Het is toch goed gekomen, hij gaat morgen notabene weer !quote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
Maar persoonlijk zou ik toch met rozen wachten tot echt iets van de 3e/4e date ofso als je ook echt het gevoel hebt dat het beetje klikt enzo. En als jeh et gevoel hebt dat ze het ook kan waarderen
nou het biljarten sla ik even over als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
Ja je moet een roos ook idd niet geven met het idee van hey dan krijg ik sex.Dan ben je denk ik best wel mentaal gehandicapt ofso als je dat denkt
. Je kan beter gewoon een roos geven om attent/lief te zijn en daarna gewoon een knuffel geven en gezellig gaan biljarten en een pilsje in de kroeg pakken ofso
Maar misschien ben ik gewoon ouderwets
Of gewoon bowlen, door het park lopen s'avondsquote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou het biljarten sla ik even over als je het niet erg vindt![]()
maar de rest klinkt wel oké
jij ging toch vrijdag op die date/meet? nah... neem een roos mee en dan kijkenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of gewoon bowlen, door het park lopen s'avondsgenoeg opties
Ik noemde gewoon even wat in me opkwamquote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij ging toch vrijdag op die date/meet? nah... neem een roos mee en dan kijken
wat er gebeurd, maar alleen als je het meent, anders moet je het niet doen,
da's dan weer stom
Nee dan zou ik het niet doenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja ze leest dit topic ook dus dan heeft die roos meenemen ook niet echt veel nut meerhet is dan geen verassing meer
Wat lief!quote:Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Mwah, ik had het sowieso wel gedaan, of alleen misschien niet als echt iedereen negatief was geweest. Maar ik vond het wel interessant wat vrouwen er in het algemeen van vinden om zoiets te krijgen, en aangezien er een deel twee is vinden meer mensen dat wel interessant denk ik
Maarja, maandag dus. Ik kon op Centraal geen aparte roos vinden, dus toen heb ik een bos gekocht en daar de mooiste uitgehaald. De rest van de rozen heb ik toen aan de eerste aardig lijkende voorbijganger gegeven. Ook wel grappig om te zien hoe iemand reageert als diegene van een onbekende opeens een bos rozen krijgt
Toen liep ik richting haar studentenhuis, en ze kwam me al tegemoet lopen. Toen ze die roos zag, lachte ze meteen en haar reactie klonk wel leuk. Verder stelde het natuurlijk niet veel voor, het was gewoon een kleine attentie zonder bijbedoelingen. Maar ik denk dat het wel gewaardeerd werd![]()
En morgen ga ik weer!
Excuse moi? Wie ben jij om mij een eikel te noemen?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ken ik niet tegengelijk ''POEF'' weg romantische sfeer
![]()
het is trouwens echt een eikel klik maar eens op zijn postgeschiedenis,...
een sneu internetheldje
Nee, sorry.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste gevoel voor humor;
QFT.quote:
Doe alsjeblieft even normaal hier?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste gevoel voor humor; Zielig solipsistisch viswijf.
Het gevoel ervoor opzich.Dat het jou niet deugd is een ander verhaal gebaseerd op jouw eigen interpretatie van wat grappig is of niet.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het gevoel ervoor opzich.Dat het jou niet deugd is een ander verhaal gebaseerd op jouw eigen interpretatie van wat grappig is of niet.
EDIT: Tevens asocialen. Hiermee acht ik het betreffende gesprek gesloten.
Waarom ga je dan nog op een 2e date?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Selestha het volgende:
Ik zou het krijgen van een roos wel leuk vinden als het bij eerdere date(s) duidelijk erg goed geklikt heeft. Als de eerste date echter niet zo heel makkelijk ging dan zou ik er bij de tweede date niet blij van worden, dat zou me dan een beetje een benauwd gevoel geven omdat ik het idee zou krijgen dat de ander véél meer wil dan ik en vooral veel sneller wil dan ik.
Omdat mensen soms gespannen kunnen zijn en daarom op de 1e date geen geweldige indruk maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Waarom ga je dan nog op een 2e date?
Oh, ok. Is het vaak zo dat een 2e date na een slechte 1e date veel beter gaat? Ik zou zeggen van niet, maar ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:20 schreef Selestha het volgende:
Omdat mensen soms gespannen kunnen zijn en daarom op de 1e date geen geweldige indruk maken.
Bij mij andersom deze week, na een verrassend leuke eerste date ging de tweede veel stroever. Misschien omdat de lat hoog was gelegd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ok. Is het vaak zo dat een 2e date na een slechte 1e date veel beter gaat? Ik zou zeggen van niet, maar ik heb er geen ervaring mee.
Misschien omdat hij geen roos had meegenomen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij mij andersom deze week, na een verrassend leuke eerste date ging de tweede veel stroever. Misschien omdat de lat hoog was gelegd?
Denk niet dat dat het wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien omdat hij geen roos had meegenomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |