no shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef BobW het volgende:
Tiebreak nu, Johnson kan de wedstrijd winnen of verliezen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet, rot op uit mijn quotes.
Door Dr. Ivoquote:
10 aces maar..quote:
Vaak falen ze wel een paar rondjes verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef franklop het volgende:
Voor het eerst sinds AO 2001 dat ze niett verder dan eerste ronde komen op een GS
1999 - 2ND 3RD 1STquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Vaak falen ze wel een paar rondjes verder.
Het Syndroom van Sjögren is de benaming van een chronische ontsteking waarbij onder meer de slijmvliezen van de mond en ogen te weinig vocht produceren. Patiënten met het Sjögrensyndroom hebben vaak last van te droge ogen en mond maar vaak ook slokdarm, luchtpijp en vagina. Het syndroom is genoemd naar de Zweedse oogarts Henrik Sjögren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef TheArt het volgende:
Venus Williams heeft trouwens het Syndroom van Sjögren, heeft ze zelfs bekendgemaakt in een statement.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Onze Antilliaanse dubbelvriend Jean-Julien Rojer op de baan ook. Tegen Gayboy Dimitrov en zn maatje Tursunov ...
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.
Ging er op RG in geloof ik 4 sets vanaf, maar die kerel vrat 6 bananen.. echt niet normaal. En zijn vechtlust
Monfils en Tsonga zijn je favoriete spelers zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.
Ging er op RG in geloof ik 4 sets vanaf, maar die kerel vrat 6 bananen.. echt niet normaal. En zijn vechtlust
Ik niet snap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef GrigoorGaymitrov het volgende:
[..]
Monfils en Tsonga zijn je favoriete spelers zeker?
spelers met vechtlust die lekker staan te schreeuwen op de baan gok ikquote:
Die Franse mongool had allang z'n break moeten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Mello is echt beter dan Simon in die vijfde set
Zou niet verdiend zijn deze set hoor..Allebei wel kansen gehad, maar Mello speelt echt veel beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Franse mongool had allang z'n break moeten hebben.
Ohzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
spelers met vechtlust die lekker staan te schreeuwen op de baan gok ik
Word ik nou getrolled?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo
Nee zijn niet mijn favoriete spelers nee
Mello staat heel goed te spelen, maar Simon is zoals altijd veel te passiefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef BobW het volgende:
Zo goed is Mello toch niet
Speelt Simon slecht of valt dat wel mee?
Hij voelde heel slecht zo halverwege de 5e.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:58 schreef Szura het volgende:
2 dagen op rij een 5-setter voor m'n XL-game
Deze was wel zweten zeg.
Zeker, Simon die al 4 BP's had gemist die set en toen kreeg Mello er eentje. Dacht nu valt ie zeker wel hequote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij voelde heel slecht zo halverwege de 5e.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef GrigoorGaymitrov het volgende:
[..]
Sympathieke actie van Blake, gewoon invallen voor een zieke ballenjongen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef GrigoorGaymitrov het volgende:
[..]
Maar dit zit me vaak mee, gelukkig.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker, Simon die al 4 BP's had gemist die set en toen kreeg Mello er eentje. Dacht nu valt ie zeker wel he
Mij niet daarom vind ik het zo verrassend dat ik 2 vijfsetters achter elkaar overleefquote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dit zit me vaak mee, gelukkig.
Geblesseerd aan haar rug.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef Szura het volgende:
Wickmayer staat ze ook goed te raken zeg
1-6 eerste set en maar liefst 9 punten gemaakt
Ah duidelijk.quote:
[..]
Ik vind het wel fijn eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Lekker rustig zo zonder commentaar bij Eurosport
Er is eigenlijk nog niks gebeurd hè. Beetje saaie eerste 3 dagen. De officiële site is ook wat minder actief heb ik het idee.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Wat een gebrek aan animo hier als je het vergelijkt met Wimbledon...
Weet iemand wanneer Rus en Kraai (Nederlandse tijd) in actie komen?
En bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef Szura het volgende:
Wees blij, zijn die irritante figuren ook afwezig.
Ik vind de US open de minste grand slamquote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Tijdsverschil, er zijn uiteraard minder mensen om 2-3 uur in de nacht dan gewoon overdagquote:Op donderdag 1 september 2011 09:45 schreef FlorisRijkaard het volgende:
ja hier ook, Australian Open heeft iets meer dan de US Open.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind de US open de minste grand slam
QFTquote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ja hier ook, Australian Open heeft iets meer dan de US Open.
Sowieso, tiebreaks in de vijfde set horen niet op een GS plaats!
Met allebei eens.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
5de set tiebreak is prima. Als je na 4 sets tot 6-6 in de vijfde bent gekomen is het verschil toch te klein dat een break niet meer betekent dan een tiebreak. Op een van de Grand Slams is een tiebreak dan wel leuk.
Wat echt niet op een Grand Slam thuishoort is Super(stupid) Saturday. Enorm voordeel voor de eerst spelende en mogelijk 2 5-setters in 2 dagen spelen is ook niet echt bevoorderlijk voor de kwaliteit van je finale. Maar ja, tv-rechten.
Anderson is wel een steeds betere speler aan het worden hoor, onderschat dat niet. Dat gezegd hebbende .....quote:
Ja, Anderson is erg goed bezig. Prima speler.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Anderson is wel een steeds betere speler aan het worden hoor, onderschat dat niet. Dat gezegd hebbende .....
........ Llodra
Doe Stepanek er ook maar bij. Die gaat weer lekker feesten vanavond.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Petzschner, Llodra en Fognini laten het allemaal een beetje lopen geloof ik ....
Voor wie?quote:
Wat een dweil is het ookquote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe Stepanek er ook maar bij. Die gaat weer lekker feesten vanavond.
quote:
Zie openingspost:quote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Aalbers het volgende:
wanneer spelen onze drie nederlandse helden?
en gelijk 0-2 achterquote:
ach kom op wat verwacht je danquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Szura het volgende:
Mijn voorspelling van 2 games wordt nog moeilijk denk ik
61 61quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ach kom op wat verwacht je dan
ja ik ookquote:
Vraag dat eens aan McCawquote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef TheArt het volgende:
Één ding is zeker: Misa oogt fit. En dat is wel eens anders geweest.
En toch loopt ze amper..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef TheArt het volgende:
Één ding is zeker: Misa oogt fit. En dat is wel eens anders geweest.
Het is al redelijk sarcastisch daar hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef franklop het volgende:
moeten we met t Krajicek topic niet meer de kant van het Verkerk topic opgaan?
Lol, die quotes over McCaw, topfit en moeilijk kunnen lopen leidden tot vreemde associaties...quote:
En negerzoenenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, die quotes over McCaw, topfit en moeilijk kunnen lopen leidden tot vreemde associaties...
Bagels, zal ze vanochtend bij het ontbijt vast ook hebben gehad om alvast aan de smaak te wennen!
dat was de anti-jinx, gamequote:
Voor 6, dan krijgen we nog een 3e set.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef Zoonlief het volgende:
Misa's gewonnen games moeten gewoon voor twee tellen.
whut?quote:
Je merkt duidelijk dat het lang geleden is dat ze tegen dit niveau heeft gespeeld, want ze is bijna driekwart van de ballen inderdaad te laat.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek beweegt echt dramatisch slecht..
Aran is een stuk beter dan Misa op dit moment en ze speelt tegen een tegenstandster die je laat spelen (wat heel prettig is als je veel lager staat). Aran pakt echt wel meer games. Sterker nog, ik geef haar gewoon een kansje om te winnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef Zoonlief het volgende:
6-0, 6-1.
Hopelijk pakt Rus later vanavond wat meer games.
Ik denk het ook wel. Ze heeft gelukkig ook al wat ervaring met het spelen op een groot court, al is Arthur Ashe natuurlijk weer een stukje groter dan Philippe Chatrier. Zou leuk zijn als ze een aantal mooie dingen laat zien, aan winst durf ik zelfs nog niet heel voorzichtig te denken.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aran is een stuk beter dan Misa op dit moment en ze speelt tegen een tegenstandster die je laat spelen (wat heel prettig is als je veel lager staat). Aran pakt echt wel meer games. Sterker nog, ik geef haar gewoon een kansje om te winnen.
Sowieso een kaart voor de hoofdbaan hebben voor de kwartfinalequote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef TheArt het volgende:
Je zou maar een kaartje voor Arthur Ashe hebben vandaag:
Schiavone 6-1 6-1
Fedje 6-3 6-2 6-2
Williams 6-0 6-1
Hopelijk bewaren Wozniacki en Rus het beste voor het laatste.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef TheArt het volgende:
Je zou maar een kaartje voor Arthur Ashe hebben vandaag:
Schiavone 6-1 6-1
Fedje 6-3 6-2 6-2
Williams 6-0 6-1
Avondsessie zijn weer aparte kaartjes, dus als je dagsessie hebt baal je echtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hopelijk bewaren Wozniacki en Rus het beste voor het laatste.
Dat is wel heel erg overdrevenquote:
Als ze zo doorgaat wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Kraai is wel flink afgepoetst
Maar goed, Williams gaat dit toernooi dan ook keihard winnen
Bedoelde ook 'setwinst' :quote:
Dolgopolov wil volgens mij ook naar het feestjequote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Tim86 het volgende:
oh Monfils is jarig, hij wil dus gewoon aan de zuip
daar hoor je mij niet over klagenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dolgopolov wil volgens mij ook naar het feestje
Held hoor. Zie 'm nog best winnen van Gasquet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef BobW het volgende:
Dr Ivo, met bril, *3-2 voor tegen Gasquet.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Peer krijgt ze flink gepruimt.
Ha-ha.
Aalbers jonge, probeer het eens zelf te vinden. Zo lastig is het niet.quote:
vragen stellen is zo makkelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:13 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Aalbers jonge, probeer het eens zelf te vinden. Zo lastig is het niet.
http://www.usopen.org/en_(...)ex.html?promo=subnav
Die 2e is echt ziekquote:
Omdat hij zijn homoseksualiteit nog steeds geen plekje kan geven?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb altijd medelijden met Gasquet als ik hem zie, maar ik weet niet waarom
Neen, dat is het niet. Vind het ook een beetje zo'n iemand die altijd gepest werd op school.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn homoseksualiteit nog steeds geen plekje kan geven?
Op dat moment is het kassa voor TheVulture
Successupporter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef Aalbers het volgende:
[..]
daar ga ik helaas niet op wachten, lees morgen wel hoe hard rus wozniacki heeft ingemaakt
Als ze dat niet doen, gewoon streampje kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:02 schreef BobW het volgende:
Gaan ze zo naar Wozniacki - Rus op Eurosport 1? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |