hoe een boek fokkers bij elkaar brengt, we mogen constanza amanda wel dankbaar zijn!quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe een boek fokkers bij elkaar brengt, we mogen constanza amanda wel dankbaar zijn!![]()
jij nu ook pm!
Van Connie moest ze ook een jaar jonger worden. Jong scoort beter in de media.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef _Joy_ het volgende:
Whehehe ik heb het boek vandaag gekregen en op de 1e pagina staat een stukje van de redactie:
"het meisje dat door haar biologische moeder in 1974 in een doos werd neergezet voor de deur van een kindertehuis in Bogoto, Colombia..."
Vervolgens het voorwoord, door Constanza:
"Ik ben Constanza Breukhoven en ik werd op 7 augustus 1975 geboren..."
Zou wel weer een pikante touch geven natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:24 schreef Elske6 het volgende:
constanzabreukh constanza breukhoven
Op weg. Waar naar toe? Misschien wel naar een nieuwe toekomst! Helaas: ik mag er nog niets over zeggen, maar wel heel, heel spannend.
26 sep » constanzabreukh constanza breukhoven
Zijn jullie weer op de hoogte. Gaan Mo en ik weer pret maken met onze kinderen. Nog zes weken en dan is 3 november!
24 sep
zou ze er vandoor zijn met de kids ????![]()
Die van mij gaat zaterdag naar JaneDoe, vraag haar of jij erna magquote:Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Als er na een poos nog ruimte is voor een lezeres, dan doe ik ook graag mee
Will do!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij gaat zaterdag naar JaneDoe, vraag haar of jij erna mag
hans en zijn chickiesquote:Constanza waarschuwt Marian Mudder voor haar vader
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven schrijft uitgebreid op haar website waarom Marian Mudder niet verliefd moet worden op haar vader.
“Als ik Baantjer-actrice Marian Mudder mag geloven is mijn vader Hans verliefd op haar!” Begint Constanza haar pleidooi tegen de zakenman. “Ik vraag me af hoe het nu is tussen Hans en Beatrice, de Belgische met wie Hans tijdens zijn huwelijk met mijn moeder Connie een relatie had.”
Ze vervolgt: “Als Connie en ik het over Beatrice hadden, dan was mijn moeder vaak niet mals. Beatrice was een hoer, een vies wijf, een golddigger, die haar huwelijk heeft verwoest. Maar mijn moeder weet ook dat Hans haar niet alleen met Beatrice heeft bedrogen tijdens hun huwelijk. Nee, mijn vader scharrelde er flink op los.”
Constanza beschuldigt haar vader ervan altijd gelogen te hebben over zijn ‘chickies’. Toen de kinderen Hans confronteerden met zijn vreemdgaan, zei hij dat het ‘gewoon voor de leukigheid en lekkerheid’ was. “Mijn moeder heeft ook foto’s gemaakt door een privédetective. Daarop is te zien hoe hij met zijn naakte lichaam in een of ander sekshotel in Frankrijk zit. Marian Mudder is dus gewaarschuwd mocht ze wel verliefd worden op mijn vader,” aldus Constanza.
Vorige week werd Hans Breukhoven betrapt terwijl hij hand-in-hand liep met de roodharige Baantjer-actrice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |