Hoe is het met je vriendin?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:20 schreef bascross het volgende:
Ik ben geen chick, maar zou het als man nooit doen. Cliché en fout.
Maar je vindt een onwijs lief gebaar op een tweede date cliché en fout? Alleen omdat jij zelf een botte hork bent?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Prima, nooit een roos gegeven en geen klachten gehad tot dusver.
En dat is die UI van je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:20 schreef bascross het volgende:
Ik ben geen chick, maar zou het als man nooit doen. Cliché en fout.
Onwijs lief gebaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar je vindt een onwijs lief gebaar op een tweede date cliché en fout? Alleen omdat jij zelf een botte hork bent?
Ik hoop dat TS zich niet laat adviseren door een stel crème smerende overijdele metromannetjes die zoiets niet doen omdat ze dat dan ineens niet stoer vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:26 schreef tjoptjop het volgende:
Tja, de Nederlandse vrouw voelt zich al ongemakkelijk als je een deur openhoudt of een jasje aanbiedt bij kou.
Laat staan een presentje bij een date.
uitzonderingen daargelaten
Jij hebt er niet eens ervaring mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Onwijs lief gebaar.Hou op man, die chick denkt dat ze iets terug moet geven, omdat hij met een roos aan komt zetten. Het enige wat er ontstaat is een ongemakkelijke situatie.
Daarom ben ik ook zo succesvol.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt er niet eens ervaring mee.
Koop jij nu morgen maar eens wat rozen, dude. Dat vindt dat meisje van je gewoon heel erg leuk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo succesvol.
Dat jij met 'voort wat hoort wat' mokkels omgaat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Onwijs lief gebaar.Hou op man, die chick denkt dat ze iets terug moet geven, omdat hij met een roos aan komt zetten. Het enige wat er ontstaat is een ongemakkelijke situatie.
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oidquote:Op donderdag 1 september 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoop dat TS zich niet laat adviseren door een stel crème smerende overijdele metromannetjes die zoiets niet doen omdat ze dat dan ineens niet stoer vinden..
Vind het echt een lief gebaar van TS.
Want?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Verschilt per vrouw, denk ik.
Ik zou het vooral gênant vinden.
Is dit jouw gedachte of ervaring die spreekt?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oid
Het gaat (neem ik aan) niet om een met diamanten belegde ring.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oid
Ik weet niet ... in het openbaar zou het helemaal erg zijn.quote:
Zullen wij niet gewoon trouwen?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het gaat (neem ik aan) niet om een met diamanten belegde ring.
Ben jij zo onzeker dan? Er is een tweede date, de jongen wil een cadeautje geven in de vorm van rozen. Ze zou niet nogmaals op date gaan als ze TS niet ziet zitten. Het is een leuke bevestiging voor het meisje en het haalt juist wat druk van de ketel. Zeker bij blozende meisjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet ... in het openbaar zou het helemaal erg zijn.
Zeker als je nog niet weet of je iemand wel ziet zitten.
Dan ga je toch snel blozen, en het gevoel hebben dat je bloost, vinden veel mensen niet zo fijn.
En dan krijg je eerder situaties dat de vrouw toch maar een derde afspraakje maakt, ook al ziet ze hem niet zo zitten, omdat ze zich schuldig voelt.
Of zo.
Misschien is vis een optie.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Een roos?!
Ik begrijp je idee hier achter, maar het lijkt me wat te zwaar voor een tweede date.
Doe dan een hele foute koelkastmagneet ofzo als je toch per se iets wil geven.
Iets waar ze om moet lachen, niet iets waar ze zich ongemakkelijk bij voelt!
dat ze zich bij een ring ongemakkelijk voelt kan ik begrijpen. maar ik heb inmiddels wel geleerd dat vrouwen vaak nee zeggen en ja bedoelen als het gaat om of bloemen geven geapprecieerd wordt.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Een roos?!
Ik begrijp je idee hier achter, maar het lijkt me wat te zwaar voor een tweede date.
Doe dan een hele foute koelkastmagneet ofzo als je toch per se iets wil geven.
Iets waar ze om moet lachen, niet iets waar ze zich ongemakkelijk bij voelt!
sardinesquote:Op donderdag 1 september 2011 02:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien is vis een optie.
Geef een makreeltje.
Nou ja, ik weet ook dat er genoeg vrouwen zijn die uit medelijden maar met iemand afspreken.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben jij zo onzeker dan? Er is een tweede date, de jongen wil een cadeautje geven in de vorm van rozen. Ze zou niet nogmaals op date gaan als ze TS niet ziet zitten. Het is een leuke bevestiging voor het meisje en het haalt juist wat druk van de ketel. Zeker bij blozende meisjes.
Niet te close worden nu he.quote:
Nou lekkere basis heb je dan. Dan kan TS sowieso beter meteen met rozen erin knallen voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet ook dat er genoeg vrouwen zijn die uit medelijden maar met iemand afspreken.
En gegeneerd raken is nooit leuk ...
een condoom is zo weinig romantisch he.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar come on, een roos?
Serieus?
Dan heb je er toch helemaal niet over nagedacht?
Zo standaard.
Hoeveel rozen heb jij gehad? Ja, zo standaard allemaal he?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar come on, een roos?
Serieus?
Zo standaard.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou lekkere basis heb je dan. Dan kan TS sowieso beter meteen met rozen erin knallen voor de duidelijkheid.
Voor de liefde zul je toch moeten gaan en niet besmuikt en angstig zijn en als het egotje belangrijker is dan verdien je liefde niet eens.
Op deze zin van jou: Nou ja, ik weet ook dat er genoeg vrouwen zijn die uit medelijden maar met iemand afspreken.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Bedankt voor de tip. Ik laat wel weten hoe het ging.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Koop jij nu morgen maar eens wat rozen, dude. Dat vindt dat meisje van je gewoon heel erg leuk.
Niet veel en ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er dus niet zo goed bij zou voelen ook. Het idee is zeker lief maar het maakt het zo krampachtig. Een iets minder standaard kadootje zou ik meer waarderen, als erover nagedacht is enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoeveel rozen heb jij gehad? Ja, zo standaard allemaal he?.
let ook op d'r lichaamstaal he. niet alleen op d'r woorden.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik laat wel weten hoe het ging.
Doen! Maar niet na overwerken he? Want dan ben je meteen verdacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik laat wel weten hoe het ging.
Het is meer je ego voorop stellen omdat mensen je al vaak genoeg vernederd en gekwetst hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Op deze zin van jou: Nou ja, ik weet ook dat er genoeg vrouwen zijn die uit medelijden maar met iemand afspreken.
En gegeneerd raken is nooit leuk ...
Altijd maar het zekere voor het onzekere nemen. Het lijkt mij een belemmering als je zo in het leven staat en altijd je ego voorop moet stellen om maar niet op je giechel te hoeven gaan.
bij deze zou ik je date als suggestie een vetplant willen geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet veel en ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er dus niet zo goed bij zou voelen ook. Het idee is zeker lief maar het maakt het zo krampachtig. Een iets minder standaard kadootje zou ik meer waarderen, als erover nagedacht is enzo.
Plantjes en bloemen gaan altijd zo snel dood bij mij.
Mijn punt is dat een roos niet altijd goed is, verdiep je gewoon eens in je date.
Kortom, zo standaard is het dus niet he. Het is wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet veel en ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er dus niet zo goed bij zou voelen ook. Het idee is zeker lief maar het maakt het zo krampachtig. Een iets minder standaard kadootje zou ik meer waarderen, als erover nagedacht is enzo.
Mijn punt is dat een roos niet altijd goed is, verdiep je gewoon eens in je date.
Dat is mijn punt dus ook. Ik begrijp het wel, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is meer je ego voorop stellen omdat mensen je al vaak genoeg vernederd en gekwetst hebben.
Je zou ook het gebaar kunnen waarderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar come on, een roos?
Serieus?
Zo standaard.
Als een lieve jongen mij een roos zou geven, zou ik echt niet lullig gaan reageren.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is mijn punt dus ook. Ik begrijp het wel, daar gaat het niet om.
Jonge jongen, tweede date, lief gebaar. Smoor dat niet in de kiem.
Ja, omdat je geen leuke ervaringen hebt wat ik zo tussen de regels doorlees.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als een lieve jongen mij een roos zou geven, zou ik echt niet lullig gaan reageren.
Maar ik heb gewoon liever dat zo'n situatie niet voorkomt, omdat het nogal ongemakkelijk is.
Ja prima.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Kortom, zo standaard is het dus niet he. Het is wel duidelijk.
Op een 1e date weten wie de ander echt isquote:Op donderdag 1 september 2011 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja prima.
Het zou mij afschrikken als een date opeens een roos uit zijn zak toverde.
Ik zou het wel leuk vinden om een kleinigheidje te krijgen waaruit blijkt dat hij weet wie ik ben ik wat ik doe.
Zo kreeg ik vorig jaar een tas van mijn vriend vol met dingen die ik ooit benoemd had, geen dure dingen maar ze pasten bij mij.
Hij had er echt moeite voor gedaan en dat maakte het tof,
Mijn punt is eigenlijk: Geef niet een roos als haar favoriete bloem een lelie is.
Nu ik erover nadenk had ik m'n ex ook op 1 van de eerste dates een bos bloemen gegeven. Kon ze wel waarderen. Waren dan wel geen rozen, vind ik weer iets te cliché.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:09 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik denk dat het belangrijker is hoe je het geeft dan of (en wat) je geeft. En het zal van de dame in kwestie afhangen en leeftijd en al dat soort zaken.
Kortom, moet je zelf beslissen
Jij kent mij, dus dat is niet eerlijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 03:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op een 1e date weten wie de ander echt is
Dat is trouwens wel heel leuk als iemand dat doet. Echt iets uitzoeken voor Lies en zo werd ik bijv. deze zomer verrast met het mooiste horloge dat ik ooit heb gehad omdat mijn vorige kapot was en ik kennelijk steeds liep te zoeken naar de tijd. Ik heb het er nooit over gehad maar het werd opgemerkt en ik kreeg dat en onwijs mooi en lief. Maar dit zijn natuurlijk geen verhalen over een tweede date. Wat jij schrijft is ook niet in de tweede afspraak gebeurd want dan zou zoiets doodeng zijn namelijk. Het is de nuance. Juist in een tweede date kunnen de roosjes wat onnodige spanning uit de lucht halen.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja prima.
Ik zou het wel leuk vinden om een kleinigheidje te krijgen waaruit blijkt dat hij weet wie ik ben ik wat ik doe.
Zo kreeg ik vorig jaar een tas van mijn vriend vol met dingen die ik ooit benoemd had, geen dure dingen maar ze pasten bij mij.
Hij had er echt moeite voor gedaan en dat maakte het tof,
Mijn punt is eigenlijk: Geef niet een roos als haar favoriete bloem een lelie is.
Iets grappigs? Een condoom? Geen liefde, wel sexquote:Op donderdag 1 september 2011 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kent mij, dus dat is niet eerlijk!
Maar inderdaad je kent die persoon na 1 date nog totaal niet!
Dan kun je beter met iets grappigs aankomen dan iets wat liefde suggereert.
En dat doet een roos in mijn ogen.
Waar zit je hart?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja prima.
Daarom date ik ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, omdat je geen leuke ervaringen hebt wat ik zo tussen de regels doorlees.
Maar als je je niet open kunt stellen omdat je bang bent om op je giechel te gaan kun je sowieso beter niet daten voordat je die issues uit de weg hebt geruimd.
Ik hoop gewoon dat je een keer overladen wordt met rozen. Niet om die stomme bloemen natuurlijk maar om het gebaar en dat je er vol voor durft te gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daarom date ik ook niet.
Ik heb er ook totaal geen behoefte aan.
Haahaaha, ik heb in Amsterdam een ruzie zien ontstaan tussen een stelletje.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:29 schreef Specularium het volgende:
Hoe denken de vrouwen over het spontaan een roos kopen van een binnenwandelende Hongaar tijdens het diner? En die dan ook nog echt geven daarna?
Daarom geef ik ook altijd een bosje onkruid. Dat vergaat tenminste niet hè.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 07:35 schreef Trashcanman het volgende:
Er van uitgaande dat jullie het vooral over leuke/grappige dingen hadden... Een urn voor d'r kopen als jullie het op date 1 veel over overleden familieleden hebben gehad lijkt me een minder strak plan
Misschien is dat omdat een roos juist staat voor liefde en dat kan dan weer te heftig zijn voor een tweede date. Persoonlijk zou ik er niet zo zwaar aan tillen als ik een roos zou krijgen, lief, maar dat is het dan ook..quote:Op donderdag 1 september 2011 07:26 schreef Micson het volgende:
Ik snap de link niet zo goed tussen een cadeautje krijgen en het ongemakkelijk voelen.
Je moet een gegeven makreeltje niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 02:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien is vis een optie.
Geef een makreeltje.
Vind ik eigenlijk ook wel. De derde date (of vierde, iets in die richting?) zat ik in de trein terug en toen ik m'n tas open deed lag daar een zakje snoep: 'apekoppen'. De dates daarvoor had ik m'n vriend een aantal keer apekop genoemd. 't Klinkt heel dom, maar het was voor mij echt een goed 'cadeautje'.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:58 schreef STING het volgende:
Ik vind een cadeautje voor een tweede date iets overdreven, tenzij het een grap is o.i.d.
We hebben het over 1 roos mensen !!!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel. De derde date (of vierde, iets in die richting?) zat ik in de trein terug en toen ik m'n tas open deed lag daar een zakje snoep: 'apekoppen'. De dates daarvoor had ik m'n vriend een aantal keer apekop genoemd. 't Klinkt heel dom, maar het was voor mij echt een goed 'cadeautje'.
Ja inderdaad! Gewoon een romantisch leukigheidje, een roosje!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben het over 1 roos mensen !!!!!
één roos ...
Op zijn minst geloof ikquote:Op donderdag 1 september 2011 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Gewoon een romantisch leukigheidje, een roosje!
Jeugd van tegenwoordig, moet je meteen met een PSP aankomen geloof ik.
Ja, wat best wel cliché is. Lief hoor, maar niks meer dan dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
één roos ...
Weg!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op zijn minst geloof ik![]()
De romantiek meneer, waar is de romantiek gebleven
Nou da's goed toch? gewoon liefquote:Op donderdag 1 september 2011 08:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, wat best wel cliché is. Lief hoor, maar niks meer dan dat.
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weg!
"Hoi, leuke schoenen, neuken?" Pats boem doei, op naar de volgende.
Wat ik in m'n eerste post ook al zei, inderdaad, maar mij zou het niet veel doen. Persoonlijk vind ik andere kleinigheden leuker. Pluk gewoon onderweg een bloem, spontaan. Als je er van te voren al zo over na moet denken en er zelfs een topic over opent, tja...ik vind het zo gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou da's goed toch? gewoon liefen niks meer, misschien een ''seintje'' dat de
eerste date wel goed bevallen was...
Er is ook geen 1 antwoord op.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
één roos ...
Jah, goed dat topic heeft ie nou eenmaal gemaakt, dus dan geef ik mijn mening,quote:Op donderdag 1 september 2011 08:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ik in m'n eerste post ook al zei, inderdaad, maar mij zou het niet veel doen. Persoonlijk vind ik andere kleinigheden leuker. Pluk gewoon onderweg een bloem, spontaan. Als je er van te voren al zo over na moet denken en er zelfs een topic over opent, tja...ik vind het zo gemaakt.
Of ze vind het gewoon lief, sjezus wat doen jullie moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2011 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Er is ook geen 1 antwoord op.
De ene vrouw zal afgeschrikt worden, terwijl de andere misschien wel helemaal hoteldebotel wordt
dan neem je een heeeeeeeeeeeeel klein roosje mee, maar mischien heeft ze wel een hele grotequote:Op donderdag 1 september 2011 08:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou alleen een kadootje meenemen dat in haar handtasje past. De hele dag met een roos zeulen is erg vervelend.
Het zit je wel hoog he? Nooit een kadotje gekregen tijdens een date?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan neem je een heeeeeeeeeeeeel klein roosje mee, maar mischien heeft ze wel een hele grote
handtas, weetjijveel
Kennelijk is het voor de TS behoorlijk belangrijk en is hij er onzeker overquote:Op donderdag 1 september 2011 08:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of ze vind het gewoon lief, sjezus wat doen jullie moeilijk![]()
Het is toch niet meteen een huwelijksaanzoek ofzo ...
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Nooit een kadotje gekregen tijdens een date?
Ik wil je wel een roos geven hoorrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je hebt me door ...
nee nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil je wel een roos geven hoorrrrrrrrrrrr.
Nah... dat is weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 september 2011 08:55 schreef jstrike het volgende:
gewoon doen. grote bos rozen en een doos bonbons. wellicht met een mooie cadeau bon erbij, dan kun je nooit het verkeerde geven. Je moet niet je halve salaris eraan uit besteden... maar 100 euro moet toch wel kunnen denk ik.
Ik wist hetquote:Op donderdag 1 september 2011 08:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee nu hoeft het niet meer
als d'r handtas zo groot is dat er een roos incl stengel in past dan noem ik het een hutkoffer, geen handtasquote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan neem je een heeeeeeeeeeeeel klein roosje mee, maar mischien heeft ze wel een hele grote
handtas, weetjijveel
Gewoon doen. Maar pak hem dan wel zo in dattie handig mee te nemen is op het vervolg van de date, als ze vol pleisters na afloop naar huis gaat, is er ook iets niet goed gegaan natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef Micson het volgende:
..als je een cadeautje voor ze meeneemt op een date? Maandag heb ik een tweede date met een meisje, en ik vind haar toch wel erg leuk. Is het een goed idee om mijn affectie te tonen door middel van een klein cadeautje ?
Ik , een romanticus pur sang, zou het leuk vinden om een roos mee te nemen. Ik ben echter van de oude stempel, en ik weet niet echt hoe mijn generatiegenoten hier tegenaan kijken. Dus, chicks van Fok!, hoe zouden jullie het vinden om dat te krijgen?
Groetjes!
Hoezo overdreven. Lijkt me op een avond toch een van de kleinste uitgaves. Is dus niet zo dat je volstrekt overboord gaat met de kosten.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... dat is weer een beetje overdreven![]()
hou het dan maar bij een makreeltje
En zwemspullen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:01 schreef Crutch het volgende:
Kies dan de veilige route en neem gewoon een goed humeur mee.
vroeger toen ik klein was vroegen ze altijd of ik een goed humeur, goed weer en m'n zwemspullen mee wilde brengenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom zwemspullen ?![]()
voor het geval ze je de gracht inmietert ?
Godzijdank ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het wel lief hoor, een roos.
hier precies. gewoon doen wat je niet laten kunt. Bosje rozen en bonbons doen het altijd wel goed. Een enkele vrouw die niet van chocola houdt dus daar zit je altijd wel goed mee!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind het wel lief hoor, een roos.
neeheeee... gewoon bij 1 roos houdenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:11 schreef jstrike het volgende:
[..]
hier precies. gewoon doen wat je niet laten kunt. Bosje rozen en bonbons doen het altijd wel goed. Een enkele vrouw die niet van chocola houdt dus daar zit je altijd wel goed mee!
of vrouwen zijn het gewoon niet (meer) gewend, worden een beetje verlegen, maar vinden het stiekem toch wel leuk en het wordt niet ongemakkelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja. Neem je zwemspullen mee, we weten nog niet wat we gaan doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vroeger toen ik klein was vroegen ze altijd of ik een goed humeur, goed weer en m'n zwemspullen mee wilde brengen.
Hee, het is geen puzzeltocht!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef LostInSpace het volgende:
Maar je moet wel oppassen dat je niet te snel laat merken dat je haar helemaal geweldig vindt enzo. Het is beter dat zij zich dat nog afvraagt.. dat houdt het allemaal wat spannender en leuker. Zeker in het begin.
Als je het niet op prijs stel gooi ik het gewoon in the prullenmand. Ik had wel eens de fout gemaakt om chocolatjes die ik op werk gekregen had te gaan delen met iemand waar ik een date mee had... dat gaat dus niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:
Als je met een bosje bloemen of een doosje chocolade aankomt, verwijs ik je door naar mijn moeder. Én dat alleen omdat mijn grootmoeder al dood is.
Een roosje vind ik persoonlijk ook wat lame, maar als ze je helemaal geweldig vindt, dan vindt ze dat van die roos vast en zeker ook. Eye of beholder.
Zoals wat dan? Nu ben ik toch benieuwd met wat jij op een 2e date aan zou komen zetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Een leuk klein kadootje ?
Ja !
Een roos ?
Nee, je kunt toch wel wat beters verzinnen...?
Ligt toch aan de persoon.. Je hebt al 1 date gehad, dus wellicht heeft ze iets gezegd waar je iets bij kan kopen.. Een CD ofzo, of als je het over een boek hebt gehad die ze niet heeft, noem maar op. Juist dat het zo persoonlijk is, maakt het leuk vind ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Nu ben ik toch benieuwd met wat jij op een 2e date aan zou komen zetten.
Als we de volgende keer gaan bowlen, neem ik een roos voor je meequote:Op donderdag 1 september 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar come on, een roos?
Serieus?
Zo standaard.
Vind het zo onpersoonlijk en cliché.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:33 schreef Karina het volgende:
En aan de heren die roepen "je kunt toch wel iets beters verzinnen": ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een roos voor mij meenam (kan ook aan mij liggen natuurlijk), daarom zou ik sowieso al niet denken, jee, verzin iets originelers, ik zou dit al origineel genoeg vinden.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ligt toch aan de persoon.. Je hebt al 1 date gehad, dus wellicht heeft ze iets gezegd waar je iets bij kan kopen.. Een CD ofzo, of als je het over een boek hebt gehad die ze niet heeft, noem maar op. Juist dat het zo persoonlijk is, maakt het leuk vind ik.
Op de tweede date.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS weet je wat leuk is ?
zo'n hartesnoepje, er staan verschillende teksten op, ik hou van je zou ik nog efe mee wachten,
maar ''ik vind je lief'' is wel schattig![]()
Ja dat zou me ook wel wat te ver gaan eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op de tweede date.
Oh my god, elke normale vrouw zou toch gillend wegrennen als er zo'n lulletje rozewater aan komt zetten met een 'ik vind je lief'-snoepje?
Het is maar waar je op valt ook denk ik. Als je op die bleke babyface-jongetjes valt die moeten huilen bij Love Actually zal je het als vrouw wel kunnen waarderen.
Haha, zij stond zelf ook al op jouw to-do list zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Een voorbeeld, mijn vriendin nam bij onze 2e of 3e date ook een kadootje voor mij mee, een kladblok!
Dit omdat we tijdens een eerdere date al zoveel dingen hadden bedacht om samen te doen, en ik toen een paar keer had gezegd : ‘’ik schrijf het op in mijn kladblok bij de to-do-list’’
ja, dat kan ook prima, een cd zou ik niet willen (simpel omdat ik dat te duur vind voor een tweede date) en sommige mensen zijn lastiger dan andere om zo'n soort cadeautje voor te halen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind het zo onpersoonlijk en cliché.
Een voorbeeld, mijn vriendin nam bij onze 2e of 3e date ook een kadootje voor mij mee, een kladblok!
Dit omdat we tijdens een eerdere date al zoveel dingen hadden bedacht om samen te doen, en ik toen een paar keer had gezegd : ‘’ik schrijf het op in mijn kladblok bij de to-do-list’’
[..]
Dit dus.
Zowaar eens met Taurus.
Ja bij nader inzien vind ik die eigenlijk ook stomquote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op de tweede date.
Oh my god, elke normale vrouw zou toch gillend wegrennen als er zo'n lulletje rozewater aan komt zetten met een 'ik vind je lief'-snoepje?
Het is maar waar je op valt ook denk ik. Als je op die bleke babyface-jongetjes valt die moeten huilen bij Love Actually zal je het als vrouw wel kunnen waarderen.
Het gaat niet om de prijs, maar om het idee erachter. En dan is dat kladblok een stuk creatiever en 'eigener' dan een roosje, mijn roosje.quote:
hard van stapel lopen? Waar?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, zij stond zelf ook al op jouw to-do list zeker?
Bizar dat mensen zo hard van stapel lopen. Zal wel aan mij liggen dan.
het idee erachter is dat ze niet teveel geld eraan wil uitgeven. Als je iets doet, doe het dan goed of niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs, maar om het idee erachter. En dan is dat kladblok een stuk creatiever en 'eigener' dan een roosje, mijn roosje.
Om tijdens een eerste date al helemaal te gaan bespreken wat ze allemaal gaan doen samen.quote:
Ten eerste heb je wel genoeg laten merken dat je geld hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:46 schreef jstrike het volgende:
[..]
het idee erachter is dat ze niet teveel geld eraan wil uitgeven. Als je iets doet, doe het dan goed of niet.
Dat is jouw invulling. Als het maar duur is, is het goed? Jouw bonbonnetjes waren met bladgoud belegd? Ik ga liever voor een creatief idee dan voor een duur niks.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:46 schreef jstrike het volgende:
het idee erachter is dat ze niet teveel geld eraan wil uitgeven. Als je iets doet, doe het dan goed of niet.
Geen CD-collectiesquote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien vind ik die eigenlijk ook stom![]()
maar één roos op de tweede date is best leuk, als je gelijk met hele cd collecties aan
komt zetten dan zou ik me pas echt ongemakkelijk gaan voelen![]()
en voor de rest zijn jullie een paar onromantische boerenop een paar uitzondering
na dan...![]()
Dat is bullshit.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:46 schreef jstrike het volgende:
stel goede belgische pralines zijn niet goedkoop idd. iig meer dan een kladblok van 5.95 voor maar 1.95 in de aanbieding bij de lidlquote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is jouw invulling. Als het maar duur is, is het goed? Jouw bonbonnetjes waren met bladgoud belegd? Ik ga liever voor een creatief idee dan voor een duur niks.
dit dusquote:Op donderdag 1 september 2011 09:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Al vind ik laten zien dat je niet gierig bent wel een pluspunt
Jij denkt serieus dat het om die paar euro draait?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:49 schreef jstrike het volgende:
stel goede belgische pralines zijn niet goedkoop idd. iig meer dan een kladblok van 5.95 voor maar 1.95 in de aanbieding bij de lidl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |