Hoe is het met je vriendin?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:20 schreef bascross het volgende:
Ik ben geen chick, maar zou het als man nooit doen. Cliché en fout.
Maar je vindt een onwijs lief gebaar op een tweede date cliché en fout? Alleen omdat jij zelf een botte hork bent?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Prima, nooit een roos gegeven en geen klachten gehad tot dusver.
En dat is die UI van je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:20 schreef bascross het volgende:
Ik ben geen chick, maar zou het als man nooit doen. Cliché en fout.
Onwijs lief gebaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar je vindt een onwijs lief gebaar op een tweede date cliché en fout? Alleen omdat jij zelf een botte hork bent?
Ik hoop dat TS zich niet laat adviseren door een stel crème smerende overijdele metromannetjes die zoiets niet doen omdat ze dat dan ineens niet stoer vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:26 schreef tjoptjop het volgende:
Tja, de Nederlandse vrouw voelt zich al ongemakkelijk als je een deur openhoudt of een jasje aanbiedt bij kou.
Laat staan een presentje bij een date.
uitzonderingen daargelaten
Jij hebt er niet eens ervaring mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Onwijs lief gebaar.Hou op man, die chick denkt dat ze iets terug moet geven, omdat hij met een roos aan komt zetten. Het enige wat er ontstaat is een ongemakkelijke situatie.
Daarom ben ik ook zo succesvol.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt er niet eens ervaring mee.
Koop jij nu morgen maar eens wat rozen, dude. Dat vindt dat meisje van je gewoon heel erg leuk.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo succesvol.
Dat jij met 'voort wat hoort wat' mokkels omgaat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Onwijs lief gebaar.Hou op man, die chick denkt dat ze iets terug moet geven, omdat hij met een roos aan komt zetten. Het enige wat er ontstaat is een ongemakkelijke situatie.
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oidquote:Op donderdag 1 september 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoop dat TS zich niet laat adviseren door een stel crème smerende overijdele metromannetjes die zoiets niet doen omdat ze dat dan ineens niet stoer vinden..
Vind het echt een lief gebaar van TS.
Want?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Verschilt per vrouw, denk ik.
Ik zou het vooral gênant vinden.
Is dit jouw gedachte of ervaring die spreekt?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oid
Het gaat (neem ik aan) niet om een met diamanten belegde ring.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heeft niks met stoer/niet stoer te maken. De praktijk is gewoon dat het in het overgrote deel van de gevallen voor een ongemakkelijke sfeer zal zorgen. Vind het zelf ook jammer, maar het is niet anders. Er zit blijkbaar iets (onterecht) ingebakken dat een aardige geste altijd beantwoord moet worden met een tegenprestatie en je dus beter kan zorgen dat je niet in het krijt staat oid
Ik weet niet ... in het openbaar zou het helemaal erg zijn.quote:
Zullen wij niet gewoon trouwen?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het gaat (neem ik aan) niet om een met diamanten belegde ring.
Ben jij zo onzeker dan? Er is een tweede date, de jongen wil een cadeautje geven in de vorm van rozen. Ze zou niet nogmaals op date gaan als ze TS niet ziet zitten. Het is een leuke bevestiging voor het meisje en het haalt juist wat druk van de ketel. Zeker bij blozende meisjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet ... in het openbaar zou het helemaal erg zijn.
Zeker als je nog niet weet of je iemand wel ziet zitten.
Dan ga je toch snel blozen, en het gevoel hebben dat je bloost, vinden veel mensen niet zo fijn.
En dan krijg je eerder situaties dat de vrouw toch maar een derde afspraakje maakt, ook al ziet ze hem niet zo zitten, omdat ze zich schuldig voelt.
Of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |