SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
7. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
10. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek
12. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
13. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
14. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
16. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
17. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
18. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
19. Lynda Profiel | History | Fotoboek
20. MaJo Profiel | History | Fotoboek
21. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
22. EllaN Profiel | History | Fotoboek
23. Marsan Profiel | History | Fotoboek
24. heloef Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Puntenslijpsel en gewoonfaye
Belangrijke posts:
Dag 1
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 4% gewijzigd door gewoonfaye op 02-09-2011 19:11:20 ]Anonimity is a bliss
Stemming tot dusverquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de redenatie van cable wel sterk:
##vote Majo
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (1) Stijn
Majo (2) Cablegunmaster, naatje_1
Cable(0)
De rollen kloppen ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
inschrijving is niet nog open, maar dat geeft niet
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar als BMIk ben knap heb tijd en luister naar het volk
Om een of andere reden is lynda te vaak Dorp geweest en verdenk ik haar hierom dat ze een maffialid is. Ze heeft teveel gladde praatjes om geloofwaardig over te komen.
Stem op Cable en we ruīneren al de maffia uit het dorp![]()
Vuur en Hooi staken!
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de redenatie van cable wel sterk:
[/b]
quote:
Leukquote:
Ik ken je vorige spel , je speelt goedquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef lynda het volgende:
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?
Jaquote:
Aah je wil ook nog stem van Erik bij mij weg halen..?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ken je vorige spel , je speelt goed.
Ik bedoel de redenatie dat een nieuweling ook wel eens een kans mag verdienenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
Gladde praatjes? Ik heb amper gepost..? Ik stel mezelf altijd beschikbaar? En dat jij mij nu al beschuldigd van maffia zijn zonder wat dan ook en Naatje die er direct op in gaat? Ben ik een bedreiging voor jullie?
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel de redenatie dat een nieuweling ook wel eens een kans mag verdienenIk heb niets met die redenatie daar te maken
Dat las ik pas later, daarom is mijn stem nog meer legitiem. Logica, ik heb het! (niet)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef lynda het volgende:
[..]
NeuhEn trouwens Majo is al een oudje
Verkiezingen zijn hard!!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Aah je wil ook nog stem van Erik bij mij weg halen..?
Nou ik houd je in de gaten
Je zegt het zelfquote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, daarom is mijn stem nog meer legitiem. Logica, ik heb het! (niet)
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef marsan het volgende:
##vote Majo
Lynda (4) TV, Tha_Erik, IJs, heloef
Tombolafan (0)
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
liesje1979 (1) Stijn
Majo (3) Cablegunmaster, naatje_1, Marsan
Cable(0)
Ik weet niet op basis waarvan ik moet stemmen. Maar zo maakt t de stemming spannend.
Voor geen meter dusquote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/confused/images/emconfused7.gif]afbeelding ] [/url] Hmm...
Beste mede-burgers.
Willen jullie echt spannende verkiezingen?
Stem op mij en zorg voor een ware nek-aan-nek race tussen mij, MaJo en Lynda!
Ik vertrouw op jullie zoals ik hoop dat jullie op mij vertrouwen!
Roger
Jawel joh, heel veel juist.quote:
Ik weet niet wie een italiaans maatpak in zijn kast heeft zitten , wie weet heb je zelf wel een italiaans maatpak!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, heel veel juist.
Ik vertrouw iedereen (behalve mensen in een Italiaans maatpak), daarom zou ik een geweldige burgemeester zijn.
Wie zich als eerste aanmeldt als BM kandidaat is maffia (majorpremisse)quote:
Sommige mafia lopen misschien undercover. Vertrouw je ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, heel veel juist.
Ik vertrouw iedereen (behalve mensen in een Italiaans maatpak), daarom zou ik een geweldige burgemeester zijn.
Oh bah, die premisses doen me aan m'n faalcolleges filosofie denken. Ik blijf wel logicaloos.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zich als eerste aanmeldt als BM kandidaat is maffia (majorpremisse)
Lynda meldt zich als eerste aan (minorpremisse)
Lynda is maffia. (conclusie)
Dat is logica.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bah, die premisses doen me aan m'n faalcolleges filosofie denken. Ik blijf wel logicaloos.
Ik heb vakantie.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef MaJo het volgende:
Ja jongens zo newbie ben ik nietMaar wel leuk dat er op me gestemd wordt
Ik vind het belangrijkste van een BM dat die veel aanwezig is. Als lynda dat is krijgt ze mijn stemIk ben zelf behalve morgen na 20.00 uur elke dag aanwezig
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is logica.
En wat voor logicaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is logica.
is goed, alleen niet dit spelletje. of je moet langs mijn huis komen dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil ook spelen, ik wil ook wat zeggen. Wie bindt me vast?
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wie een italiaans maatpak in zijn kast heeft zitten , wie weet heb je zelf wel een italiaans maatpak!
'Een syllogisme is in de logica een redenering, die bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie.'quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.
Kun je dat onderbouwen met de laatste paar rondes?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens hoor, ik vind BM's die zich later pas verkiesbaar stellen verdachter, die hebben namelijk eerst met maffia overlegd.
Wat, dat ik zonder logica door het leven ga, betekent niet dat mijn geheugen ķķk aan gort is!quote:
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
I would never...
Maar goed ik zal eerlijk zijn.
Ik zou een redelijk eigenwijze burgemeester zijn, zo ben ik nu eenmaal.
Ik ben al eens een eigenwijze zombie en een eigenwijze NW geweest en toen bleken mijn "keuzes" voor slechts 50% goed te zijn.
Dat is dus ook wat je van mij als burgemeester kan verwachten. Goede en minder goede dagen.
Ligt eraan hoe goed die cover is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige mafia lopen misschien undercover. Vertrouw je ze dan?
Gewoon een kleine test
Je kan soms ook beter zonder logica het leven doorgaan, je krijgt er alleen maar last mee... (zie hierboven)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, dat ik zonder logica door het leven ga, betekent niet dat mijn geheugen ķķk aan gort is!
quote:[..]
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.
Enge, enge taal dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Een syllogisme is in de logica een redenering, die bestaat uit drie proposities: een majorpremisse, een minorpremisse en een conclusie.'
'In de logica is een propositie een zin die waar of onwaar kan zijn. Dit geldt niet voor bijvoorbeeld vragen, wensen of uitroepen. Of de propositie waar of onwaar is hoeft niet bekend te zijn, zolang de vraag ķf het waar is maar zinvol gesteld kan worden.'
Je stemt niet graag op eerlijke bm-kandidaten?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, sorry. Ik kom niet echt in de stemming om op je te stemmen zo.
Ja, toen ik de vorige keer burgemeester werd na eerst te zeggen dat niet te wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met de laatste paar rondes?
De propositielogica zou ik ook kunnen gebruiken, maar die slaat imho nergens op.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wat voor logica![]()
Beetje makkelijk he..
Ja en dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed, alleen niet dit spelletje. of je moet langs mijn huis komen dan is het een ander verhaal.
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je stemt niet graag op eerlijke bm-kandidaten?
En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen ik de vorige keer burgemeester werd na eerst te zeggen dat niet te worden. Toen was ik maffia.
Precies genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?
Ah, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardigquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.
Als het een goede hintzoeker is... Ik kon roepen in de woestijn wat ik wilde, maar niemand kwam met dat verzachtende water. Immers, er werd geluisterd naar het dorp...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Ja dat is geen best teken inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Iemand die mafia is, zegt dat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen dat degene die dorp is, zegt dat hij eigenwijs is en daar speelt de maffia dan op in... Lekker handig om dat zo in het forum te zettenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Iemand die mafia is, zegt dat niet.
Die wil gekozen worden. Zeggen dat hij eigenwijs is, levert niet direct stemmen op.
Of denk ik nu heel raar?
Zij leek me geschikt daarvoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, waarom vertoon jij schaapjesgedrag? Onderbouw eens waarom je op lynda stemt...
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is geen best teken inderdaad
Maar goed, deze kandidaat gaat slapen en vertrouwd op het gezonde verstand van het dorp.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eigenwijs houdt voor mij niet in dat ik alleen mijn eigen zin doe.
Ik luister altijd naar mijn mede dorpelingen, lees alle argumenten voor/tegen een bepaald idee en doe dan wat ik vind dat het beste is.
Heb ik altijd gedaan, zal ik ook altijd doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.quote:
Ja, meerdere mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, is er ook een calimero-rol?
Enkel IJs zou iemand kunnen zijn die te vertrouwen is...quote:
Erik een verliefd stelletje? met wie?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, meerdere mensenTV is haar SL-vriend. Erik is een verliefd stelletje...:
[..]
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Met Tombolafan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Ik ben geen man hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Met Tombolafan?
Vanwege die quotes dat ik dat zeg.
Oops.quote:
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupidoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.
Nee en dat Calimero was een toch een grapje omdat hij zich zo moest verdedigen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
calimero en cupido lijken toch wel op elkaar, of niet danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
laat ik hier aan toevoegen: of ik heb gewoon verkeerd gelezenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan het ook IJs zijn, die stemde direct na Erik op lynda. Of hij maakt natuurlijk een grapje, ben ik er weer ingestonken, zo naīef als ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin mezelf haast te verdenken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Misschien is het cupido wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Mag ik uit de categorie "speciale rollen" van jou de busdriver?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus nu ben ik al verdacht van maffia én van het verliefde stelletje te zijn? Spaar ze allemaal
.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef marsan het volgende:
En ik kan t nu al moeilijk volgen.
Ik zie niet waar alle verdenkingen op gebaseerd zijn.
Ik mis dus van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |