Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dzsudzsák en Maza waren ook verkocht voor dit seizoen....
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.
En jij denkt niet dat ze in de tussentijd nog een salarisverhoging krijgen?
overgrote deel, tja, dat kan 6 ton zijn, dat kan 7 ton zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies weet ik het ook niet, maar "het overgrote deel van een salaris van 1 miljoen is nog steeds veel te veel voor een 32 jarige bankwarmhouder.
http://www.depers.nl/spor(...)sfers-gaat-naar.html
En de transfers van Doedelzak zijn juist vorig seizoen afgeboekt zodat het verlies minimaal was. Creatief boekhouden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja nog 10miljoen, heeft Sanders zelf aan gegeven.
Volgens mij loop bij elke club het boekjaar eind juni af.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah oke. Dus eigenlijk maakt PSV operationeel dit jaar nog meer verlies. Of loop het boekjaar van PSV niet gelijk aan het seizoen?
3 miljoen per jaar minder dus, de spelers die ze hebben vastgelegd kosten in aankoop 10 miljoen meer dan dat PSV uit transfergeld had overgehouden. Die mannen liggen allemaal voor 4-5 jaar vast. Tuurlijk zal dat salaris omhoog gaan, maar dat zou kunnen zijn bij CL deelname, of goed functioneren wat ook weer een hogere verkoopprijs oplevert. Wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef stoeltafel het volgende:
Het salaris bij psv is wel iets naar beneden maar nog steeds fors. Verder zijn er 9 nieuwe spelers gehaald dus is het salarishuis wel gezakt dan?
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat vooral de niet PSV aanhangers zich zorgen maken om de financiele situatie bij PSV. Misschien omdat ze buitenstaanders zijn, en bang zijn dat PSV straks weer een keer of 3-4 achter elkaar de landstitel gaat pakken.
Maak je niet zo druk joh, doe ik tenminste ook niet.
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou me juist als supporter wat meer zorgen maken ipv achter de sprookjesverhalen aanlopen. Die fout heb ik zelf ook een keer gemaakt.
Je kan nooit blindelings vertrouwen op de mooie woorden van een technisch/ financieel directeur. Voor je het weet sta je over 5 jaar weer op de stoep bij de gemeente.
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als er een tweede Nederlandse topclub naar de kloten zou gaan. Zou slecht zijn voor de Eredivisie.
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt ook meer vertrouwen hebben in mensen die er ECHT inzicht in hebben. Niemand hier op dit forum weet precies wat er speelt, maar buitenstaanders denken het te weten. Er waren strenge voorwaarden verbonden aan die financiele injectie, en ik denk niet dat PSV het nogmaals in hun hoofd durft te halen om nogmaals aan te kloppen voor een financiele injectie.
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord komt er echt wel bovenop hoor.
Ik denk ook wel dat er voldoende supporters hun vraagtekens zetten bij de aankopen. En bij het vele geld dat er mee gemoeid is, maar het kan ook voor onrust stoken, terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk, laten we het hopen voor jou en je medesupporters. Maar een kritische achterban kan in dit soort gevallen ook nooit kwaad lijkt me.
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar goed, die hebben nog de trouwe steun van het Legioen.
Als PSV terug valt dan gaat het harder terugvallen dan Feyenoord, juist door het ontbreken van het achterland.
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog op zoek was naar een glazen bol?
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat Feyenoord een breder draagvlak en groter achterland dan PSV heeft?
Daarom zeg ik ook "Als", maar daar lees je blijkbaar overheen.
Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja "als" "dan". Je beweert dat je zeker weet dat 'als' PSV terug valt dat het 'dan' verder terug valt dan Feyenoord, maar dat weet je helemaal niet. Je kan er wel wat over gokken maar je presenteert het als een feit.
PSV publiek is altijd verwend geweest, misschien niet altijd met het mooiste voetbal, maar wel met de beste prestaties nationaal gezien in de laatste 20-30 jaar. 3 jaar geen kampioen is inderdaad lang, en dan krijg je gefluit. Maar dat heb je bij iedere ploeg die ondermaats presteert. Overal lopen supporters voortijdig weg, als hun team 10 minuten voor tijd de 0-3 om de oren krijgt. Maar het team in de steek laten, ik denk dat dat niet zo snel zal gebeuren. het Philips stadion, is procentueel gezien nog steeds een goed gevuld voetbalstadion.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik denk dat ze dan harder gaan terugvallen. 3 jaar geen kampioen en nu al flink wat fluitconcerten geweest de laatste tijd. Het PSV publiek is kritisch en in mijn ogen flink minder trouw dan de Feyenoorders. Ik ben benieuwd als ze dit jaar weer geen kampioen worden hoe vol het dan zit in het Philips stadion het seizoen daarop.
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, probeer het wat vaker zo te formuleren dan, ik irriteer me er vaak aan en dan ben ik meestal niet meer tot een serieuze reactie bereid.
Het publiek is wel kritisch, een beetje grillig, maar ziet ook snel weer hoop na een goede wedstrijd. Ik weet niet of supporters ook echt zullen stoppen naar wedstrijden gaan zonder kampioenschap, zo nu en dan een goede wedstrijd is denk ik genoeg om het grote publiek te behoudenVeel fans zijn sowieso trouw en komen gewoon elke wedstrijd.
Inderdaad, zoals zo vaak maken supporters van andere ploegen, zich er meer zorgen om dan PSV supporters zelf.quote:
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?quote:
Ik denk dat veel PSV supporters, Fred Rutten als grootste struikelblok ziet op weg naar de landstitel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ()
Je hoort ons even niet over Rutten inderdaad omdat hij op dit moment geen probleem is. Als je de supporters echter gaat vragen wat ze van hem vinden zal je nog steeds horen dat ze liever een andere trainer zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is jammer genoeg vooral de waan van de dag die in voetballand regeert.
Nu hoor je bijna niemand meer (uitzonderingen daargelaten) over het feit dat Rutten nog steeds de trainer is. Voor de 3 winstpartijen moest hij nog van het merendeel Oprutten! ()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is toch vrij logisch in het PSV topic?
Ik zou het vreemder vinden om dat in het De Graafschap topic te bespreken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
[..]
quote:Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:Gaat het hier nu alweer over?ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
Leuk dat je weer terugbentquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Geo3kant het volgende:
Weinig gemist zo te zien in die maand dat ik een ban had..
Het elftal is mooi nu, alleen trainer vind ik niks, dat word denk ik weer de bottleneck.
Had liever nog wat spelers zien gaan zoals Isakson, Engelaar, wellicht Toivonen. Maar met dit elftal doen we mee om te titel. (maar ik zeg 2e plek).
Kampioenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens
Trechtervoetbal FTW!
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het feit dat veel mensen hier nogal fel reageren op het "subsidieverhaal" geeft aan dat het de meeste PSV-ers zelf ook niet helemaal lekker zit.
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee dat geeft aan dat het geduld op is met de vast gelopen voice recordertjes in dit topic die maar blijven ratelen om te trollen en olie op het vuur te gooien.
En mods die het permiteren om te blijven strooien met onwaarheden en trollposts toe te voegen.. tja.
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik snap de irritaties. Ik ben hier niet om mensen te beschuldigen van competitievervalsing en dergelijke, maar ik vroeg me af: voel het niet een beetje verkeerd om op deze manier aan een sterker elftal te komen? Mocht PSV kampioen worden, dan komt het verhaal natuurlijk opnieuw uit de kast.
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Waarom? Ze verkopen grond en kopen er spelers van.
Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?
Of is iedereen het erover eens: geld = goed? Maakt niet uit hoe je eraan komt.
Geld is inderdaad goed, het is gewoon een zakelijke deal, zoals je dat in het bedrijfsleven zo vaak ziet. Ajax speelt ook in een stadion dat niet van zichzelf is. (ook zakelijke deal) en ook daar heb ik geen moeite mee. Er wordt vaak gedaan alsof PSV de enige ploeg is die financiele steun heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ken het technische verhaal, mijn vraag is: Is er geen enkele PSV-fan die moeite heeft met deze deal? Is er niemand die vindt dat zoiets afbreuk doet aan de sportieve prestaties?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
[..]
Welkom in 2011 jongeman.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dank je. Dit is blijkbaar hoe men rolt heden ten dage.quote:
De spelers zijn goed genoeg, dus we trechteren ze zo de goal inquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Mertens-Matavz-Lens
Trechtervoetbal FTW!
Andere clubs verkopen ook hun stadion en grond, ging je ook hun topic klagen? Of omdat PSV een titelkandidaat is is het wel interessant?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit dus. Grotere tragedie kun je je als fan niet indenken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik huil mijzelf regelmatig nog in slaap. Topman van Campina die de club redt. Kankerzooi, man.
Wijnaldum nog even 11-0quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Weer dubbele cijfers in het Philips Stadion.
quote:
Who cares.....? Als ze samen maar voor 25+ worden verkocht over 3 jaar.......quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.
Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen.
Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is dus voor 6 gehaald en Strootman voor 7.
Ik dacht juist andersom, maar dat is eigelijk best veel voor Strootman. Ik dacht dat Mertens voor 8 a 9 gehaald was en strootman voor 4 a 5 miljoen.
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Mertens 8,5 miljoen, Strootman 4,5 miljoen...
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien ik Mertens veel hoger inschat dan Strootman, die net van 1 miljoen kwam van UtrechtSparta. Daar een half jaartje speelde.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij Mertens 6 en Strootman 7 bedoel ik...
http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
Who the fuck do you support?quote:
Lees onder zijn reactie. Is niet waarquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
na de wedstrijd word de joodse fan weer flink verbaal aangepakt.De man bleek na de wedstrijd zelfmoord te hebben gepleegd.
Wtf
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speeltquote:
Klopt, is inderdaad net zo triest als het 'we love you celtic' zingen als je in het PSV-uitvak zitquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt
Die reactie zie ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees onder zijn reactie. Is niet waar
ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadionquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet wat je in het Philipsstadion doet met een Ajaxshirt aan wanneer PSV niet tegen Ajax speelt
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik weet niet welke stadion jij bezoekt, maar dat is niet het Philipsstadion
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom we love you celtic zingen als je voor PSV bent?
TheSANDERRRRrquote:
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechtequote:Op zaterdag 3 september 2011 02:16 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Je kan ook een warm hart dragen voor een andere club.
Misschien is de liefde van de PSV fans groter dan die van Celtic naar PSV toe, kan toch? maar dat klopt ja dat die jood dat ook kan hebben..quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de vriendschapsband tussen Celtic en PSV is inderdaad een hele hechte
En oja, dan kan die jood dat toch ook hebben?
Ach dat is bij PSV Europees ook zo vaak.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marc Wilmots?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:31 schreef stoeltafel het volgende:
Ja man, vooral de assisstent rond de 20ste minuut he. Wat was die bal slecht zeg
Misschien omdat Ajax in het buitenland een grote club met veel fans is? Ik zie bij Ajax ook wel eens mensen met tenues uit de Premier League lopen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
My bad. Maar dezelfde theorie blijft gelden; waarom in ajaxshirt naar een wedstrijd van PSV wanneer ze niet tegen ajax spelen?
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen
haha wat een baasquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier heb je hem weer, stoer van afstand:
De eerste voetbalwedstrijd die je kijkt? Hoe vaak spelers 1op1 tegen de keeper verprutsen...rampzalig gewoon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
Sarcastisch zeker? Als prof is het niet toelaatbaar om een 1op1 tegen keeper te verprutsen.
Maar er was niemand die er helemaal stond die 90 minuten , in vergelijkbing met andere viel hij nog mee. Iedereen was eigenlijk veel te nonchalant , domineren maar niet kunnen afstraffen. Hazard vond ik wel beter.
Mwa, niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens speelde trouwens weer goede wedstrijd bij de Belgen
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSVquote:Op zondag 4 september 2011 00:08 schreef StijnDa het volgende:
Het is allebei leukWK's en EK's zijn top, die kwalificaties wat minder...
Alleen gebeurd het ene niet in 10 jaar en het andere misschien welquote:Op zondag 4 september 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als ik kon kiezen tussen het winnen van de CL door PSV of het winnen van een EK/WK door Oranje, kies ik voor PSV
Tamataquote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Mertens--Matavs---Labyad--
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
idd, mensen denken volgens mij dat nederland niet eens hoeft te kwalificerenquote:Op zondag 4 september 2011 11:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou... ik vind het anders geweldig hoor. Kan niet wachten tot het EK weer begint.
Gast, echt...quote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Stroot----Toivonen--Wijntje---
Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
Tamata vind ik onderhand nog slechter dan Manolevje. Maargoed de kerel is nog jong en kan alleen nog maar beter worden, dus vooruit hij krijg de voorkeurquote:Op zondag 4 september 2011 09:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
---Stroot----Toivonen--Wijntje--
-Pieters--Bouma--Derijck-Tamata
Bazenopstelling!
Volgens mij stond hij minimaal 20x tegenover de keeper en faaldequote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
Berg laakt PSV en is klaar voor rentree in Hamburg
Boehoe
omgquote:Op zondag 4 september 2011 23:31 schreef Frey het volgende:
Berg laakt PSV en is klaar voor rentree in Hamburg
Boehoe
Het geld van de gemeente wordt niet voor transfers aangewend. Dat geld is direct gebruikt voor de schulden af te lossen.quote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
Om het toch maar weer over geld te hebben.
Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.
Iemand die dit kan ophelderen?
Tof dat ze op het laatst toch nog even een doelpunt erbij hebben geplakt...quote:
Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.quote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
Om het toch maar weer over geld te hebben.
Als ik dit topic een beetje gevolgd heb werd er steevast verklaard dat het geld van de gemeente en sponsoren beslist niet werd aangewend voor transfers. Daar waar Van Breukelen bij SV verklaarde dat 5 miljoen van dat geld wel degelijk is gebruikt voor de aankopen.
Iemand die dit kan ophelderen?
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.quote:Op maandag 5 september 2011 08:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zit je schijnbaar toch wel hoog, wat PSV met het geld doet, welk geld waarin wordt gestoken. Maar het gemeentegeld werd niet voor transfers gebruikt, sponsorgeld wel. Maar dat doen wel meer clubs volgens mij. Dus ik zie daar het probleem niet van in.
quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds vorige week maandag ontzettende zin in VVV zondag
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens als sinds gisteren ontzettende zin in VVV zondag
Lekkere broodjes knak daar bij het uitvak altijd
Maar hij heeft wel opgelet bij Studio Sportquote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zijn wij Eindhovenaren toch bourgondiers. Aan uitwedstrijden zit altijd het broodje verbonden. VVV = broodje knakworst. Utrecht = broodje bal. Twente = broodje beenham. Ajax = pizza. Prima, hoor.
Komt omdat ik nu honger hebquote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij kijk jij meer uit naar het broodje dan de wedstrijd
Maar wel gemaakt door Jeroen Verhoeven!quote:Op maandag 5 september 2011 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]idd. Altijd broodje.
Bij Ajax is de catering echt dramatisch hoor.... fucking Pizzapunt voor 4 of 5 euro. Verder hebben ze niets bijzonders.
Oei, ik hou mijn hart ook vastquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
RKC heeft buiten die wedstrijd met PSV geen wedstrijd verloren (2 gewonnen en 1 gelijk)quote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
VVV uit.. ik hou me hart vast. RKC thuis was ook al lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |