En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, toen ik de vorige keer burgemeester werd na eerst te zeggen dat niet te worden. Toen was ik maffia.
Precies genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zaten wat, 10 hele minuten tussen?
Ah, nu komen we ergens.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Eigenwijs" is hier het sleutelwoord. BM moet ook naar het dorp luisteren IMHO.
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joah, maar als de BM maffia wordt net als vorige ronde kunnen we roepen wat we willen om de dubbele lynch, maar die gaan we dan vast niet krijgen. Tenzij we dorpelingen willen vermoorden natuurlijk :")
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardigquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarom zou je op mij moeten stemmen, stem je iig niet voor een maffia-lid.
Als het een goede hintzoeker is... Ik kon roepen in de woestijn wat ik wilde, maar niemand kwam met dat verzachtende water. Immers, er werd geluisterd naar het dorp...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jouw woord in dit topic is geloofwaardig.
.
Ja dat is geen best teken inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als een (laten we van het goede in de mens uitgaan) dorpBM al vooraf zegt eigenwijs te zijn, wat voor toekomst heeft dat dan?
Iemand die mafia is, zegt dat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen dat degene die dorp is, zegt dat hij eigenwijs is en daar speelt de maffia dan op in... Lekker handig om dat zo in het forum te zettenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Iemand die mafia is, zegt dat niet.
Die wil gekozen worden. Zeggen dat hij eigenwijs is, levert niet direct stemmen op.
Of denk ik nu heel raar?
Zij leek me geschikt daarvoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, waarom vertoon jij schaapjesgedrag? Onderbouw eens waarom je op lynda stemt...
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is geen best teken inderdaad
Maar goed, deze kandidaat gaat slapen en vertrouwd op het gezonde verstand van het dorp.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eigenwijs houdt voor mij niet in dat ik alleen mijn eigen zin doe.
Ik luister altijd naar mijn mede dorpelingen, lees alle argumenten voor/tegen een bepaald idee en doe dan wat ik vind dat het beste is.
Heb ik altijd gedaan, zal ik ook altijd doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.quote:
Ja, meerdere mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gedeeltelijk kuddegedrag aan de andere kant leek ze me gewoon een goede kandidaat, zeker als al meerdere mensen vertrouwen in haar hadden.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, is er ook een calimero-rol?
Enkel IJs zou iemand kunnen zijn die te vertrouwen is...quote:
Erik een verliefd stelletje? met wie?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, meerdere mensenTV is haar SL-vriend. Erik is een verliefd stelletje...:
[..]
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Met Tombolafan?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik een verliefd stelletje? met wie?
Ik ben geen man hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Met Tombolafan?
Vanwege die quotes dat ik dat zeg.
Oops.quote:
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupidoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Hij post het, ik niet. Grote kans dat hij samen met lynda een vriendinnetje is, omdat hij zo snel stemt.
Nee en dat Calimero was een toch een grapje omdat hij zich zo moest verdedigen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
calimero en cupido lijken toch wel op elkaar, of niet danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar ik kan er niks over terug vinden... alleen dat calimero-gedoe... dat maakt nog geen cupido
laat ik hier aan toevoegen: of ik heb gewoon verkeerd gelezenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan het ook IJs zijn, die stemde direct na Erik op lynda. Of hij maakt natuurlijk een grapje, ben ik er weer ingestonken, zo naīef als ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin mezelf haast te verdenken.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Misschien is het cupido wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel frappant naatje dat jij met die cupidolink komt.... dat zou kunnen betekenen dat je kennis hebt via een van de cupidootjes... wellicht door het feit dat je in dezelfde familie zit
Mag ik uit de categorie "speciale rollen" van jou de busdriver?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus nu ben ik al verdacht van maffia én van het verliefde stelletje te zijn? Spaar ze allemaal
.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef marsan het volgende:
En ik kan t nu al moeilijk volgen.
Ik zie niet waar alle verdenkingen op gebaseerd zijn.
Ik mis dus van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |