zolang het maar rijdt toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervloekte hellehoerenWaarom moet die loc ZO lelijk zijn?
![]()
Komt door de kleuren. In HSA-rood is hij mooier:quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervloekte hellehoerenWaarom moet die loc ZO lelijk zijn?
![]()
Die Duitse locs zijn oersaaie dozen op wielen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Komt door de kleuren. In HSA-rood is hij mooier:
[ afbeelding ]
quote:
Tsja, Duits he. Saai maar functioneel. Maar toon eens plaatjes van een mooie loc?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Duitse locs zijn oersaaie dozen op wielen.
Ja dus? Mooie locs waren we naar op zoek toch? Dit is een mooie loc. Silencequote:
Inderdaad...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die Duitse locs zijn oersaaie dozen op wielen.
Of de 181'ersquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef Duvel het volgende:
Ik ben meer een fan van de Franse locs eigenlijk, Duitse locs zijn al sinds de jaren '50 saaie dozen, misschien met uitzondering van de BR 103.
Wat dat betreft snap ik je 1310 in je vorige post niet. Voor mij is dat ook gewoon een gele balk op wielen. Of is dat meer nostalgie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef Duvel het volgende:
Ik ben meer een fan van de Franse locs eigenlijk, Duitse locs zijn al sinds de jaren '50 saaie dozen, misschien met uitzondering van de BR 103.
Ik snap je punt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik je 1310 in je vorige post niet. Voor mij is dat ook gewoon een gele balk op wielen. Of is dat meer nostalgie?
Nou nou, zo'n Baureihe 189 in een fatsoenlijk kleurenschema is toch honderd keer mooier dan een NS 1300, of een 1100 met zo'n lelijke botsneus? Aan die laatste twee locs is echt niks 'gracieus' hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Echter: die past in een mooie traditie van Franse locs die er op zich uitzien als een doos op wielen, maar toch een soort van gracieuze vorm hebben die de Duitsers onmogelijk kunnen benaderen.
Daarover verschillen wij dan van mening.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n Baureihe 189 in een fatsoenlijk kleurenschema is toch honderd keer mooier dan een NS 1300, of een 1100 met zo'n lelijke botsneus? Aan die laatste twee locs is echt niks 'gracieus' hoor.
Ja. Al was de 1100 zonder botsneus best aardig ja. Maar de 1100 met botsneus of de 1300? Dan vind ik dit al veel mooier:quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening.
Ontspoorde goederentrein tussen Oberhausen en Dinslaken. ICE via Venloquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er met de ICE aan de hand? Op NS.nl staan alleen maar werkzaamheden achter Karlsruhe, maar ondertussen vallen ze hier gewoon allemaal uit in beide richtingen![]()
Nou moet mijn pa Arnhem - Nijmegen - Venlo - Düsseldorf - K Hbf met zijn dikke sleepkoffer gaan klungelen
Zet ze op MP, vang je er nog geld voor! Ik heb de mijne bij m'n verhuizing allemaal weggegooid i.v.m. waterschade.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand nog zin in oude spoorboekjes? Gratis af te halen in Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |