Nog niet, maar ben wel aan het inpakken nuquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:10 schreef Duvel het volgende:
Ik denk dat greavy ze wel wil? Wanneer ga je verhuizen?
Ik welquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er geen moeite in stekenAls hier niet binnen een uur iemand belangstelling heeft tief ik ze weg
Heb je niet ergens een locatie waar ik ze kan afgeven met een kaartje "voor greavy" of zo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik wel
Morgen zit ik in Utrecht voor de Railcatering. Alleen durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen wanneer ik pauze heb..
Ik ben sowieso om 3 uur (volgens mij zelfs eerder) al in Utrecht terug. Ik heb alleen op dit moment geen smartphone, dus kan straks de berichten onderweg niet volgen / mail enzo.quote:Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet ergens een locatie waar ik ze kan afgeven met een kaartje "voor greavy" of zo?
ATB gezeikquote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Stoomtrein gespot bij europoort![]()
Alleen, de loc zit achteraan, en de trein wordt getrokken door een gewone loc... Waarom?
Bijna goed fles: het is ERTMS-gezeikquote:
Maar er kwam al wel rook uit (wij nog kijken waar europoort in de fik stondquote:
Hij deed dan ook wel vrolijk mee, maar mocht alleen niet voorop rijdenquote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar er kwam al wel rook uit (wij nog kijken waar europoort in de fik stond)
Een stoomloc op stoom houden is makkelijker dan hem ter plaatse weer op stoom brengen..quote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar er kwam al wel rook uit (wij nog kijken waar europoort in de fik stond)
"Dames en heren. Deze trein kan helaas niet rijden wegens de verkeerde soort ATB"quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Bijna goed fles: het is ERTMS-gezeik
Is ook beter voor de ketel dacht ik. Vgs mij hebben ze behoorlijk wat schade aangericht toen in 1989 dat ze elke dag alles weer opnieuw onder stoom brachten en elke nacht weer alles lieten afkoelen. Heb ik ooit eens iets over gelezen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Een stoomloc op stoom houden is makkelijker dan hem ter plaatse weer op stoom brengen..
Het steeds weer opstoken en laten afkoelen van de ketel veroorzaakt nogal wat uitzetten en krimpen van het metaal, waardoor er van alles kan knappen. Je kunt hem dus beter een hele tijd onder stoom laten (de VSM heeft volgens mij bijvoorbeeld ook in de vakantie een hele week met dezelfde loc gereden, omdat die dan toch al warm was). En het is ook nogeens goedkoper lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook beter voor de ketel dacht ik. Vgs mij hebben ze behoorlijk wat schade aangericht toen in 1989 dat ze elke dag alles weer opnieuw onder stoom brachten en elke nacht weer alles lieten afkoelen. Heb ik ooit eens iets over gelezen.
Nice! Hoe sneller hoe beter. Gaat die dienst dan ook over de HSL? Want dan is het een goede concurrentie met vliegen, zeker als ze nog eens een oplossing vinden voor de bottleneck Antwerpen-Brussel. Dan kunnen ze er nog eens een kwartier afschaven.quote:Op zondag 4 september 2011 06:58 schreef greavy het volgende:
Planned highspeed service from London to Amsterdam and Frankfurt
Connecting Britain by high speed rail to new destinations in Europe from 2013
Deutsche Bahn plans to establish a direct services from London to Frankfurt via Brussels and Cologne as well as to Amsterdam via Rotterdam in 2013. Using the latest version of its highspeed flagship Intercity Express (ICE), the direct rail service will reduce the travel time from London to Cologne and Amsterdam to less than four hours and to Frankfurt in just over five. Deutsche Bahn will use the newly build ICE 3 (class 407), which will be delivered by Siemens until summer 2012.
On 12th July Deutsche Bahn submitted an application for fundamental approval of its ICE trains for the Channel Tunnel to the safety authority responsible for this, the Intergovernmental Commission (IGC). As a result of the extensive preparatory work that has now been completed, DB is optimistic that it will be given fundamental clearance for its ICE trains by the IGC before the end of summer 2011.
Lees meer]
Bedankt hequote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een mud spoorboekjes afgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |