SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
10. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek
12. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
13. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
14. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
16. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
17. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
18. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
19. Lynda Profiel | History | Fotoboek
20. MaJo Profiel | History | Fotoboek
21. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
22. EllaN Profiel | History | Fotoboek
23. Marsan Profiel | History | Fotoboek
24. heloef Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Puntenslijpsel en gewoonfaye
Belangrijke posts:
Dag 1
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 4% gewijzigd door gewoonfaye op 02-09-2011 19:11:20 ]Anonimity is a bliss
Stemming tot dusverquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de redenatie van cable wel sterk:
##vote Majo
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (1) Stijn
Majo (2) Cablegunmaster, naatje_1
Cable(0)
De rollen kloppen ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
inschrijving is niet nog open, maar dat geeft niet
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als BMIk ben knap heb tijd en luister naar het volk
Om een of andere reden is lynda te vaak Dorp geweest en verdenk ik haar hierom dat ze een maffialid is. Ze heeft teveel gladde praatjes om geloofwaardig over te komen.
Stem op Cable en we ruīneren al de maffia uit het dorp![]()
Vuur en Hooi staken!
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de redenatie van cable wel sterk:
[/b]
quote:
Leukquote:
Ik ken je vorige spel , je speelt goedquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef lynda het volgende:
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?
Jaquote:
Aah je wil ook nog stem van Erik bij mij weg halen..?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ken je vorige spel , je speelt goed.
Ik bedoel de redenatie dat een nieuweling ook wel eens een kans mag verdienenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel de redenatie dat een nieuweling ook wel eens een kans mag verdienenIk heb niets met die redenatie daar te maken
Dat las ik pas later, daarom is mijn stem nog meer legitiem. Logica, ik heb het! (niet)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef lynda het volgende:
[..]
NeuhEn trouwens Majo is al een oudje
Verkiezingen zijn hard!!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Aah je wil ook nog stem van Erik bij mij weg halen..?
Nou ik houd je in de gaten
Je zegt het zelfquote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, daarom is mijn stem nog meer legitiem. Logica, ik heb het! (niet)
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef marsan het volgende:
##vote Majo
Tombolafan (0)
liesje1979 (1) Stijn
Majo (3) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan
Cable(0)
Ik weet niet op basis waarvan ik moet stemmen. Maar zo maakt t de stemming spannend.
Voor geen meter dusquote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/confused/images/emconfused7.gif]afbeelding ] [/url] Hmm...
Beste mede-burgers.
Willen jullie echt spannende verkiezingen?
Stem op mij en zorg voor een ware nek-aan-nek race tussen mij, MaJo en Lynda!
Ik vertrouw op jullie zoals ik hoop dat jullie op mij vertrouwen!
Roger
Jawel joh, heel veel juist.quote:
Ik weet niet wie een italiaans maatpak in zijn kast heeft zitten , wie weet heb je zelf wel een italiaans maatpak!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, heel veel juist.
Ik vertrouw iedereen (behalve mensen in een Italiaans maatpak), daarom zou ik een geweldige burgemeester zijn.
Wie zich als eerste aanmeldt als BM kandidaat is maffia (majorpremisse)quote:
Sommige mafia lopen misschien undercover. Vertrouw je ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, heel veel juist.
Ik vertrouw iedereen (behalve mensen in een Italiaans maatpak), daarom zou ik een geweldige burgemeester zijn.
Oh bah, die premisses doen me aan m'n faalcolleges filosofie denken. Ik blijf wel logicaloos.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zich als eerste aanmeldt als BM kandidaat is maffia (majorpremisse)
Lynda meldt zich als eerste aan (minorpremisse)
Lynda is maffia. (conclusie)
Dat is logica.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bah, die premisses doen me aan m'n faalcolleges filosofie denken. Ik blijf wel logicaloos.
Ik heb vakantie.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef MaJo het volgende:
Ja jongens zo newbie ben ik nietMaar wel leuk dat er op me gestemd wordt
Ik vind het belangrijkste van een BM dat die veel aanwezig is. Als lynda dat is krijgt ze mijn stemIk ben zelf behalve morgen na 20.00 uur elke dag aanwezig
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is logica.
En wat voor logicaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is logica.
is goed, alleen niet dit spelletje. of je moet langs mijn huis komen dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil ook spelen, ik wil ook wat zeggen. Wie bindt me vast?
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wie een italiaans maatpak in zijn kast heeft zitten , wie weet heb je zelf wel een italiaans maatpak!
'Een syllogisme is in de logica een redenering, die bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie.'quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.
Kun je dat onderbouwen met de laatste paar rondes?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.
Wat, dat ik zonder logica door het leven ga, betekent niet dat mijn geheugen ķķk aan gort is!quote:
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I would never...
Maar goed ik zal eerlijk zijn.
Ik zou een redelijk eigenwijze burgemeester zijn, zo ben ik nu eenmaal.
Ik ben al eens een eigenwijze zombie en een eigenwijze NW geweest en toen bleken mijn "keuzes" voor slechts 50% goed te zijn.
Dat is dus ook wat je van mij als burgemeester kan verwachten. Goede en minder goede dagen.
Ligt eraan hoe goed die cover is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige mafia lopen misschien undercover. Vertrouw je ze dan?
Gewoon een kleine test
Je kan soms ook beter zonder logica het leven doorgaan, je krijgt er alleen maar last mee... (zie hierboven)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, dat ik zonder logica door het leven ga, betekent niet dat mijn geheugen ķķk aan gort is!
quote:[..]
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.
Enge, enge taal dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Een syllogisme is in de logica een redenering, die bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie.'
'In de logica is een propositie een zin die waar of onwaar kan zijn. Dit geldt niet voor bijvoorbeeld vragen, wensen of uitroepen. Of de propositie waar of onwaar is hoeft niet bekend te zijn, zolang de vraag ķf het waar is maar zinvol gesteld kan worden.'
Je stemt niet graag op eerlijke bm-kandidaten?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.
Ja, toen ik de vorige keer burgemeester werd na eerst te zeggen dat niet te wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met de laatste paar rondes?
De propositielogica zou ik ook kunnen gebruiken, maar die slaat imho nergens op.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wat voor logica![]()
Beetje makkelijk he..
Ja en dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed, alleen niet dit spelletje. of je moet langs mijn huis komen dan is het een ander verhaal.
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je stemt niet graag op eerlijke bm-kandidaten?
En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen ik de vorige keer burgemeester werd na eerst te zeggen dat niet te worden. Toen was ik maffia.
Precies genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?
Ah, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardigquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.
Als het een goede hintzoeker is... Ik kon roepen in de woestijn wat ik wilde, maar niemand kwam met dat verzachtende water. Immers, er werd geluisterd naar het dorp...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Ja dat is geen best teken inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Iemand die mafia is, zegt dat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen dat degene die dorp is, zegt dat hij eigenwijs is en daar speelt de maffia dan op in... Lekker handig om dat zo in het forum te zettenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Iemand die mafia is, zegt dat niet.
Die wil gekozen worden. Zeggen dat hij eigenwijs is, levert niet direct stemmen op.
Of denk ik nu heel raar?
Zij leek me geschikt daarvoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, waarom vertoon jij schaapjesgedrag? Onderbouw eens waarom je op lynda stemt...
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is geen best teken inderdaad
Maar goed, deze kandidaat gaat slapen en vertrouwd op het gezonde verstand van het dorp.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eigenwijs houdt voor mij niet in dat ik alleen mijn eigen zin doe.
Ik luister altijd naar mijn mede dorpelingen, lees alle argumenten voor/tegen een bepaald idee en doe dan wat ik vind dat het beste is.
Heb ik altijd gedaan, zal ik ook altijd doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.quote:
Ja, meerdere mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, is er ook een calimero-rol?
Enkel IJs zou iemand kunnen zijn die te vertrouwen is...quote:
Erik een verliefd stelletje? met wie?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, meerdere mensenTV is haar SL-vriend. Erik is een verliefd stelletje...:
[..]
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Met Tombolafan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Ik ben geen man hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Met Tombolafan?
Vanwege die quotes dat ik dat zeg.
Oops.quote:
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupidoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.
Nee en dat Calimero was een toch een grapje omdat hij zich zo moest verdedigen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
calimero en cupido lijken toch wel op elkaar, of niet danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
laat ik hier aan toevoegen: of ik heb gewoon verkeerd gelezenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan het ook IJs zijn, die stemde direct na Erik op lynda. Of hij maakt natuurlijk een grapje, ben ik er weer ingestonken, zo naīef als ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin mezelf haast te verdenken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Misschien is het cupido wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Mag ik uit de categorie "speciale rollen" van jou de busdriver?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus nu ben ik al verdacht van maffia én van het verliefde stelletje te zijn? Spaar ze allemaal
.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef marsan het volgende:
En ik kan t nu al moeilijk volgen.
Ik zie niet waar alle verdenkingen op gebaseerd zijn.
Ik mis dus van alles.
Dan ben ik blij dat ik op jou stem.quote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik op jou stem.
Jou kan ik hopelijk nog wel volgen.
Oké, kleine samenvatting: ik vind Erik verdacht, ik lees post van erik waarin hij bevestigd de calimerorol te hebben, waar ik dus las dat hij cupido was, dus vervolgens noem ik dat het geen reden heeft om te melden dat het allemaal mensen zijn die lynda kunnen vertrouwen, want er zit een cupidolink tussen... Terwijl er calimero stond en ik dat las als cupidoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:58 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er niks meer van, waar hebben jullie het in vredesnaam overIk moet echt gaan slapen zo
Gewoon zoveel mogelijk onzin posten en er zit vanzelf wel iets goeds tussen inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef StijnDa het volgende:
Volgens mij is er nog niets ergens op gebaseerd want er is nog geen informatie![]()
Aan het begin zit toch altijd iedereen er naast, op een paar toevalstreffers na.
Goed bezig, en we zijn pas net begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, kleine samenvatting: ik vind Erik verdacht, ik lees post van erik waarin hij bevestigd de calimerorol te hebben, waar ik dus las dat hij cupido was, dus vervolgens noem ik dat het geen reden heeft om te melden dat het allemaal mensen zijn die lynda kunnen vertrouwen, want er zit een cupidolink tussen... Terwijl er calimero stond en ik dat las als cupidoKortom: ik ben nu verdacht, omdat ik iets verkeerd gelezen heb.
OK, ik miste dus niets, jij las iets verkeerds en daar was alles op gebaseerd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, kleine samenvatting: ik vind Erik verdacht, ik lees post van erik waarin hij bevestigd de calimerorol te hebben, waar ik dus las dat hij cupido was, dus vervolgens noem ik dat het geen reden heeft om te melden dat het allemaal mensen zijn die lynda kunnen vertrouwen, want er zit een cupidolink tussen... Terwijl er calimero stond en ik dat las als cupidoKortom: ik ben nu verdacht, omdat ik iets verkeerd gelezen heb.
Iets duidelijkerquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef marsan het volgende:
[..]
OK, ik miste dus niets, jij las iets verkeerds en daar was alles op gebaseerd.
Er is nog hoop voor ons MaJo
Ik ook niet, behalve dat erik altijd schreeuwt om de cupido rol in het spel te hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef TheVulture het volgende:
ik vind calimero en cupido nou niet logisch qua verband
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk overigens wel dat de cupido's op elkaar stemmen... als een van de 2 BM wordt is de kans groter dat ze langer leven
Als een van de 2 BM is dan heb je minder kans om dood te gaan.. een van de 2 is dan namelijk beschermd...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Door dat geCalimero raak ik in verwarring ja.
Maar het zou wel logisch zijn dat de verliefden op elkaar stemmen. Al zou het wel weer een risico zijn om één van de twee BM te maken. Immers, als nietBM vermoord wordt, is de BM ook weg.
Ofzo.
True. Alleen maar heel hard hopen dat het niet iemand is die goed is in zichzelf verdacht maken dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als een van de 2 BM is dan heb je minder kans om dood te gaan.. een van de 2 is dan namelijk beschermd...
Je zou een cupidorol moeten hebben gehad in het vorige spel met Honkeyquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Alleen maar heel hard hopen dat het niet iemand is die goed is in zichzelf verdacht maken dan.
Het zou wel hilarisch zijn geweest dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou een cupidorol moeten hebben gehad in het vorige spel met Honkey
Jazeker, daarom:quote:
Ik neem aan dat hij nu geen fouten meer maaktquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
Honkey heeft trouwens deze ronde om zich voor eens en voor altijd te bewijzen. Deze ronde weer faal is geen vertrouwen meer (niet dat ik dat ooit ergens heb), en geen faal is erkenning.
nee, in het vorige topic heeft fya een post gemaakt met de rollenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het kan nog alle kanten op
Is het zo dat alle rollen zoals die in de OP staan ook vertegenwoordigd zijn?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.
In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.
De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.
Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.
's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!
De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.
Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.
Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!
Deadlines
[ afbeelding ]
De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.
[ afbeelding ]
De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.
Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.
Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
[spoiler]
Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.
Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag ons een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleiders PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.
Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.
Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar,
indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.
Cupido - In deze donkere dagen volg angst en haat breng jij een lichtpuntje aan de hemel. Jij kiest twee medespelers en deze zullen onmiddelijk smoorverliefd op elkaar worden. Als één van deze twee tortelduifjes doodgaat echter, dan zal de ander het nut van het leven niet meer inzien en onmiddelijk zelfmoord plegen.
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!
Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de maffia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat.
Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de maffia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen.
Voodooheks De voodooheks kiest elke nacht 1 persoon en 1 woord, dit woord wordt van te voren gecheckt door SL. Wanneer de uitgekozen speler dit woord de volgende dag zegt, zal deze speler sterven. Staat aan de kant van de maffia, maar telt niet mee in het aantal kills. De voodoo heks mag elke speler maar 1x uitkiezen. De regels voor de woorden zullen per PM duidelijk gemaakt worden.
Zombie Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.
Orakel Het orakel kiest elke nacht één persoon. Wanneer het orakel sterft zal de SL de rol van het gekozen persoon onthullen.
[ /spoiler]
Deelnemers:
1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
10. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek
12. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
13. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
14. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
16. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
17. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
18. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
19. Lynda Profiel | History | Fotoboek
20. MaJo Profiel | History | Fotoboek
21. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
22. EllaN Profiel | History | Fotoboek
23. Marsan Profiel | History | Fotoboek
24. heloef Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Puntenslijpsel en gewoonfaye
Belangrijke posts:
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
drie over half negenquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
die krijg ik dus niet gevonden, hoe laat was dat?
ja maar dat zijn dan toch dezelfde rollen als in de OP, of ben ik dan gek, ik dacht dat ik iets gemist had:quote:
Fya?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee, in het vorige topic heeft fya een post gemaakt met de rollen
uit de op nu is het onschuldige meisje er niet meer, tweeling is iets andersquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat zijn dan toch dezelfde rollen als in de OP, of ben ik dan gek, ik dacht dat ik iets gemist had:
Dorpsbewoner
Maffia
Dorpsoudste
Bodyguard
Rechercheur
Nachtwaker
Velddoctor
Cupido
Spion
Busdriver
Voodooheks
Zombie
Orakel
De vorige ronde ging dat prima hoor... ik was BM en mijn tweelingbroertje hield zich keurig rustigquote:Op vrijdag 2 september 2011 07:08 schreef timmmmm het volgende:
Als je dorp bent, ben je echt wel te dom om te poepen als je je geliefde (door cupido) BM maakt. Of zelf BM wil worden.
Even dom als wanneer lynda vorige keer wel BM was geworden. BM moet niet dood te krijgen zijn. Als je de mafia een kans geeft dat toch voor elkaar te krijgen, dan snap je het niet helemaal
Trouwens: ##majo, omdat ik der gemist heb
Daar heeft het niets mee te maken, domoor. Jij was maffia, dus werd je tweeling niet gekilled. Als je een lover of n tweeling hebt, moet je er vanuitgaan dat geen van beiden maffia is (dat is het waarschijnlijkst) en dan stem je niet op je wederhelft, want dan kan de maffia de BM wel killen, en dat is zonde, want het grote pluspunt van de bm zijn je bodyguards. Als die omzeilt kunnen worden, is dat per definitie slechtquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vorige ronde ging dat prima hoor... ik was BM en mijn tweelingbroertje hield zich keurig rustig
Het was ook niet serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, domoor. Jij was maffia, dus werd je tweeling niet gekilled. Als je een lover of n tweeling hebt, moet je er vanuitgaan dat geen van beiden maffia is (dat is het waarschijnlijkst) en dan stem je niet op je wederhelft, want dan kan de maffia de BM wel killen, en dat is zonde, want het grote pluspunt van de bm zijn je bodyguards. Als die omzeilt kunnen worden, is dat per definitie slecht
alhoewel..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
Ik haal mijn stem weer bij Liesje weg want dan sta ik weer voor met Lynda
## Unvote Liesje
## Vote Cable
Tombolafan (0)
liesje1979 (3) Stijn, EllaN, Theatermama
Majo (4) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm
Cable(1) MaJo
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:20 schreef timmmmm het volgende:
Je weet het nooit, bij eerdere domme opmerkingen van je, was het ook serineus
Ik vind het ook wel opvallend!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
alhoewel..vertrouw dit soort dingen nooit
ja maar dat is vanuit dorp gezien.. vaak willen burgemeesterkandidaten te graag burgemeester worden juist omdat speciale rol enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen willen gewoon winnen. Ik persoonlijk wil graag dat een competent persoon wint, dus de unvote kan ik wel begrijpen, omdat jij en majo nou eenmaal beter zijn
Mooie dekmantel om het je maffiamaatjes op te kunnen laten knappenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook het lieft op mij stemmen, maar de stones zeiden het al..
Met een kapotte laptop ga ik er gewoon bar weinig zijjn, en mobiel kan ik niets dan volgen, dus deze keer, volgens mij de eerste keer ooit in deze reeksen, geen bmkandidatuur voor mij
Als ik jouw mening wil, roep ik wel. Let wel, mening is dan een groot woord, dat zal alleen gebeuren als ik me verveel en vermaak nodig heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie dekmantel om het je maffiamaatjes op te kunnen laten knappen
Dank jequote:
Slimquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef lynda het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #30 Volgende ronde, with happy thoughts.
van die post uit gaan..
GF zou de OP nog aanpassen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik jouw mening wil, roep ik wel.
nog niet als de jouwe het laatste sterretje was aan de horizon.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je
Wil je mijn cupidootje zijn?
Dat laatste heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zocht jouKom eens op msn ofzo, of beantwoord je dm
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nog niet als de jouwe het laatste sterretje was aan de horizon.
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallenquote:
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavond
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een blije kutkinderen SC. We noemen het ONZ. Veel plezier samen daar, gelieve mij er verder niet mee lastig te vallen
Heb je de OP nou al aangepast?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?
Ik hoop dat je er aids aan overhoudtquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ik geen maffia ben dit keer... maar ik heb echt zin om je ontzettend homo-erotisch te killen vanavond
Niet zwaarder dan jouw kwabbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is het zwaar om zo verzuurd te zijn?
wil je niet met aids spotten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er aids aan overhoudt
Het begint wel sneu te worden hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het begint wel sneu te worden hoor.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen willen gewoon winnen. Ik persoonlijk wil graag dat een competent persoon wint, dus de unvote kan ik wel begrijpen, omdat jij en majo nou eenmaal beter zijn
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:
Kan je nou wel afdoen alsof wij hier allemaal zo week zijn, maar ik vind het gewoon ver gaan als je iemand AIDS toewenst. Smakeloos en onnodig. Als dat mij een poesje maakt, so be it. Liever dat dan dat ik mensen zoiets als AIDS toewens.quote:
Als hij zijn homo-erotische moordfantasiën op mij ten uiting wil brengen, hoop ik dat als hij dat doet, hij er aids aan overhoudt ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je nou wel afdoen alsof wij hier allemaal zo week zijn, maar ik vind het gewoon ver gaan als je iemand AIDS toewenst. Smakeloos en onnodig. Als dat mij een poesje maakt, so be it. Liever dat dan dat ik mensen zoiets als AIDS toewens.
De haatmails mogen in ieder geval naar timbouman@home.nl. Als je me graag antrax wil sturen, moet je even in DM mijn adres vragenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou eigenlijk net je adresgegevens vragen Timmmm
Je mailbox is al over zijn limiet heenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De haatmails mogen in ieder geval naar timbouman@home.nl.
Volgens mij bedoeld Timmmm het allemaal niet zo serieusquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo-erotisch vermoorden is een running gag in dit spel.
Dat maakt toch zeker niet uit! Zeuren zullen we! Als jij voor de hooivorken zorgt, steek ik de fakkels aan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Timmmm het allemaal niet zo serieus
Da's inderdaad een ander verhaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het zal wel. Ik zal zijn humor dan wel niet begrijpen of kunnen waarderen.
Leer je er zelf ook van?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is pas écht subtiel lynda, kijkt en leer
Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
En we zijn nog niet eens echt begonnen
Heb jij Aids dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij begint te dementeren.quote:
neen dat is nog de oud Nederlandsche speling, toen we nog met krijt en lei werktenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
neen dat is nog de oud Nederlandsche speling, toen we nog met krijt en lei werkten
dat vind ik een hele vreemde motivatie, maar wel logisch dat je dan op Lynda stemt, want dat is wel mijn grootste verdachte met de meest verdachte mensen die op haar stemmen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde op majo stemmen maar die heeft ineens wel erg veel aanhang. Maar ik verdenk dan ook iedereen met stemmen![]()
Dan maar de kanshebber met de minste stemmen: ##vote lynda
Lynda (5) TV, Tha_Erik, IJs, heloef, 08gnot.
Tombolafan (0)
liesje1979 (5) Stijn, EllaN, Theatermama, Etc, tdrone
Majo (7) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm, lynda, honkeytonk, Bartjebart
Cable(1) MaJo
Roger is ook kanshebberquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde op majo stemmen maar die heeft ineens wel erg veel aanhang. Maar ik verdenk dan ook iedereen met stemmen![]()
Tombolafan (0)
Majo (7) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan, timmmmm, lynda, honkeytonk, Bartjebart
Cable(1) MaJo
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuksquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kan handig zijn he, als je maffia bent krijg je like 100 PM's per dag
9:14. keivroegquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuks
Dan zou ik op Tombo stemmenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Tombolafan (0)
Cable(1) MaJo
Heb je je nou net verluld door te zeggen dat je je PM box hebt leeggemaakt en probeer je daar nu nonchalant mee om te gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alleen al sinds gisteren al weer 132 stuks
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg isquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je je nou net verluld door te zeggen dat je je PM box hebt leeggemaakt en probeer je daar nu nonchalant mee om te gaan?
Mijn eerste verdachte!
Kan toch een verspreking zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg is
Misschien is dit gewoon bluf, dat je het per ongeluk hebt gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gelooft echt dat ik na zoveel rondes zo naīef ben om hier serieus te roepen dat mijn PM-box weer leeg is
Dat weet je toch wel als maffia zijnde?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef MaJo het volgende:
Wordt er trouwens vannacht al iemand door de maffia vermoord of is dat morgen pas?
Yep!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Liesje denk je dat je onze verwachtingen waar kunt maken, ga je je vakantieweek mede gebruiken voor een zoektocht naar links?
Niets is wat het lijktquote:
het is te hopen voor jou dat er niet te veel mensen met wraakgevoelens over de vorige ronde bij de maffia zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Yup!
Ik ben Oranje aanmoedigen... hopelijk leef ik straks nog
Mwah het is ook weekend natuurlijk he. Ik ben zelf na 8 uur weg, maar de rest van het weekend ben ik er welquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond na de kills zal dat wel anders gaan denk ik
Wie missen er dan nog?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou moeten die laatste stemmen toch echt komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Liesje als co-campagnemanager adviseer ik je om nu een vlammend betoog te houden, dat kun jij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Liesje als campagnemanager adviseer ik je om nu een vlammend betoog te houden, dat kun jij!
Danku!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef lynda het volgende:
Toch nog 3?
Nu 21 stemmen, 24 spelers..
Albino, Tombo en Marsan
Ik heb wel gestemd hoor. Sta zelfs in het lijstje van MaJO.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:55 schreef lynda het volgende:
Toch nog 3?
Nu 21 stemmen, 24 spelers..
Albino, Tombo en Marsan
Aah Patrique had niet door geteld..quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd hoor. Sta zelfs in het lijstje van MaJO.
Maar dat jullie me niet killen als ik een keer een stemming mis he.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Aah Patrique had niet door geteld..
nopequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar dat jullie me niet killen als ik een keer een stemming mis he.
Dank jequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef StijnDa het volgende:
Succes met je nieuwe baan Majo![]()
Moge u dit dorp goed beschermen.
Heb je het over MaJo?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom post dit ding zomaar uit zichzelf?
Nee, ik had even een linkje nodig uit de dagpost voor in de op.. en toen ging ik naar een andere pagina en toen postte die het zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |