2950 Mhash/s met 3 systemen (7x HD5870).quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Patrickovik het volgende:
Wat is jullie hash snelheid? Ik zit nu met 3 systemen op 650 MH/s
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben 'm al aan 't invullen.
Best lastige vragen.
Begin eens hier: Geld verdienen met je PC (Bitcoins) - belastingdienst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:10 schreef Flepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk belasting technisch gezien voor bedrijven?
Is het wettelijk gezien mogelijk om (zakelijk) (anonieme) donaties te ontvangen in Nederland zonder een stichting te zijn?
Ik denk niet dat iemand hier de inkomsten die hij uit bitcoin heeft gehaald op gaat geven aan de belastingdienst. Dus dan ben je in goed gezelschapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:26 schreef Flepke het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met hacken/stelen van zo'n digitale munt qua regelgeving?
Stel ik vind een manier om er iets aan te verdienen op een "verkeerde" manier, wat dan?
Nee ik ben geen drugshandelaar oidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier de inkomsten die hij uit bitcoin heeft gehaald op gaat geven aan de belastingdienst. Dus dan ben je in goed gezelschap
Het is sowieso computervredebreuk, op zich al strafbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ben geen drugshandelaar oid![]()
Bedoel meer, stel jij hebt voor 1000 euro aan bitcoins, ik weet dit op een of andere manier van jou account te halen. In principe kan jij me dan toch niks maken? Het is immers geen "officiële" munteenheid.
Niet met die tool, dat is slechts je client waarmee je betalingen kan ontvangen of uitvoeren (bestandje wallet.dat goed bewaren!)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef De-Hamster het volgende:
Dan maar hier, ik heb bitcoin geinstalleerd en hij heeft met 8 verbindingen 142378 blokken gevonden met 0 transacties. Hoe kan ik Bitcoins gaan genereren?
Succes met uitleggen aan de rechter dat er niet echt iets van je gestolen is, maar dat alleen iemand een soort van code heeft gecopieerd (niet gestolen namelijk) en daarmee een virtuele transactie in een blockchain heeft gedaan waarna jij niet meer bij je virtuele munten kunt die je op een niet officiele exchange hebt gekocht of via een open-source tooltje heb "gemined".quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is sowieso computervredebreuk, op zich al strafbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Computervredebreuk
Ik heb de -XFX HD 6870 1024 MB DDR5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet met die tool, dat is slechts je client waarmee je betalingen kan ontvangen of uitvoeren (bestandje wallet.dat goed bewaren!)
Je kan je aanmelden bij een pool (btcmine, deepbit, btcguild, digbtc, etc) en dan met een tooltje (poclbm, phoenix, guiminer, cgminer) gaan minen.
Wat voor videokaart heb je?
Snellere videokaart kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het kloten met Bitcoin minen en krijg een Mhash/s van 83.1 ongeveer. Maar heb het idee dat dit niet bijster snel is, dus wat kan ik het beste gebruiken om te minen en welke pool enzo? Nog bepaalde instellingen die ik in de gaten moet houden voor het beste resultaat?
Da's een 2 jaar oude kaart, waarom zou die best goede prestaties moeten gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb een Ati HD 4870, zou toch best goede prestaties moeten geven. Wat doen die flags dan?
Oh is die alweer 2 jaar oud. Tijd gaat toch sneller dan je denkt somsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's een 2 jaar oude kaart, waarom zou die best goede prestaties moeten geven
Die 80+ is zo'n beetje de max voor zo'n beestje.
GUIMiner is gewoon een kleine windows-app die een commandline-miner aanstuurt. Dus je gebruikt stiekem al een command-line minerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh is die alweer 2 jaar oud. Tijd gaat toch sneller dan je denkt soms. Nou dan wees ik wel content met mijn 80+
![]()
Welke miner kan ik het beste gebruiken trouwens? Ik heb er nu 1 met een GUI omdat ik namelijk niet wijs wordt uit die command lines of wat het ook zijn
Ja, dat snap ik. Maar daar kleeft verder geen nadeel aan ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
GUIMiner is gewoon een kleine windows-app die een commandline-miner aanstuurt. Dus je gebruikt stiekem al een command-line miner
Nope, zal weinig uitmaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar daar kleeft verder geen nadeel aan ofzo?
Dat zag natuurlijk niemand aankomen. Of wacht:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Koers lijkt (helaas) weer wat te dalen.
En zie daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:34 schreef Whuzz het volgende:
De trend is gelijdelijk neerwaarts, dus de enorme drop naar $7 was dik overdreven. Om de trend te volgen moet het nu een week of 2-3 rond de $10 hangen voor het weer wat kan zakken.
Gebeurt wel vaker al er veel verkocht wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Koers lijkt (helaas) weer wat te dalen.
[ afbeelding ]
Van zoveel blind vertrouwen móet een mens wel vrolijk worden! Het is net als kijken naar een disney filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker al er veel verkocht wordt.
Tenzij er nog een flinke hoeveelheid verkocht gaat worden, staat de Bitcoin snel weer rond de 10-11 Euro.
Oh dat mag wel van mijn bitcoinsquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:44 schreef Maanvis het volgende:
doe van die namecoins gewoon ff fok.bit registreren jongens
Ik heb nog Namecoins van jequote:Op maandag 29 augustus 2011 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe gaat het met m'n namecoins?.
Ik wil er wel weer bitcoins voor terug, ik hou het lekker bij bitcoins.
Kan ik er op een manier fok.bit van registreren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb nog Namecoins van je
Wil je je Bitcoin terug? Of de Namecoins?
Moet kunnen lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ik er op een manier fok.bit van registreren?.
Het begint inderdaad al op echt geld te lijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:
Stel je bent nieuw in bitcoin en je wilt even lezen hoe de veteranen er nu tegen aan kijken. Je gaat naar het bitcoin forum en opent het "Bitcoin Discussion" gedeelte. Dan zie je bovenaan een waarschuwing dat je wallet.dat gestolen gaat worden door een trojan en daaronder 20 hate-topics over thaise sex-oorden, pedo's, verkrachters en mislukte bitcoin conferenties... goed begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |