abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101506456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Op het vwo is dit niet nodig. Je leert in de onderbouw al wat de meest voorkomende stijlfouten etc. zijn. Over het algemeen beheersen vwo'ers het Nederlands wel. Ik weet niet hoe dit zit met het vmbo/havo examen
Over het algemeen beheersen havoërs Nederlands ook wel. Ik zou het niet weten over vmbo'ers.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101506501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Op het vwo is dit niet nodig. Je leert in de onderbouw al wat de meest voorkomende stijlfouten etc. zijn. Over het algemeen beheersen vwo'ers het Nederlands wel. Ik weet niet hoe dit zit met het vmbo/havo examen. Ik heb wel de nodige filmpjes gezien die mij bezorgd maken over de onderwijskwaliteit in Nederland.

Dat is PowNews, die zenden de grootste losers uit zodat de kijkers zich beter voelen over zichzelf. Dat is echt geen betrouwbare bron.
pi_101506535
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Over het algemeen beheersen havoërs Nederlands ook wel. Ik zou het niet weten over vmbo'ers.
Volgens mij is het havisten, niet havoërs :P Mensen van het Vmbo-TL zijn volgens mij nog redelijk goed in Nederlands op de -dt fouten na, kader en basis is een ander verhaal.
pi_101506668
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat is PowNews, die zenden de grootste losers uit zodat de kijkers zich beter voelen over zichzelf. Dat is echt geen betrouwbare bron.
Nee weet ik. Het meeste erin is 'biased'. Maar de kinderen weten écht niet wat woorden als 'kritisch', 'et cetera' en 'arbeidsvreugde' betekenen. Ik zag ook een filmpje over de taalbeheersing van vmbo'ers (niet van PowNews) en ik kreeg er gewoon kippenvel van. 'Kompas, wat is dat?' :{
pi_101506688
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:57 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Volgens mij is het havisten, niet havoërs :P Mensen van het Vmbo-TL zijn volgens mij nog redelijk goed in Nederlands op de -dt fouten na, kader en basis is een ander verhaal.
Oh, dat is gewoon een domme fout van mij kant. :') Het is inderdaad havisten. :)
pi_101506753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nee weet ik. Het meeste erin is 'biased'. Maar de kinderen weten écht niet wat woorden als 'kritisch', 'et cetera' en 'arbeidsvreugde' betekenen. Ik zag ook een filmpje over de taalbeheersing van vmbo'ers (niet van PowNews) en ik kreeg er gewoon kippenvel van. 'Kompas, wat is dat?' :{
Dan hebben zij de verkeerde methode voor Nederlands op school. Ik heb een methode die begint ieder blok, wat gewoon een hoofdstuk is, met woorden rond het thema. Dan leer je de betekenis van moeilijke en nieuwe woorden die aan bod komen in het blok. Dat verruimt je woordenschat echt.
pi_101506808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat gespeeld is :|
pi_101506878
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:01 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat gespeeld is :|
http://www.rtl.nl/compone(...)nlijst.avi_plain.xml

Kijk en huiver.
pi_101506916
quote:
Zou ik graag willen doen, maar hij doet het niet. _O-
pi_101506976
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zou ik graag willen doen, maar hij doet het niet. _O-
Bij mij ook niet, ik dacht even dat het aan mij lag :')
pi_101507069
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Bij mij ook niet, ik dacht even dat het aan mij lag :')
Jezus wat is er aan de hand :') Nu doet ie het ook niet bij mij. Ik zal blijven zoeken.
Oh blijkbaar zijn er tegenwoordig kosten verbonden aan het bekijken van oude Editie NL afleveringen. Klachtwaardig :') Ik heb wel een topic gevonden die over dat news item ging:
'Moeilijke' woorden voor VMBO-ers

[ Bericht 20% gewijzigd door WhyAreTheyAllTaken op 02-09-2011 22:15:07 ]
pi_101507845
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Jezus wat is er aan de hand :') Nu doet ie het ook niet bij mij. Ik zal blijven zoeken.
Oh blijkbaar zijn er tegenwoordig kosten verbonden aan het bekijken van oude Editie NL afleveringen. Klachtwaardig :') Ik heb wel een topic gevonden die over dat news item ging:
'Moeilijke' woorden voor VMBO-ers
Op loods na ken ik de betekenis van de woorden wel... Of is loods zo'n schip? :')
Mijn god waar gaat het heen met de wereld, die woorden zijn zo makkelijk -.-
pi_101507986
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Op loods na ken ik de betekenis van de woorden wel... Of is loods zo'n schip? :')
Weet je nou niet wat een loods is? :o Dat is toch gewoon een grote schuur? :P
pi_101508061
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet je nou niet wat een loods is? :o Dat is toch gewoon een grote schuur? :P
Oja klopt :') Maar die woorden, vooral evenaar, gewricht en kwartaal, die moet je toch gewoon kennen? :S
pi_101508089
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:19 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Oja klopt :') Maar die woorden, vooral evenaar, gewricht en kwartaal, die moet je toch gewoon kennen? :S
Die wist ik al in groep 6 of zo. :X
pi_101508124
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Een loods is een vent die samenwerkt met de kapitein van een schip bij havens.
pi_101508145
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die wist ik al in groep 6 of zo. :X
En zo'n liedje van kinderen voor kinderen gaat ook over de evenaar, zo'n beetje iedereen kent dat liedje :')
pi_101508196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht

Je hebt gezocht op het woord: loods.

1loods de; m,v -en gids die schepen in en uit een haven brengt
2loods de; v(m) -en gebouw dat als berg- of werkplaats dient
 lood·sen loodste, h geloodst 1 als loods een schip uit of in een haven brengen 2 behoedzaam leiden: iem de kamer uit ~

Naja ik wist in ieder geval wel dat loods iets met een schip te maken heeft :')
pi_101508215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Een citaat van Wikipedia:
quote:
Een loods is een overdekte opslagplaats, meestal gebruikt voor handels- of industriële goederen. Soms krijgen loodsen een alternatieve bestemming, bijvoorbeeld als werkplaats voor kunstzinnige activiteiten of ten behoeve van allerlei sociale en culturele gebeurtenissen.
Loods heeft blijkbaar een dubbele betekenis.
pi_101508270
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een citaat van Wikipedia:

[..]

Loods heeft blijkbaar een dubbele betekenis.
Jah, het is ook een soort magazijn. :P Maar als ik aan loods denk dan komt zo'n havenloods het eerst in me op.
pi_101508435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:21 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht

Je hebt gezocht op het woord: loods.

1loods de; m,v -en gids die schepen in en uit een haven brengt
2loods de; v(m) -en gebouw dat als berg- of werkplaats dient
 lood·sen loodste, h geloodst 1 als loods een schip uit of in een haven brengen 2 behoedzaam leiden: iem de kamer uit ~

Naja ik wist in ieder geval wel dat loods iets met een schip te maken heeft :')
Haha. Elke dag leer je weer wat nieuws hč :P Maar mensen die nog nooit van de woorden uit dat topic hebben gehoord zijn gewoon.. *vul in*
pi_101508560
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Haha. Elke dag leer je weer wat nieuws hč :P Maar mensen die nog nooit van de woorden uit dat topic hebben gehoord zijn gewoon.. *vul in*
Die hebben waarschijnlijk nog nooit iets gedaan op de basisschool. Kom op, het woord evenaar leer je bij de kleuters bij die kinderen voor kinderen liedjes, en anders wel met een project voor arme kinderen in Afrika, en kompas leer je met wereldoriëntatie om het zo maar te noemen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 22:29:02 ]
pi_101508578
als je wiskunde niet makkelijk vindt ben je echt een mongooltje
pi_101508777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef DurumDoner het volgende:

Makkie toch..
pi_101508834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Die hebben waarschijnlijk nog nooit iets gedaan op de basisschool. Kom op, het woord evenaar leer je bij de kleuters bij die kinderen voor kinderen liedjes, en anders wel met een project voor arme kinderen in Afrika, en kompas leer je met wereldoriëntatie om het zo maar te noemen...
Precies. Ronduit belachelijk dat het onderwijssysteem in een ontwikkeld land zo hard heeft kunnen falen.
pi_101508844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:29 schreef DurumDoner het volgende:
Ik snapte er nooit wat van en ben vrij goed terechtgekomen. En het Syndroom van Down heb ik bij mezelf nooit kunnen bespeuren.
pi_101508927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik snapte er nooit wat van en ben vrij goed terechtgekomen. En het Syndroom van Down heb ik bij mezelf nooit kunnen bespeuren.
FOK!-moderator? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101508988
mensen moeten gewoon niet zoveel zeiken dat ze het niet snappen. Neem gewoon even aan dat y=x+2 , teken het lijntje, haal een 7 een klaar.
pi_101509110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Yreal het volgende:
mensen moeten gewoon niet zoveel zeiken dat ze het niet snappen. Neem gewoon even aan dat y=x+2 , teken het lijntje, haal een 7 een klaar.
Je moet wel de som overschrijven en een tabel maken alvorens je begint aan de y-as en x-as! Anders loop je punten mis!

:')
pi_101509209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Yreal het volgende:
Ja duh, dat kan ik nog wel. Zelfs Wiskunde B redde ik nog, wat met mijn ruimtelijk inzicht verbazingwekkend te noemen is. Waar het fout gaat is kansberekening.
pi_101509249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

FOK!-moderator? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder z'n vak...
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:41:56 #232
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_101509268
Wiskunde is een vak waarvoor je ook echt iets moet doen. Je moet echt huiswerk maken anders loop je gruwelijk achter en mis je heel veel uitleg die dan wat makkelijker is. In nederland zijn we lamzakken(op de havo>vwo) en is een 5.5 voldoende.

Wiskunde vind ik ook het lastigste vak, maar uiteindelijk wel gewoon gehaald. Ongelooflijk dat er nu scholieren zijn zonder wiskunde.

Uiteindelijk was het bij mij een kwestie van het kwartje moest even vallen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_101509428
Wiskunde was toch al verplicht op de havo of is dat sinds de tweede fase weer afgeschaft?

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef gohan16 het volgende:
Wiskunde is een vak waarvoor je ook echt iets moet doen. Je moet echt huiswerk maken anders loop je gruwelijk achter en mis je heel veel uitleg die dan wat makkelijker is. In nederland zijn we lamzakken(op de havo>vwo) en is een 5.5 voldoende.

Wiskunde vind ik ook het lastigste vak, maar uiteindelijk wel gewoon gehaald. Ongelooflijk dat er nu scholieren zijn zonder wiskunde.

Uiteindelijk was het bij mij een kwestie van het kwartje moest even vallen.
Wiskunde is gewoon de theorie kennen en een beetje logisch nadenken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_101509429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja duh, dat kan ik nog wel. Zelfs Wiskunde B redde ik nog, wat met mijn ruimtelijk inzicht verbazingwekkend te noemen is. Waar het fout gaat is kansberekening.
Oke, je maakt een breuk. Boven staat de de mogelijkheid dat er gebeurt wat je wil bereken, onder de totale aantal mogelijkheden. Je wil bv, bereken de kans om met een een dobbelsteen 1 te gooien. Doe je dus 1/6. Er zijn 6 mogelijkheden, waarvan er 1tje goed is.

Thats it, dieper zal de verplichte stof niet gaan
pi_101509595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oke, je maakt een breuk. Boven staat de de mogelijkheid dat er gebeurt wat je wil bereken, onder de totale aantal mogelijkheden. Je wil bv, bereken de kans om met een een dobbelsteen 1 te gooien. Doe je dus 1/6. Er zijn 6 mogelijkheden, waarvan er 1tje goed is.

Thats it, dieper zal de verplichte stof niet gaan
Ignore all of the above.

Hoe groot is de kans dat je 6 gooit met een normale dobbelsteen?

Een dobbelsteen telt zes vlakken, 1 t/m 6. De kans is dus 1/6, ofwel 1/6e, ofwel 1/6*100%= 16˛/3%

_O-
pi_101509675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ignore all of the above.

Een dobbelsteen telt zes vlakken, 1 t/m 6. De kans is dus 1/6, ofwel 1/6e, ofwel 1/6*100%= 16˛/3%

_O-
Dat heel veel mensen het zo uitgelegd krijgen is de reden dat mensen wiskunde haten o|O
pi_101509738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat heel veel mensen het zo uitgelegd krijgen is de reden dat mensen wiskunde haten o|O
Wat kun je HIER NIET AAN SNAPPEN _O-________!!!!!!!!!!!˛
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:50:16 #238
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_101509809
Mensen die hierover klagen :') :') :') :') Als je zelfs de simpelste wiskunde niet beheerst ben je niet eens geschikt als putjesschepper man :').
Feyenoord Rotterdam
pi_101509872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ignore all of the above.

_O-
En zo kan je het nog op tig manieren uitleggen, dit is zo makkelijk :') Maar ik doe ook wiskunde B op vwo-niveau, misschien dat op andere niveau's en andere wiskunde niveau's mensen dit tegenwoordig niet meer leren :')
pi_101509896
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:50 schreef o.us het volgende:
Mensen die hierover klagen :') :') :') :') Als je zelfs de simpelste wiskunde niet beheerst ben je niet eens geschikt als putjesschepper man :').
5x + 5x = umm, umm
pi_101509942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

5x + 5x = umm, umm
Ehm is dat 15y ofzo?

Nee grapje 10x toch?
pi_101509950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

5x + 5x = umm, umm
5x^2 toch?
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:52:35 #243
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_101509966
quote:

[..]

5x + 5x = umm, umm
10x.
Feyenoord Rotterdam
pi_101509987
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:51 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

En zo kan je het nog op tig manieren uitleggen, dit is zo makkelijk :') Maar ik doe ook wiskunde B op vwo-niveau, misschien dat op andere niveau's en andere wiskunde niveau's mensen dit tegenwoordig niet meer leren :')
Ja, die mensen leren dit niet omdat wiskunde geen verplicht vak is. Wiskunde :') Lachen man, dat vak.
pi_101509991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wat kun je HIER NIET AAN SNAPPEN _O-________!!!!!!!!!!!˛
nooit didactiek gehad zeker? Je moet mensen uitleggen wat ze aan het doen zijn om ze iets te leren :|W
pi_101510039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Makkie toch..
Volgens mij leer je dit alleen met wiskunde B, ik moet hier ook even bij nadenken :$
pi_101510076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

nooit didactiek gehad zeker? Je moet mensen uitleggen wat ze aan het doen zijn om ze iets te leren :|W
Ja, dat snap ik. Maar dit was een simpel voorbeeld en daar hoef je geen didactiek toe te passen man. Misschien bij wat derdegraadsvergelijkingen, maar dit :')
pi_101510088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ja, die mensen leren dit niet omdat wiskunde geen verplicht vak is. Wiskunde :') Lachen man, dat vak.
:') ^32543543

Ik wist tot de derde ook niet hoe je kan berekenen hoeveel pincodes, mobiele nummers etc er kunnen zijn bijvoorbeeld. Is mij ook nooit geleerd, maar nu weet ik het wel :')
pi_101510132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Volgens mij leer je dit alleen met wiskunde B, ik moet hier ook even bij nadenken :$
Wiskunde B is de saaie kant van wiskunde vind ik altijd :P Wiskunde A krijgt dit niet, trouwens.
pi_101510163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wiskunde B is de saaie kant van wiskunde vind ik altijd :P Wiskunde A krijgt dit niet, trouwens.
Maar wel handig als je een natuurprofiel doet :P
pi_101510168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

:') ^32543543

Ik wist tot de derde ook niet hoe je kan berekenen hoeveel pincodes, mobiele nummers etc er kunnen zijn bijvoorbeeld. Is mij ook nooit geleerd, maar nu weet ik het wel :')
De hoeveelheid pincodes is makkelijk, dan zijn toch gewoon 9999 mogelijkheden? :P
pi_101510181
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

De hoeveelheid pincodes is makkelijk, dan zijn toch gewoon 9999 mogelijkheden? :P
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je vergeet 0000
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:56:41 #253
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101510206
Wiskunde is ook met c&m verplicht examenvak op het vwo...
Alleen kun je dan wel op vmbo-niveau je wiskunde doen (wiskunde C)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101510209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9!*4 toch?
pi_101510215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb het vak destijds in VWO-4 laten vallen. Achteraf bezien had ik het wel kunnen halen, ware het niet dat ik in die tijd geen zin had om me echt in te zetten voor vakken. Het had gescheeld als het vak destijds aantrekkelijker was gepresenteerd. Ik ben ervan overtuigd dat dat ook kan bij een vak als wiskunde! Veel later in mijn leven kreeg ik alsnog te maken met rechtseconomische vraagstukken op wetenschappelijk niveau. Na de nodige bijscholing (ik moest echt opnieuw beginnen aan de x en de y-as) werd ik alsnog erg enthousiast en heb ik het aardig onder de knie.
pi_101510219
quote:

[..]

10 x 10 x 10 x 10 = 10,000
bijna goed :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:57:09 #257
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101510236
quote:

[..]

:P
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101510252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

10 x 10 x 10 x 10 = 10,000
bijna goed :')
Maar mag je de 0 dan gebruiken in een pincode?
pi_101510357
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Blijkbaar hč.
pi_101510380
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mijn pincode is x0xx dus ja :P
Als je de 0 niet mag gebruiken zijn het
9 x 9 x 9 x 9 = 6561 mogelijkheden :')
pi_101510468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijkbaar hč.
Die dingen zijn toch universeel? 8)7 Ach ja, het schooljaar is net begonnen, de meeste kennis is weggezakt. :')
pi_101510469
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Wiskunde :')
pi_101510497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik ben echt bagger in wiskunde vandaag. :')
pi_101510508
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die dingen zijn toch universeel? 8)7 Ach ja, het schooljaar is net begonnen, de meeste kennis is weggezakt. :')
Geeft niet, geeft niet. Ik vond het alleen een grappig antwoord :P
pi_101510583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Geeft niet, geeft niet. Ik vond het alleen een grappig antwoord :P
Tot nu toe heb ik alleen maar een toenamediagram te hoeven maken, maar de rest komt wel weer naar boven. :P
pi_101510683
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik alleen maar een toenamediagram te hoeven maken, maar de rest komt wel weer naar boven. :P
Ja mooi. En dan komen ze met die moeilijke termen als 'relatieve cummulatieve frequentiepolygonen'. :') Blijkt dat je een simpel lijntje moet trekken op vaag papier.
pi_101510693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar dit was een simpel voorbeeld en daar hoef je geen didactiek toe te passen man. Misschien bij wat derdegraadsvergelijkingen, maar dit :')
Ja, dat moet je wel.
pi_101510745
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, dat moet je wel.
Kan me niet voorstellen dat er malloten op de wereld rondlopen die dat niet begrijpen :{w Ik weiger te geloven in de domheid van de mens. Haal mijn vertrouwen in de mensheid terug, alsjeblieft ;(
pi_101510844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ja mooi. En dan komen ze met die moeilijke termen als 'relatieve cummulatieve frequentiepolygonen'. :') Blijkt dat je een simpel lijntje moet trekken op vaag papier.
Ik heb klasgenoten die niet weten dat differentiequotiënt en gemiddelde toename precies hetzelfde is. :')
pi_101510884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ja, van dat vage papier wat lijkt te bewegen als je er lang genoeg naar kijkt. :')
pi_101510955
wtf is dezen voor nerde shit :')
pi_101510996
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
wtf is dezen voor nerde shit :')
Wiskunde.
pi_101511299
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb klasgenoten die niet weten dat differentiequotiënt en gemiddelde toename precies hetzelfde is. :')
Ja mooi man :') Heb je deze bazendingen al gehad? Übermakkelijk :P Wiskunde A voor het leven.

pi_101511384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ja mooi man :') Heb je deze bazendingen al gehad? Übermakkelijk :P Wiskunde A voor het leven.

[ afbeelding ]
Nee, niet weer! ;( Kut normaal verdeling. :( Ik heb het trouwens allemaal al gehad, ik heb namelijk mijn havodiploma dit jaar gehaald, maar ben nu bezig met vwo.
pi_101511444
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, niet weer. ;( Kut normaal verdeling. :( Ik heb het trouwens allemaal al gehad, ik heb namelijk mijn havodiploma dit jaar gehaald, maar ben nu bezig met vwo.
Op 't vwo krijg je dit ook allemaal :') Het is iets meer diepgang dan havo, maar jij beheerst de basis al voldoende dus wiskunde zou geen probleem voor je moeten zijn.
pi_101511590
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Op 't vwo krijg je dit ook allemaal :') Het is iets meer diepgang dan havo, maar jij beheerst de basis al voldoende dus wiskunde zou geen probleem voor je moeten zijn.
Normaal verdeling was mijn slechtste onderwerp op het examen, waarschijnlijk omdat we tijdens dat hoofdstuk een kwalitatief teleurstellende vervanger hadden bij wiskunde. Maar je hebt gelijk, ik krijg het weer, hoofdstuk 8 bij Getal en Ruimte. Ik heb alle stof voor het komende jaar al gehad. :')
pi_101511764
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Normaal verdeling was mijn slechtste onderwerp op het examen, waarschijnlijk omdat we tijdens dat hoofdstuk een kwalitatief teleurstellende vervanger hadden bij wiskunde. Maar je hebt gelijk, ik krijg het weer, hoofdstuk 8 bij Getal en Ruimte. Ik heb alle stof voor het komende jaar al gehad. :')
Ik ga nu waarschijnlijk alsnog naar vwo 5, en wij moeten beginnen met hoofdstuk 7 van getal en ruimte, ik deed hoofdstuk 6 als laatste (met die radialen enzo) :') Slaan jullie die over ofzo?
pi_101511790
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zit je in de vijfde? Ik zit nu in de zesde en vorig jaar was dus moeilijk saai, toen kreeg ik het ook allemaal :') Huiswerk in de les altijd af en dan 20 minuten voor je uit zitten staren tot de bel gaat :{ Je mocht niet praten, want dan hinder je andere mensen die het niet snappen/afhebben :')

Wel achten en negens :7
pi_101511811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik ga nu waarschijnlijk alsnog naar vwo 5, en wij moeten beginnen met hoofdstuk 7 van getal en ruimte, ik deed hoofdstuk 6 als laatste (met die radialen enzo) :') Slaan jullie die over ofzo?
Hij heeft wiskunde A als het goed is en jij wiskunde B.
pi_101511926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Hij heeft wiskunde A als het goed is en jij wiskunde B.
Oja ik zie het, ik ken al die termen niet :')
pi_101512025
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:26 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Hoofdstuk 1 t/m 6 zijn al behandeld in 4vwo, ik begin in 5vwo en dus bij hoofdstuk 7, wat echt zó simpel is. :')
pi_101512078
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Oja ik zie het, ik ken al die termen niet :')
Ik heb dus vrienden die wiskunde B hebben en ze hebben er elke dag spijt van dat ze het hebben gekozen met profiel EM :') Zij moeten altijd huiswerk maken en het is supersaai. Wiskunde A krijg je in de les af als je een beetje werkhouding hebt en dan hoef je alleen een dag voor het schoolexamen de diagnostische toetsen te maken :')
pi_101512091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Zit je in de vijfde? Ik zit nu in de zesde en vorig jaar was dus moeilijk saai, toen kreeg ik het ook allemaal :') Huiswerk in de les altijd af en dan 20 minuten voor je uit zitten staren tot de bel gaat :{ Je mocht niet praten, want dan hinder je andere mensen die het niet snappen/afhebben :')

Wel achten en negens :7
Ik heb tot nu toe 3 blokuren wiskunde A gehad, en iedere keer ervaar ik hetzelfde als jou. Echt ongelooflijk saai, maar gelukkig mag ik nu in mijn eigen tempo gaan doorwerken van de lerares, misschien doe ik dan dit jaar nog examen in wiskunde A. En ik ga ook algebra van wiskunde B leren, zodat ik mijn natuurkunde beter kan maken.
pi_101512114
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoofdstuk 1 t/m 6 zijn al behandeld in 4vwo, ik begin in 5vwo en dus bij hoofdstuk 7, wat echt zó simpel is. :')
Dat is toch dat hoofdstuk met de gemiddelde snelheid etc. berekenen :') Beetje afgeleiden berekenen. Boring.
pi_101512131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Dat is toch dat hoofdstuk met de gemiddelde snelheid etc. berekenen :') Beetje afgeleiden berekenen. Boring.
Ja, dat dus. :')
pi_101512186
Ik voel me een nerd hier met mijn vwo wiskunde B :'(
pi_101512251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef magneetstrip het volgende:
Ben je ook. :+ Nee hoor, valt wel mee. Ik ga het ook gedeeltelijk doen, zodat ik mijn natuurkunde beter kan maken.
pi_101512267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:35 schreef magneetstrip het volgende:
Met een natuurprofiel is het alleen maar logisch dat je het hebt. Ik wil zo ver mogelijk uit die richting blijven dus vandaar mijn wiskunde A :P Ik denk dat ik B wel had aangekund, maar motivatieproblemen spelen een rol en ik ga later toch niets doen met integraalberekeningen etc. Kan ik beter leren hoe groot de kans is dat ik 3x zes gooi met een dobbelsteen.
pi_101512347
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Met een natuurprofiel is het alleen maar logisch dat je het hebt. Ik wil zo ver mogelijk uit die richting blijven dus vandaar mijn wiskunde A :P Ik denk dat ik B wel had aangekund, maar motivatieproblemen spelen een rol en ik ga later toch niets doen met integraalberekeningen etc. Kan ik beter leren hoe groot de kans is dat ik 3x zes gooi met een dobbelsteen.
Dat is toch eh... iets met 1/6 gedeeld door 3 ofzo? :') (dus 1/18de? :') )
Oke ik weet dat dan weer niet :')
pi_101512464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Twee keer de helft. :P

Dat is geloof ik (1/6)^3, maar ik weet het ook niet meer zeker.
pi_101512495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:38 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Inderdaad.

(1/6)^3 = 1/18e laat

Even rekenmachine gepakt :') (1/6)^3 = 1/216e
pi_101512532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Inderdaad.

(1/6)^3 = 1/18e
Hoera, ik had het goed. Nu al die andere functies en vormen van kansberekening nog. :')
pi_101512548
zitten jullie hier nou serieus om 10 over half 12, wiskunde te doen? :')
pi_101512596
Als je (1/6)^3 = 1/18e wiskunde noemt
pi_101512623
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
Ja, we proberen twee keer de helft op te lossen.
pi_101512626
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef thenxero het volgende:
ja wat is het anders? geschiedenis :') fucking hell
pi_101512640
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef thenxero het volgende:
Het is een vorm van wiskunde, heel erg basis, maar toch wiskunde.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:45:54 #298
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_101512713
Wat een slechte troll, of TS is gewoon dom. :')
pi_101512731
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef Buren_Kerkrade het volgende:
Ik ben een nerd ik haal 7ns zonder leren voor wisB :$
pi_101512789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik ben een nerd ik haal 7ns zonder leren voor wisB :$
En ik haal nog makkelijk een 7,5 voor wiskunde A zonder te leren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')