abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101483721

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101483762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?
Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
pi_101483786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
pi_101483797
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
pi_101483810
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:13:21 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101483814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.
En jij denkt niet dat ze in de tussentijd nog een salarisverhoging krijgen?
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
pi_101483901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
overgrote deel, tja, dat kan 6 ton zijn, dat kan 7 ton zijn.
Hij moet sowieso al bijna aan de 6 ton zitten vanwege het ontbreken van een EU status.
pi_101483923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
En de transfers van Doedelzak zijn juist vorig seizoen afgeboekt zodat het verlies minimaal was. Creatief boekhouden?
pi_101483930
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Volgens mij loop bij elke club het boekjaar eind juni af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:19:06 #10
342627 tja77
pi_101483981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef stoeltafel het volgende:
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
3 miljoen per jaar minder dus, de spelers die ze hebben vastgelegd kosten in aankoop 10 miljoen meer dan dat PSV uit transfergeld had overgehouden. Die mannen liggen allemaal voor 4-5 jaar vast. Tuurlijk zal dat salaris omhoog gaan, maar dat zou kunnen zijn bij CL deelname, of goed functioneren wat ook weer een hogere verkoopprijs oplevert. Wat is dan het probleem?

http://www.ed.nl/sport/ps(...)-PSV-fors-omlaag.ece
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:21:06 #11
342627 tja77
pi_101484037
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
pi_101484076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
pi_101484087
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:02 #14
342627 tja77
pi_101484270
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:31 #15
342627 tja77
pi_101484285
oeps... excuus
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:30:15 #16
342627 tja77
pi_101484314
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
pi_101484317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101484360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:32:29 #19
342627 tja77
pi_101484394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
Ik denk ook wel dat er voldoende supporters hun vraagtekens zetten bij de aankopen. En bij het vele geld dat er mee gemoeid is, maar het kan ook voor onrust stoken, terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.
pi_101484402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
pi_101484431
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
pi_101484474
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
pi_101484550
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:42:11 #24
342627 tja77
pi_101484676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
PSV publiek is altijd verwend geweest, misschien niet altijd met het mooiste voetbal, maar wel met de beste prestaties nationaal gezien in de laatste 20-30 jaar. 3 jaar geen kampioen is inderdaad lang, en dan krijg je gefluit. Maar dat heb je bij iedere ploeg die ondermaats presteert. Overal lopen supporters voortijdig weg, als hun team 10 minuten voor tijd de 0-3 om de oren krijgt. Maar het team in de steek laten, ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren. het Philips stadion, is procentueel gezien nog steeds een goed gevuld voetbalstadion.
pi_101484691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behouden :) Veel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
pi_101484696
gaat het weer over het geld? :')
pi_101484756
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behouden :) Veel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ( :') )
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:45:41 #28
342627 tja77
pi_101484774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Inderdaad, zoals zo vaak maken supporters van andere ploegen, zich er meer zorgen om dan PSV supporters zelf.
pi_101484784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:46:23 #30
342627 tja77
pi_101484792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ( :') )
Ik denk dat veel PSV supporters, Fred Rutten als grootste struikelblok ziet op weg naar de landstitel.
pi_101484929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je hoort ons even niet over Rutten inderdaad omdat hij op dit moment geen probleem is. Als je de supporters echter gaat vragen wat ze van hem vinden zal je nog steeds horen dat ze liever een andere trainer zien.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:12:27 #32
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101487765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:

[..]

:D
quote:
Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:
Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_101488657
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had :') ..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.

Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel :). (maar ik zeg 2e plek).
pi_101489850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had :') ..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.

Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel :). (maar ik zeg 2e plek).
Leuk dat je weer terugbent
pi_101490660
Vrij veel Ajacieden jaloers hier volgens mij. :|W
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:51:33 #36
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101491492
Elke keer als ik deze OP zie met die twee knuffelende mannen rechtsboven moet ik een beetje gniffelen. Net zoals die gast links van ze. Waren ze echt zó blij met een doelpunt tegen Excelsior? :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:58:05 #37
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101491727
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit. :)
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:06:40 #38
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101492080
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101492407
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
Kampioenen. :9~
pi_101492416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit. :)
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.

En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.

Matavs *O*
PSV is goed bezig met al die contracten van 4 tot 5 jaar.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:20:32 #42
302138 HuffTheTalbot
pi_101492563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.

En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:32:22 #43
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_101492978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ook geen sig dus
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:35:57 #44
302138 HuffTheTalbot
pi_101493102
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?

Of is iedereen het erover eens: geld = goed? Maakt niet uit hoe je eraan komt.
pi_101493521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?

Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Dit, dus.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:51:54 #46
342627 tja77
pi_101493687
quote:

[..]

Geld is inderdaad goed, het is gewoon een zakelijke deal, zoals je dat in het bedrijfsleven zo vaak ziet. Ajax speelt ook in een stadion dat niet van zichzelf is. (ook zakelijke deal) en ook daar heb ik geen moeite mee. Er wordt vaak gedaan alsof PSV de enige ploeg is die financiele steun heeft gekregen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:56:30 #47
342627 tja77
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:08:24 #48
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101494254
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:

[..]

quote:
quote:
quote:
quote:
PieAir
pi_101494347
quote:

[..]

Welkom in 2011 jongeman.
U MAD?
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:16:53 #50
302138 HuffTheTalbot
pi_101494560
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welkom in 2011 jongeman.
Dank je. Dit is blijkbaar hoe men rolt heden ten dage. :)

Ik zal er een punt achter zetten. Punt.

^O^
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:38:26 #51
79837 Lemming22
pi_101495389
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
De spelers zijn goed genoeg, dus we trechteren ze zo de goal in _O_

P.s. Liever Labyad dan Lens op rechts.
pi_101496131
Nu op Omroep Brabant dus...
pi_101496157
quote:

[..]

Andere clubs verkopen ook hun stadion en grond, ging je ook hun topic klagen? Of omdat PSV een titelkandidaat is is het wel interessant?

Stop er maar mee inderdaad, graag zelfs..
pi_101496842
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Dit dus. Grotere tragedie kun je je als fan niet indenken... ;)

Sanders for president!!!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:47:46 #55
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101497599
Ik voel me schuldig want PSV heeft zijn eigen grond verkocht..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 september 2011 @ 19:27:02 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101499045
Zo ff niet meer online geweest, maar ik heb er na de transferperiode vertrouwen in. Nu te hopen dat Rutten het aanvallende systeem overeind houdt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:21:32 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101508171
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101508240
Matavz scoort ook
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:24:08 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101508301
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Matavz scoort ook
Alvast warmdraaien. ^O^
pi_101508399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion. :P
Wijnaldum nog even 11-0 _O_
pi_101510187
Manolev zat niet in de basis :') _O- _O-
pi_101511465
Mertens stelde bij België niet veel voor , verprutste ook nog is een kans 1 tegen 1 op keeper. Commentator gaf het koeienveld de schuld :')

Was in Slovenië vorige maand nog man of the match (waar het 0-0 eindigden) maar vandaag zeker niet.
sd
pi_101511630

Ik zag net dit geniaal filmpje. :D
pi_101511770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:

Die Ajax kneus :D
pi_101512191
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
pi_101512942
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.

Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen. :{
pi_101513234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:

Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen. :{
Who cares.....? Als ze samen maar voor 25+ worden verkocht over 3 jaar.......
pi_101513333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:

Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
pi_101513371
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 00:00:06 ]
pi_101513411
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...

http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html
pi_101513438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...

http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html

07:10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 00:01:21 ]
pi_101514051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wijnaldum nog even 11-0 _O_
Mag 'ie vaker doen, de 11-0 maken :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101516495
http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_in_het_seizoen_2011/12

Daar staat weer dat Kevin 8.4 mil was en Dries 4.5
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101516553
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.

Wtf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101516789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:

Who the fuck do you support? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101517197
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.

Wtf
Lees onder zijn reactie. Is niet waar
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_101517227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Who the fuck do you support? :')
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101517261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt :')
Klopt, is inderdaad net zo triest als het 'we love you celtic' zingen als je in het PSV-uitvak zit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101517307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lees onder zijn reactie. Is niet waar
Die reactie zie ik niet
pi_101517414
quote:

[..]

ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion :D
pi_101517463
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion :D
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101517504
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 september 2011 @ 02:16:45 #85
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101517741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
pi_101517750
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die reactie zie ik niet
TheSANDERRRRr
heeft die man echt zelfmoord gepleegd? ^^

Markeren 5 maanden geleden Leuk•Niet leuk•Beantwoorden

dragandabicpsv
@TheSANDERRRRr Nee hoor.
pi_101517771
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:16 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte :')

En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 september 2011 @ 02:39:26 #88
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101518209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte :')

En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
Misschien is de liefde van de PSV fans groter dan die van Celtic naar PSV toe, kan toch? maar dat klopt ja dat die jood dat ook kan hebben..
pi_101520068
quote:

[..]

Ach dat is bij PSV Europees ook zo vaak.

Komt Rangers op bezoek dan lopen er mensen met Celtic shirts rond.
Bij Marseille PSG sjaals.
Etc etc.
U MAD?
pi_101520739
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen ^O^
U MAD?
pi_101520812
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
pi_101521076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:31 schreef stoeltafel het volgende:
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
Marc Wilmots? :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_101521429
assist:)
pi_101522015
Wijnaldum kon het niet meer aanzien,10-0 weer. Philipsstadion weer..
Dus hij maakte de 11-0!! :P
pi_101522420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Misschien omdat Ajax in het buitenland een grote club met veel fans is? Ik zie bij Ajax ook wel eens mensen met tenues uit de Premier League lopen.
pi_101522603
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
sd
pi_101524093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha wat een baas
AFCA
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:00:22 #98
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101532929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef sausagin het volgende:

[..]

Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
De eerste voetbalwedstrijd die je kijkt? Hoe vaak spelers 1op1 tegen de keeper verprutsen...rampzalig gewoon.
pi_101532974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mwa, niet echt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 september 2011 @ 20:34:43 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101533949
Het was ook een niet voor te stellen knollenveld zeg waar de Belgen op moesten ballen _O- allemaal verschillense soorten gras ook :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_101534286
Eigenlijk kan heel dat interlandvoetbal me werkelijk gestolen worden. Als iedereen maar fit terugkomt en bij PSV weer op niveau speelt zal het me werkelijk worst wezen wat ze voor hun nationale ploeg presteren.
Dit, dus.
pi_101537622
idd, EK en WK ook afschaffen
pi_101540183
Clubvoetbal boven nationaal voetbal :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101540553
Het is allebei leuk :) WK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder... :{
pi_101540597
Clubvoetbal>wk+ek>>>>>>>andere interlands
pi_101540859
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Het is allebei leuk :) WK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder... :{
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101543584
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV :s)
Alleen gebeurd het ene niet in 10 jaar en het andere misschien wel :Y
pi_101546110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mwa, niet echt
Was wel de betere van de slechtere.
U MAD?
pi_101546384
---Mertens--Matavs---Labyad--
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata

Bazenopstelling!
pi_101546950
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:

Bazenopstelling!
Tamata :')

Manolev _O_
★★★
pi_101547524
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd, EK en WK ook afschaffen
Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
pi_101550023
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:15 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
idd, mensen denken volgens mij dat nederland niet eens hoeft te kwalificeren :)
  zondag 4 september 2011 @ 13:53:23 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_101552122
quote:
---Stroot----Toivonen--Wijntje---
Pieters--Bouma--Derijck-Tamata

Bazenopstelling!
Gast, echt...
Dit, dus.
pi_101552240
Mafkees idd, zeg gewoon Gini...
pi_101554049
quote:

Bazenopstelling!
Tamata vind ik onderhand nog slechter dan Manolevje. Maargoed de kerel is nog jong en kan alleen nog maar beter worden, dus vooruit hij krijg de voorkeur :)
Patat Friet
pi_101555992
Tegen AZ faalde hij inderdaad,maar speelde goed tegen groningen vorig seizoen. En Tamata heeft talent,dat zie je. liever een talentje,die er nog van leert ook (en manolev soms als wissel) dan iemand die het toch niet kan.
pi_101556794
Kaarten PSV Ajax binnen, met een clubkaart die verlopen was toch kunnen aanschaffen :9
Nothing to see here, carry on
pi_101557372
Kaarten? Je kan toch maar 1?

Alleen UU kan je nog :+
pi_101557774
Heb ze voor ZZ
had nog clubkaarten van een paar maten

gister was alleen nog ZZ en nog een duurder vak over.
Nothing to see here, carry on
  zondag 4 september 2011 @ 23:31:54 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101577004
pi_101577094
quote:
Volgens mij stond hij minimaal 20x tegenover de keeper en faalde :')
pi_101577171
quote:
13s.gif Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, echt...
Dat dus.
Wat een homo.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2011 @ 23:37:53 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101577256
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2011 @ 23:38:39 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101577281
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101577326
Erik Nevland _O_
U MAD?
  maandag 5 september 2011 @ 00:22:59 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101579109
Om het toch maar weer over geld te hebben.

Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.

Iemand die dit kan ophelderen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101579348
5 miljoen van de 58?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2011 @ 00:30:51 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101579350
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:

Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.

Het geld van de gemeente wordt niet voor transfers aangewend. Dat geld is direct gebruikt voor de schulden af te lossen.

Verder hebben sponsors en een aantal rijke fans ook geld in de club gestopt en zeker het geld van een aantal rijke fans was met de bedoeling dat er ook geinvesteerd mocht worden.

Rijke fans zoals onder andere Van der Leegte met zijn VDL
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101580734
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101580750
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

:D. :'(. :D.
comment 8-)
pi_101580827
Overigens doet een van bovenstaande filmpjes mij wel herinneren aan Bakkal. Toch mooi, zo'n Eindhovense jongen in de gelederen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101581111
quote:
Tof dat ze op het laatst toch nog even een doelpunt erbij hebben geplakt...

Al is dat natuurlijk geen realistische weerspiegeling van zijn prestaties
Patat Friet
pi_101582015
- edit -

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 07:22:34 ]
  maandag 5 september 2011 @ 08:30:32 #136
342627 tja77
pi_101582501
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:

Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
pi_101583796
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.

[ Bericht 83% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 10:54:26 ]
U MAD?
pi_101583840
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag *O*
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd *O*
U MAD?
pi_101584573
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds vorige week maandag ontzettende zin in VVV zondag *O*
pi_101584622
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag *O*
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd *O*
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
Dit, dus.
pi_101584911
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
Maar hij heeft wel opgelet bij Studio Sport ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 10:54:07 ]
pi_101586239
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
:D idd. Altijd broodje.

Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro :') . Verder hebben ze niets bijzonders.
Beste catering bij Twente, althans qua broodje (beenham _O_).
En kan me herinneren dat we drie jaar geleden bij Heracles gratis broodjes (vlees/kaas) kregen in het uitvak. Ook heel gastvrij. Weet echter niet of dit eenmalig was of dat ze dat vaker doen. Almelo de laatste jaren moeten laten schieten :@
U MAD?
pi_101586290
Volgens mij hebben supporters van Roda eens een jaar onderzoek naar de catering in div. stadions gedaan.
Of ja onderzoek.... meer hun belevings. Klopte toch wel vrij goed met het beeld wat ik heb in de diverse stadions.

Maar goed. Zondag broodje knak met mayo _O_
U MAD?
pi_101586341
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd :+
pi_101586422
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd :+
Komt omdat ik nu honger heb :@
Nee, maar ook zin om onze nieuwe spits aan het werk te zien. Vol uitvak en gaan met die banaan.
U MAD?
pi_101586543
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:D idd. Altijd broodje.

Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro :') . Verder hebben ze niets bijzonders.

Maar wel gemaakt door Jeroen Verhoeven!
pi_101586552
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
  maandag 5 september 2011 @ 12:05:18 #148
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101586922
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
Oei, ik hou mijn hart ook vast O+
PieAir
  maandag 5 september 2011 @ 12:06:57 #149
342627 tja77
pi_101586964
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
RKC heeft buiten die wedstrijd met PSV geen wedstrijd verloren (2 gewonnen en 1 gelijk)
VVV heeft op mij een mindere indruk gemaakt (0 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren)
PSV zette ADO eenvoudig opzij, waarom zou dat met VVV niet lukken?
pi_101587017
Ja maar het grote Ajax speelde daar gelijk!!
pi_101587313
Ik heb beet! :P
  maandag 5 september 2011 @ 12:50:34 #152
342627 tja77
pi_101588177
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb beet! :P
Gefeliciteerd, ^O^ ik hoop dat het je dag goed heeft gemaakt. In dat geval zegt dat meer over jou, dan over mij.
pi_101588551
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof iemand bang moet zijn voor het ''grote'' Ajax. :') _O-
pi_101588670
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oei. Dat wordt een verliespartij voor PSV dan. Als zelfs het machtige Ajax aka 'de Hoeren uh godenzonen' daar niet kunnen winnen..... damn.
U MAD?
  maandag 5 september 2011 @ 13:08:59 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101588694
Praat eens ff normaal over de Godenzonen. Gvd Dj, dat je gewoon zo brutaal bezig bent.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101588773
Dat ik het grote Ajax zeg is brutaal?
  maandag 5 september 2011 @ 13:11:42 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101588791
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat ik het grote Ajax zeg is brutaal?
Sarcasm mode was on bij jou.. :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101588917
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 13:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Sarcasm mode was on bij jou.. :'(
Komt goed schatje O+
  maandag 5 september 2011 @ 13:16:28 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101588930
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Komt goed schatje O+
Gelukkig maar :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101592806
Derijck is opgeroepen voor het nationale elftal :D
pi_101593346
Derijck opgeroepen bij Rode duivels nu ( Van buyten , Vermaelen) , Vertonghen en Odoi ontbreken.
sd
pi_101594121
PSV TV is dood?
pi_101594455
Jelle Klijnen FTW.
U MAD?
  maandag 5 september 2011 @ 17:02:37 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101596169
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Derijck is opgeroepen voor het nationale elftal :D
Dus Labyad is onze enige niet-international volgens mij.
Zet hij Lens op die plek dan is het compleet internationals.

Is wel eens ooit anders geweest met de Amrabats, Koevermanzen en Bakkals.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 september 2011 @ 17:14:44 #165
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101596603
Manolev is international af hoor :{w
PieAir
pi_101598053
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dus Labyad is onze enige niet-international volgens mij.
Zet hij Lens op die plek dan is het compleet internationals.

Is wel eens ooit anders geweest met de Amrabats, Koevermanzen en Bakkals.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Labyad is jeugdinternational toch? Telt niet helemaal mee, maar toch.
pi_101601696
Labyad kan echt wel bij het ''grote'' marokko
pi_101604528
quote:
5s.gif Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
PSV TV is dood?
Interland week. :r
pi_101607075
Wat een geld heeft psv toch. 10 miljoen geboden op de Jong
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2011 @ 21:01:19 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101607514
WTF ik heb liever Matavz dan De Jong eigenlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101607620
Omdat?
pi_101607693
Ze kijken niet op een miljoentje of 20 hoor.
Denk ook niet dat de Jong naar PSV wil, waarom zou ie ?
Of de burgemeester van Eindhoven had 'm een dubbel salaris moeten bieden, dan had ie er misschien wel gevoelig voor geweest.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2011 @ 21:04:20 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101607752
omdat ik Matavz meer een echte spits vind.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101608168
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Ze kijken niet op een miljoentje of 20 hoor.
Denk ook niet dat de Jong naar PSV wil, waarom zou ie ?
Of de burgemeester van Eindhoven had 'm een dubbel salaris moeten bieden, dan had ie er misschien wel gevoelig voor geweest.
precies
pi_101617369
quote:
5s.gif Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
PSV TV is dood?
Nee hoor. Heb vanavond nog PSV TV op EL gezien van vandaag.
U MAD?
pi_101617920
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef rubbereend het volgende:
omdat ik Matavz meer een echte spits vind.
Daarom was Luuk zo veel beter lijkt me.
  maandag 5 september 2011 @ 23:57:29 #177
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_101618620
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef stoeltafel het volgende:
Wat een geld heeft psv toch. 10 miljoen geboden op de Jong
Volgens de PSV watcher van 't ED ontkennen zowel Brands als Musterman dat er ooit bod is geweest.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:56:25 #178
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_101628804
ben echt benieuwd hoe Matavz het gaat doen :)
.
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:02:06 #179
342627 tja77
pi_101628954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Stommie het volgende:
ben echt benieuwd hoe Matavz het gaat doen :)
Volgens "de nummer 10" hier op het forum, zal Matavz niet slagen bij PSV. Matavz scoorde bij Groningen gemiddeld 15 doelpunten per seizoen. Hij heeft er dit jaar al een paar gemaakt. Dus als hij er in de resterende wedstrijden dit seizoen nog een stuk of 12 maakt, mag je toch wel stellen dat hij bij PSV geslaagd is....toch?
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:06:24 #180
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101629070
Nee, 12 is voor een spits te weinig.
PieAir
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:10:41 #181
342627 tja77
pi_101629173
De concurentie bij PSV van mensen die een doelpunt kunnen maken is behoorlijk groot. Toivonen, Mertens, Labyad, Lens, Wijnaldum.
pi_101629187
Ik ga van 15 tot 20 doelpunten uit. Mocht Matavz dit lukken dan ben ik tevreden over zijn eerste jaar. (tenzij hij kansen á la Marcus Berg gaat missen.)
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:29:24 #183
79837 Lemming22
pi_101629707
Ik vind het wel heel makkelijk om een spits af te rekenen op enkel doelpunten. Heeft hij anderen in staat gesteld om te scoren met assists, loopacties? Past hij in het team, heeft hij kansen gecreëerd, grote kansen gemist? Dat lijken me ook behoorlijk belangrijke vragen om te beantwoorden voordat je kunt zeggen of een spits geslaagd is.
pi_101629877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:29 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind het wel heel makkelijk om een spits af te rekenen op enkel doelpunten.
Ik kan Toivonen ook nog wel schieten, voor open doel misschieten, dagdag voorronde champions league...

We zullen zien, ik vind 10+ miljoen voor een Eredivisie speler ook wel heel veel geld, 'jullie' zeggen nu al dat je het geld van Mertens en Strootman er eerst uit moet zien te krijgen, wat dacht je van 10/11/12 voor De Jong dan?

Ik had de Jong ook graag in Eindhoven gezien, maar niet voor zulke bedragen, doe effe normaal. Eredivisie wordt ook steeds gekker met hun bedragen, 14 miljoen voor Strootman+Mertens.. be-lache-lijk, 7/8 voor Assaidi? Be-lache-lijk, Wijnaldum 5 miljoen te veel.

Maar PSV is zelf 'fout' om het te betalen dusja.
Maargoed, De Jong pissig, ik heb nergens gelezen dat PSV een bod heeft gedaan, ook niet op VI, we hebben nu Matavs en daar ben ik tevreden mee, hopelijk slaagt hij dan ook :)
pi_101629958
Waarom is de Jong pissig dan?
Dit, dus.
pi_101629979
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Waarom is de Jong pissig dan?
PSV zou hem niet snel genoeg hebben geinformeerd over dat Matavz werd aangetrokken volgens mij.
pi_101630157
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:

[..]

PSV zou hem niet snel genoeg hebben geinformeerd over dat Matavz werd aangetrokken volgens mij.
Zegt zijn zaakwaarnemer, wat daar van waar is ..
pi_101630187
Ik geloof er geen ene reet van.
Dit, dus.
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:09:36 #189
342627 tja77
pi_101630944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik kan Toivonen ook nog wel schieten, voor open doel misschieten, dagdag voorronde champions league...

We zullen zien, ik vind 10+ miljoen voor een Eredivisie speler ook wel heel veel geld, 'jullie' zeggen nu al dat je het geld van Mertens en Strootman er eerst uit moet zien te krijgen, wat dacht je van 10/11/12 voor De Jong dan?

Ik had de Jong ook graag in Eindhoven gezien, maar niet voor zulke bedragen, doe effe normaal. Eredivisie wordt ook steeds gekker met hun bedragen, 14 miljoen voor Strootman+Mertens.. be-lache-lijk, 7/8 voor Assaidi? Be-lache-lijk, Wijnaldum 5 miljoen te veel.

Maar PSV is zelf 'fout' om het te betalen dusja.
Maargoed, De Jong pissig, ik heb nergens gelezen dat PSV een bod heeft gedaan, ook niet op VI, we hebben nu Matavs en daar ben ik tevreden mee, hopelijk slaagt hij dan ook :)
Misschien een hoop geld, maar het staat nog altijd in schril contrast ten opzichte van een hoop buitenlandse transfers. Wat moest Hulk kosten?, wat verdient Eto'o per jaar? Zowel Wijnaldum als Strootman staan in het nederlands elftal, ze zijn jong en talentvol. Het nederlands elftal staat 1 op de wereldranglijst, niet dat je daar iets aan hebt, maar het zegt wel wat over de kwaliteit die er rondloopt. Als Dszudszak al 14 miljoen oplevert, en je kunt voor dat geld Strootman en Mertens halen, dan vind ik dat op zich geen slechte of dure aankoop.
Het zijn grote bedragen voor dat soort jongens, maar betere nederlandse voetballers van die leeftijd lopen er niet zo veel rond. Wat als de lichting Sneijder, van Persie, Robben, Mathijsen, van der Vaart, van Bommel ermee stopt? Wie zijn er dan nog? Wie zie je over een jaar of 4-5 op die plaatsen spelen?
We zitten in 2011, en er worden voor voetballers op jongere leeftijd een hoop euro's neergeteld. Overgens zie ik liever Nederlandse (en anders belgische) spelers naar PSV komen, dan dat het oost europeanen, of zuid amerikanen zijn.
pi_101632157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Misschien een hoop geld, maar het staat nog altijd in schril contrast ten opzichte van een hoop buitenlandse transfers. Wat moest Hulk kosten?, wat verdient Eto'o per jaar? Zowel Wijnaldum als Strootman staan in het nederlands elftal, ze zijn jong en talentvol. Het nederlands elftal staat 1 op de wereldranglijst, niet dat je daar iets aan hebt, maar het zegt wel wat over de kwaliteit die er rondloopt. Als Dszudszak al 14 miljoen oplevert, en je kunt voor dat geld Strootman en Mertens halen, dan vind ik dat op zich geen slechte of dure aankoop.
Het zijn grote bedragen voor dat soort jongens, maar betere nederlandse voetballers van die leeftijd lopen er niet zo veel rond. Wat als de lichting Sneijder, van Persie, Robben, Mathijsen, van der Vaart, van Bommel ermee stopt? Wie zijn er dan nog? Wie zie je over een jaar of 4-5 op die plaatsen spelen?
We zitten in 2011, en er worden voor voetballers op jongere leeftijd een hoop euro's neergeteld. Overgens zie ik liever Nederlandse (en anders belgische) spelers naar PSV komen, dan dat het oost europeanen, of zuid amerikanen zijn.
Eens met liever Nederlanders (of belg) komen dan europeanen en zuid amerikanen maar het zijn absurde bedragen, nog maar niet te beginnen over wat ze in europa uitgeven zoals een Eto'o, Hulk, Falcoa, Neymar e.d.

Mijn punt, PSV krijgt geen astronomische bedragen voor spelers zoals buitenlandse clubs of Ajax, met zulke hoge bedragen mogen er dus geen spelers (aankopen) falen of je kan weer grote problemen hebben. Nog maar niet te spreken waar de spelertjes voor gehaald zijn een jaar.. of 2 ervoor.

Maargoed, die discussie is er allang geweest :P
Laten we hopen op een goed functionerend team, en top 2 plek dit jaar.
Ik ben wel voorstander van Rutten eruit ook als wij komen zouden worden.

0-4 winst bij VVV :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:03:12 #191
342627 tja77
pi_101632658
Het was voor mannen als Mertens, Matavz, Strootman, Wijnaldum, de hoofdprijs die PSV er voor moest betalen. Maar ik zag eigenlijk geen betere optie.
PSV moest OF uit eigen jeugd mensen overhevelen (komende jaren geen landstitel, en daarna is het ook maar afwachten) OF inversteren in nieuwe spelers. Gezien het aanbod op de nederlandse velden, vind ik nog steeds dat het allemaal begrijpelijke aankopen zijn. Duur? Ja, heel duur, maar niet te duur. Gewoon ervoor zorgen dat bij goed functioneren die contracten tussentijds worden opengebroken (tegen een hoger salaris), en verlengd worden met nog 2-3 jaar. Zodat er een behoorlijke transfersom betaald moet worden. dat spelers van Ajax een hogere verkoopwaarde vind ik vandaag de dag onbegrijpelijk. 1 landstitel in 7 jaar....
pi_101633505
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef jpg97 het volgende:
Nee, 12 is voor een spits te weinig.
Als je gewoon wint, boeit het geen kut wie ze maakt
pi_101633530
de Jong wil gewoon stiekem voor PSV spelen :)
U MAD?
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:36:24 #194
242666 BeamofLight
pi_101633726
Ja allicht. Die wil ook eens bij een echte topclub spelen. De beste speler waar hij ooit mee heeft gespeeld gaat naar Fulham, terwijl Appelflap naar een Barca gaat. Dat is het verschil.
pi_101633799
Ben alleen bang dat hij dan met onze Dries gaat rollebollen in de jacuzzi :@ :@
U MAD?
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:42:28 #196
242666 BeamofLight
pi_101633940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ben alleen bang dat hij dan met onze Dries gaat rollebollen in de jacuzzi :@ :@
Homo's?
pi_101634032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Homo's?
Je had nog niks door?
U MAD?
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:54:11 #198
242666 BeamofLight
pi_101634234
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je had nog niks door?
Ik hoop toch niet dat wij een homo in de selectie hebben...Ik heb een seizoenkaart jongu
pi_101634365
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik hoop toch niet dat wij een homo in de selectie hebben...Ik heb een seizoenkaart jongu
En zeker ook geen neger, jood, gehandicapte en zigeuner ?

;(

Jongu.........
U MAD?
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:08:02 #200
242666 BeamofLight
pi_101634691
Nee maar ff serieus; ik heb die Doedelzak altijd wel verdacht gevonden, maar daarop zou Mertens toch niet gescout zijn hoop ik.
pi_101634780
Dzudzsak verdacht vinden en niks zeggen over toivonen :')
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:37:53 #202
342627 tja77
pi_101635732
Idd, Toivonen is ook wel iemand die ik van dat soort praktijken verdenk zeg maar....
pi_101636043
Nog even over dat international gedoe:
Bouma,Marcello,Manolev (sinds kort) en Engelaar zijn geen internationals
pi_101636068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nog even over dat international gedoe:
Bouma,Marcello,Manolev (sinds kort) en Engelaar zijn geen internationals
Manolev toch weer beschikbaar voor Bulgarije ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:53:15 #205
242666 BeamofLight
pi_101636370
Nog geen vergunning voor Groningen-aanwinst Texeira
Laatste update: 6 september 2011 15:34 info .GRONINGEN - Het is allerminst zeker of FC Groningen-aanwinst David Texeira zondag kan meespelen in de derby tegen Heerenveen.

De Uruguayaanse jeugdinternational, die onlangs werd aangetrokken als opvolger van de naar PSV vertrokken Tim Matavz, wacht nog altijd op een werkvergunning.

Goed zo Nijland. Volgende keer nog langer rekken en trekken en bluffen. Tis ook maar de enige derby die je daar hebt he. Boeien zonder spits.
pi_101636755
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef BeamofLight het volgende:
Laatste update: 6 september 2011 15:34 info .GRONINGEN - Het is allerminst zeker of FC Groningen-aanwinst David Texeira zondag kan meespelen in de derby tegen Heerenveen.

De Uruguayaanse jeugdinternational, die onlangs werd aangetrokken als opvolger van de naar PSV vertrokken Tim Matavz, wacht nog altijd op een werkvergunning.

Goed zo Nijland. Volgende keer nog langer rekken en trekken en bluffen. Tis ook maar de enige derby die je daar hebt he. Boeien zonder spits.
Niet heel relevant in een psv topic hé?
pi_101637153
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Dzudzsak verdacht vinden en niks zeggen over toivonen :')

Wie?
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:28:30 #208
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_101642608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Niet heel relevant in een psv topic hé?
Niet? Nu al vergeten dat Matavz naar PSV kwam en Groningen Texeira haalde. Nu waren ze echter te laat met een werkvergunning.

Oorzaak > gevolg.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:33:30 #209
79837 Lemming22
pi_101642945
Strootman speelt lekker! Eerst een heerlijke dieptepass op Van Persie, en dan dat doelpunt met buitenkant links in één keer uit de lucht, heerlijke goal.

Gaan we nog héél veel plezier aan beleven.
pi_101642953
Strootman + 1 miljoen :)
U MAD?
pi_101644182
Zeefuik doet het ook goed.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:58:38 #212
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101644381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Schijnt laatst inderdaad erg veel garnalen gevangen te hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 september 2011 @ 20:02:20 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101644576
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Lemming22 het volgende:
Strootman speelt lekker! Eerst een heerlijke dieptepass op Van Persie, en dan dat doelpunt met buitenkant links in één keer uit de lucht, heerlijke goal.

Gaan we nog héél veel plezier aan beleven.
in de winterstop moest Sparta hun best doen om hem te verkopen :')
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:48:35 #214
300718 Kenju
Say It!!??
pi_101647271
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef BeamofLight het volgende:

Door dat gerek heeft PSV uitendelijk minder voor Matavz hoeven te betalen. Ik kan er dus geen probleem mee hebben. Maar goed, ik vind ook dat we als Nederlandse clubs wat minder opportunistisch moeten doen in het belang van het niveau. Groningen zal nooit om het kampioenschap meedoen. Laat ze dan ook niet zo veel vragen voor een speler. In ruil daarvoor kunnen talenten en spelers die net niet goed genoeg presteren bij de toppers voor een redelijke prijs aan de mindere clubs verkocht worden. In de lange termijn worden alle clubs daar beter van en hebben we een competitie die ook in Europa beter vertegenwoordigd is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in de winterstop moest Sparta hun best doen om hem te verkopen :')
Opportunisme viert natuurlijk hoogtij in deze periode. Laten we even afwachten wat Strootman kan tegen de betere tegenstanders. Geldt trouwens voor heel PSV. San Marino, Finalnd, SV Ried, ADO, Excelsior, eigenlijk ook RKC en komende week weer VVV. Stelt allemaal geen ruk voor natuurlijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_101647760
Strootman _O_
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:58:08 #216
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_101647845
Strootman, jij held!
.
pi_101651132
Brands moet proberen Hazard te halen, goeie duo met Mertens. :P

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2011 21:53:17 ]
pi_101652363
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Schijnt laatst inderdaad erg veel garnalen gevangen te hebben.
:TH
U MAD?
pi_101653200
Nijhuis dus zondag de scheids.
pi_101656153
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Nijhuis dus zondag de scheids.
Tevreden mee.
Gelukkig geen Blom ;(
U MAD?
pi_101658269
Dries en Timothy komen gelukkig blessurevrij terug van hun rode duivels avontuur.
pi_101658565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dries en Timothy komen gelukkig blessurevrij terug van hun rode duivels avontuur.
Het scheelde niet veel of Derijck had een schaafwonde gekregen door het schuren tegen de bank/tribune. :p

Mertens speelde wel goed , jammer genoeg geen goal voor hem. Doet niet veel onder voor Hazard vind ik
sd
pi_101660143
Pfff waarom is het nog geen zondag? ;(
pi_101662494
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tevreden mee.
Gelukkig geen Blom ;(
Alle scheidsrechters zijn kut in Nederland. Ook die hele groep die klinkt als Benny Jolink van Normaal.

Trouwens, Strootman is waarschijnlijk wel de lelijkste speler die ooit bij PSV gespeeld heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kenju op 07-09-2011 04:28:26 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_101662549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

Door dat gerek heeft PSV uitendelijk minder voor Matavz hoeven te betalen. Ik kan er dus geen probleem mee hebben. Maar goed, ik vind ook dat we als Nederlandse clubs wat minder opportunistisch moeten doen in het belang van het niveau. Groningen zal nooit om het kampioenschap meedoen. Laat ze dan ook niet zo veel vragen voor een speler. In ruil daarvoor kunnen talenten en spelers die net niet goed genoeg presteren bij de toppers voor een redelijke prijs aan de mindere clubs verkocht worden. In de lange termijn worden alle clubs daar beter van en hebben we een competitie die ook in Europa beter vertegenwoordigd is.

Het enige wat helpt om de competitie beter te maken is gewoon het vertrouwen aan talenten geven en die proberen in te passen in je elftal. Het trainen en een systeem hanteren waar de huidige selectie mee uit de voeten kan is immers veel beter dan een zooi talenten kopen en op de koop toe nog een spits van 7 miljoen die in mijn ogen nog niets bewezen heeft.
Bovendien vind ik dat groningen groot gelijk heeft om de hoofdprijs voor Matavz te vragen. Dus omdat ze niet voor het kampioenschap spelen moeten ze ook gelijk de absolute wil om kampioen te worden maar laten varen? Wat heb je dan in hemelsnaam aan een competitie?

Het is een goede zaak dat de spelers steeds duurder worden. PSV had helemaal niet zo gek moeten doen met inkopen. Wijnaldum en Matavz hadden in mijn ogen absoluut niet hoeven te komen aangezien je met Bakkal al een middenvelder met diepgang had en je met Matavz een pure afmaker heb maar geen speler die hem van aanvoer kan garanderen.
Het enige wat Rutten had moeten doen is op zoek gaan naar een fatsoenlijke linksback zodat Pieters naar het centrum kan of gewoon een goede linksbenige centrale verdediger moeten kopen. Een keeper zoals Tyton is in mijn ogen ook weg gegooid geld aangezien Velthuizen gewoon transfervrij was.
Jammer dat bijvoorbeeld Ajax, Feijenoord en zelfs FC Twente het begrepen hebben maar dat men bij PSV er niet aan wil/durf te geloven.
Jongens zoals Zeefuik, Labyad, Bakkal en Ojo zitten nu te verpieteren op de bank zijn gewoon aardige talenten geen top maar goed genoeg voor de eredivisie. Het had miljoenen gescheeld als Rutten daar een elftal mee wist te maken waar iedereen op zijn sterke punten word benut.
Doodmoe word ik er van dat dwangmatige 4 3 3, zonder fatsoenlijke buitenspelers.
pi_101662730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfff waarom is het nog geen zondag? ;(
krijg ook irritaties van de interlands! :X
  FOK!fotograaf woensdag 7 september 2011 @ 08:07:01 #227
842 Zorro
Z
pi_101663047
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 04:16 schreef Kenju het volgende:

[..]

Alle scheidsrechters zijn kut in Nederland. Ook die hele groep die klinkt als Benny Jolink van Normaal.

Trouwens, Strootman is waarschijnlijk wel de lelijkste speler die ooit bij PSV gespeeld heeft.
Reiziger vergeten?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 7 september 2011 @ 08:11:38 #228
342627 tja77
pi_101663078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:07 schreef Zorro het volgende:

[..]

Reiziger vergeten?
Of deze

woensdag 7 september 2011 @ 08:22:56 #229
342627 tja77
pi_101663185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 05:50 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het enige wat helpt om de competitie beter te maken is gewoon het vertrouwen aan talenten geven en die proberen in te passen in je elftal. Het trainen en een systeem hanteren waar de huidige selectie mee uit de voeten kan is immers veel beter dan een zooi talenten kopen en op de koop toe nog een spits van 7 miljoen die in mijn ogen nog niets bewezen heeft.
Bovendien vind ik dat groningen groot gelijk heeft om de hoofdprijs voor Matavz te vragen. Dus omdat ze niet voor het kampioenschap spelen moeten ze ook gelijk de absolute wil om kampioen te worden maar laten varen? Wat heb je dan in hemelsnaam aan een competitie?

Het is een goede zaak dat de spelers steeds duurder worden. PSV had helemaal niet zo gek moeten doen met inkopen. Wijnaldum en Matavz hadden in mijn ogen absoluut niet hoeven te komen aangezien je met Bakkal al een middenvelder met diepgang had en je met Matavz een pure afmaker heb maar geen speler die hem van aanvoer kan garanderen.
Het enige wat Rutten had moeten doen is op zoek gaan naar een fatsoenlijke linksback zodat Pieters naar het centrum kan of gewoon een goede linksbenige centrale verdediger moeten kopen. Een keeper zoals Tyton is in mijn ogen ook weg gegooid geld aangezien Velthuizen gewoon transfervrij was.
Jammer dat bijvoorbeeld Ajax, Feijenoord en zelfs FC Twente het begrepen hebben maar dat men bij PSV er niet aan wil/durf te geloven.
Jongens zoals Zeefuik, Labyad, Bakkal en Ojo zitten nu te verpieteren op de bank zijn gewoon aardige talenten geen top maar goed genoeg voor de eredivisie. Het had miljoenen gescheeld als Rutten daar een elftal mee wist te maken waar iedereen op zijn sterke punten word benut.
Doodmoe word ik er van dat dwangmatige 4 3 3, zonder fatsoenlijke buitenspelers.
Bakkal heeft door de jaren heen voldoende kansen gehad, en mijn inziens nooit gebracht wat hij zou moeten brengen. Labyad krijgt samen met Lens zijn kansen nog wel, en voor Zeefuik is NEC gewoon een goede optie. Goede zet van PSV om hem te verhuren. Lekker laten rijpen, en over een jaar of wat is hij klaar voor het grotere werk.
Met de spelers die jij opnoemt (Zeefuik, Labyad, Bakkal en Ojo) wordt je geen landskampioen, en doe je niet mee voor de titel.
Vindt jij Velthuijzen een betere keeper dan Tyton? En daarbij, Velthuizen werd 29 augustus pas vrijgegeven door Hercules Alicante, en PSV wou denk ik al wat eerder vastigheid, en een goede en goedkopere oplvolger voor Isaksson.
PSV had een spits nodig, iemand die ballen kan afmaken, zoals Berg dat zo goed verzaakte. En dan heb je aan Matavz een goede. Wijnaldum is gewoon een goede voetballer, en die zie ik over 2 jaar vertrekken naar een buitenlandse club. Ik vind Wijnaldum ook een betere speler dan Bakkal.

Maar ja, dat is mijn mening.
pi_101665991
quote:

[..]

En ze vinden nog wel dat hij iets weg heeft van Robin van Persie, die is toch best populair bij de vrouwelijke fans.
pi_101668832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 05:50 schreef PKRChamp het volgende:

[..]
Wat hebben die 3 begrepen?
pi_101669723
quote:
Hij heeft wel 2 diamanten jonguh.
U MAD?
pi_101669797
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hij heeft wel 2 diamanten jonguh.
En 3 sterren :P
Zal het stiekem een Ajacied zijn.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:28:44 #234
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101670296
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En 3 sterren :P
Zal het stiekem een Ajacied zijn.
Zolang hij er maar niet voor gaat voetballen.
pi_101670323
Beste Sinterklaas/Kerstman, als kado wil ik dit jaar 5 topics op rij.. geen Ajax gerelateerde zaken in het PSV topic.

Helaas bestaan the fuckers niet. :P
pi_101675528

Freo, topaankoop ^O^ _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 16:10:34 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101675668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Of deze

[ afbeelding ]

_O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101675816
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Freo, topaankoop ^O^ _O_
Wat dacht Matavsz; ik doe eens even mijn beste shirt van de Large aan?
U MAD?
pi_101675994
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat dacht Matavsz; ik doe eens even mijn beste shirt van de Large aan?
Is algemeen bekend dat hij een Nintendo fanboy is.
  woensdag 7 september 2011 @ 16:22:35 #240
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101676181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is algemeen bekend dat hij een Nintendo fanboy is.
Nintendo 8-)
  woensdag 7 september 2011 @ 16:41:05 #241
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_101676967
Trouwens mooi shirt, al heb ik liever het orginele scarface.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_101688183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:07 schreef Zorro het volgende:

[..]

Reiziger vergeten?
Nope. Ik vind Strootman toch een stuk lelijker. Die ziet er echt misvormt uit. Alsof hij ooit een zwaar ongeluk heeft gehad. Reiziger heeft alleen een ontiegelijk grote bakkes.

Abel Xavier zag er bij PSV sowieso gewoon normaal uit. Maar dat blonde maakte hem geen abomination zoals Strootman.
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trouwens mooi shirt, al heb ik liever het orginele scarface.
Die shirts zijn tegenwoordig net zo mainstream en commercieel als bijv. die Atari-shirts. Het gros van de dragers hebben die film nooit gezien of zijn hem gaan kijken vanwege de mainstream-cultstatus. Wanneer je denkt dat je apart bent daarmee, ben je nog achterlijker dan die alto's die mensen 'anders' te zijn. Zij horen tenminste nog bij een zich afzettende subcultuur. Terwijl die shirts door elke mongool gedragen worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2011 @ 21:02:47 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101688439
Zitten jullie hier nou in een discussie over het uiterlijk van onze spelers?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 7 september 2011 @ 21:04:39 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101688539
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Freo, topaankoop ^O^ _O_
Talentvolle familie.
2000 light years from home
pi_101688709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Fuikje is een baas _O_
pi_101690610
quote:
15s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Zitten jullie hier nou in een discussie over het uiterlijk van onze spelers?
Maik de Boer heeft een Fok!account.
Dit, dus.
pi_101691483
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tevreden mee.
Precies. Dan fluit Nijhuis in ieder geval niet PSV-Ajax.

quote:
Gelukkig geen Blom ;(
Die kan dus nu wel de wedstrijd tegen Ajax fluiten :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_101694890
Blom krijgt na die misser in Schotland hopelijk straf in de topklasse de komende weken.
U MAD?
pi_101695598
Psv koopclub :')
pi_101695726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:30 schreef Chillerd het volgende:
Net als Ajax.
Janssen, Sigthorsson, Cillesen, Buliykin en Boerrigter. Zijn er al 5.
Zetten wij alleen Wijnaldum, Matavsz, Tyton, Mertens en Strootman tegenover :D
U MAD?
pi_101695729
quote:
Manchester City verbleekt erbij.
Dit, dus.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:42:11 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101695931
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Net als Ajax.
obvious troll is obvious.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2011 @ 23:44:47 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101696022
quote:
goed he 8-)

quote:

[..]

Net als Ajax.
En wat dacht je van die jonge jongetjes die ze uit België hebben gehaald jaren terug :P kinderhandel :r
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 september 2011 @ 23:48:11 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101696161
quote:
ow en niet te vergeten, van het geld van de gemeente
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101698269
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ow en niet te vergeten, van het geld van de gemeente
Geld van de belastingbetalende Ajax supporters :)
Patat Friet
pi_101703033
quote:

[..]

Net als Ajax.
Bijna allemaal zelfde plek ook :P

Cillesen vs Tyton
Janssen vs Strootman
Sigthorsson vs Matavs
Boerrigter vs Mertens

Buliykin en Wijnaldum over...
pi_101703350
quote:
Van Nistelrooy: 'Oliedollars goed voor voetbal'

De oliedollars hebben massaal hun intrede gedaan in het Europese voetbal. De één walgt van de opkomst van de voornamelijk Arabische miljardairs, de ander steunt hun financiële revolutie.

Eén van de voorstanders is Ruud van Nistelrooy. De Nederlandse aanvaller, sinds deze zomer speler van het in Arabische handen zijnde Málaga, ziet geen probleem in de 'opmars van de oliesjeik'.

"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport.

Dat Málaga geregeerd wordt door de steenrijke Qatarees Abdullah Al Thani was niet van invloed op het besluit van de spits om voor Málaga te kiezen. "Op mijn leeftijd telt de toekomst niet."

"En langetermijnplanning en geld evenmin", gaat de aanvaller verder. "Ik wil gewoon weten met wie ik dagelijks werk. Ik ken de trainer al van Real Madrid en de spelers die de club wilden aantrekken, bevielen me."
Wat is dat toch met die voetballers en liegen? Waarom zegt die gozer niet gewoon; luister, bij Malaga verdien ik het tienvoudige dan bij PSV, dus doe het sommetje maar. Het komt altijd met een of ander kutverhaal aanzetten, ongelofelijk :')
Dit, dus.
pi_101704563
Omdat het ego's zijn.

Nog 3 dagen before broodje knakworst 111222!!11
U MAD?
  donderdag 8 september 2011 @ 12:33:25 #259
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_101705203
quote:
13s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die voetballers en liegen? Waarom zegt die gozer niet gewoon; luister, bij Malaga verdien ik het tienvoudige dan bij PSV, dus doe het sommetje maar. Het komt altijd met een of ander kutverhaal aanzetten, ongelofelijk :')
Alsof van Nistelrooy het nog voor het geld hoeft te doen :')
Ook geen sig dus
  donderdag 8 september 2011 @ 12:36:16 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101705302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet voor het geld te doen, maar hij doet het wel, dat hij de trainer kent zal zeker ook mee gespeeld hebben
pi_101706144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Nee, het gaat natuurlijk om de geweldige sportieve mogelijkheden wat een grootheid als Malaga hem biedt.

Gast, zeg gewoon dat je daar in een geweldig grote villa woont, iedere dag de zon op je harses hebt en weinig meer hoeft uit te voeren voor een énorm salaris. Dan ben je gewoon eerlijk en doe je wat 95% van alle mensen zou doen, maar kom niet aanzetten met een stukje over de goedheid van de sjeiken en wat een vooruitgang de oliedollars zijn.
Dit, dus.
pi_101707020
Ik ben zijn heldenvoetbal allang weer vergeten van Ruudje wanneer je nu gewoon weer merkt dat het een typische geldwolf is :')
pi_101707598
Wat heeft hij nu gepresteerd de afgelopen 5 jaar?
U MAD?
  donderdag 8 september 2011 @ 14:01:07 #264
342627 tja77
pi_101708155
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij nu gepresteerd de afgelopen 5 jaar?
2006/07 Real Madrid Spanje Primera División w37 g25
2007/08 Real Madrid Spanje Primera División w24 g16 (1.916)
2008/09 Real Madrid Spanje Primera División w6 g4 (429)
2009/10 Real Madrid Spanje Primera División w1 g1 (11)
2009/10 Hamburger SV Duitsland Bundesliga w11 g5 (699)
2010/11 Hamburger SV Duitsland Bundesliga w16 g7

Ik geef toe dat hij er de jaren ervoor makkelijker scoorde, maar gezien de speelminuten, en wedstrijden, zijn er zat spitsen te noemen die het een stuk minder hebben gedaan. De goede man heeft natuurlijk ook veel met blessures te kampen gehad.
Hij krijgt een kans bij Malaga, en grijpt die (waarschijnlijk vanwege de pegels) maar dat zou hier natuurlijk niemand hebben gedaan?
Het weer en niveau in Spanje is een behoorlijk stuk beter dan hierro.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:16:13 #265
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101708651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij krijgt een kans bij Malaga, en grijpt die (waarschijnlijk vanwege de pegels) maar dat zou hier natuurlijk niemand hebben gedaan?
Tuurlijk wel, maar dan moet hij niet een of ander smoesje verzinnen. Zeg dan niks of zeg het eerlijk.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:24:02 #266
342627 tja77
pi_101708896
quote:
15s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar dan moet hij niet een of ander smoesje verzinnen. Zeg dan niks of zeg het eerlijk.
Hij is toch ook eerlijk, geld is niet belangrijk (wel mooi meegenomen natuurlijk). Anders was hij wel naar Anzhi gegaan. Hij wil graag in Spanje voetballen, en als een betere club (real madrid, of Barcelona zich had gemeld, en hij zou een reeele kans krijgen op een basisplaats, dan was hij echt niet naar Malaga gegaan. Of denk jij soms van wel?
pi_101708910
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:

Het weer en niveau in Spanje is een behoorlijk stuk beter dan hierro.
Natuurlijk gaat hij voor de euro's. En terecht, want hij kan op zijn oude dag nog eens gruwelijk cashen. Maar ga niet politiek correct lopen blaten over de goedheid van de overnames door sjeiken en de oliedollars die als een goed domino-effect werken.

Daarbij had hij nu in de spits bij PSV op een hoger niveau gespeeld dan bij Malaga.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:30:09 #268
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101709106
quote:
15s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daarbij had hij nu in de spits bij PSV op een hoger niveau gespeeld dan bij Malaga.
Precies.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:31:31 #269
342627 tja77
pi_101709161
quote:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen, weet jij wie Malaga allemaal heeft aangetrokken?

Joris Mathijsen (¤2.000.000,-),
Sergio Sánchez (¤2.800.000,-),
Joaquin (¤4.200.000,-),
Diego Buonanotte (¤4.500.000,-),
Isco (¤6.000.000,-),
Nacho Monreal (¤6.000.000,-),
Jérémy Toulalan (¤10.000.000,-)
Santi Cazorla (¤20.000.000,-)
Demichelis (¤3.000.000,-)

Dat is net ff wat meer geld als dat er in PSV gepompt is. Dus niveau van PSV hoger?? Ik betwijfel het
  donderdag 8 september 2011 @ 14:33:02 #270
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101709224
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wil nog niet zeggen dat het als een team goed gaat lopen.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:33:58 #271
342627 tja77
pi_101709250
quote:
15s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:33 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Wil nog niet zeggen dat het als een team goed gaat lopen.
En die garantie heb je bij PSV wel? Het spelermateriaal is bij Malaga sowieso een stuk beter, en ze spelen in een betere competitie. Dus ik denk dat over een aantal weken Malaga zeker de meerdere is van PSV. En zeker op het moment van zijn overstap, was er bij PSV nog niks bekend over een groot deel van de aankopen die ze hebben gedaan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 14:35:24 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101709305
Ik geef Van Nistelrooij groot gelijk :P in de tijd dat PSV hem benaderde zag het er ook niet bepaalt veelbelovend uit voor PSV.....
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 8 september 2011 @ 14:36:32 #273
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101709350
Ik geef RvN wel gelijk, alleen hij had niet met zo'n rare smoes moeten komen. Iedereen weet dat die miljoenen niet ten goede komt in het voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 14:37:57 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101709398
Mwah, dankzij die miljoenen hebben we nog de hoofdprijs voor Dzsudzsak gekregen :P Dat was wel de helft van het transferbudget uiteindelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101709453
Toen hij mij Malaga tekende was de transferwindow ook nog steeds open, dus da's een flauw argument. Daarnaast bedoelde ik met niveaus alleen maar de kans op hoog niveau voetbal. De kans om met dit PSV volgend jaar Champions League te spelen is vele malen groter dan bij Malaga. Goed team, maar Madrid, Barcelona, Villareal en ik denk zelfs Sevilla gaan daar overheen.

Waar het mij om draait is het kontenkussen van die sjeiks en hun oliegeld, ben gewoon eerlijk, want 95% van alle voetballers/arbeiders zou zo'n klus aannemen. En terecht.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:42:25 #276
342627 tja77
pi_101709548
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Toen hij mij Malaga tekende was de transferwindow ook nog steeds open, dus da's een flauw argument.
Toen was de steun aan PSV ook allerminst zeker, het zag er op dat moment niet goed uit voor PSV, de salarissen moesten naar beneden, dus ook voor meneer van Nistelrooy. Zou jij een kans als Malaga laten liggen in dat geval?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 14:45:20 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101709666
Volgens mij was de sfeer rond die tijd hier ook niet bepaald eentje van volgend jaar gaan we CL halen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101709693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Toen was de steun aan PSV ook allerminst zeker, het zag er op dat moment niet goed uit voor PSV, de salarissen moesten naar beneden, dus ook voor meneer van Nistelrooy. Zou jij een kans als Malaga laten liggen in dat geval?
Ik heb nu al zeker 4 keer gezegd dat het een hele logische keus was om naar Malaga te gaan voor dat geld, dat klimaat en de beloftes op die spelers. Maar de transferwindow was nog open,dus dat laatste vind ik een kulargument, want er kon nog van alles gebeuren. En dan heb ik het niet alleen over PSV, in zijn totaliteit.

quote:
Natuurlijk gaat hij voor de euro's. En terecht, want hij kan op zijn oude dag nog eens gruwelijk cashen. Maar ga niet politiek correct lopen blaten over de goedheid van de overnames door sjeiken en de oliedollars die als een goed domino-effect werken.
Dat laatste is dus mijn punt voor het posten van dat artikel.
Dit, dus.
pi_101709764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij was de sfeer rond die tijd hier ook niet bepaald eentje van volgend jaar gaan we CL halen _O-
Dat zegt toch ook niemand? Bij PSV had ie nu een grotere kans op Champions League gehad dan nu bij Malaga. Daarom vind ik het argument op de spelersgroep onzin, want had hij voor PSV gekozen dan had hij een dikke kans gehad om volgend jaar tegen Milan, Inter, Real of Barça te ballen. Nu niet. Dus die zekerheid waar hij voor koos qua spelers is nu achteraf gare kwatspraat.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:50:10 #280
342627 tja77
pi_101709830
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Daarnaast bedoelde ik met niveaus alleen maar de kans op hoog niveau voetbal. De kans om met dit PSV volgend jaar Champions League te spelen is vele malen groter dan bij Malaga. Goed team, maar Madrid, Barcelona, Villareal en ik denk zelfs Sevilla gaan daar overheen.
Je beseft dat alleen de landstitel zekerheid geeft op deelname aan de champions league? Je had van PSV wel verwacht dat ze van Benfica zouden winnen? Een 2e plek in Nederland, kan je een heel zware tegenstander opleveren in de voorronde. Kun jij met zekerheid zeggen dat PSV landskampioen wordt? Of denk je dat Malaga 1 van de meerdere tickets bemachtigd voor de champions league? Tevens is het zo dat champios league voor een Nederlandse ploeg slchts 6 duels betreft, terwijl de competitie net ff wat langer is.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:52:51 #281
342627 tja77
pi_101709912
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zegt toch ook niemand? Bij PSV had ie nu een grotere kans op Champions League gehad dan nu bij Malaga. Daarom vind ik het argument op de spelersgroep onzin, want had hij voor PSV gekozen dan had hij een dikke kans gehad om volgend jaar tegen Milan, Inter, Real of Barça te ballen. Nu niet. Dus die zekerheid waar hij voor koos qua spelers is nu achteraf gare kwatspraat.
Dat weet je dus niet, PSV strijdt met Ajax en twente om 1 ticket, je kunt zeggen dat er nog een ticket is, maar dan moet je die voorronde door zien te komen, en daar zitten lastige teams tussen. Tuurlijk in Spanje heb je Barca, en Real, maar daarachter kan een hoop, en is niks zeker. Malaga zou 3e 4e 5e 6e kunnen worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 14:53:13 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101709924
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ho stop, hij balt nu zeker tegen Real en Barca :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101709990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:50 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je beseft dat alleen de landstitel zekerheid geeft op deelname aan de champions league?
Ja.

quote:
Je had van PSV wel verwacht dat ze van Benfica zouden winnen?
We gaan er al van uit dat we 2e worden?

quote:
Een 2e plek in Nederland, kan je een heel zware tegenstander opleveren in de voorronde.
Geen woord van gelogen.

quote:
Kun jij met zekerheid zeggen dat PSV landskampioen wordt?
Als Fredje mij een keer opstelt wel.

quote:
Of denk je dat Malaga 1 van de meerdere tickets bemachtigd voor de champions league?
Geen flauw idee, ze zijn net begonnen, hč?

quote:
Tevens is het zo dat champios league voor een Nederlandse ploeg slchts 6 duels betreft, terwijl de competitie net ff wat langer is.
Wederom geen woord van gelogen.

Maar dit heeft allemaal niets van doen met mijn artikel over Van Nistelrooij die geheel terecht voor de centen kiest en dan achteraf politiek correct gaat lullen over z'n theedoekophoofd dragende baas met een hoop knaken. Moet ie niet doen.
Dit, dus.
pi_101710058
quote:
16s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ho stop, hij balt nu zeker tegen Real en Barca :P
Op het hoogste toernooi, hč. Want het tweede rijtje van Spanje waar Ruudje heen moet is ook gewoon slaapverwekkend saai ;)
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 15:04:48 #285
342627 tja77
pi_101710283
quote:
16s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Op het hoogste toernooi, hč. Want het tweede rijtje van Spanje waar Ruudje heen moet is ook gewoon slaapverwekkend saai ;)
Nog altijd niet zo saai als degradatie kandidaten uit onze mickey mouse competitie. Ruud speelt sowieso 2 keer tegen Barca, Real, Valencia, Sevilla, Atletico madrid en Villareal. PSV speelt sowieso 2 keer tegen Twente, Ajax, en dat was het wel zo'n beetje qua niveau.
pi_101710800
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nog altijd niet zo saai als degradatie kandidaten uit onze mickey mouse competitie. Ruud speelt sowieso 2 keer tegen Barca, Real, Valencia, Sevilla, Atletico madrid en Villareal. PSV speelt sowieso 2 keer tegen Twente, Ajax, en dat was het wel zo'n beetje qua niveau.

Ja, want daarom heeft Ruudje voor het authentieke en nog zo lekker gewoon gebleven Malaga gekozen. Het gaat om de hypocrisie waarmee hij pretendeert het voetbal hoog te hebben zitten, maar Ruudje kiest gewoon voor de knaken en het klimaat.

En dit is echt de laatste keer dat ik het zeg, als je nu weer begint over de competitie negeer ik je, want dat is de discussie niet.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 15:40:09 #287
342627 tja77
pi_101711438
quote:
15s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, want daarom heeft Ruudje voor het authentieke en nog zo lekker gewoon gebleven Malaga gekozen. Het gaat om de hypocrisie waarmee hij pretendeert het voetbal hoog te hebben zitten, maar Ruudje kiest gewoon voor de knaken en het klimaat.

En dit is echt de laatste keer dat ik het zeg, als je nu weer begint over de competitie negeer ik je, want dat is de discussie niet.
Hij pretendeert voetbal hoog te hebben zitten, maar ook als je ECHT voetbal hoog hebt zitten en totaal niet om geld geeft, zou Malaga een logische keuze zijn. De competitie (negeer me maar als je wilt) is in Spanje toch ook beter dan hier. Als hij naar Belgie zou zijn gegaan, zou je wel gelijk hebben. In zijn periode in Duitsland flirtte hij al meerdermalen naar Spanje. Zijn keuze is voor een voetballiefhebber goed te begrijpen, alleen sommige PSV supporters hebben het er moeilijk mee. Hij heeft gezegd na zijn buitenlandse avontuur nog terug te komen naar PSV, maar hij zegt ook dat hij daar op terug moest komen. Wat wil je nog meer? Hoeveel spelers zeggen niet dat ze na die grote buitenlandse ploegen, nog terug komen bij het team waar ze doorbraken? Ze heten niet allemaal Cocu.
van Nistelrooy komt niet terug, en misschien doet dat je gewoon pijn, maar reken hem daar niet op af, maar reken hem af op al het goeds dat hij PSV (62 goals in 67 wedstrijden)en het nederlands elftal heeft gebracht. Hij heeft 67 wedstrijden bij PSV gevoetbalt, dan kun je geen rood wit hart hebben.
Als jij hem hypocriet en een geldwolf vind prima, ik vind het gewoon een goede voetballer.
pi_101711573
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij pretendeert voetbal hoog te hebben zitten, maar ook als je ECHT voetbal hoog hebt zitten en totaal niet om geld geeft, zou Malaga een logische keuze zijn. De competitie (negeer me maar als je wilt) is in Spanje toch ook beter dan hier. Als hij naar Belgie zou zijn gegaan, zou je wel gelijk hebben. In zijn periode in Duitsland flirtte hij al meerdermalen naar Spanje. Zijn keuze is voor een voetballiefhebber goed te begrijpen, alleen sommige PSV supporters hebben het er moeilijk mee. Hij heeft gezegd na zijn buitenlandse avontuur nog terug te komen naar PSV, maar hij zegt ook dat hij daar op terug moest komen. Wat wil je nog meer? Hoeveel spelers zeggen niet dat ze na die grote buitenlandse ploegen, nog terug komen bij het team waar ze doorbraken? Ze heten niet allemaal Cocu.
van Nistelrooy komt niet terug, en misschien doet dat je gewoon pijn, maar reken hem daar niet op af, maar reken hem af op al het goeds dat hij PSV (62 goals in 67 wedstrijden)en het nederlands elftal heeft gebracht. Hij heeft 67 wedstrijden bij PSV gevoetbalt, dan kun je geen rood wit hart hebben.
Als jij hem hypocriet en een geldwolf vind prima, ik vind het gewoon een goede voetballer.
1. Eén van de beste spitsen ooit bij PSV.
2. Groot gelijk nu in zijn laatste jaren hard te willen cashen bij Malaga.
3. Zei ooit terug te komen, komt daar op terug, geen probleem.
4. Ongelofelijke hypocriet om niet toe te geven lekker voor de knaken en het klimaat te voeballen, maar om de geweldige invloed van oliesjeiks en hun maffia/oliedollars.

quote:
"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport."
Duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 15:48:33 #289
342627 tja77
pi_101711797
quote:
15s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Buitendam het volgende:
"Het geld komt niet alleen ten goede aan clubs met nieuw geld, maar ook aan degenen die spelers duur verkopen en weer kunnen herinvesteren. Zo volgt er een positief domino-effect in het voetbal", aldus Van Gol in La Gazzetta dello Sport.".
Dszudszak 14 miljoen, duidelijker kan ik het niet voor je schetsen.

Cashflow is niks mis mee. Ploegen krijgen financiele compensatie voor de kosten die ze investeren in spelers. Contracten worden lekker ruim afgekocht. Dus meer geld voor nieuwe spelers.
pi_101711935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Cashflow is niks mis mee. Ploegen krijgen financiele compensatie voor de kosten die ze investeren in spelers. Contracten worden lekker ruim afgekocht. Dus meer geld voor nieuwe spelers.
Vicieuze cirkel. Die klap geld van Dzsudzsak is weer opgevangen door de komst van nieuwe spelers waar héél veel PSV'ers vinden dat er belachelijke prijzen voor worden betaald. Door deze astronomisch hoge bedragen gaat voetbal naar de klote. Hoe gaan wij ooit nog de kans krijgen om mee te doen in hoofdtoernooien als de Sjeik van Man City een miljard in die club pompt, of Real Madrid wat een half miljard in het rood staat. Er is niets, maar dan ook helemaal niets goeds te melden aan de komst van sjeiks/Russische maffia naar voetbalclubs. De kloof wordt groter en groter.
Dit, dus.
pi_101711943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Diezelfde spelers die steeds meer geld gaan eisen, de club schiet er niks mee op.
  donderdag 8 september 2011 @ 16:01:24 #292
342627 tja77
pi_101712303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Diezelfde spelers die steeds meer geld gaan eisen, de club schiet er niks mee op.
Het is al ff bekend dat PSV in de spelerssalarissen gaat snijden en heeft gesneden. Maximaal 1 miljoen per jaar voor elke nieuwe speler.
pi_101712429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het is al ff bekend dat PSV in de spelerssalarissen gaat snijden en heeft gesneden. Maximaal 1 miljoen per jaar voor elke nieuwe speler.
Nogmaals; wat schiet de club daarmee op dan? Eto'o verdient het twintigvoudige. Hoe gaan wij ooit nog leuke spelers aan kunnen trekken als die sjeiks zoveel te besteden hebben dat iedere speler daar naartoe wil. Hoe kun je daar, als Van Nistelrooij zijnde, nou positief tegenover staan. Onbegrijpelijk.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 16:05:40 #294
342627 tja77
pi_101712450
quote:
13s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vicieuze cirkel. Die klap geld van Dzsudzsak is weer opgevangen door de komst van nieuwe spelers waar héél veel PSV'ers vinden dat er belachelijke prijzen voor worden betaald. Door deze astronomisch hoge bedragen gaat voetbal naar de klote. Hoe gaan wij ooit nog de kans krijgen om mee te doen in hoofdtoernooien als de Sjeik van Man City een miljard in die club pompt, of Real Madrid wat een half miljard in het rood staat. Er is niets, maar dan ook helemaal niets goeds te melden aan de komst van sjeiks/Russische maffia naar voetbalclubs. De kloof wordt groter en groter.
Is niet waar, op deze manier worden contracten afgekocht en ontvangt de ploeg geld terug voor een voetballer. Nu is het zo dat veel spelers hun contract niet meer verlengen, en bijna of helemaal transfervrij weglopen (zie Afellay) Utrecht is met Strootman en Mertens 2 bepalende spelers kwijt, maar wel een hoop geld rijker.
Hoe wij ooit een kans krijgen in de champions league heeft niks met geld te maken, maar met de hoeveelheid buitenlanders die er opgesteld mogen worden. Een maximum van 3 of 5 buitenlandse voetballers zal wonderen doen.
pi_101712615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is niet waar, op deze manier worden contracten afgekocht en ontvangt de ploeg geld terug voor een voetballer. Nu is het zo dat veel spelers hun contract niet meer verlengen, en bijna of helemaal transfervrij weglopen (zie Afellay) Utrecht is met Strootman en Mertens 2 bepalende spelers kwijt, maar wel een hoop geld rijker.
Hoe wij ooit een kans krijgen in de champions league heeft niks met geld te maken,
Heeft álles met geld te maken. Salarissen en transfers trekken spelers aan, niets anders.

quote:
maar met de hoeveelheid buitenlanders die er opgesteld mogen worden. Een maximum van 3 of 5 buitenlandse voetballers zal wonderen doen.
En hoe gaan ze dat in vredesnaam voor elkaar boksen? Kijk naar Chelsea, kijk naar ManCity, kijk naar al die Russische ploegen, waar de ene sjeik ene miljard over de ander smijt. Dit moderne voetbal heeft alleen maar met geld te maken, niets anders. Tot en met de uitzendtijden van Eredivisie Live, ons Micky Mouse leagueje wordt bepaald door geld.
Dit, dus.
  donderdag 8 september 2011 @ 16:10:01 #296
342627 tja77
pi_101712632
Enne ondanks de oliesjeiks, hebben manchester city, Chelsea, en een hoop russischie ploegen internationaal nog niet veel gewonnen.
Barcelona, Real madrid, Liverpool, Manchester united, AC milan, en Inter milaan zijn de ploegen die de prijzen pakken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 16:16:31 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101712831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:10 schreef tja77 het volgende:
Enne ondanks de oliesjeiks, hebben manchester city, Chelsea, en een hoop russischie ploegen internationaal nog niet veel gewonnen.
Barcelona, Real madrid, Liverpool, Manchester united, AC milan, en Inter milaan zijn de ploegen die de prijzen pakken.
Liverpool heeft ook niet superveel meer gewonnen de laatste jaren :P

En Milan heeft natuurlijk ook een steenrijke eigenaar :P, Madrid laat evengoed als de olie clubs de euro's goed rollen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101713063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:10 schreef tja77 het volgende:

Barcelona
442 miljoen euro in de rode cijfers.

quote:
Real madrid
327 miljoen euro schuld.

quote:
Liverpool
Geen schim van die ploeg die het ooit was.

quote:
Manchester united
526 miljoen euro schuld

quote:
AC milan
Eigenaar Berlusconi, nee da's zuivere koffie :')

quote:
Inter milaan
Geen idee, maar zal er niet veel voor onder doen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 september 2011 @ 16:27:55 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101713240
Real madrid

327 miljoen euro schuld.

Ja ongeveer hun begroting, wij hadden naar verhouding net zoveel schuld volgens mij.

Manchester united

526 miljoen euro schuld

ondanks dat record winsten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101714152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:27 schreef rubbereend het volgende:
Real madrid

327 miljoen euro schuld.

Ja ongeveer hun begroting, wij hadden naar verhouding net zoveel schuld volgens mij.

Manchester united

526 miljoen euro schuld

ondanks dat record winsten
Dat is ook mijn punt; in verhouding wel kloppend met de begroting, maar die ligt dan ook véle malen hoger wanneer er mensen een hoop geld in pompen.
Dit, dus.
pi_101714876
Boe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')