abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101483721

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101483762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?
Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
pi_101483786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
pi_101483797
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
pi_101483810
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:13:21 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101483814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.
En jij denkt niet dat ze in de tussentijd nog een salarisverhoging krijgen?
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
pi_101483901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.

http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
overgrote deel, tja, dat kan 6 ton zijn, dat kan 7 ton zijn.
Hij moet sowieso al bijna aan de 6 ton zitten vanwege het ontbreken van een EU status.
pi_101483923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
En de transfers van Doedelzak zijn juist vorig seizoen afgeboekt zodat het verlies minimaal was. Creatief boekhouden?
pi_101483930
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Volgens mij loop bij elke club het boekjaar eind juni af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:19:06 #10
342627 tja77
pi_101483981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef stoeltafel het volgende:
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
3 miljoen per jaar minder dus, de spelers die ze hebben vastgelegd kosten in aankoop 10 miljoen meer dan dat PSV uit transfergeld had overgehouden. Die mannen liggen allemaal voor 4-5 jaar vast. Tuurlijk zal dat salaris omhoog gaan, maar dat zou kunnen zijn bij CL deelname, of goed functioneren wat ook weer een hogere verkoopprijs oplevert. Wat is dan het probleem?

http://www.ed.nl/sport/ps(...)-PSV-fors-omlaag.ece
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:21:06 #11
342627 tja77
pi_101484037
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
pi_101484076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.

Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
pi_101484087
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:02 #14
342627 tja77
pi_101484270
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.

Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:29:31 #15
342627 tja77
pi_101484285
oeps... excuus
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:30:15 #16
342627 tja77
pi_101484314
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
pi_101484317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101484360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:32:29 #19
342627 tja77
pi_101484394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
Ik denk ook wel dat er voldoende supporters hun vraagtekens zetten bij de aankopen. En bij het vele geld dat er mee gemoeid is, maar het kan ook voor onrust stoken, terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.
pi_101484402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
pi_101484431
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
pi_101484474
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
pi_101484550
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:42:11 #24
342627 tja77
pi_101484676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
PSV publiek is altijd verwend geweest, misschien niet altijd met het mooiste voetbal, maar wel met de beste prestaties nationaal gezien in de laatste 20-30 jaar. 3 jaar geen kampioen is inderdaad lang, en dan krijg je gefluit. Maar dat heb je bij iedere ploeg die ondermaats presteert. Overal lopen supporters voortijdig weg, als hun team 10 minuten voor tijd de 0-3 om de oren krijgt. Maar het team in de steek laten, ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren. het Philips stadion, is procentueel gezien nog steeds een goed gevuld voetbalstadion.
pi_101484691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behouden :) Veel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
pi_101484696
gaat het weer over het geld? :')
pi_101484756
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behouden :) Veel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ( :') )
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:45:41 #28
342627 tja77
pi_101484774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Inderdaad, zoals zo vaak maken supporters van andere ploegen, zich er meer zorgen om dan PSV supporters zelf.
pi_101484784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:43 schreef Doublepain het volgende:
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:46:23 #30
342627 tja77
pi_101484792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ( :') )
Ik denk dat veel PSV supporters, Fred Rutten als grootste struikelblok ziet op weg naar de landstitel.
pi_101484929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je hoort ons even niet over Rutten inderdaad omdat hij op dit moment geen probleem is. Als je de supporters echter gaat vragen wat ze van hem vinden zal je nog steeds horen dat ze liever een andere trainer zien.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:12:27 #32
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101487765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:

[..]

:D
quote:
Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:
Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_101488657
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had :') ..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.

Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel :). (maar ik zeg 2e plek).
pi_101489850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had :') ..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.

Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel :). (maar ik zeg 2e plek).
Leuk dat je weer terugbent
pi_101490660
Vrij veel Ajacieden jaloers hier volgens mij. :|W
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:51:33 #36
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101491492
Elke keer als ik deze OP zie met die twee knuffelende mannen rechtsboven moet ik een beetje gniffelen. Net zoals die gast links van ze. Waren ze echt zó blij met een doelpunt tegen Excelsior? :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:58:05 #37
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101491727
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit. :)
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:06:40 #38
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101492080
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101492407
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
Kampioenen. :9~
pi_101492416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit. :)
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.

En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.

Matavs *O*
PSV is goed bezig met al die contracten van 4 tot 5 jaar.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:20:32 #42
302138 HuffTheTalbot
pi_101492563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.

En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:32:22 #43
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_101492978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ook geen sig dus
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:35:57 #44
302138 HuffTheTalbot
pi_101493102
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?

Of is iedereen het erover eens: geld = goed? Maakt niet uit hoe je eraan komt.
pi_101493521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?

Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Dit, dus.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:51:54 #46
342627 tja77
pi_101493687
quote:

[..]

Geld is inderdaad goed, het is gewoon een zakelijke deal, zoals je dat in het bedrijfsleven zo vaak ziet. Ajax speelt ook in een stadion dat niet van zichzelf is. (ook zakelijke deal) en ook daar heb ik geen moeite mee. Er wordt vaak gedaan alsof PSV de enige ploeg is die financiele steun heeft gekregen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:56:30 #47
342627 tja77
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:08:24 #48
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101494254
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:

[..]

quote:
quote:
quote:
quote:
PieAir
pi_101494347
quote:

[..]

Welkom in 2011 jongeman.
U MAD?
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:16:53 #50
302138 HuffTheTalbot
pi_101494560
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welkom in 2011 jongeman.
Dank je. Dit is blijkbaar hoe men rolt heden ten dage. :)

Ik zal er een punt achter zetten. Punt.

^O^
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:38:26 #51
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101495389
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens

Trechtervoetbal FTW! _O_
De spelers zijn goed genoeg, dus we trechteren ze zo de goal in _O_

P.s. Liever Labyad dan Lens op rechts.
pi_101496131
Nu op Omroep Brabant dus...
pi_101496157
quote:

[..]

Andere clubs verkopen ook hun stadion en grond, ging je ook hun topic klagen? Of omdat PSV een titelkandidaat is is het wel interessant?

Stop er maar mee inderdaad, graag zelfs..
pi_101496842
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Dit dus. Grotere tragedie kun je je als fan niet indenken... ;)

Sanders for president!!!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:47:46 #55
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101497599
Ik voel me schuldig want PSV heeft zijn eigen grond verkocht..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 september 2011 @ 19:27:02 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101499045
Zo ff niet meer online geweest, maar ik heb er na de transferperiode vertrouwen in. Nu te hopen dat Rutten het aanvallende systeem overeind houdt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:21:32 #57
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101508171
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101508240
Matavz scoort ook
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:24:08 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101508301
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Matavz scoort ook
Alvast warmdraaien. ^O^
pi_101508399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion. :P
Wijnaldum nog even 11-0 _O_
pi_101510187
Manolev zat niet in de basis :') _O- _O-
pi_101511465
Mertens stelde bij België niet veel voor , verprutste ook nog is een kans 1 tegen 1 op keeper. Commentator gaf het koeienveld de schuld :')

Was in Slovenië vorige maand nog man of the match (waar het 0-0 eindigden) maar vandaag zeker niet.
sd
pi_101511630

Ik zag net dit geniaal filmpje. :D
pi_101511770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:

Die Ajax kneus :D
pi_101512191
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
pi_101512942
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.

Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen. :{
pi_101513234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:

Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen. :{
Who cares.....? Als ze samen maar voor 25+ worden verkocht over 3 jaar.......
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101513333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:

Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
pi_101513371
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 00:00:06 ]
pi_101513411
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...

http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html
pi_101513438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...

http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html

07:10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 00:01:21 ]
pi_101514051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wijnaldum nog even 11-0 _O_
Mag 'ie vaker doen, de 11-0 maken :9
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101516495
http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_in_het_seizoen_2011/12

Daar staat weer dat Kevin 8.4 mil was en Dries 4.5
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101516553
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.

Wtf
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101516789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:

Who the fuck do you support? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101517197
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.

Wtf
Lees onder zijn reactie. Is niet waar
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_101517227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Who the fuck do you support? :')
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101517261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt :')
Klopt, is inderdaad net zo triest als het 'we love you celtic' zingen als je in het PSV-uitvak zit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101517307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lees onder zijn reactie. Is niet waar
Die reactie zie ik niet
pi_101517414
quote:

[..]

ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion :D
pi_101517463
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion :D
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101517504
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 september 2011 @ 02:16:45 #85
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101517741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
pi_101517750
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die reactie zie ik niet
TheSANDERRRRr
heeft die man echt zelfmoord gepleegd? ^^

Markeren 5 maanden geleden Leuk•Niet leuk•Beantwoorden

dragandabicpsv
@TheSANDERRRRr Nee hoor.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_101517771
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:16 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte :')

En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 3 september 2011 @ 02:39:26 #88
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101518209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte :')

En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
Misschien is de liefde van de PSV fans groter dan die van Celtic naar PSV toe, kan toch? maar dat klopt ja dat die jood dat ook kan hebben..
pi_101520068
quote:

[..]

Ach dat is bij PSV Europees ook zo vaak.

Komt Rangers op bezoek dan lopen er mensen met Celtic shirts rond.
Bij Marseille PSG sjaals.
Etc etc.
U MAD?
pi_101520739
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen ^O^
U MAD?
pi_101520812
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
pi_101521076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:31 schreef stoeltafel het volgende:
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
Marc Wilmots? :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_101521429
assist:)
pi_101522015
Wijnaldum kon het niet meer aanzien,10-0 weer. Philipsstadion weer..
Dus hij maakte de 11-0!! :P
pi_101522420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Misschien omdat Ajax in het buitenland een grote club met veel fans is? Ik zie bij Ajax ook wel eens mensen met tenues uit de Premier League lopen.
pi_101522603
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
sd
pi_101524093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha wat een baas
AFCA
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:00:22 #98
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101532929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef sausagin het volgende:

[..]

Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
De eerste voetbalwedstrijd die je kijkt? Hoe vaak spelers 1op1 tegen de keeper verprutsen...rampzalig gewoon.
pi_101532974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mwa, niet echt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 september 2011 @ 20:34:43 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101533949
Het was ook een niet voor te stellen knollenveld zeg waar de Belgen op moesten ballen _O- allemaal verschillense soorten gras ook :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_101534286
Eigenlijk kan heel dat interlandvoetbal me werkelijk gestolen worden. Als iedereen maar fit terugkomt en bij PSV weer op niveau speelt zal het me werkelijk worst wezen wat ze voor hun nationale ploeg presteren.
Dit, dus.
pi_101537622
idd, EK en WK ook afschaffen
pi_101540183
Clubvoetbal boven nationaal voetbal :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101540553
Het is allebei leuk :) WK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder... :{
pi_101540597
Clubvoetbal>wk+ek>>>>>>>andere interlands
pi_101540859
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Het is allebei leuk :) WK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder... :{
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101543584
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV :s)
Alleen gebeurd het ene niet in 10 jaar en het andere misschien wel :Y
pi_101546110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mwa, niet echt
Was wel de betere van de slechtere.
U MAD?
pi_101546384
---Mertens--Matavs---Labyad--
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata

Bazenopstelling!
pi_101546950
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:

Bazenopstelling!
Tamata :')

Manolev _O_
★★★
pi_101547524
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd, EK en WK ook afschaffen
Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
pi_101550023
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:15 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
idd, mensen denken volgens mij dat nederland niet eens hoeft te kwalificeren :)
  zondag 4 september 2011 @ 13:53:23 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_101552122
quote:
---Stroot----Toivonen--Wijntje---
Pieters--Bouma--Derijck-Tamata

Bazenopstelling!
Gast, echt...
Dit, dus.
pi_101552240
Mafkees idd, zeg gewoon Gini...
pi_101554049
quote:

Bazenopstelling!
Tamata vind ik onderhand nog slechter dan Manolevje. Maargoed de kerel is nog jong en kan alleen nog maar beter worden, dus vooruit hij krijg de voorkeur :)
Patat Friet
pi_101555992
Tegen AZ faalde hij inderdaad,maar speelde goed tegen groningen vorig seizoen. En Tamata heeft talent,dat zie je. liever een talentje,die er nog van leert ook (en manolev soms als wissel) dan iemand die het toch niet kan.
pi_101556794
Kaarten PSV Ajax binnen, met een clubkaart die verlopen was toch kunnen aanschaffen :9
Nothing to see here, carry on
pi_101557372
Kaarten? Je kan toch maar 1?

Alleen UU kan je nog :+
pi_101557774
Heb ze voor ZZ
had nog clubkaarten van een paar maten

gister was alleen nog ZZ en nog een duurder vak over.
Nothing to see here, carry on
  zondag 4 september 2011 @ 23:31:54 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101577004
pi_101577094
quote:
Volgens mij stond hij minimaal 20x tegenover de keeper en faalde :')
pi_101577171
quote:
13s.gif Op zondag 4 september 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, echt...
Dat dus.
Wat een homo.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2011 @ 23:37:53 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101577256
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 september 2011 @ 23:38:39 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101577281
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101577326
Erik Nevland _O_
U MAD?
  maandag 5 september 2011 @ 00:22:59 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101579109
Om het toch maar weer over geld te hebben.

Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.

Iemand die dit kan ophelderen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101579348
5 miljoen van de 58?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 september 2011 @ 00:30:51 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101579350
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:

Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.

Het geld van de gemeente wordt niet voor transfers aangewend. Dat geld is direct gebruikt voor de schulden af te lossen.

Verder hebben sponsors en een aantal rijke fans ook geld in de club gestopt en zeker het geld van een aantal rijke fans was met de bedoeling dat er ook geinvesteerd mocht worden.

Rijke fans zoals onder andere Van der Leegte met zijn VDL
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101580734
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101580750
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

:D. :'(. :D.
comment 8-)
pi_101580827
Overigens doet een van bovenstaande filmpjes mij wel herinneren aan Bakkal. Toch mooi, zo'n Eindhovense jongen in de gelederen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101581111
quote:
Tof dat ze op het laatst toch nog even een doelpunt erbij hebben geplakt...

Al is dat natuurlijk geen realistische weerspiegeling van zijn prestaties
Patat Friet
pi_101582015
- edit -

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 07:22:34 ]
  maandag 5 september 2011 @ 08:30:32 #136
342627 tja77
pi_101582501
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:

Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
pi_101583796
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.

[ Bericht 83% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 10:54:26 ]
U MAD?
pi_101583840
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag *O*
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd *O*
U MAD?
pi_101584573
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds vorige week maandag ontzettende zin in VVV zondag *O*
pi_101584622
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag *O*
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd *O*
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
Dit, dus.
pi_101584911
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
Maar hij heeft wel opgelet bij Studio Sport ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 05-09-2011 10:54:07 ]
pi_101586239
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
:D idd. Altijd broodje.

Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro :') . Verder hebben ze niets bijzonders.
Beste catering bij Twente, althans qua broodje (beenham _O_).
En kan me herinneren dat we drie jaar geleden bij Heracles gratis broodjes (vlees/kaas) kregen in het uitvak. Ook heel gastvrij. Weet echter niet of dit eenmalig was of dat ze dat vaker doen. Almelo de laatste jaren moeten laten schieten :@
U MAD?
pi_101586290
Volgens mij hebben supporters van Roda eens een jaar onderzoek naar de catering in div. stadions gedaan.
Of ja onderzoek.... meer hun belevings. Klopte toch wel vrij goed met het beeld wat ik heb in de diverse stadions.

Maar goed. Zondag broodje knak met mayo _O_
U MAD?
pi_101586341
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd :+
pi_101586422
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd :+
Komt omdat ik nu honger heb :@
Nee, maar ook zin om onze nieuwe spits aan het werk te zien. Vol uitvak en gaan met die banaan.
U MAD?
pi_101586543
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:D idd. Altijd broodje.

Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro :') . Verder hebben ze niets bijzonders.

Maar wel gemaakt door Jeroen Verhoeven!
pi_101586552
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
  maandag 5 september 2011 @ 12:05:18 #148
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101586922
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
Oei, ik hou mijn hart ook vast O+
PieAir
  maandag 5 september 2011 @ 12:06:57 #149
342627 tja77
pi_101586964
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
RKC heeft buiten die wedstrijd met PSV geen wedstrijd verloren (2 gewonnen en 1 gelijk)
VVV heeft op mij een mindere indruk gemaakt (0 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren)
PSV zette ADO eenvoudig opzij, waarom zou dat met VVV niet lukken?
pi_101587017
Ja maar het grote Ajax speelde daar gelijk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')