En hoe gaan ze dat in vredesnaam voor elkaar boksen? Kijk naar Chelsea, kijk naar ManCity, kijk naar al die Russische ploegen, waar de ene sjeik ene miljard over de ander smijt. Dit moderne voetbal heeft alleen maar met geld te maken, niets anders. Tot en met de uitzendtijden van Eredivisie Live, ons Micky Mouse leagueje wordt bepaald door geld.quote:maar met de hoeveelheid buitenlanders die er opgesteld mogen worden. Een maximum van 3 of 5 buitenlandse voetballers zal wonderen doen.
Liverpool heeft ook niet superveel meer gewonnen de laatste jarenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:10 schreef tja77 het volgende:
Enne ondanks de oliesjeiks, hebben manchester city, Chelsea, en een hoop russischie ploegen internationaal nog niet veel gewonnen.
Barcelona, Real madrid, Liverpool, Manchester united, AC milan, en Inter milaan zijn de ploegen die de prijzen pakken.
442 miljoen euro in de rode cijfers.quote:
327 miljoen euro schuld.quote:Real madrid
Geen schim van die ploeg die het ooit was.quote:Liverpool
526 miljoen euro schuldquote:Manchester united
Eigenaar Berlusconi, nee da's zuivere koffiequote:AC milan
Geen idee, maar zal er niet veel voor onder doen.quote:Inter milaan
Dat is ook mijn punt; in verhouding wel kloppend met de begroting, maar die ligt dan ook véle malen hoger wanneer er mensen een hoop geld in pompen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Real madrid
327 miljoen euro schuld.
Ja ongeveer hun begroting, wij hadden naar verhouding net zoveel schuld volgens mij.
Manchester united
526 miljoen euro schuld
ondanks dat record winsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |