Misschien had je het al ergens gelezen, maar je Economy Comfort stoelen zijn niet gegarandeerd ook al heb je ze al geboekt en betaald. Je kunt ze zelfs bij de gate nog kwijtraken, omdat er bijvoorbeeld Flying Blue Platinum kaarthouders in economy zitten en geupgraded worden.quote:Op zondag 20 november 2011 08:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
Bij het boeken gisteren, heeft het reisburo het even voor ons nagevraagd, het kwam idd op ¤ 130,-- uit. Ergens komende week ontvangen we de boekingscode en kijken we of er nog andere opties zijn, want een toeslag van ruim 500 euro vinden we net iets te gortig (ik mis Martinair nu al...).
Strikt genomen is geen enkele (economy/economy comfort / business class-) stoelreservering gegarandeerd. De kans dat je je economy comfort stoel kwijt raakt is echter zeer klein.quote:Op zondag 20 november 2011 09:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
@jaco: nee, dit had ik nog niet gelezen/gehoord, goed om te weten.
Precies, om operationele redenen kan altijd een stoel worden vergeven aan iemand anders. KLM is overigens wel relatief goed om betaalde reserveringen doorgang te laten vinden, en normaliter is de economy comfort zone nu ook de plek waar KLM personeel zich bevindt als deze niet kunnen worden 'gepromoveerd' tot business klasse.quote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Strikt genomen is geen enkele (economy/economy comfort / business class-) stoelreservering gegarandeerd. De kans dat je je economy comfort stoel kwijt raakt is echter zeer klein.
Dat gebeurt niet zomaar om die reden hoor. Dat gebeurt alleen bij een technisch probleem of bij een vliegtuigtype wissel, maar mensen worden niet van hun betaalde stoel afgehaald omdat een platinum lid naar voren wil.quote:Op zondag 20 november 2011 09:11 schreef jaco het volgende:
[..]
Misschien had je het al ergens gelezen, maar je Economy Comfort stoelen zijn niet gegarandeerd ook al heb je ze al geboekt en betaald. Je kunt ze zelfs bij de gate nog kwijtraken, omdat er bijvoorbeeld Flying Blue Platinum kaarthouders in economy zitten en geupgraded worden.
je kan op de prijsvechterspier gewoon nog drinken kopen. Na de controle. Bij de gate zelf kan je het gewoon in je tas stoppen en aan boord gaan. In het vliegtuig kan je ook nog fris kopen. le doer wel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef copyfile het volgende:
Op schiphol kon ik afgelopen keer toen ik met KLM naar de VS vloog net voor het instappen nog uit een automaat drinken halen. Nu vlieg ik overmorgen met Easyjet naar londen, kan dit dan ook of word het iets in het vliegtuig kopen ?
Het overkwam deze fok!user onlangs: Frequent Flyer Programma's #3: Platinum for all!quote:Op maandag 21 november 2011 20:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zomaar om die reden hoor. Dat gebeurt alleen bij een technisch probleem of bij een vliegtuigtype wissel, maar mensen worden niet van hun betaalde stoel afgehaald omdat een platinum lid naar voren wil.
Als je samen reist en naast elkaar wil zitten of een leuk uitzicht aan het raam, zou ik zeker wat tijd bijboeken. Reis je alleen, maakt het allemaal niks uit, zolang je niet te laat bent.quote:Op maandag 21 november 2011 19:25 schreef electronique het volgende:
als je met ryanair vliegt, en dus online ingecheckt hebt, hoeveel van tevoren zal ik dan aanwezig zijn?
ik heb geen bagage die ingecheckt moet worden overigens.
De conclusie dat KLM dat express heeft gedaan om een Platinum voorrang te geven, lijkt me niet juist. Ik weet dat er door technische problemen wel eens wat verkeerd gaat in de systemen van KLM. Ik heb me laten vertellen dat er een periode was dat het systeem de stoelen bij sommige boekingen onterecht had geannuleerd en dat ze die fout in het systeem daarna hebben hersteld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 05:07 schreef jaco het volgende:
[..]
Het overkwam deze fok!user onlangs: Frequent Flyer Programma's #3: Platinum for all!
Als je vervolgens de Algemene Voorwaarden voor Economy Comfort-stoelen doorleest, dan geeft KLM als eerste aan dat je de stoel weer kunt kwijtraken. Aan het eind van de voorwaarden zit een webformulier om je geld terug te vragen als dit gebeurt. Hierdoor krijg ik de indruk dat dit vrij vaak voorkomt en daarom wilde ik de vraagsteller er even op wijzen in het geval die een groot belang hecht aan zo'n stoel.
1 uur van tevoren genoeg?quote:Op dinsdag 22 november 2011 05:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je samen reist en naast elkaar wil zitten of een leuk uitzicht aan het raam, zou ik zeker wat tijd bijboeken. Reis je alleen, maakt het allemaal niks uit, zolang je niet te laat bent.
dit ligt aan het land waar je naar toe gaat. Dat land bepaald wat de invoerregels zijn en dus of je wel of geen etenswaren mag meenemen. Er zijn geen 'wereld'regels voor of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef BABYxTEQUIERO het volgende:
Oh en nog een vraagje hoe zit het met de invoerrechten wat betreft eten en drinken. Ik was namelijk van plan om wat typische Nederlandse dingen zoals hagelslag en drop meenemen voor Nederlandse vrienden daar. Mijn oom vertelde mij dat je tegenwoordig geen eten en drinken meer mag meenemen in je koffer. Maar toen ik naar mijn vriend in Barcelona ging heb ik wel gewoon eten uit Nederland in me koffer voor hem mee genomen. Geld dit soms alleen voor vluchten buiten Europa? Klopte het niet wat mijn oom vertelde? Of heb ik gewoon geluk gehad?
Ik ben in augustus voor 4 maanden naar Canada vertrokken en ik mocht ook maar 1 koffer mee van 23 kg. Omdat ik daar nooit genoeg aan zou hebben heb ik een extra koffer bij gekocht voor uit mn hoofd 75 euro. Dat was bij KLM. Je kunt dus even kijken of de maatschappij waarmee je vliegt zoiets ook heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef BABYxTEQUIERO het volgende:
Ik heb een vraagje over de bagage.
A.s. zomer ga ik voor een jaar naar Zuid-Amerika, omdat ik er een jaar naar toe ga en naar gebieden met koude en warme klimaten ga moet ik dus voor alle weersomstandigheden kleding mee nemen. Verder ga ik ook nog stage lopen en moet ik dus ook nog nette kleding mee nemen (lees: zwarte rok, witte blouse, blazer, pumps, etc.) Nu mag je maar 20 kg bagage meenemen, dit was afgelopen zomer toen ik kleding voor 3 maanden Spanje moest meenemen, wat alleen maar zomer kleding was. Kan je na gaan als ik nu een heel jaar ga, haha.
Nu had ik gehoord dat als je voor langer als 3 maanden naar het buitenland gaat je een zwaardere koffer mee mocht nemen. Ik heb op internet gezocht na informatie hier over, maar kon niets vinden. Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee?
Dat ben ik niet met je eens. Ik vlieg (als ik met de KLM ga op lange vluchten) uitsluitend Economy comfort. Kost me een paar euro meer (ongeveer tussen de 60 en 90 euro) maar dat is het me zeker waard. Ben zelf ook 1.82 maar die paar centimeter beenruimte doen het m net. Gewoon het feit dat je je benen wat beter kunt strekken en als je een dik boek meeneemt het niet tegen je knieën aangeklemd zit doet het het voor mij persoonlijk al.quote:Op zondag 20 november 2011 13:23 schreef ozzietukker het volgende:
Daarnaast, heel veel heb je ook niet aan de Economy comfort, er is wel wat meer ruimte, maar het blijft toeristenklasse met veel stoelen bij elkaar, en in 31 inch van KLM pas ik met mijn 1,82 ook prima, die 36 inch heb ik niet echt nodig, de stoelen zijn daarnaast ook niet breder.
Je krijgt alleen een iets anders service, de stewardess wil laten merken dat je bijzonder bent en geeft je wat meer aandacht en bijvoorbeeld een extra aangeboden drankje in plaats van service vanaf een tray, dit is het best te observeren van stoel 22abc in een 747, ik lach mij werkelijk waar elke keer dood hoe de stewardessen zo gemaakt vriendelijk doen voor de mensen in stoelrij 21abc....
Als je er dan voor kiest, kies dan voor de dedicated cabine in de 747 voorin, dan zit je tenminste in een speciale economy comfort ruimte.
Niet dat ik er wat op tegen heb dat je meer zou willen betalen voor ruimte, maar dan zou ik persoonlijk toch voor business klasse gaan, want dat is bij KLM toch wel een stuk beter, dat economy comfort vindt ik een aanfluiting.
Vers producten zoals kaas en vlees mag absoluut niet. Hagelslag, drop, koekjes etc (houdbaar dus) is geen probleem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef BABYxTEQUIERO het volgende:
Oh en nog een vraagje hoe zit het met de invoerrechten wat betreft eten en drinken. Ik was namelijk van plan om wat typische Nederlandse dingen zoals hagelslag en drop meenemen voor Nederlandse vrienden daar. Mijn oom vertelde mij dat je tegenwoordig geen eten en drinken meer mag meenemen in je koffer. Maar toen ik naar mijn vriend in Barcelona ging heb ik wel gewoon eten uit Nederland in me koffer voor hem mee genomen. Geld dit soms alleen voor vluchten buiten Europa? Klopte het niet wat mijn oom vertelde? Of heb ik gewoon geluk gehad?
Ook dat hangt dus van het land af.quote:Op woensdag 23 november 2011 06:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Vers producten zoals kaas en vlees mag absoluut niet. Hagelslag, drop, koekjes etc (houdbaar dus) is geen probleem.
en anders wat spullen die je niet meteen nodig hebt, opsturen via pakketpost naar het adres van bestemming. is vaker goedkoper dan extra bagage meenemenquote:Op woensdag 23 november 2011 06:03 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik ben in augustus voor 4 maanden naar Canada vertrokken en ik mocht ook maar 1 koffer mee van 23 kg. Omdat ik daar nooit genoeg aan zou hebben heb ik een extra koffer bij gekocht voor uit mn hoofd 75 euro. Dat was bij KLM. Je kunt dus even kijken of de maatschappij waarmee je vliegt zoiets ook heeft.
De aanvlieg haven is Lima, Peru. Vanaf daar reis ik nog verder naar Bolivia, Chili en Argentinië.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ook dat hangt dus van het land af.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vlieg je daarna nog direct door?
Hou er in dat geval rekening mee dat als je het al voor elkaar krijgt meer gewicht mee te mogen nemen naar Peru het geen garantie is dat het op de aansluitende vluchten ook zo is.
Nee, ik blijf eerst 3 maanden in Peru en vanaf daar reis ik per bus verder. Waarschijnlijk reis ik per vliegtuig terug vanaf Argentinië. Ik noemde de andere landen er bij i.v.m. met het eten. Als je bijv. naar Chili gaat mag je ook geen fruit over de grens meenemen, ook al rij je per auto / bus.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vlieg je daarna nog direct door?
Hou er in dat geval rekening mee dat als je het al voor elkaar krijgt meer gewicht mee te mogen nemen naar Peru het geen garantie is dat het op de aansluitende vluchten ook zo is.
Je moet maar even Googlen, maar dan lijkt het een en ander wel te mogen, als het maar in de originele verpakking zit (zodat ze hygeine een beetje kunnen checken).quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef BABYxTEQUIERO het volgende:
[..]
De aanvlieg haven is Lima, Peru. Vanaf daar reis ik nog verder naar Bolivia, Chili en Argentinië.
Daar heb ik ook aangedacht, maar dat is stervensduur.. 90 euro voor een pakje van 2 kg...quote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef electronique het volgende:
[..]
en anders wat spullen die je niet meteen nodig hebt, opsturen via pakketpost naar het adres van bestemming. is vaker goedkoper dan extra bagage meenemen
Tuurlijk hangt dat van het land af, al is er geen enkel (normaal) land in de wereld dat je je dropjes moet afgeven o.i.d. De vuistregel vers niet, houdbaar wel gaat in 9 van de 10 gevallen op. Ik ben al in tig landen over de hele wereld geweest en ik heb nog nooit mijn dropjes en speculaas hoeven af te geven!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ook dat hangt dus van het land af.
Geen uitroeptekens nodig, ik wel enkel duidelijk maken dat zonder te weten welk landen het hier om gaat, er weinig zinnigs over te zeggen is. En het blijkt dat Peru inderdaad niet zo moeilijk is, dus je kan waarschijnlijk wel meer meenemen dan enkel houdbare zooi.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:52 schreef larry91 het volgende:
[..]
Tuurlijk hangt dat van het land af, al is er geen enkel (normaal) land in de wereld dat je je dropjes moet afgeven o.i.d. De vuistregel vers niet, houdbaar wel gaat in 9 van de 10 gevallen op. Ik ben al in tig landen over de hele wereld geweest en ik heb nog nooit mijn dropjes en speculaas hoeven af te geven!
Nouja het ging mij meer om de hagelslag, dropjes, etc. Dat werd mij gevraagd om mee te nemen, haha. Ik was sowieso al niet van plan om vers eten mee te nemen. Lijkt me niet echt zo fris als je het iemand pas 3 maanden later geeft. :pquote:Op donderdag 24 november 2011 08:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen uitroeptekens nodig, ik wel enkel duidelijk maken dat zonder te weten welk landen het hier om gaat, er weinig zinnigs over te zeggen is. En het blijkt dat Peru inderdaad niet zo moeilijk is, dus je kan waarschijnlijk wel meer meenemen dan enkel houdbare zooi.
Jouw vuistregel is op zich prima, maar in heel Azie en Europa is vers al geen probleem. In Afrika wordt er ook weinig moeilijk over gedaan, dus dan heb je al een hoop landen te pakken. Ik zou zeggen dat een minderheid moeilijk over vers doet.
Je hoeft geen aanstoot te nemen aan mijn uitroepteken hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 08:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen uitroeptekens nodig, ik wel enkel duidelijk maken dat zonder te weten welk landen het hier om gaat, er weinig zinnigs over te zeggen is. En het blijkt dat Peru inderdaad niet zo moeilijk is, dus je kan waarschijnlijk wel meer meenemen dan enkel houdbare zooi.
Jouw vuistregel is op zich prima, maar in heel Azie en Europa is vers al geen probleem. In Afrika wordt er ook weinig moeilijk over gedaan, dus dan heb je al een hoop landen te pakken. Ik zou zeggen dat een minderheid moeilijk over vers doet.
Dat gewicht doen ze niet moeilijk mee, zolang je maar geen rugzak van het backpackers formaat meeneemt of een enorme hardplastic rolkoffer doen ze echt niet moeilijk. Dat je een tweede set handbagage bij hebt kan een probleem vormen bij China Southern (ze zijn daar nogal strikt). Maar als het tweede relatief kleine tassen zijn (allebei van het formaat laptoptas zien ze het waarschijnlijk door de vingers.quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef KNAK het volgende:
Iemand ervaring met China Southern Airlines?
Ik vlieg binnenkort Bangkok - Guangzhou - Amsterdam en heb een hele hoop zooi bij me.
20kg check-in bagage lijkt mij een standaard regel, maar cabine bagage?
Ik was van plan een rugzak vol te proppen en daarnaast ook mijn laptoptas mee te nemen. Op de site staat 5kg max wat al een teleurstelling is maar ik wil graag weten wat ze doen als ik dus met een 2e tas (met laptop/documenten) aan kom zetten.
Iemand ervaring?
Dat eerste klinkt plausibel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef KNAK het volgende:
Na wat klikwerk op die site zag ik dat ze onderscheid maken tussen de gebruikelijke tassen en 'accessoires' bijv. camera / laptop etc. Dat laatste mag er blijkbaar gewoon bij. Desalniettemin ga ik toch maar even het kantoor in Bangkok bellen en het maar vragen. Ik wil het toch graag zeker weten aangezien ik terug ga naar NL na zeer lange tijd en veel wil meenemen
Het zal mijn eerste keer met CS worden. Slechter dan KLM kan denk ik niet. Het is bij elkaar iets van 15 uur vliegen dus hoop op wat comfort ondanks ik Eco zal gaan vliegen.
Je hebt ook nog van die oude stoelen, waar de stewardess je tafelblad voor elke maaltijd erop komt zetten. Daarnaast zijn er nog vluchten zonder entertainment natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 02:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Je tafelblad zit in de armsteun, en je tv-tje klapt via een ingenieus systeem onder je armsteun weg...
Die nooduitgangstoelen zijn overigens niet altijd de beste stoelen in huis.quote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef lizardtattoo het volgende:
Volgens de site van de maatschappij heeft iedere passagier individueel entertainment dus dat komt wel goedhad alleen nog nooit gezien hoe dat werkt als je geen stoel voor je hebt, thanks
Verklaar. Ik vlieg er binnenkort mee naar de VSquote:Op zondag 27 november 2011 21:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt plausibel.
En veel erger kan het bij de andere (hoog aangeschreven) maatschappijen niet dan bij de KLM tenzij je Continental vliegt (wat ik eerst een goede maatschappij vond!), want dat is echt ruk qua alles
Welke tegenstrijdigheid is er dan volgens jou? Ik zie in beide berichten exact dezelfde tabel staan voor de kosten van de 2de bag.quote:Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef Kielse het volgende:
Welke bagagevoorwaarden gelden er nu juist of zijn ze alle twee hetzelfde en heb ik het gewoon verkeerd verstaan?
Nee. Als die aansluitende vlucht op hetzelfde ticket staat als de intercontinentale vlucht, dan gelden de voorwaarden van het ticket dat je hebt gekocht.quote:Verder maak ik in Chicago een tussenstop waarna ik nog een binnenlandse vlucht neem (ook met United Airlines). Volgens hun website moet ik dan nog ook nog eens betalen voor mijn bagage, ook al heb ik slechts 1 stuk van 23 kg?l
De term 'accept' betekent niet dat Continental die twee bagagestukken gratis vervoert. Er wordt alleen uitgedrukt dat ze maximaal 2 stuks van je aannemen, ook al betaal je graag voor 3 stuks of meer. Voor het tweede bagagestuk moet je dus betalen, zoals het laatste deel van de zin al aankondigt. (was dit je verwarring?).quote:Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef Kielse het volgende:
"In general, Continental Airlines will accept up to two pieces of checked baggage with a maximum weight of 50 pounds (23 kg) per bag and a maximum outside dimension of 62 inches (157 cm) per bag in exchange for the applicable service fees set forth below.[...]
China Southern, laat me niet lachenquote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef larry91 het volgende:
China Southern is verder een prima maatschappij, stukken beter dan met de KLM naar China
seatguru.com is een uitstekende vervangerquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor seatcounter? Die site ligt er al weken uit vanwege 'onderhoud', vermoed dat 'ie helemaal niet meer terugkomt.
Op de boarding cards die ik heb staat de hele eerste voornaam. De andere voornamen staan er niet op.quote:Op maandag 5 december 2011 09:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik heb nog twee vragen m.b.t. een KLM vlucht komende april:
-Klopt het dat op het ticket van KLM alleen de eerste letter van de roepnaam van de reiziger staat? Zowel mijn man als ik hebben drie voornamen (), maar alleen de eerste letter van onze roepnaam staat op het ticket.
-Moet de terugvlucht bij KLM herbevestigd worden op plaats van bestemming? (het gaat om een pakketreis).
Thanks Fogelquote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de boarding cards die ik heb staat de hele eerste voornaam. De andere voornamen staan er niet op.
Herbevestigen heb ik de laatste 10 jaar ofzo niet meer gedaan.
Dat weet ik uiteraard ook, maar ik vind het behoorlijk idioot dat sportmateriaal dat qua gewicht en afmetingen het filmmateriaal overschrijdt wel kostenloos meemag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom moet dat logo op de aftiteling als dat toch niet oplevert?
Haal gewoon ergens voor 2 tientjes een snowboard tas. Kan veel in en zou een goed formaat moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard ook, maar ik vind het behoorlijk idioot dat sportmateriaal dat qua gewicht en afmetingen het filmmateriaal overschrijdt wel kostenloos meemag.
Anyway, een statief in een golftas, daar kunnen ze inderdaad niks op zeggen.
Ik vind persoonlijk Continetal echt een schijt maatschappij. Krappe beenruimtes, slecht eten aan boord, langzame (vaak lelijkequote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef Kielse het volgende:
[..]
Verklaar. Ik vlieg er binnenkort mee naar de VS
Boeit geen donder, je hebt voldoende aan 1 voornaam. Die anderen had je allemaal achterwege kunnen laten, maar eentje toevoegen kan geen kwaad. Ik reis 50-100 vluchtjes per jaar met enkel mijn 1e naam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef RangeRover het volgende:
Zojuist een vlucht met EasyJet geboekt naar Barcelona. Alleen heb ik een foutje gemaakt. Toen ik de ID-kaart van een van m'n reisgenoten pakte stond daar zijn voornamen op met twee pijltjes, die refereren naar twee namen die nog achterop de kaart staan. Die pijltjes heb ik niet gezien dus heb ik van de vier voornamen (katholiek, I know) er maar twee ingevuld. Op al z'n bankpassen staan ook maar twee namen dus daarom dacht ik er ook niet helemaal bij na.
Ik wilde het wijzigen via mijn EasyJet, maar wat blijkt... dat kost 84 euro in totaal. Is het verplicht dat die twee laatste namen er ook bij moeten staan op het ticket dus dat ik die MOET wijzigen? En waarom in godsnaam 84 euro? Alvast bedankt!
Vriendin van me vliegt over 2 dagen met ze. Lange overstap op heen weg (12 uur) en overdag vliegen zijn bij haar de nadelen.quote:Op zondag 25 december 2011 10:31 schreef lezzer het volgende:
Ik ben op zoek naar een vlucht naar Bali. Nou valt het me op dat Singapore Airlines een stuk goedkoper is dan Cathay Pacific, Malaysian Airlines of KLM. Mis ik iets? Addertje onder het gras?
De overstap in Singapore kan je tot 3 uur beperken. Waarschijnlijk heeft ze zelf voor zo'n lange overstap gekozen ?quote:Op zondag 25 december 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin van me vliegt over 2 dagen met ze. Lange overstap op heen weg (12 uur) en overdag vliegen zijn bij haar de nadelen.
Dat kun je niet altijd zomaar beperken natuurlijk. Vaak zijn de tickets met lange overstap het langst goedkoop.quote:Op zondag 25 december 2011 11:59 schreef jaco het volgende:
[..]
De overstap in Singapore kan je tot 3 uur beperken. Waarschijnlijk heeft ze zelf voor zo'n lange overstap gekozen ?
Ik geloof dat ik 40¤ betaalde. Maar dat staat er toch gewoon bij?quote:Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef Mryc het volgende:
Hoeveel kost het p.p. om met KLM obv Economy Comfort van JFK naar AMS te vliegen?
40 maar? Stond er niet bij, anders had ik het niet gevraagd ;-)quote:Op zondag 25 december 2011 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 40¤ betaalde. Maar dat staat er toch gewoon bij?
Als je een Delta ticket koopt en met KLM codeshare vliegt kan je kostenloos in eco comfort gaan zitten (was in ieder geval in juli nog zo).
1500, met z'n tweeën. En een overstaptijd van twee uur, dus dat is heel prima.quote:Op zondag 25 december 2011 11:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Singapore Airlines zou zeker mijn voorkeur hebben. Hoeveel is de ticket?
Je zal de eerste niet zijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef Mryc het volgende:
[..]
40 maar? Stond er niet bij, anders had ik het niet gevraagd ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |