Jij had in dat topic geen enkel steekhoudend argument. Dat je daar boos over bent is niet mijn probleem, maar jij schijnt er nogal problemen mee te hebben. Grappig, heel grappig dat je mij wat persoonlijke zaken aanwrijft die vooral op jezelf slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of jij ... door zo door te blijven hameren op je eigen gelijk, want jij hebt immers gelijk en anders moeten ze het maar aantonen terwijl je weet dat het niet aan te tonen is.
Lekker he die makkelijke discussies willen voeren? Voel je je goed bij als je je punt kan maken en weet dat er niemand iets anders (lees wetenschappelijk aangetoond bewijs) tegenin kan brengen?
Persoonlijk vind ik het een uiting van zwakte om jezelf op die manier lekker te voelen. Dat soort discussies, als je het al zo wilt noemen zijn zinloos. Nog triester maakt het dat je nu er nog een punt van maakt dat iemand je plezier dwars heeft gezeten alsof je speeltje is afgepakt.
Er nu nog op terugkomen... omg wat heb ik een medelij met jouw gedachtegang.
Wat ik me afvraag Piet, jij als 'wetenschappelijk onderlegd', zoals je je laat zien dan, reageert niet op mijn:quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij had in dat topic geen enkel steekhoudend argument. Dat je daar boos over bent is niet mijn probleem, maar jij schijnt er nogal problemen mee te hebben. Grappig, heel grappig dat je mij wat persoonlijke zaken aanwrijft die vooral op jezelf slaan.
Je bent er als de kippen bij om Bastard zogenaamd bij zn kladden te grijpen, waarom reageer je niet op mijn post?quote:ook de wetenschap heeft de waarheid niet in pacht. Anders zou 'de waarheid' niet 1 keer in de zoveel tijd hoeven worden aangepast.
Dat niet willen begrijpen of maar een poging tot willen doen.. Succes met die plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij had in dat topic geen enkel steekhoudend argument. Dat je daar boos over bent is niet mijn probleem, maar jij schijnt er nogal problemen mee te hebben. Grappig, heel grappig dat je mij wat persoonlijke zaken aanwrijft die vooral op jezelf slaan.
Eenzijdig een discussie willen voeren en alleen maar willen onderstrepen van eigen gelijk voelt bij mij niet aan als "in de kladden grijpen hoor". Nee, ik zie het als mastrubatie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:
Je bent er als de kippen bij om Bastard zogenaamd bij zn kladden te grijpen, waarom reageer je niet op mijn post?
Ehms.. ook lekker jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eenzijdig een discussie willen voeren en alleen maar willen onderstrepen van van eigen gelijk voelt bij mij niet aan als "in de kladden grijpen hoor". Nee, ik zie het als mastrubatie.
Kom ik nog op terug, ben aan het koken en ipad typt lastig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag Piet, jij als 'wetenschappelijk onderlegd', zoals je je laat zien dan, reageert niet op mijn:
[..]
Je bent er als de kippen bij om Bastard zogenaamd bij zn kladden te grijpen, waarom reageer je niet op mijn post?
En weer loop je te schelden, zoals altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat niet willen begrijpen of maar een poging tot willen doen.. Succes met die plaat voor je kop.
Doe jij ook, al is dat misschien zogenaamd wat beschaafder..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer loop je te schelden, zoals altijd.
Waar scheld ik?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Doe jij ook, al is dat misschien zogenaamd wat beschaafder..
Het gaat niet om schelden, het gaat om wat je zegt met wat voor toon.. waarom snap je dat niet?quote:
Nom nom nomquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kom ik nog op terug, ben aan het koken en ipad typt lastig.
Ach nu is het de toon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:24 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Het gaat niet om schelden, het gaat om wat je zegt met wat voor toon.. waarom snap je dat niet?
Nee, juist omdat je ze niet echt kan onderbouwen. Je schermt met de wetenschap, terwijl je (voor het gemak?) vergeet dat ook de wetenschap de waarheid niet in pacht heeft, zoals ik in een vorige post al aangaf en waar jij nog op gaat reagerenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach nu is het de toon.
Vertel, ironie? Omdat ik een andere mening heb en die goed weet te onderbouwen? Mensen op redeneerfouten wijs en ze dat niet leuk vinden?
Is dat schelden in jouw straatje?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer loop je te schelden, zoals altijd.
Niemand vraagt om Piet nee, maar tis wel zo dat hij overuigingen (ongewildquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat schelden in jouw straatje?
Je hoort jezelf graag praten, vind het geweldig om een punt te maken of je gelijk neer te zetten, maar weet je, niemand heeft er om gevraagd dus waarom zou je het spuwen? Denk daar eens over na.
Het is alsof ik eens even wil gaan vertellen in PTA dat auto's toch echt milieuvervuilend zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Niemand vraagt om Piet nee, maar tis wel zo dat hij overuigingen (ongewild) versterkt, mooi toch
Ik probeer het steeds weer, die spiegel aanreiken.. maar het is verspilde moeite geloof ik inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef mousy31 het volgende:
k Zou hier mn energie niet meer aan verkwisten Bastard, hij doet in alle topics zo, zielig eigenlijk toch als je niet eens normaal een discussie kan voeren, zonder een ander te kwetsen of te beledigen.
Ik zeg nixquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is alsof ik eens even wil gaan vertellen in PTA dat auto's toch echt milieuvervuilend zijn.
Ik open er een topic over en vraag iedereen om mij het tegendeel te bewijzen, en dan gelukkig wezen als niemand blijkt mij anders te kunnen vertellen. Please
En weer een persoonlijke aanvalquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat schelden in jouw straatje?
Je hoort jezelf graag praten, vind het geweldig om een punt te maken of je gelijk neer te zetten, maar weet je, niemand heeft er om gevraagd dus waarom zou je het spuwen? Denk daar eens over na.
Misschien toch doen, er is altijd wat te leren?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Ok, dat scheelt dan weer 200 ruzieposts lezen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef mousy31 het volgende:
Sommige mensen willen niet leren en dan houd t gewoon op.
Probleem is dat men dan maar modder gaat gooien. Van weerskanten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:17 schreef mousy31 het volgende:
Sommige mensen willen niet leren en dan houd t gewoon op.
Ik wacht met smart op het moment dat je uitgekookt bent.. ehh..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kom ik nog op terug, ben aan het koken en ipad typt lastig.
Hiermee veronderstel je al dat geloven irrationeel is in jouw ogen. Ook je voorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:40 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Als ik trouwens een gelovige zou zijn, zou ik blij zijn als blijkt dat er rationele verklaringen zijn.
<snip>
Ik vind de meeste geloofsdingetjes (misschien wel allemaal) inderdaad niet getuigen van enig logisch inzicht en kennis van zaken. Het is echt hoofdzakelijk onwetendheid. Zoals bijvoorbeeld dat voorbeeld dat ik gaf over vrije energie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hiermee veronderstel je al dat geloven irrationeel is in jouw ogen. Ook je voorbeeld.
Bovendien heb je het dan over traumatische ervaringen.
Ook veel gelovigen hebben het over doemscenario's, demonen, enge spoken, en andere narigheden.quote:Veel gelovigen hebben het juist over positieve ervaringen.
Daar hoef je geen waarzegger voor te wezenquote:Op zondag 4 september 2011 10:17 schreef lezzer het volgende:
Nou het verloop van dit topic had ik wel durven voorspellen.
MissVanity, welk homeopathisch middel helpt goed tegen muggen? Ik ken namelijk iemand die altijd zit te zeuren dat hij last heeft van muggen en dat niks helpt en hij wil ook niet de hele dag onder een klamboe gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:28 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb dat hele verhaal over homeopathie gemist![]()
Ken wel mensen die er heel veel baat bij hebben.
En je wordt niet geprikt door muggen als je die middelen gebruikt
Alles door elkaar heenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
MissVanity, welk homeopathisch middel helpt goed tegen muggen? Ik ken namelijk iemand die altijd zit te zeuren dat hij last heeft van muggen en dat niks helpt en hij wil ook niet de hele dag onder een klamboe gaan zitten.
Suuuurequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Alles door elkaar heenIk ken iemand die slikt echt van alles en die zegt dat ze sinds ze die middelen gebruikt niet meer wordt geprikt.
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef MissVanity het volgende:
Wiki zegt: Homeopathie (Oud Grieks: ὅμοιος, homoios, gelijksoortig en πάθος, pathos, lijden of ziekte) is een alternatieve geneeswijze gebaseerd op de ideeėn van Samuel Hahnemann (1755 – 1843). De homeopathische behandeling bestaat in het voorschrijven van homeopathica, extreme verdunningen van stoffen die dezelfde symptomen als de te bestrijden ziekte zouden oproepen.
De homeopathische leer wordt niet ondersteund door wetenschappelijk bewijs; het gelijksoortigheidsbeginsel is in het algemeen onjuist en extreme verdunning maakt elk middel onwerkzaam.[1] Homeopaten beroepen zich echter op de theorie dat bij het zogenaamde "potentiėren" de werking van de grondstof op het oplosmiddel zou overgaan. Homeopathie wordt daarom tot de pseudowetenschappen gerekend. Effecten als gevolg van een homeopathische behandeling worden wel aan het placebo-effect toegeschreven.
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef MissVanity het volgende:
Ach, baadt het niet dan schaadt het niet. Ik gebruik ook wel eens wat. Als je er hard genoeg in gelooft werkt het. En dat is dan toch prima?
Het is vooral goed voor de verkopers ervanquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef MissVanity het volgende:
Ach, baadt het niet dan schaadt het niet.
Nee, dat doet het niet, en als jij veel geld aan wat suiker wilt betalen.quote:Ik gebruik ook wel eens wat. Als je er hard genoeg in gelooft werkt het. En dat is dan toch prima?
Ik zie het, je vraagt het je hardop af.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kinderen er niet hun vaccinaties hebben gekregen van bange domme ouders door het hersenloze gezever erover in TRU en BNW, en daarmee een groot risico lopen.
Sorryquote:
Jij was mod, jij bent mede verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het, je vraagt het je hardop af.
Hangt van de vaccinatie af. Neem die varkens/mexicaanse-griep ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kinderen er niet hun vaccinaties hebben gekregen van bange domme ouders door het hersenloze gezever erover in TRU en BNW, en daarmee een groot risico lopen.
Ik ben nergens verantwoordelijk voor geweest anders dan de discussie in open veld te laten plaatsvinden zonder gescheld of gesneer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij was mod, jij bent mede verantwoordelijk.
Heb jij je kinderen laten vaccineren tegen bv Mazelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |