Dat is niet altijd waar. Vraag maar aan een willekeurige kantoorambtenaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef zovty het volgende:
Geld ontstaat niet door verloop van tijd, geld ontstaat door er voor te werken.
Ik heb het niet dus neequote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Bitcoin. Virtueel geld. Hardstikke gedistrubeerd, geen controle.
Vertrouw jij het?
Banken doen niet anders.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:28 schreef zovty het volgende:
Je hebt er niks aan.
Ja, je kunt in een vage winkel in verweggistan vage hippieshit kopen, maar dat is het dan.
Geld ontstaat niet door verloop van tijd, geld ontstaat door er voor te werken.
Geld ontstaat niet door stroom door een GPU te jagen, geld ontstaat door er voor te werken.
Je kunt niet zomaar geld creeeren door te zeggen dat je het hebt gekregen, je moet werken voor je geld.
Dat zou ook per direct verboden moeten worden. Geldscheppend monopoly bij de overheid (niet dat die het nou zo goed doet)...quote:
Tijd is een dimensie. Het is meetbaar, maar je hebt er geen controle over. Wij meten het doordat we kunnen zien dat mensen veranderen, minder vitaal worden. Als tijd niet zou bestaan, dan zou ik voor altijd 23 blijvenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
De economie is door de mens verzonnen, het is helemaal niks.
Net als tijd
Helemaal waar. Banken zorgen daardoor ook voor inflatie.quote:
Ja, in een munteenheid waarvan is vastgesteld hoeveel hij waard is.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jung, jij ontvangt toch je loon ook virtueel op je digitale bankrekening?
Dat vetrouw je toch ook?
Kijk, dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Mijn computer werkt toch voor bitcoins, feitelijk mag hij het dan uitgeven
De waarde van een euro fluctueert dagelijks, zonder dat wij daar invloed op hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef zovty het volgende:
Ja, in een munteenheid waarvan is vastgesteld hoeveel hij waard is.
1 euro is 1 hamburger en daar moet ik ongeveer 30 seconden voor werken.
Bij bitcoins is dat niet zo.
Het gaat me niet om het digitale aspect, het gaat me om de eenheid.
Ligt zeker lekker he, Patrick?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog nooit van Bitcoins gehoord.
Nee, ik leef niet onder een steen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |