De hoeveelheid pincodes is makkelijk, dan zijn toch gewoon 9999 mogelijkheden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef magneetstrip het volgende:
[..]^32543543
Ik wist tot de derde ook niet hoe je kan berekenen hoeveel pincodes, mobiele nummers etc er kunnen zijn bijvoorbeeld. Is mij ook nooit geleerd, maar nu weet ik het wel
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hoeveelheid pincodes is makkelijk, dan zijn toch gewoon 9999 mogelijkheden?
Precies.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
nooit didactiek gehad zeker? Je moet mensen uitleggen wat ze aan het doen zijn om ze iets te leren
10 x 10 x 10 x 10 = 10,000quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hoeveelheid pincodes is makkelijk, dan zijn toch gewoon 9999 mogelijkheden?
Maar mag je de 0 dan gebruiken in een pincode?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:56 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
10 x 10 x 10 x 10 = 10,000
bijna goed
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mag je de 0 dan gebruiken in een pincode?
Mijn pincode is x0xx dus jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mag je de 0 dan gebruiken in een pincode?
Die dingen zijn toch universeel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar hè.
Wiskundequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Mijn pincode is x0xx dus ja
Als je de 0 niet mag gebruiken zijn het
9 x 9 x 9 x 9 = 6561 mogelijkheden
Ik ben echt bagger in wiskunde vandaag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Mijn pincode is x0xx dus ja
Als je de 0 niet mag gebruiken zijn het
9 x 9 x 9 x 9 = 6561 mogelijkheden
Geeft niet, geeft niet. Ik vond het alleen een grappig antwoordquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch universeel?Ach ja, het schooljaar is net begonnen, de meeste kennis is weggezakt.
Tot nu toe heb ik alleen maar een toenamediagram te hoeven maken, maar de rest komt wel weer naar boven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Geeft niet, geeft niet. Ik vond het alleen een grappig antwoord
Ja mooi. En dan komen ze met die moeilijke termen als 'relatieve cummulatieve frequentiepolygonen'.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleen maar een toenamediagram te hoeven maken, maar de rest komt wel weer naar boven.
Ja, dat moet je wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dit was een simpel voorbeeld en daar hoef je geen didactiek toe te passen man. Misschien bij wat derdegraadsvergelijkingen, maar dit
Kan me niet voorstellen dat er malloten op de wereld rondlopen die dat niet begrijpenquote:
Ik heb klasgenoten die niet weten dat differentiequotiënt en gemiddelde toename precies hetzelfde is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja mooi. En dan komen ze met die moeilijke termen als 'relatieve cummulatieve frequentiepolygonen'.Blijkt dat je een simpel lijntje moet trekken op vaag papier.
Ja, van dat vage papier wat lijkt te bewegen als je er lang genoeg naar kijkt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja mooi. En dan komen ze met die moeilijke termen als 'relatieve cummulatieve frequentiepolygonen'.Blijkt dat je een simpel lijntje moet trekken op vaag papier.
Ja mooi manquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die niet weten dat differentiequotiënt en gemiddelde toename precies hetzelfde is.
Nee, niet weer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja mooi manHeb je deze bazendingen al gehad? Übermakkelijk
Wiskunde A voor het leven.
[ afbeelding ]
Op 't vwo krijg je dit ook allemaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet weer.Kut normaal verdeling.
Ik heb het trouwens allemaal al gehad, ik heb namelijk mijn havodiploma dit jaar gehaald, maar ben nu bezig met vwo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |