abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:31:13 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102194103
Nou, Conny klinkt als een goede moeder imo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:45:49 #103
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102194997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:21 schreef JaneDoe het volgende:
cons..euhm amanda nu exclusief bij sbs
ze heeft een rotjeugd gehad want moest netjes praten en netjes gekleed en mocht niet uit de ban springen :')
Dus nu is Conny verkeerd ..Ik heb het interview niet gekeken. Ben benieuwd op het straks online op i-net staat..
pi_102202168
quote:
Constanza: ‘Connie kan de duivel zijn’

van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven (36) licht dinsdag alvast een tipje van de sluier van haar ‘explosieve biografie’ die woensdag verschijnt.

De adoptiedochter van Hans en Connie doet dit In een openhartig interview met Evert Santegoeds. Zo vertelt Constanza over haar moeizame jeugd en vooral de golvende relatie met haar ouders. “Connie kan een hele lieve en zorgzame moeder zijn, maar ze kan ook een duivel zijn.”
Tijdens haar jeugd was het lang niet altijd even gezellig in huize Breukhoven en moest Constanza zich naar eigen zeggen strikt aan de regels houden. Ook het uiterlijk vertoon was, vooral voor haar moeder, erg belangrijk. "Ik kreeg spuiten met HCG, een stofje om af te vallen, ik was toen 17", vertelt ze. "Als ik veel zou afvallen dan zou ik een hele nieuwe garderobe krijgen."
Na haar moeilijke jeugd in de beschermde Breukhoven-familie onstond in 2006 een nieuw probleem. Constanza leerde Mo kennen, met wie ze twee kinderen kreeg. "Mijn ouders waren absoluut niet blij en toen ze hoorde dat ik wilde trouwen met Mo zei Connie zelfs: ‘Jij verdient de naam breukhoven niet’"
"In het begin kreeg ik ook te horen dat ze niets met mijn kinderen te maken wilde hebben." Dit veranderde later en Connie besloot dat ze de kids van Constanza wel wilde leren kennen. Opmerkelijker is het feit dat de 36-jarige dochter van ‘de duivel’ haar kinderen achterliet bij Connie tijdens de rechtszaak en ook tijdens een relatiedip. ”Ze zal mijn kinderen nooit iets aandoen, dat weet ik zeker”, vertelt Constanza daarover in het interview.
Maar deze situatie bereikt een dieptepunt tijdens de kluisroof-affaire. "Toen bleek dat ze eigenlijk de voogdij wilde over de kinderen. Daarom deed ze heel aardig. Ze liet me een papiertje ondertekenen om de tijdelijke voogdij over te dragen. Connie heeft toen een advocaat ingeschakeld, en een aanvraag ingediend. Bovendien heeft ze verschrikkelijke dingen over Mo en mij gezegd tegen de Jeugdzorg. Dat wij de kinderen verwaarlozen om maar wat te noemen."
Constanza heeft inmiddels al besloten afstand te nemen van haar naam door tegenwoordig door het leven te gaan als Amanda. Woensdag verschijnt de ‘explosieve biografie’ van Constanza Breukhoven over haar jaren in roemruchte villa ‘De Breuckhove’, waar zij met haar ouders twee broertjes en zusje een leven kreeg waar velen jaloers op moeten zijn geweest, maar wat volgens haar in het echt veel minder sprookjesachtig was.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_102209604
quote:
Connie Breukhoven kan ruzie niet bevatten

AMSTERDAM - Connie Breukhoven kan eigenlijk niet goed bevatten wat er momenteel speelt tussen haar en haar dochter.

De geadopteerde Constanza lanceert woensdag haar biografie Gevlucht uit Gouden Kooi, waarin ze geen spaan heel laat van haar moeder.
"Eigenlijk is het onbegrijpelijk wat er nu gebeurt", zegt Connie woensdag in het AD. "Het lijkt wel alsof Constanza in een heel ander gezin is opgegroeid. Nooit in ons gezin heeft gezeten."

Ze doet de verhalen in het boek af als onzin. "Constanza heeft een hele grote zwarte duim."
Kluis
Constanza werd enige tijd geleden schuldig bevonden aan het leegroven van de kluis van adoptievader Hans Breukhoven, maar gaat in hoger beroep.
Haar twee kinderen zijn door Bureau Jeugdzorg voorlopig ondergebracht bij Connie. Constanza en partner Mohamed willen de zorg over hun kinderen zo snel mogelijk weer op zich nemen.
Bron
pi_102209845
quote:
Vandaag doet CONSTANZA afstand van naam Breukhoven
„Ik heet weer Amanda Morales!”

GELD MAAKT NIET gelukkig is de troost die Constanza Breukhoven geeft aan de lezers van haar vandaag verschenen schandaalboek. Daarin beschrijft zij niet alleen haar leven in de roemruchte Wassenaarse villa, maar neemt zij ook voorgoed afscheid van de naam Breukhoven. Een naam die moest staan voor roem, geld en succes, maar waarmee zij niet langer wil leven…

Als het boek van Constanza Breukhoven werkelijk een explosieve biografie is, zoals haar uitgever belooft, dan is dit de dag waarop die bom ontploft. Vandaag verschijnt immers Gevlucht uit Gouden Kooi ; het bij voorbaat spraakmakende verhaal van de oudste adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven. Daarin beschrijft zij haar jaren in de roemruchte villa De Breuckhove in Wassenaar, waar zij een jaloersmakend leven kreeg dat volgens haar echter veel minder sprookjesachtig was dan het voor de buitenwereld moet hebben geleken.

Constanza: „Mijn moeder schreeuwde altijd dat ze zich schaamde dat ik zo dik was. Te dik om leuke kleertjes voor te kopen, zoals ze altijd zo graag wilde. Toen ik een jaar of zes was, dreigde ze meer dan eens: ’Je kan maar beter lief zijn, anders ga je met een postzegel op je kont rechtstreeks terug naar Colombia’. Nu kan ik daar wel een beetje om lachen, maar toen deed dat wat met me hoor!”

Ook Constanza zegt vaak te hebben terugverlangd naar haar geboorteland. In haar boek vertelt zij over de reis die zij met vader Hans maakte naar Colombia. Een reis die bedoeld leek om haar met haar neus op de feiten te drukken. En die er misschien voor zou zorgen dat zij zich, eenmaal terug in Wassenaar, weer in de zevende hemel zou wanen.

Maar de trip had een averechts effect: „Ik voelde me er helemaal thuis, vanaf het moment dat ik over het vliegveld liep. Het was thuiskomen. Ik kan nu echt zeggen dat ik liever daar was gebleven. Ondanks alles. En áls ik was geadopteerd, dan graag in een normaal gezin, waar niet alles gaat om hoe je er uitziet, welke kleren en make-up je draagt en hoe de buitenwereld over je denkt. Want dáár ging het om bij Hans en Connie; niet om liefde en waardering. Daar heb ik naar gehunkerd!’

Het verschijnen van haar boek kan niet los worden gezien van een geruchtmakende affaire eerder dit jaar: de kluisroof uit de villa. Die zaak trok ook de aandacht van justitie. Constanza werd veroordeeld voor haar vermeende aandeel, nadat ook haar vader Hans haar en haar vriend Mo als de vermoedelijke ’Bonnie en Clyde’ had aangewezen.

Ingebroken

Constanza: „Ik wist toen dat het nooit meer goed zou komen. Hans weet immers ook dat er al veel eerder is ingebroken. Toen had niemand minder dan Gerard Joling tijdens een logeerpartijtje de deur open laten staan, precies zoals het nu is gegaan.” Constanza ging tegen het gerechtelijke vonnis in beroep en ontkent in haar boek elke betrokkenheid of opzet bij de kluisroof die, achteraf bezien, het einde inluidde van de band tussen Hans en Connie en haar.

Vandaag neemt Constanza, in het laatste hoofdstuk van haar boek, dan ook voorgoed afscheid van de namen die zij in Nederland kreeg. Connie besloot haar Constanza te gaan noemen, in plaats van Amanda. En haar familienaam Morales veranderde in de loop der jaren net zo vaak als die van Connie zelf; tot zij Constanza Breukhoven werd. Maar vanaf vandaag heet zij dus weer Amanda Morales, de naam die zijzelf ooit terugvond op de adoptiepapieren die Connie meekreeg uit Colombia.

Het is de trieste afloop van iets wat voor Connie uit liefde begon, toen zij met ex-man Rudy Arkenbout besloot het meisje uit Colombia te adopteren. De tegenwoordig in Florida wonende Arkenbout heeft ooit aangegeven dat er destijds nóg een kind was; waarschijnlijk een tweelingzusje van Constanza: „Zij en dat andere meisje wilden elkaar maar niet loslaten. Wij namen Constanza mee en dat andere kind ging, geloof ik, mee met een Amerikaans echtpaar.” Met de opbrengst van het boek wil Constanza haar gaan zoeken.

Ze beschrijft dat zij haar moeder vaak naar haar tweelingzus heeft gevraagd. Connie weigerde steeds erover te praten, maar tot haar verrassing begon vader Hans er wél een keer over. Constanza komt tot de terechte conclusie dat hij die informatie toch echt alleen maar van Connie kan hebben: „Hans en Rudy Arkenbout kennen elkaar niet en hebben elkaar nooit gesproken.”

Sprookje

Constanza zegt goed nagedacht te hebben over de publicatie van het boek dat, anders dan menigeen zal vermoeden, geen totale afrekening met Hans en Connie is. Er staan geweldige verhalen in uit de tijd dat het leven in De Breuckhove nog een waar sprookje was en het ook tussen Hans en Connie nog boterde. Maar Amanda Morales begrijpt ook dat zij met haar schandaalboek de deur naar de villa, die zij ooit bewust zou hebben laten openstaan, nu voorgoed heeft dichtgeslagen.
bron
  woensdag 21 september 2011 @ 09:54:41 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102209925
Amanda Moraalloos. Fits like a glove.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 september 2011 @ 10:08:55 #108
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102210227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef Vivi het volgende:
Nou, Conny klinkt als een goede moeder imo.
Ze klinkt mij als een heks, koud en kil.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 21 september 2011 @ 10:15:31 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102210390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:08 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ze klinkt mij als een heks, koud en kil.
Als je kind zich op deze leeftijd nog beklaagt dat ze als puber (terecht) strakgehouden werd dan heb je ook weinig reden om de warme, vrolijke aardmoeder uit te hangen.

Damn wat een verongelijkt puber-gejengel van dat kind zeg, je zou haar alsnog huisarrest geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 september 2011 @ 10:30:17 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102210729
Ze kan nu wel emmeren dat ze liever in Columbia gebleven was, maar er zal echt wel een reden zijn dat haar moeder haar ter adoptie heeft aangeboden. Ze weet niet in wat voor ghetto ze anders was opgegroeid of wie weet had ze haar jeugd niet eens overleefd. Je kunt constant mijmeren over hoe het had kunnen zijn, maar het helpt je veel meer om vooruit te kijken. Op zich begrijp ik haar redenen wel om haar eigen naam weer aan te nemen, maar het natrappen naar je pleegmoeder is een beetje laag.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 21 september 2011 @ 10:36:09 #111
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102210880
Wat raar blijft is dat als ze Connie zo'n slechte moeder vindt, waarom ze haar kinderen vrijwillig bij connie heeft achtergelaten. Connie lijkt in haar verhalen net een echt mens. Er zijn vele moeders (en vaders) die wel eens in een boze bui lelijke dingen tegen hun kinderen roepen.
pi_102211396
quote:
’Het lijkt wel of ze in een ander gezin is opgegroeid’

Terwijl Constanza gisteren op televisie een boekje opendeed over haar leven bij Hans en Connie Breukhoven, ging Connie gezellig uit eten met haar andere drie adoptiekinderen. De Nederlandse diva blijft rustig onder de beschuldigingen. 'De inhoud is grotendeels verzonnen. Constanza heeft een heel grote, zwarte duim.'

'Eigenlijk is het onbegrijpelijk wat er nu gebeurt', reageert Connie op het spraakmakende epistel. 'Het lijkt wel alsof Constanza in een heel ander gezin is opgegroeid. Nooit in ons gezin heeft gezeten.'

De Breukhovens lijken zich in besloten familiekring, met rechte rug, te wapenen tegen de 'bedenksels' waarmee Constanza de publiciteit zoekt. 'Constanza heeft een heel grote zwarte duim. Het is, met nadruk, Constanza's werkelijkheid, háár realiteit. Ik blijf daar tamelijk rustig onder. Laat Constanza maar lekker zorgen voor haar boek. Dan zorg ik wel voor haar kleintjes.'

Hans Breukhoven onthield zich gisteren van verder commentaar. Maar reageerde vorige week, toen Constanza al iets van de inhoud van haar boek prijsgaf, al met woorden als 'ik ga niet reageren op alle nonsens die zij de wereld in stuurt' en 'tegen laster kun je je nu eenmaal niet wapenen'.
Bron; AD
  woensdag 21 september 2011 @ 10:53:20 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102211410
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:36 schreef hexje het volgende:
Wat raar blijft is dat als ze Connie zo'n slechte moeder vindt, waarom ze haar kinderen vrijwillig bij connie heeft achtergelaten. Connie lijkt in haar verhalen net een echt mens. Er zijn vele moeders (en vaders) die wel eens in een boze bui lelijke dingen tegen hun kinderen roepen.
Ja dit. Het lijkt wel of het meisje zich niet realiseert dat ouders ook maar mensen zijn en dat het er in veel families niet veel anders aan toe gaat. Al kan ik me wel voorstellen dat er in de familie Breukhoven erg veel aandacht voor uiterlijk vertoon is. En dat je daar als kind erg ongelukkig van kunt worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 21 september 2011 @ 10:55:43 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102211462
Heb sowieso het idee dat (bijna) al die kinderen van die luie stukken vreten zijn, totaal verwend. Shanna stond een tijdje geleden ook al te boek als wanbetaler: een boetiekje in Hilversum kreeg nog een bedrag met 3 nullen van haar en op haar appartement was ook beslag gelegd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_102211576
Door dit hele gebeuren is het wel ineens weer goed tussen Connie en Jordie :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 september 2011 @ 13:30:56 #116
22592 crew  Ole
pi_102216392
quote:
Marian Mudder ontkent relatie met Hans Breukhoven
Laatste update: 21 september 2011 12:21 info
AMSTERDAM - Marian Mudder zegt geen relatie te hebben met Hans Breukhoven. De twee werden onlangs hand in hand gefotografeerd door showbizzfotograaf Edwin Smulders.
Foto: Alphons Nieuwenhuis "Hans en ik zijn paar keer uit eten geweest met elkaar. We vinden elkaar aardig, maar er is niet iets meer aan de hand", legt de Baantjer-actrice woensdagochtend uit in Koffietijd.

"We liepen over een moeilijk paadje", zegt Mudder over de foto. "Hans pakte mijn hand, zodat ik mijn enkel niet zou breken, maar we zijn geen liefdeskoppel."

Smulders zet zijn vraagtekens bij de uitleg van Mudder. Volgens hem liepen zij en de zakenman, de ex-man van Conny Breukhoven, na het moment waarop hij ongemerkt de foto nam, hand in hand verder over een geasfalteerde weg.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_102217110
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef Ole het volgende:

[..]

scheelt wel in de reiskosten voor conny
nu hoeft ze niet midden in de nacht naar belgië te rijden om vanuit de bosjes te gluren
  woensdag 21 september 2011 @ 13:54:42 #118
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_102217280
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Marian Mudder heeft toch geen kinderen? Dan kan het leuk worden, want dan gaan ze samen wonen in de Breuckhove. Maar dat is zo'n groot huis en dan missen er kindervoetjes op de trap. En wat gaan ze dan doen om het geluk compleet te maken? Juist! Kinderen adopteren! }) Colombia schijnt een prima plek te zijn. ;)
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 21 september 2011 @ 14:14:19 #119
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102217886
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef doeka het volgende:

[..]

Marian Mudder heeft toch geen kinderen? Dan kan het leuk worden, want dan gaan ze samen wonen in de Breuckhove. Maar dat is zo'n groot huis en dan missen er kindervoetjes op de trap. En wat gaan ze dan doen om het geluk compleet te maken? Juist! Kinderen adopteren! }) Colombia schijnt een prima plek te zijn. ;)
De Breukhovens: we hebben alles, een mooie auto, veel bondjassen, en een groot huis, maar missen nog wat kinderen om het interieuer compleet te maken. Weet je wat, we kopen ze! Maar ze moeten niet lastig worden :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_102218007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef SemperSenseo het volgende:
veel bondjassen

;)
  woensdag 21 september 2011 @ 14:35:03 #121
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_102218605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;)
Cool, leuk gevonden! :D

Dom schrijffoutje van mij :P
  woensdag 21 september 2011 @ 16:22:20 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102223166
Ik geloof er niks van dat Marianne Mudder een relatie zou hebben met Hans Breukhoven ! Zij speelde in Baantjer :P
  woensdag 21 september 2011 @ 16:57:46 #123
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_102224737
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik geloof er niks van dat Marianne Mudder een relatie zou hebben met Hans Breukhoven ! Zij speelde in Baantjer :P
Acteurs uit Baantjer mogen niet zoenen met Hans Breukhoven?
  woensdag 21 september 2011 @ 18:40:23 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102228560
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, als ze daarin heeft gespeeld, lijkt het me sterk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_102228992
ik zit in de tram en ga helemaal stuk! bondjassen en rol in baantjer als alibi
:')
  woensdag 21 september 2011 @ 19:29:02 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102231021
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Nee, als ze daarin heeft gespeeld, lijkt het me sterk!
Whut Dude :o !
  woensdag 21 september 2011 @ 19:30:41 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102231115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef doeka het volgende:

Acteurs uit Baantjer mogen niet zoenen met Hans Breukhoven?
Dat zeg ik toch niet?! of wel o|O Ik zeg dat ik niet geloofde is dat zo moeilijk :(
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2011 @ 19:59:18 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102232623
Ze halen een onschuldig grapje met je uit, H. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 september 2011 @ 22:31:00 #129
22592 crew  Ole
pi_102241956
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ikquote maar even!
  donderdag 22 september 2011 @ 11:50:34 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102255354
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
LOL ;) En Ole je hoeft dat niet te quoten hoor :N Lees het goed hoor :7
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2011 @ 13:05:33 #131
22592 crew  Ole
pi_102257554
Heeft iemand het boek al binnen?
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2011 @ 13:19:29 #132
240917 Mula
pi_102257989
En nog belangrijker: heeft iemand het ebook al in een nieuwsgroep gespot? ;)
pi_102258061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:05 schreef Ole het volgende:
Heeft iemand het boek al binnen?
Het ligt sinds gistermiddag op me te wachten op mijn werk, kadootje van mijn zus/collega O+

Komend weekend ga ik me er in verdiepen :7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_102258217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het ligt sinds gistermiddag op me te wachten op mijn werk, kadootje van mijn zus/collega O+

Komend weekend ga ik me er in verdiepen :7
jij komt dus het hele weekend niet buiten de deur! :')
pi_102258290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zijn maar 200 blz met ook nog foto's dus dat zal wel meevallen ;)
  donderdag 22 september 2011 @ 13:29:43 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102258325
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
zijn maar 200 blz met ook nog foto's dus dat zal wel meevallen ;)
En ik gok minimaal corps 12.
pi_102258395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik het red :D
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2011 @ 13:57:01 #138
22592 crew  Ole
pi_102259175
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
Amanda Moraalloos. Fits like a glove.
TT change!
pi_102259617
Ik kreeg gisteravond een kadootje, jawel..... HET BOEK _O-
204 pagina's, waarvan 16 pagina's foto's :P
Ik denk dat ik het binnen 2 uurtjes uitheb c_/
  donderdag 22 september 2011 @ 14:11:10 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102259650
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:57 schreef Ole het volgende:

TT change!
w/
  donderdag 22 september 2011 @ 14:16:59 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102259818
De [S]-tag lijkt niet te werken in de TT.
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2011 @ 15:16:41 #142
22592 crew  Ole
pi_102261513
quote:
4s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
De [S]-tag lijkt niet te werken in de TT.
Weet ik. Maar de meeste van jullie snappen het wel toch?
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2011 @ 15:18:30 #143
22592 crew  Ole
pi_102261553
Straks maar eens kijken of ze het bij de sigarenboer hier om de hoek hebben.. Anders wordt het morgen :9
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 september 2011 @ 15:43:34 #144
22592 crew  Ole
pi_102262262
quote:
Zo woont Constanza Breukhoven
van onze redactie
AMSTERDAM - De kans bestaat dat Amanda Morales, tot voor kort bekend als Constanza Breukhoven, en haar vriend Mo hun huurhuis binnenkort weer moeten verlaten...

De woning die ze in Sneek huren staat namelijk te koop voor 179.500 euro, meldt bekendeburen.nl. Amanda en Mo zullen dus andere woonruimte moeten zoeken zodra het huis wordt verkocht.

Het tweetal heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze dolgraag willen dat hun kinderen Soraiya (4) en Semmy (3), die op dit moment bij oma Connie in Amsterdam wonen, weer definitief bij ze intrekken. Het is dus te hopen dat een verkoop van hun woning voorlopig uitblijft...

meer hier
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2011 @ 17:12:22 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102265333
Ach, gezien een beetje koopwoning minimaal 3 jaar te koop staat, zal het wel wat loslopen allemaal. Het lijkt me nu, zacht uitgedrukt, ook niet bepaald een bedevaartsoord. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:20:11 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102267972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef Vivi het volgende:
Het ezeltje heeft hier ook vast een hand in. Als de biologische vader van Stans. Zit Stans aan de Meth trouwens? Ze heeft die harses vast niet opgelopen door groene thee. Of speltbroodjes.
Lijkt me wel dat ze verslaafd is aan één of andere substantie. Zo zag ze er op tv bij dat interview in ieder geval wel uit.
Dit hele verhaal doet toch vermoeden dat ze Connie en Hans al jaren afperst (ze heeft zwijggeld gekregen o.i.d.) en dat Hans na die kluisroof zoiets gehad heeft van "nou is het genoeg". Probeert ze nog een zakcentje te verdienen om de boel te bekostigen met een boek.
Straks flikkert Mo haar buiten als hij er niks meer aan kan verdienen, en dan zal ze wel huilend bij Connie op de stoep staan...
  donderdag 22 september 2011 @ 19:06:29 #148
264694 blanket
its human nature
pi_102269290
Ik heb het boek en ben het nu aan het lezen. Sloeg het boek open en er staat:
"Voor Soraiya, Semmy en Mo, mijn kinderen en mijn man voor ik wie leef"

Geen typo van mij..voor ik wie leef. Beetje raar. Verder vind ik dat ze ook ballen had moeten hebben en het boek niet onder de naam C. Breukhoven had moeten publiceren.
Maar goed we lezen nog ff verder. Heb zelf het idee dat ze het echt zelf heeft geschreven. Want de zinsopbouw, taalgebruik ed komt erg Amanda over.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_102272435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef blanket het volgende:
Ik heb het boek en ben het nu aan het lezen. Sloeg het boek open en er staat:
"Voor Soraiya, Semmy en Mo, mijn kinderen en mijn man voor ik wie leef"

Geen typo van mij..voor ik wie leef. Beetje raar. Verder vind ik dat ze ook ballen had moeten hebben en het boek niet onder de naam C. Breukhoven had moeten publiceren.
Maar goed we lezen nog ff verder. Heb zelf het idee dat ze het echt zelf heeft geschreven. Want de zinsopbouw, taalgebruik ed komt erg Amanda over.
De naam Breukhoven verkoopt natuurlijk veel beter dan de naam Morales O-)
pi_102273188
niuwe tt ^O^
kutzooi, wil ook dat boek lezen, maar ik durf t niet te kopen bij de bruna hier verder op
dit weekend misschien een paar wijken verderop proberen.. compleet met zonnenbril en shawl om mn hoofd geslagen uiteraard
pi_102273359
Ik zie de tt nu pas :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 06:48:25 #152
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_102288070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef blanket het volgende:
Verder vind ik dat ze ook ballen had moeten hebben en het boek niet onder de naam C. Breukhoven had moeten publiceren.
Heeft ze dat niet gedaan? Jeu, wat een trut! Al dat geschreeuw, maar inderdaad geen greintje ballen...
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:18:56 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102288181
Ik zag het kwaliteitsboek liggen in de Appie :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 08:58:23 #154
163650 Greys
pi_102289265
Van haar site:

quote:
Het boek 'Gevlucht uit Gouden Kooi' van Constanza Breukhoven is UITVERKOCHT en daarom tijdelijk niet meer leverbaar bij de grootste online boekverkoper van ons land, bol.com. Sinds vandaag ligt het boek nu ook bij 3000 tijdschriftenwinkels en is het nog te bestellen via de site van Constanza Breukhoven.

Wie het boek bij de grootste online boekenverkoper van Nederland wil kopen krijgt de mededeling dat het boek 'niet leverbaar' is.

Volgens de uitgever van 'Gevlucht uit Gouden Kooi', het Vlaamse Eurofun, wordt er met man en macht gewerkt om bol.com een nieuwe voorraad van 'Gevlucht uit Gouden Kooi' te bezorgen.

Het boek is nog wel leverbaar via de eigen site van Constanza Breukhoven (constanzabreukhoven.nl), maar volgens uitgeverij Eurofun slinkt ook die voorraad met het uur.

Sinds gisteren ligt 'Gevlucht uit Gouden Kooi' ook bij 3000 tijsdschriftenwinkels, supermarkten, AKO, Bruna en Primera en is het boek ook als e-book te downloaden op de site www.constanzabreukhoven.

De explosieve biografie van de oudste pleegdochter van Hans en Connie Breukhoven wordt betiteld als het meest schokkende showbizzboek uit de Nederlandse geschiedenis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:01:50 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102289350
Volgens mij is dat boek zo tenenkrommend slecht geschreven, dat zelfs de biografie van Koos Alberts hierbij vergeleken een Pulitzer kan winnen.
pi_102289365
Hoeveel zouden er al van verkocht zijn inmiddels van dit pareltje?
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:10:29 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102289541
Ik heb geen wiebelende tafelpoten op dit moment, anders had ik het boek misschien ook overwogen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:08:30 #158
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_102290811
Ach kom Semtex, iedereen heeft wc papier nodig...
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:52:55 #159
264694 blanket
its human nature
pi_102291909
Zo schokkend vind ik het allemaal niet.
Ik heb het nu helemaal gelezen en Connie en Hans zijn gewoon normale ouders die het beste voor hun kinderen willen. Ik vind Amanda gewoon een puber die denkt haar ouders af te zeiken met dit boek. In mijn beleving doet ze het tegendeel. Ik heb niets gelezen waarvan ik dacht *wow*. Sterker nog Con is er voor mij heel goed uitgekomen. Ze is een leeuwin die voor haar kinderen en kleinkinderen vecht. Ze is ook heel loyaal naar Hans terwijl die dr belazerde met andere vrouwen.
Ik heb Amanda het voordeel van de twijfel gegeven maar na het lezen van dit boek zit ik gewoon in Con haar kamp *O*
pi_102292051
blanket, woon je in de buurt van den haag? :@
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:00:56 #161
264694 blanket
its human nature
pi_102292117
@JaneDoe mwaohhh hemelsbreed is dat 30km hier vandaan denk ik
pi_102293521
mijn moeder heeft m besteld en neemt het woensdag voor me mee *O*
pi_102293619
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:08 schreef Gaoxing het volgende:
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 september 2011 @ 11:53:30 #164
22592 crew  Ole
pi_102293690
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoeveel zouden er al van verkocht zijn inmiddels van dit pareltje?
ze zijn al uitverkocht!
pi_102293725
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Ole het volgende:

[..]

ze zijn al uitverkocht!
Ja maar hoeveel is er weg dan, een mini-oplage om indruk te maken als alles weg is... (8>
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:54:17 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102297257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:08 schreef Gaoxing het volgende:
Nou wie weet, heb nog ergens een vuurkorf staan en die wil je ook wel eens aansteken.
pi_102299309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar hoeveel is er weg dan, een mini-oplage om indruk te maken als alles weg is... (8>
Opgekocht door Yolanthe of Gerda Smit????
pi_102310346
quote:
Constanza met kinderen op vakantie

AMSTERDAM - Constanza Breukhoven, die tegenwoordig door het leven gaat als Amanda Morales, gaat na een onrustige week met haar man Mo en de kinderen op vakantie.

“Wat kunnen twee weken toch lang duren, maar vandaag is het weer zover: we kunen Soraiya en Semmy bij oma Connie in Amsterdam ophalen en dan hebben het hele weekend Soraiya en Semmy bij ons,” laat de adoptiedochter van Connie op haar blog weten.

Na alle beroering van de afgelopen week waarin haar aller-verhullende schandaalboek werd gepresenteerd is het nu tijd voor rust. “En wat onze kids nog niet weten: we gaan op mini-vakantie. Waar naar toe? Dat vertel ik maar even lekker niet.”

Het tweetal heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze dolgraag willen dat hun kinderen Soraiya (4) en Semmy (3), die op dit moment bij oma Connie in Amsterdam wonen, weer definitief bij ze intrekken.

Het terugplaatsingstraject met bureau Jeugdzorg is momenteel in volle gang en Amanda heeft goede hoop dat haar kinderen begin november alweer thuis komen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2011 @ 20:28:30 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102310477
Ik heb het gevoel dat ik het boek eigenlijk al gelezen heb. :')
pi_102368112
nou ik heb het boek gekocht voor 9,95 en in 1 dag uitgelezen.
Aangezien ik het boek de eurooos niet waard vind stel ik voor dat het exemplaar wat ik heb tegen verzendkosten elke keer naar een andere liefhebber gaat op FOK.
Het is 1 grote verwachte baggerbende vanuit moraalloos haar opinie.
Ik vind connie zelf nog wel strak uit het boek komen als ze met honkbalknuppel de man van een vriendin te lijf gaat :)
Maar goed mijn boek dus tegen vz kosten(pas in grote a 4 envelop) naar andere fokker mits die bereid is het boek daarna weer naar andere fokker te doen etc etc
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 18:59:28 #171
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102369142
Leuk idee, maar ik sla zelf over. Ga bijna op vakantie en neem dan liever iets nuttigers mee. :)
  zondag 25 september 2011 @ 21:35:47 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102377202
Ik wil het boek eigenlijk niet kopen maar jatten, dat lijkt me echt een goeie!
pi_102380325
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:35 schreef Vivi het volgende:
Ik wil het boek eigenlijk niet kopen maar jatten, dat lijkt me echt een goeie!
Misschien kun je nog wat horloges meenemen als je toch bezig bent.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_102380756
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:27 schreef missyB het volgende:
nou ik heb het boek gekocht voor 9,95 en in 1 dag uitgelezen.
Aangezien ik het boek de eurooos niet waard vind stel ik voor dat het exemplaar wat ik heb tegen verzendkosten elke keer naar een andere liefhebber gaat op FOK.
Het is 1 grote verwachte baggerbende vanuit moraalloos haar opinie.
Ik vind connie zelf nog wel strak uit het boek komen als ze met honkbalknuppel de man van een vriendin te lijf gaat :)
Maar goed mijn boek dus tegen vz kosten(pas in grote a 4 envelop) naar andere fokker mits die bereid is het boek daarna weer naar andere fokker te doen etc etc
Ik heb wel interesse! Heb je nog niemand gevonden? Dan GRAAG
pi_102383081
Stuur ik het weer door naar de volgende fokker, eem soort ketting boek.
pi_102388649
joy pm me je adres maar even
  maandag 26 september 2011 @ 11:01:25 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102391528
Oeh..mag ik daarna?
pi_102391559
en ik daarna? :@
pi_102392153
JaneDoe, je hebt pm ;)
pi_102392775
Whaha mijn schoonzus komt binnen met de mededeling dat ze het gekocht heeft!!!!
Zij gaat het vandaag lezen, ik mag hem van haar lenen :)
Missyb bedankt voor t aanbod maar niet meer nodig dus.
pi_102393253
Ik kan je vanaf mijn telefoon blijkbaar geen prive bericht sturen missyb. Ik wou je ook nog bedanken in een pb.
Nu kan het boek rechtstreeks naar Jou vivi
pi_102393553
vivi pm je adres maar even
pi_102395072
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:25 schreef mascara-klodder het volgende:
JaneDoe, je hebt pm ;)
hoe een boek fokkers bij elkaar brengt, we mogen constanza amanda wel dankbaar zijn! :D

jij nu ook pm!
pi_102396437
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hoe een boek fokkers bij elkaar brengt, we mogen constanza amanda wel dankbaar zijn! :D

jij nu ook pm!
*; :+
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 17:00:08 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102403498
Het heeft zeker geen zin om op de verfilming te wachten, he? :+
pi_102441878
Whehehe ik heb het boek vandaag gekregen en op de 1e pagina staat een stukje van de redactie:

"het meisje dat door haar biologische moeder in 1974 in een doos werd neergezet voor de deur van een kindertehuis in Bogoto, Colombia..."

Vervolgens het voorwoord, door Constanza:

"Ik ben Constanza Breukhoven en ik werd op 7 augustus 1975 geboren..."
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:45:14 #187
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102449926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef _Joy_ het volgende:
Whehehe ik heb het boek vandaag gekregen en op de 1e pagina staat een stukje van de redactie:

"het meisje dat door haar biologische moeder in 1974 in een doos werd neergezet voor de deur van een kindertehuis in Bogoto, Colombia..."

Vervolgens het voorwoord, door Constanza:

"Ik ben Constanza Breukhoven en ik werd op 7 augustus 1975 geboren..."
Van Connie moest ze ook een jaar jonger worden. Jong scoort beter in de media. :P
pi_102465804
Ik altijd met mijn grapjes dat Vanessa erm ik bedoel Connie het liefste Constanza had laten rotten in die kartonnen doos onder de brug..nou ik heb in ieder geval gelijk dat Constanza in een doos werd gedumpt.
pi_102467102
De doos klopt ja, haha! Alleen het jaartal is niet zeker :)
pi_102468414
constanzabreukh constanza breukhoven
Op weg. Waar naar toe? Misschien wel naar een nieuwe toekomst! Helaas: ik mag er nog niets over zeggen, maar wel heel, heel spannend.
26 sep » constanzabreukh constanza breukhoven

Zijn jullie weer op de hoogte. Gaan Mo en ik weer pret maken met onze kinderen. Nog zes weken en dan is 3 november!
24 sep

zou ze er vandoor zijn met de kids ???? _O- :W
pi_102476361
Yes! Bij mijn moeder nu en het boek is binnen *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 14:02:52 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102476394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef Elske6 het volgende:
Op weg. Waar naar toe? Misschien wel naar een nieuwe toekomst! Helaas: ik mag er nog niets over zeggen, maar wel heel, heel spannend.

Zijn jullie weer op de hoogte. Gaan Mo en ik weer pret maken met onze kinderen. Nog zes weken en dan is 3 november!
24 sep

Zou wel weer een pikante touch geven natuurlijk.
Kom maar op met de kindontvoeringen. c_/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_102476451
Als er na een poos nog ruimte is voor een lezeres, dan doe ik ook graag mee :')
pi_102479704
De ebook-versie moet toch ook ergens gratis te downloaden zijn?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 16:29:57 #195
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102480918
Vast wel. Doe je best.
pi_102481998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Als er na een poos nog ruimte is voor een lezeres, dan doe ik ook graag mee :')
Die van mij gaat zaterdag naar JaneDoe, vraag haar of jij erna mag :)
pi_102482531
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die van mij gaat zaterdag naar JaneDoe, vraag haar of jij erna mag :)
Will do!
pi_102492987
quote:
Constanza waarschuwt Marian Mudder voor haar vader

AMSTERDAM - Constanza Breukhoven schrijft uitgebreid op haar website waarom Marian Mudder niet verliefd moet worden op haar vader.

“Als ik Baantjer-actrice Marian Mudder mag geloven is mijn vader Hans verliefd op haar!” Begint Constanza haar pleidooi tegen de zakenman. “Ik vraag me af hoe het nu is tussen Hans en Beatrice, de Belgische met wie Hans tijdens zijn huwelijk met mijn moeder Connie een relatie had.”

Ze vervolgt: “Als Connie en ik het over Beatrice hadden, dan was mijn moeder vaak niet mals. Beatrice was een hoer, een vies wijf, een golddigger, die haar huwelijk heeft verwoest. Maar mijn moeder weet ook dat Hans haar niet alleen met Beatrice heeft bedrogen tijdens hun huwelijk. Nee, mijn vader scharrelde er flink op los.”

Constanza beschuldigt haar vader ervan altijd gelogen te hebben over zijn ‘chickies’. Toen de kinderen Hans confronteerden met zijn vreemdgaan, zei hij dat het ‘gewoon voor de leukigheid en lekkerheid’ was. “Mijn moeder heeft ook foto’s gemaakt door een privédetective. Daarop is te zien hoe hij met zijn naakte lichaam in een of ander sekshotel in Frankrijk zit. Marian Mudder is dus gewaarschuwd mocht ze wel verliefd worden op mijn vader,” aldus Constanza.
Vorige week werd Hans Breukhoven betrapt terwijl hij hand-in-hand liep met de roodharige Baantjer-actrice.
hans en zijn chickies :')
pi_102493986
constanza moet eens een keer aan haarzelf werken in plaats van om zich heen slaan.

dom wicht dat het ook is..!
pi_102494114
Is er al een foto van Hans en Marian? :Y)
pi_102494584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al een foto van Hans en Marian? :Y)
dan moeten we eef lief aankijken, die is toch van de bladen?
edwin smulders had ze hand in hand op de gevoelige plaat vast gelegd
pi_102494959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef Elske6 het volgende:

24 sep

:N

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef JaneDoe het volgende:

Constanza met kinderen op vakantie

AMSTERDAM - Constanza Breukhoven, die tegenwoordig door het leven gaat als Amanda Morales, gaat na een onrustige week met haar man Mo en de kinderen op vakantie.

“Wat kunnen twee weken toch lang duren, maar vandaag is het weer zover: we kunen Soraiya en Semmy bij oma Connie in Amsterdam ophalen en dan hebben het hele weekend Soraiya en Semmy bij ons,” laat de adoptiedochter van Connie op haar blog weten.

Na alle beroering van de afgelopen week waarin haar aller-verhullende schandaalboek werd gepresenteerd is het nu tijd voor rust. “En wat onze kids nog niet weten: we gaan op mini-vakantie. Waar naar toe? Dat vertel ik maar even lekker niet.”

Het tweetal heeft al meerdere malen te kennen gegeven dat ze dolgraag willen dat hun kinderen Soraiya (4) en Semmy (3), die op dit moment bij oma Connie in Amsterdam wonen, weer definitief bij ze intrekken.

Het terugplaatsingstraject met bureau Jeugdzorg is momenteel in volle gang en Amanda heeft goede hoop dat haar kinderen begin november alweer thuis komen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')