abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 15:42:23 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101785370
lijkt me gewoon de golf van Aden?

die piraten dobberen daar niet gewoon rond in de hoop dat ze iets kaapbaars tegen komen, ze zijn vrij goed georganiseerd en krijgen hun doelen van de wal aangegeven ivm de mogelijke buit

een kale kip kun je niet plukken en Guppy kun je niet als moederschip gebruiken dus die zullen ze wel met rust laten, daarnaast zou ik er ivm de media aandacht die het oplevert sowieso met een grote boog omheen varen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 15:44:37 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101785423
en voor de Dekkers bouwt het mee aan de mythe van het dappere zeilmeisje dat de gevaren van de wereldzeeen trotseert om haar droom te verwezenlijken (en minder lang varen) ofzo
pi_101785572
Ik denk de golf van Aden..... als ze radiostilte houd (ssb en vhf), haar radar en ais transponders uitschakeld en slechts onregelmatig haar radar voor navigatie inschakeld is een notedopje als de Guppy op volle zee voor de piraten bijna onmogelijk te vinden. Ook al ze haar sat- positiebepaling moeten uitschakelen want de piraten kunnen deze ook uitlezen.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 15:55:47 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101785701
al plant ze een enorme vuurtoren op dr kajuit

piraten zijn simpelweg niet geinteresseert in haar want ze moeten wel werken voor hun geld itt ...
pi_101785748
Ja.... al zouden ze een miljoen vragen voor Laura en Guppy is dat nog een belachelijk bedrag in vergelijking wat ze als losgeld voor een tanker krijgen.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 15:58:37 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101785771
meer dan wat het bootje aan onderdelen waard is zullen ze er niet voor kunnen vangen

niet genoeg om de aandacht van de vloot grote grijze boten te riskeren iig
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:09:42 #257
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101786046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef sp3c het volgende:
meer dan wat het bootje aan onderdelen waard is zullen ze er niet voor kunnen vangen

niet genoeg om de aandacht van de vloot grote grijze boten te riskeren iig
Het bootje is nu helaas niet veel waard. Ik had al eens gezegd dat je bootje na een beetje zeereis wel total loss is. Als de reparaties goed uitgevoerd zijn en de zeilen vernieuwd. Dan is het bootje weer wat waard. Kan zo maar 20K schelen.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:28:25 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101786528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:09 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het bootje is nu helaas niet veel waard. Ik had al eens gezegd dat je bootje na een beetje zeereis wel total loss is. Als de reparaties goed uitgevoerd zijn en de zeilen vernieuwd. Dan is het bootje weer wat waard. Kan zo maar 20K schelen.
en dan wat?

je ziet het er misschien niet aan af maar die piraten hebben meer spullen aan boord (zeker de moederschepen maar die skiffs lopen ook niet op de goedkoopste motoren) dan Laura waard is

als ze een marineschip tegenkomen gaat dat allemaal overboord (goedschiks of kwaadschiks) en moeten ze weer terug naar de wal zonder inkomsten

gaan ze echt niet riskeren voor een eigenwijs meisje dat misschien een kwart miljoen euro en zeker weten wereldwijd negatieve publiciteit op gaat leveren
pi_101786822
zonder radar kun je niet goed zien of je gevolgd wordt, en zo'n ais dinges had ze toch helemaal niet? Die wat bij de Hurley 800, die niet van haar was maar waarvan ze wel deed alsof ze daarmee ging varen, om het recht te beďnvloeden, net als de blufpoker over de landteams.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:50 schreef svetan het volgende:
Ik denk de golf van Aden..... als ze radiostilte houd (ssb en vhf), haar radar en ais transponders uitschakeld en slechts onregelmatig haar radar voor navigatie inschakeld is een notedopje als de Guppy op volle zee voor de piraten bijna onmogelijk te vinden. Ook al ze haar sat- positiebepaling moeten uitschakelen want de piraten kunnen deze ook uitlezen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:41:34 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101786851
Tja, aan de andere kant zullen ze misschien wel denken dat ene hoop mensen bereid zijn om een bijdrage te leveren in losgeld voor Laura. Ik kan me niet voorstellen dat negatieve publiciteit hen iets kan schelen. Losgeldtechnisch gezien lijkt Laura me wel een interessante vangst.

We zien het wel. Ik vond het verhaal van Henk tot nog toe wel geloofwaardig op dit punt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:45:18 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101786936
westerse politici zijn gevoelig voor die publiciteit

piraten zijn gevoelig voor 127mm kanonnen, die horen ze liever niet
pi_101786939
het lijkt me dat Laura wel op moet passen voor ontvoering. Als ze zonder dat al mensen zover krijgt om haar geld te geven.. De sponsors kunnen zo geweldig onder druk worden gezet.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:46:23 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101786969
als die sponsors zo vermogend waren zat ze nu niet om geld te bedelen
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2011 @ 16:49:32 #264
137949 Disana
pi_101787045
Er staat weer een nieuw blog
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

En ja hoor, daar lezen we dat een club in Darwin de reparatie van haar zeilen heeft 'gesponsord'. 'Betaald' heet dat in normaal Nederlands.

Ze heeft een route gekozen, maar gaat ons dat niet melden want 'ook piraten hebben internet'. Nu weten we het dus. Dat wordt dus radiostilte binnenkort.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:50:43 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101787078
lol

want die piraten zoeken hun doelen via het internet _O-
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2011 @ 16:51:18 #266
137949 Disana
pi_101787092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:50 schreef sp3c het volgende:
lol

want die piraten zoeken hun doelen via het internet _O-
Fok houdt toch wel de IP-adressen in de gaten van de lurkers hier hč :X
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:52:54 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101787122
ik zal is navragen of er iemand uit de golf van Aden zit te fok!ken
pi_101787500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef Disana het volgende:

En ja hoor, daar lezen we dat een club in Darwin de reparatie van haar zeilen heeft 'gesponsord'. 'Betaald' heet dat in normaal Nederlands.

Ze heeft een route gekozen, maar gaat ons dat niet melden want 'ook piraten hebben internet'. Nu weten we het dus. Dat wordt dus radiostilte binnenkort.
Natuurlijk hebben derden de reparatie betaald, ik had niet anders verwacht. En ook de nieuwe zeilen en andere reparaties zullen door sponsoren worden betaald, de familie heeft zelf immers niets. Dat hebben vader en oma heel duidelijk gemaakt.

Gaat ze nu eerst nog naar Cairns of is dat ook geheim?
pi_101787558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:46 schreef sp3c het volgende:
als die sponsors zo vermogend waren zat ze nu niet om geld te bedelen
Misschien vinden een aantal sponsoren wel dat ze inmiddels meer dan genoeg aan Laura hebben gedoneerd en dat ze nu maar eens op zoek moet naar andere geldschieters.
pi_101787770
zie je de krantenkoppen al? 'sponsors laten ontvoerd zeilmeisje vallen als een baksteen.'

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef spuitje het volgende:

[..]

Misschien vinden een aantal sponsoren wel dat ze inmiddels meer dan genoeg aan Laura hebben gedoneerd en dat ze nu maar eens op zoek moet naar andere geldschieters.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:23:58 #271
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101787864
Ik had zelf al de neiging om te gaan reageren op die Erica, maar iemand anders heeft het al beter gedaan:

Lenny09-09-2011
I admire Laura's courage and skill. She's a great example for the kids. For the rest of us, I recommend never to go into the wilderness or the sea alone. Bring a buddy and a radio and signaling devices. New York State has venomous snakes so bring a snake bite kit. Be prepared. But have some healthy fear because there are many real dangers, even from other people.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_101788499
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zie je de krantenkoppen al? 'sponsors laten ontvoerd zeilmeisje vallen als een baksteen.'

[..]

Als ze de Golf van Aden wel kiest is het voor haar altijd winst. Wordt ze niet ontvoerd dan kan ze zeggen: " Zie je wel, het is helemaal niet zo gevaarlijk!"
Wordt ze wel ontvoerd dan kan haar familie weer met een beschuldigend vingertje naar de overheid wijzen. Een overheid waar Laura niets van moet hebben, maar die haar wel mag beschermen. En eventueel losgeld op mag hoesten.
pi_101791098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef Disana het volgende:

Dat komt haar wel uit.. Kan ze rustig feesten zonder een weblogje te moeten schrijven. Vandaar dat we er nu een paar achter elkaar hebben gehad.
pi_101791687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat komt haar wel uit.. Kan ze rustig feesten zonder een weblogje te moeten schrijven. Vandaar dat we er nu een paar achter elkaar hebben gehad.
Feesten papa en Jillian mee dan op kosten van de gulle gevers? Nou ja, papa wel denk ik, maar hoe zit het met die Jillian?

En wat een bende is het op die boot van dat kind zeg!
pi_101792056
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

Feesten papa en Jillian mee dan op kosten van de gulle gevers? Nou ja, papa wel denk ik, maar hoe zit het met die Jillian?

En wat een bende is het op die boot van dat kind zeg!
Jillian misschien.. maar zij moet vooral de film maken en niet te lastig zijn, anders ben je snel goede vriendin-af. Het zou me trouwens niet verbazen als ze nog voor haar verjaardag ruzie krijgen. Ze krijgt immers overal snel genoeg van? Met pappie erbij wordt het helemaal een explosief mengsel. De man is immers paranoďde, lastig en op (veel) geld uit.

Lekker he? Roddelen :Y)
pi_101799128
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jillian misschien.. maar zij moet vooral de film maken en niet te lastig zijn, anders ben je snel goede vriendin-af. Het zou me trouwens niet verbazen als ze nog voor haar verjaardag ruzie krijgen. Ze krijgt immers overal snel genoeg van? Met pappie erbij wordt het helemaal een explosief mengsel. De man is immers paranoďde, lastig en op (veel) geld uit.

Lekker he? Roddelen :Y)
Wij roddelen niet, wij hebben goede gesprekken over een 15 jarige puber. Is het echt nuttig en zinvol dat zij deze reis maakt? Is het een recordpoging of niet? Moet de nederlandse regering garant staan voor haar veiligheid?
En Ik mag hopen voor haar dat het contact met die Jillian goed blijft want ik denk echt dat het haar laatste kans op een documentaire is. En dus 1 van haar laatste kansen op inkomsten na haar reis. Er komt nog een boek ook maar als dat net zo goed verkoopt als dat van oma hoeft ze daar niet veel van te verwachten. Laura is tenslotte geen Jessica Watson.
pi_101799757
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef sp3c het volgende:
al plant ze een enorme vuurtoren op dr kajuit

piraten zijn simpelweg niet geinteresseert in haar want ze moeten wel werken voor hun geld itt ...
En wat denk jij dat een regering betaald voor een jong ontvoert meisje met heel veel media aandacht dan ?
Precies.
Ze is wel degelijk een goed doelwit.
pi_101800057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef spuitje het volgende:

[..]

Wij roddelen niet, wij hebben goede gesprekken over een 15 jarige puber. Is het echt nuttig en zinvol dat zij deze reis maakt? Is het een recordpoging of niet? Moet de nederlandse regering garant staan voor haar veiligheid?
En Ik mag hopen voor haar dat het contact met die Jillian goed blijft want ik denk echt dat het haar laatste kans op een documentaire is. En dus 1 van haar laatste kansen op inkomsten na haar reis. Er komt nog een boek ook maar als dat net zo goed verkoopt als dat van oma hoeft ze daar niet veel van te verwachten. Laura is tenslotte geen Jessica Watson.
Er is idd. heel wat aan te merken op haar reis.. maar we speculeren ook wel eens een beetje.
Dat is niet per sé negatief hoor. Het is wel geinig, eigenlijk.
Dat laatste zou ze wel willen ja, ze kan echt niet aan haar niveau tippen.. oh nee, ze is gewoon met iets heel anders bezig. :P
pi_101800259
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef bubalus het volgende:

[..]

En wat denk jij dat een regering betaald voor een jong ontvoert meisje met heel veel media aandacht dan ?
Precies.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld, maar dat maakt de discussie ook zo leuk wat mij betreft. Stel Laura neemt de piratenroute en ze wordt gegijzeld. Ze vragen 1 miljoen euro voor haar vrijlating, ik noem maar iets. Wie moet dat dan gaan betalen? De nederlandse overheid waar het kind schijt aan heeft? De Nieuw-Zeelandse overheid die haar ook niet moet? Of de Duitse waar ze al helemaal niets mee heeft? Of moeten haar sponsoren en donateurs het bedrag maar ophoesten omdat het kind zo eigenwijs was om tegen alle adviezen in toch die route te kiezen?
pi_101800528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef spuitje het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dus over verdeeld, maar dat maakt de discussie ook zo leuk wat mij betreft. Stel Laura neemt de piratenroute en ze wordt gegijzeld. Ze vragen 1 miljoen euro voor haar vrijlating, ik noem maar iets. Wie moet dat dan gaan betalen? De nederlandse overheid waar het kind schijt aan heeft? De Nieuw-Zeelandse overheid die haar ook niet moet? Of de Duitse waar ze al helemaal niets mee heeft? Of moeten haar sponsoren en donateurs het bedrag maar ophoesten omdat het kind zo eigenwijs was om tegen alle adviezen in toch die route te kiezen?
Misschien heeft Sp3c toch gelijk... Ze mogen haar houden.
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 00:15:15 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_101802964
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef bubalus het volgende:

[..]

Precies.
niets

een verroestte olietanker met wat bangladeshi's kun je nog wel in de achterkamertjes afhandelen maar dat gaat hier niet en het officiele standpunt is dat we geen losgeld aan die figuren betalen

de noodzaak is er ook niet echt want als ze dr wat aandoen (of te lang op water en brood zetten) gaan dr gelijk stemmen op om wat proactiever op piraten te gaan jagen want mooi jong blank meisje enzo
  zondag 11 september 2011 @ 00:53:28 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101804831
@AchJa

Dit is geen onzin! Op de Guppy is een Blue Traker systeem geinstalleerd om het walteam ten alle tijden via een sat verbinding op de hoogte te houden van de actuele positie.
Onlangs werd er in een TV documentaire getoond dat ook de georganiseerde piraterij hiervan misbruik maakt om de positie van hun buit te bepalen.
Door de financiele successen in de afgelopen jaren is de technologische uitrusting van deze piraten op bijzonder hoog peil.
pi_101807342
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:30 schreef svetan het volgende:
@AchJa

Dit is geen onzin! Op de Guppy is een Blue Traker systeem geinstalleerd om het walteam ten alle tijden via een sat verbinding op de hoogte te houden van de actuele positie.
Onlangs werd er in een TV documentaire getoond dat ook de georganiseerde piraterij hiervan misbruik maakt om de positie van hun buit te bepalen.
Door de financiele successen in de afgelopen jaren is de technologische uitrusting van deze piraten op bijzonder hoog peil.
Welk walteam? :')
En ja, natuurlijk kunnen piraten haar ook zien als ze ook zo'n systeem hebben..
pi_101807349
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

niets

een verroestte olietanker met wat bangladeshi's kun je nog wel in de achterkamertjes afhandelen maar dat gaat hier niet en het officiele standpunt is dat we geen losgeld aan die figuren betalen

de noodzaak is er ook niet echt want als ze dr wat aandoen (of te lang op water en brood zetten) gaan dr gelijk stemmen op om wat proactiever op piraten te gaan jagen want mooi jong blank meisje enzo
Er was toch ook een Deens gezin ontvoerd?
Ik denk niet dat die piraten heel ver vooruit denken eigenlijk.. Voor hen is het gewoon een lekker blank meisje, die als slavin nog heel wat op kan brengen als ze niet vanwege haar bekendheid niet een hoop losgeld oplevert.
Ik denk niet iig. niet dat ze haar met rust zullen laten omdat ze bang zijn dat de legers aller landen ineens fanatiek op piraten gaan jagen..
pi_101807879
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 07:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er was toch ook een Deens gezin ontvoerd?
Ik denk niet dat die piraten heel ver vooruit denken eigenlijk.. Voor hen is het gewoon een lekker blank meisje, die als slavin nog heel wat op kan brengen als ze niet vanwege haar bekendheid niet een hoop losgeld oplevert.
Ik denk niet iig. niet dat ze haar met rust zullen laten omdat ze bang zijn dat de legers aller landen ineens fanatiek op piraten gaan jagen..
Klopt, maar die zijn inmiddels vrij volgens de berichten..
Uit hetzelfde artikel:
Losgeld

Een piraat vertelde aan het persagentschap Reuters dat ze voor de vrijlating '3 miljoen dollar hebben ontvangen'. Het geld zou geleverd zijn door een klein vliegtuig, dat werd vergezeld door een oorlogsschip, schrijft de Deense krant Ekstra Bladet. Het gezin werd dinsdagavond vrijgelaten.

Voor de Hoorn van Afrika houden piraten nog minstens 30 vaartuigen met hun bemanning vast.
pi_101808409
@spuitje

30 vaartuigen.... maar je moet dat wel in verhouding zien met de honderden die daar dagelijks langskomen. Bovendien zijn die piraten in de afgelopen maanden nogal verwend geworden en enteren alleen nog maar schepen die een losgeld van meer dan 10 miljoen per stuk opleveren.
In ieder geval gaat het ondertussen alleen maar om de waarde van de lading aangezien het geld bij de verzekeringen wat losser zit dan bij de diverse overheden of privé personen.
pi_101808924
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 10:33 schreef svetan het volgende:
@spuitje

30 vaartuigen.... maar je moet dat wel in verhouding zien met de honderden die daar dagelijks langskomen. Bovendien zijn die piraten in de afgelopen maanden nogal verwend geworden en enteren alleen nog maar schepen die een losgeld van meer dan 10 miljoen per stuk opleveren.
In ieder geval gaat het ondertussen alleen maar om de waarde van de lading aangezien het geld bij de verzekeringen wat losser zit dan bij de diverse overheden of privé personen.
Je zult net 1 van die 30 zijn................
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 11:09:02 #289
137949 Disana
pi_101809026
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef spuitje het volgende:

Je zult net 1 van die 30 zijn................
Ah joh, dat is net als bij het liften verwaarloosbaar. Een echte meid draait haar hand daar niet voor om, dat doen alleen grietjes van 13.
pi_101809651
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah joh, dat is net als bij het liften verwaarloosbaar. Een echte meid draait haar hand daar niet voor om, dat doen alleen grietjes van 13.
Gewoon lekker je eigen kop volgen en kom je in de problemen dan verwachten dat anderen het wel voor je oplossen.
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 11:45:10 #291
137949 Disana
pi_101809948
Ik zit op de wereldkaart te kijken. Henk van de Sogno d' Oro is op weg naar de Christmas Islands

http://www.mapsofworld.com/world-map-viewer.html

die liggen zo'n beetje links boven van waar op deze kaart 'Indian Ocean' staat. Dus begrijp ik goed dat Henk de piratenroute neemt? Want ze liggen meer richting Somalië dan Kaap de Goede Hoop. Of zie ik dat verkeerd.
pi_101809988
Dat schijnt nou net het verschil te zijn tussen Laura en veel meiden van haar leeftijd..... ze schijnt haar zaakjes voor het grootste deel en zonder al teveel gejammer zelf op te lossen. Als je zo hoord wat er nu allemaal aan die boot moet worden gerepareerd dan heeft ze onderweg toch echt wel een paar problemen gehad.
pi_101810160
@Disana
Voor de overtocht over de Indische Ocean zijn er onderweg maar een paar aanlegplaatsen waar men voorraden kan aanvullen.... Christmas Isle en wat verderop de Maledives. Na de Maledives is er geen piratenveilige haven meer voor de Rode Zee.
Voor kleine schepen geld er een piratenwaarschuwing voor de kustwateren van Sri Lanka zodat een stop daar of in India niet verstandig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door svetan op 11-09-2011 12:22:01 ]
  zondag 11 september 2011 @ 12:24:55 #294
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_101811160
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef Disana het volgende:
Ik zit op de wereldkaart te kijken. Henk van de Sogno d' Oro is op weg naar de Christmas Islands

http://www.mapsofworld.com/world-map-viewer.html

die liggen zo'n beetje links boven van waar op deze kaart 'Indian Ocean' staat. Dus begrijp ik goed dat Henk de piratenroute neemt? Want ze liggen meer richting Somalië dan Kaap de Goede Hoop. Of zie ik dat verkeerd.
Nee dat hoeft niet hij en anderen gebruiken deze eilanden als tussenstop dus hij kan nog alle paar kanten op.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 12:28:28 #295
137949 Disana
pi_101811266
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef Tide het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet hij en anderen gebruiken deze eilanden als tussenstop dus hij kan nog alle paar kanten op.
Oké, dat is een duidelijk antwoord. Ben benieuwd wat het wordt. Het lijkt me niet dat Dekker Henk nog snel in zal halen, hij is al twee dagen onderweg en zij blijft nog wel even in Darwin.
pi_101812253
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké, dat is een duidelijk antwoord. Ben benieuwd wat het wordt. Het lijkt me niet dat Dekker Henk nog snel in zal halen, hij is al twee dagen onderweg en zij blijft nog wel even in Darwin.
Misschien gaat Henk een beetje eiland hoppen in zijn uppie en wacht hij ergens op Laura? Uit zijn verslagen maak ik min of meer op dat Henk iemand is die zich prima vermaakt in zijn eentje. Misschien vindt hij het wel fijn nu een stuk af te kunnen leggen zonder Laura.
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 13:07:55 #297
137949 Disana
pi_101812521
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

Misschien gaat Henk een beetje eiland hoppen in zijn uppie en wacht hij ergens op Laura? Uit zijn verslagen maak ik min of meer op dat Henk iemand is die zich prima vermaakt in zijn eentje. Misschien vindt hij het wel fijn nu een stuk af te kunnen leggen zonder Laura.
Dat zou ik me levendig kunnen voorstellen :)

Ligt het aan mij dat ik geen recente verslagen van Henk Oosterwijk kan vinden?
pi_101813505
Ook Henk Oosterwijk zal zijn verdere route wel verzwijgen als hij via de Rode Zee wil. Gewoon veiligheids maatregelen.
pi_101814235
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef svetan het volgende:
Ook Henk Oosterwijk zal zijn verdere route wel verzwijgen als hij via de Rode Zee wil. Gewoon veiligheids maatregelen.
Ach hou toch eens op betweter! Henk heeft in een eerder verslag al heel duidelijk aangegeven met Laura te hebben gesproken over de te nemen route na Darwin. En het kan best zijn dat de plannen inmiddels gewijzigd zijn maar doe het niet voorkomen of ze jou daar persoonlijk van op de hoogte hebben gebracht!
pi_101814402
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zou ik me levendig kunnen voorstellen :)

Ligt het aan mij dat ik geen recente verslagen van Henk Oosterwijk kan vinden?
Henk plaatst volgens mij niet heel vaak een verslag. Hij houdt wel een soort dagboek bij maar plaatst dat niet dagelijks op het internet. Gewoon een keus die hij heeft gemaakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')