abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101489240
Voor zover mij bekend is er geen link, maar probeerde Magneetje een grap te maken. ;)

Anyways! Weekend voor mij, ajuus!
Als iemand Magnet ziet, vraag dan even om met zijn Whuzz-kloon in mijn afwezigheid zijn bitcoin-haat-campaign door te zetten, dan neem ik het maandag wel weer van hem over ;) :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_101560703
Ik zag in een Kiosk de "Bright" van September liggen met een leuk stukje over de Bitcoin.
De FP viel gelijk op.

Het artikel staat ook online!

http://www.bright.nl/41-het-grote-bitcoin-experiment
  zondag 4 september 2011 @ 22:22:45 #53
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_101573289
Cool zeg _O_.
pi_101573568
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
Cool zeg _O_.
Heb een exemplaar thuis liggen :) Kocht 'm vandaag bij een Digros in Leiden :P
Ben net weer terug in Fryslân.
Morgen naar de garage, één remblokje is kaal tot op het metaal omdat een zuiger in m'n remcilinder is blijven hangen.
Heb de buitenste remblok maar verwisseld met de binnenste, omdat de buitenste toch het hardst aanloopt van de 2 en dus al helemaal kaal was.
Leuk klusje om even op straat te doen, vooral als je waterpomptang te klein blijkt om de zuiger terug te drukken :D Naja, met wat wrikwerk en een oude bandenlichter kwam er weer beweging in.

Zuiger lijkt weer los te zijn en rit verliep zonder problemen.
Maakt alleen wat lawaai bij het remmen :')
pi_101581948
Bitcoin mogelijk in legaal zwaar zweer

quote:
Chances are it'll take a few weeks/months before a final decision is taken, however starting September 13th, a French court will review the question "Is bitcoin a virtual currency". If it is, it'll be a real pain to handle it (will require a lot of declarations, and bitcoin exchanges operating in France will need to collect KYC-like information on every single customer - not mentionning the fact of being an online wallet will equivalent to be a bank), however if it's not, the question will remain open (we'll just know it's not a virtual currency, which will ease the requirements).

While this is just a decision made in France, under French laws, as the first decision ever taken in the world, it may set a precedent for other countries to look at before ruling on the status of bitcoin on their own.
Oftewel, als Bitcoin volgens de rechter een "virtual currency" is, dan moet er ineens aan een hele hoop extra voorwaarden worden voldaan door bedrijven die het willen hanteren. Naast het feit dat de meeste bedrijven daar waarschijnlijk geen trek in zullen hebben, betekent het ook nog eens dat de anonimiteit (zo'n beetje het enige dat bitcoin interessant maakt t.o.v. bestaande betaalmethodes) is afgelopen.

Is bitcoin een "virtual currency"? Tot en met gister stond er op de oude site: "P2P virtual currency". Sinds vandaag is er een nieuwe site (wel een hele verbetering overigens) en heet het ineens een "digital currency".

Ik ben benieuwd wat de rechter gaat zeggen!
  maandag 5 september 2011 @ 11:01:57 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101585342
Artikeltje over Bitcoin in MIT Technology Review:

Cryptocurrency: The bitcoin, a virtual medium of exchange, could be a real alternative to government-issued money—but only if it survives hoarding by speculators.

quote:
[T]he bitcoin boom of the past year looks not so much like the birth of a new currency as like a classic bubble. And this has created a real paradox for bitcoin enthusiasts. The best thing for bitcoins would be for people to stop thinking of them as an investment and start thinking of them as a currency. That probably requires the bubble to burst, as it may be doing right now. But if the bubble bursts, it's possible that people's interest in Bitcoin will just fade away. After all, would you accept bitcoins in exchange for your work or products if you knew their value had fallen 50 percent in a matter of days? The challenge for Bitcoin now is whether, having become popular because of the cycle of hype, it can somehow avoid being devoured by it. Only then might we be able to say, Good-bye, asset; hello, currency.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101586352
quote:
"Good-bye, asset; hello, currency." En voeg daar dan meteen aan toe: "hello government regulation". Zoals we in het door mij gepostte linkje zagen, als blijkt dat bitcoins inderdaad een currency is, kunnen we het ideaal van echte bedrijven die bitcoins accepteren wel vergeten.
pi_101587543
De Bitcoinkoers is nu wel erg laag. Heb er nog maar wat gekocht van m'n Dollars bij MtGox, die al 3 weken stof stonden te happen :P

Speculeren blijft leuk werk :)
pi_101588187
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
De Bitcoinkoers is nu wel erg laag. Heb er nog maar wat gekocht van m'n Dollars bij MtGox, die al 3 weken stof stonden te happen :P

Speculeren blijft leuk werk :)
Buy high, sell low! Over een weekje of 3 staan we op de 5$ :D
pi_101588296
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:35 schreef Whuzz het volgende:
:')

Magnet maakt een clone onder mijn naam aan en gaat daarmee lopen posten? Da's wel het meest trieste dat ik ooit gezien heb denk ik.

Edit: Bij nader inzien vermoed ik dat hij een maatje heeft die ooit dat gepost heeft en die hij zover heeft gekregen zijn username te veranderen in Whuzz.

[..]

Je kunt op dat forum gewoon je username veranderen, dus als ik dat was geweest, had ik uiteraard gewoon mijn username veranderd achteraf.
Mijn "power is uiteraard niet for free", zoals iedereen die het huizenmarkt topic leest zal weten, ik heb heb een koophuis.
Daarnaast heb ik in dit topic al maanden geleden gezegd dat ik gemined heb, maar dat was bij deepbit en met mijn Radeon 4800. Ook heb ik in dit topic al eerder gezegd dat ik zo'n 5 BTC heb gehad ooit, voor ik mijn wallet.dat weg gooide.
Vóór 5 augustus heb ik hier al regelmatig anderen advies gegeven over het joinen van pools en de hash-speed van cards. Dus om dan op 5 augustus noob-vragen te gaan stellen is wel erg vreemd, niet?

Lol, check ook de posthistory. Eerst op 5 augustus noob vragen, dan later ineens roepen dat bitcoin niets is en de dingen die ik hier op het forum post zo ongeveer letterlijk kopieëren. _O-
Kennelijk is Magnet dit al even aan het plannen geweest, wat een mastermind is het toch! :D

Ik kreeg een berichtje dat ik nodig jouw reacties moest bekijken en blijkbaar niet voor niets.

Nee, ik heb geen account onder jouw naam gemaakt.
Of het is een grap van iemand hier (of gathering.tweakers.net) of je hebt het zelf aangemaakt om mij belachelijk te maken. Maar dat vind ik zelfs voor jou te vergezocht.

Ik wist verder dat je ruim 5 Bitcoins hebt gemined en weggegooid en dat is ook iets waar ik niet van wakker kan liggen.

Mocht je m'n IP's willen, kan je ze bij me opvragen via DM/PM en laten vergelijken bij Fok! forum en Bitcoin forum. Ik weet 100% zeker dat er geen IP van mij bij zal zitten.

Ik neem dan ook geen "wraak", dus je onderschrift is gewoon zielig.
Overigens wel gratis aandacht voor dit topic dus laat maar staan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-09-2011 13:00:54 ]
pi_101588554
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kreeg een berichtje dat ik nodig jouw reacties moest bekijken en blijkbaar niet voor niets.

Nee, ik heb geen account onder jouw naam gemaakt.
Uhuh, je was gewoon "toevallig" degene die de grap ontdekte, dat is uiteraard heel plausibel _O-
Zet me nu maar weer snel op ignore en focus je weer op je pepsi topic ;) :D

Iets serieuzer: Is er iemand die naar de meeting in praag gaat? Het zou kunnen dat ik rond die tijd toch al in tsjechië zit, dus wie weet ga ik er heen. Momenteel kun je alleen kaarten kopen in combi met een hotelverblijf, wat voor mij niet interessant is. Maar er zou ook "losse" kaartverkoop komen volgens de organisator.
pi_101588997
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:04 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Uhuh, je was gewoon "toevallig" degene die de grap ontdekte, dat is uiteraard heel plausibel _O-
Zet me nu maar weer snel op ignore en focus je weer op je pepsi topic ;) :D

Iets serieuzer: Is er iemand die naar de meeting in praag gaat? Het zou kunnen dat ik rond die tijd toch al in tsjechië zit, dus wie weet ga ik er heen. Momenteel kun je alleen kaarten kopen in combi met een hotelverblijf, wat voor mij niet interessant is. Maar er zou ook "losse" kaartverkoop komen volgens de organisator.
Ik kwam je voor het eerst hier tegen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef MaGNeT het volgende:
Wtf :D

https://bitcointalk.org/index.php?topic=36077.msg449755#msg449755

[quote author=moocow1452 link=topic=36077.msg449991#msg449991 date=1313108606]
[quote author=Whuzz link=topic=36077.msg449755#msg449755 date=1313100539]

Bitcoins are a bubble and once everyone finds out, it will burst. It hasn't got an economy to support it, there is no thing like a "Bitcoin economy".
There are some obscure shops that accept Bitcoins but nobody knows if they ever sold anything.
I said before, on other forums, that the price will drop and so it did. And it will keep on dropping until it reaches zero, everyone stops and difficulty gets stuck forever.
Bitcoin just doesn't work. A digital wallet? Explain that to your mother. How do you obtain them? How do you pay with them? It's way to complicated for anyone without "nerd alert" written al over him. Wallets will get lost, people will loose money and in the end there will be no Bitcoin left. Deflation makes people hoard them but without anyone who wants them, they might as well hoard seashells.

[color=red]Read this carefully, you'll think of me when it all happens.[/color]
Vanuit die reactie zocht ik op meer van jou en kwam zo op dat faaltopic.
Tot op dat moment dacht ik dat jij het zelf was.

Maar goed, geloof wat je wil geloven. Hou mij er buiten :)
pi_101589223
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kwam je voor het eerst hier tegen:

[..]

Vanuit die reactie zocht ik op meer van jou en kwam zo op dat faaltopic.
Tot op dat moment dacht ik dat jij het zelf was.
En toen zag je dat faaltopic, wetende dat ik al voor die tijd mijn eigen wallet.dat had weggegooid en zelf al een half jaar bitcoin volg, concluderende dat ik het dus niet kon zijn en besloot je het dan maar hier te posten, alsof ik het tóch zelf zou zijn. Ook heel plausibel _O-

quote:
Maar goed, geloof wat je wil geloven. Hou mij er buiten :)
Jij bent degene die het hier kwam posten, niet ik. Ik heb er om gelachen en er een linkje naar gemaakt, that's all. Ik vind het wel een grappige situatie eigenlijk. Nooit gedacht dat men me zo interessant zou vinden dat iemand me zou gaan klonen :P

(naja, behalve mijn zoontje dan, die zit in de fase dat hij alles wil doen dat papa ook doet. :D )

Anyway, mag ik nu weer op ignore? Anders moet ik jou gaan ignoren om dit topic on-topic te kunnen houden en dat zou jammer zijn, dan mis ik al je hilarische posts :'(

Ging er nou nog iemand naar Praag?
pi_101589579
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ging er nou nog iemand naar Praag?
Ben net eind mei in Tsjechië geweest maar denk 't niet dus :P
pi_101589706
Ik heb iig goede hoop dat zowel de meetings in Aus, als die in Praag een stuk beter gaan worden dan dat fiasco van Bruce.

Hier nog even de links naar hun topics:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=40272.0
https://bitcointalk.org/index.php?topic=38867.0
pi_101622390
Ok, wie van jullie is al zijn duizenden bitcoins aan het dumpen! :o
pi_101622444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:05 schreef Whuzz het volgende:
Ok, wie van jullie is al zijn duizenden bitcoins aan het dumpen! :o
Waarom zo verbaasd? Ze gaan toch naar nul?
pi_101622546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waarom zo verbaasd? Ze gaan toch naar nul?
Uiteindelijk wel ja, maar het gaat momenteel wat harder dan ik voorspeld had. Hoeveel bitcoins had je gekocht op "mooi aankoopmoment" $8?

P.S. Vervang het plaatje in de TS even voor deze: http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD#rg90zvztgSzm1g10zm2g25
Oh, en doe ook even de topictitel. Zoals je aan het grafiekje ziet is up bepaald niet the only way :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Whuzz op 06-09-2011 09:07:47 ]
pi_101623941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:22 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel ja, maar het gaat momenteel wat harder dan ik voorspeld had. Hoeveel bitcoins had je gekocht op "mooi aankoopmoment" $8?

P.S. Vervang het plaatje in de TS even voor deze: http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD#rg90zvztgSzm1g10zm2g25
Oh, en doe ook even de topictitel. Zoals je aan het grafiekje ziet is up bepaald niet the only way :')
15 :')
pi_101624046
Oh, dat valt mee.

Ik zit er heel stiekem aan te denken om deze prijs-crash af te wachten en dan snel $500 aan coins te kopen voor de rebound-rally die ongetwijfeld gaat komen. Dan snel te cashen op de top voor het weer weg zakt naar $6 ofzo.

Heel stiekem hoor. Pin me er niet op vast :P

Edit: Hoeveel zijn de kosten eigenlijk als ik dat zou doen? Wat kost een SEPA transfer naar MtGox toe? (Heb ik slechts één keer gedaan en dat was een half jaar terug ofzo, geen idee meer wat dat toen kostte) Dan natuurlijk 1.2% die MagicalTux in zijn eigen zak steekt, en dan weer een SEPA transfer naar mijn eigen rekening.

Hmm... denk eigenlijk niet eens dat dat rendabel gaat zijn :(
pi_101627468
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 09:52 schreef Whuzz het volgende:
Oh, dat valt mee.

Ik zit er heel stiekem aan te denken om deze prijs-crash af te wachten en dan snel $500 aan coins te kopen voor de rebound-rally die ongetwijfeld gaat komen. Dan snel te cashen op de top voor het weer weg zakt naar $6 ofzo.

Heel stiekem hoor. Pin me er niet op vast :P

Edit: Hoeveel zijn de kosten eigenlijk als ik dat zou doen? Wat kost een SEPA transfer naar MtGox toe? (Heb ik slechts één keer gedaan en dat was een half jaar terug ofzo, geen idee meer wat dat toen kostte) Dan natuurlijk 1.2% die MagicalTux in zijn eigen zak steekt, en dan weer een SEPA transfer naar mijn eigen rekening.

Hmm... denk eigenlijk niet eens dat dat rendabel gaat zijn :(
Ik zou het niet doen. Ze gaan naar 0 nu.
;)
pi_101631992
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
ik hou het lekker bij bitcoins :+.
Verstandige keus! ;)
Wel al weer 30% verloren door het er lekker bij te houden :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Ze gaan naar 0 nu.
;)
Neh, ze gaan nu denk ik naar iets van $5.5 - $5. Dan krabbelt het weer wat op vermoed ik. Dan zal het wat zenuwachtig zijn tot 13 september en dan gaat het wellicht even vrij hard naar beneden.
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:31:14 #73
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101638600
quote:
Dat voorspelde ik een weekje of wat geleden al.

quote:
Whuzz schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:49:
Nog even en al het minen wordt gedaan door geinfecteerde PC's en de enigen die nog bitcoins binnenhalen zijn criminelen en crackers. Bitcoin botnets gaan nog heel groot worden.... (tot de boel instort natuurlijk)
Zie je de difficulty increases al voor je wanneer tienduizenden PC's uit bestaande botnets ineens gaan minen?

http://www.theregister.co(...)tcoin_brute_forcing/
pi_101642874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

[..]

Niet echt een voorspelling, meer een vaststelling. De pools zijn al maanden in strijd tegen botnets, overigens gemakkelijk te herkennen aan het hoge aantal IP's waarmee ze onder 1 user connecten :P

Als wraak voeren die gasten dan weer DDOS aanvallen uit op de pools.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-09-2011 19:45:18 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:47:37 #76
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_101643744
Psies maar hackers kunnen natuurlijk hun eigen pool starten. Die is alleen wel vrij makkelijk traceerbaar.

Overigens gaat het bericht over een ontdekte virus/malware. Er is nog nergens duidelijk gebleken dat het ook (op schaal) succesvol is.

De grootste minerpools zijn nog steeds deepbit, btcguild en slush. We missen ook niet opeens heel veel blocks of een spike in difficulty.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_101644117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef DaMayan het volgende:
Psies maar hackers kunnen natuurlijk hun eigen pool starten. Die is alleen wel vrij makkelijk traceerbaar.

Overigens gaat het bericht over een ontdekte virus/malware. Er is nog nergens duidelijk gebleken dat het ook (op schaal) succesvol is.

De grootste minerpools zijn nog steeds deepbit, btcguild en slush. We missen ook niet opeens heel veel blocks of een spike in difficulty.
Echt spannend lijkt het allemaal niet inderdaad.
Alleen mensen die geen viruscanner draaien zullen er op lange duur last van houden.
Maar als ik zie hoe veel PC's er aan toe zijn (bolle elco's, gare voedingen, stof, etc) dan denk ik dat mensen vanzelf een keer hulp gaan zoeken zodra hun PC om de 10 minuten uitvalt, de fans op 100% gaan draaien en het systeem supertraag wordt.
pi_101663213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef DaMayan het volgende:
Traceerbaar wel, maar dan heb je het ook wel gehad. Je kunt er verder niets tegen doen.
Stel dat zo'n pool een flink aantal botnets onder zich krijgt die samen >50% van de hashpower heeft, dan is dat natuurlijk de nachtmerrie voor bitcoin.
Maar zover zal het voorlopig niet komen lijkt me. Ik denk wel dat als persoontje minen langzaam zal uitsterven. Botnets (die zelf de energie niet hoeven te betalen) zullen de difficulty zo ver opdrijven dat de gewone miner er mee zal kappen.

Oh, en daarnaast: RALLYYYYYYYYYYY! Hang on to your bitcoins like it's your last breath!!111one :D *O*
  woensdag 7 september 2011 @ 08:50:30 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101663542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef Whuzz het volgende:

[..]

[..]

ik voorspelde dat in juni of juli al :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101663589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik voorspelde dat in juni of juli al :D
Pff, ik voorspelde het in 1993 al! :6

:P

en wtf-koersen... 7.0... 7.5... 7.0... volatiliteit iemand?
pi_101663630
IK GA NU INSTAPPEN MET AL MIJN SPAARGELD DE PRIJS IS PERFECT OKE GROETJES

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 08:56:17 ]
pi_101663665
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:56 schreef Scorpie het volgende:
:D
  woensdag 7 september 2011 @ 09:08:48 #83
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_101663876
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Helemaal super :+.
  woensdag 7 september 2011 @ 09:25:13 #84
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101664191
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:25 schreef Whuzz het volgende:
Maar zover zal het voorlopig niet komen lijkt me. Ik denk wel dat als persoontje minen langzaam zal uitsterven. Botnets (die zelf de energie niet hoeven te betalen) zullen de difficulty zo ver opdrijven dat de gewone miner er mee zal kappen.
Eigenlijk niet zo vreemd bij een digitale currency, dat hackers de boel overnemen. Mijn verwachting is dat de koers dan zal blijven dalen: er wordt nauwelijks "gewerkt" in bitcoins, vrijwel iedereen doet mee om eraan te verdienen, en dat wordt volledig overgenomen door botnets (wat weer te danken is aan de knulligheid van marktleider Microsoft). Als "de gewone man" het opgeeft, is het voor botnets ook niet interessant meer, oftewel beide verzieken het voor elkaar.
Bitcoins verdwijnt dus! Mark my words O-)
censuur :O
pi_101664314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:

Bitcoins verdwijnt dus! Mark my words O-)
Zoals bekend ben ik het daar mee eens. Marked my words 4 months ago! :P ;)

Maar dan de hamvraag... hoe lang heeft bitcoin nog te gaan en hoe kunnen we er nog zoveel mogelijk aan verdienen? >:)
pi_101666165
Bitcoins is een nutteloze hype.

De eerste gelovigen beginnen het 'Licht' te zien.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:43:03 #87
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101667440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zoals bekend ben ik het daar mee eens. Marked my words 4 months ago! :P ;)

Maar dan de hamvraag... hoe lang heeft bitcoin nog te gaan en hoe kunnen we er nog zoveel mogelijk aan verdienen? >:)
Netto zal niemand er iets aan verdienen... Hooguit hardwarefabrikanten en energieleveranciers. 't Is net als met poker: 5% wint, 30% speelt quite, en de resterende 65% draait op voor de winst van de 5%. Alleen die 65% hoor je niet, de 5% wel.
censuur :O
pi_101699549
quote:
Opmerking van MaGNeT / Piranja / Random-Bitcoin-Halelujaist over "waarom je dat in dit topic post omdat bitcoin HEUS niet alleen voor illegale dingen en scams wordt gebruikt hooorrrrr!!!11one!" in 3... 2... 1...
pi_101700188
quote:
Bitcoin wordt heus niet alleen voor illegale dingen en scams gebruikt hoor.
  donderdag 8 september 2011 @ 09:30:39 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101700632
Lekker anoniem als je je huisadres moet invullen. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 8 september 2011 @ 13:28:17 #92
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_101707126
quote:
Oud nieuws idd.

Ben benieuwd of ze ook over Bitcoins gaan hebben in het programma of alleen over Tor.

Ik zou het trouwens niet echt druven omdat er dan toch een pakketje met je adres erop met drugs erin wordt verstuurd. Er zijn drugshonden die internationale post langslopen dus het is nog best een risico.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_101728968
De difficulty-daling begint nu redelijk door te zetten, vanwege de lage koers.
Ook wordt het forum overspoeld met gebruikte videokaarten.

Op dit dieptepunt ook nog maar 20 BTC erbij gekocht.
Als ze verder zakken is er vast wel weer iemand die er om kan lachen :')
pi_101729067
Ik lach me nu al kapot :D
pi_101729205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik lach me nu al kapot :D
Naja, wie het laatst lacht...
Je bent wat vroeg ;)
pi_101729460
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, wie het laatst lacht...
Je bent wat vroeg ;)
Eerder te laat voor dit pyramidespel _O-
pi_101731309
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerder te laat voor dit pyramidespel _O-
Spel het dan in iedergeval wel goed ;)

edit: Piramidespelen zijn overigens al sinds 1998 verboden in Nederland. Sla je slag en kijk of je Bitcoin verboden krijgt in Nederland :) Dat moet zeker lukken met je goede argumenten :)

[ Bericht 21% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-09-2011 22:46:41 ]
pi_101740065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
De difficulty-daling begint nu redelijk door te zetten, vanwege de lage koers.
Ook wordt het forum overspoeld met gebruikte videokaarten.

Op dit dieptepunt ook nog maar 20 BTC erbij gekocht.
Als ze verder zakken is er vast wel weer iemand die er om kan lachen :')
Dan ben je al weer 8 dollar kwijt... (plus de $21 van de 15 die je kocht op $8)
Vlak nadat je kocht kelderde de prijs weer. Magneetje... luister nou toch naar me ;(
pi_101740072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Spel het dan in iedergeval wel goed ;)

edit: Piramidespelen zijn overigens al sinds 1998 verboden in Nederland. Sla je slag en kijk of je Bitcoin verboden krijgt in Nederland :) Dat moet zeker lukken met je goede argumenten :)
Nergens voor nodig. Bitcoin wordt de 13e door een franse rechter verklaart tot "virtual currency", wat bijna erger is dan verboden worden :D
(Grappig dat voor een virtual currency de doodsteek eigenlijk is om verklaard te worden tot dat wat je bent :P )
pi_101740549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 06:40 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dan ben je al weer 8 dollar kwijt... (plus de $21 van de 15 die je kocht op $8)
Vlak nadat je kocht kelderde de prijs weer. Magneetje... luister nou toch naar me ;(
Tot nu toe gaat het beter dan in het casino, ik sta nog in de plus over 3 maand genomen :P
Heb inmiddels ook nog 24.000 i0coins die ik kan verkopen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')