no shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef BobW het volgende:
Tiebreak nu, Johnson kan de wedstrijd winnen of verliezen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet, rot op uit mijn quotes.
Door Dr. Ivoquote:
10 aces maar..quote:
Vaak falen ze wel een paar rondjes verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef franklop het volgende:
Voor het eerst sinds AO 2001 dat ze niett verder dan eerste ronde komen op een GS
1999 - 2ND 3RD 1STquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Vaak falen ze wel een paar rondjes verder.
Het Syndroom van Sjögren is de benaming van een chronische ontsteking waarbij onder meer de slijmvliezen van de mond en ogen te weinig vocht produceren. Patiënten met het Sjögrensyndroom hebben vaak last van te droge ogen en mond maar vaak ook slokdarm, luchtpijp en vagina. Het syndroom is genoemd naar de Zweedse oogarts Henrik Sjögren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef TheArt het volgende:
Venus Williams heeft trouwens het Syndroom van Sjögren, heeft ze zelfs bekendgemaakt in een statement.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Onze Antilliaanse dubbelvriend Jean-Julien Rojer op de baan ook. Tegen Gayboy Dimitrov en zn maatje Tursunov ...
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.
Ging er op RG in geloof ik 4 sets vanaf, maar die kerel vrat 6 bananen.. echt niet normaal. En zijn vechtlust
Monfils en Tsonga zijn je favoriete spelers zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds dat ik Bogo live op RG heb zien spelen dit jaar, ben ik wel een beetje fan geworden.
Ging er op RG in geloof ik 4 sets vanaf, maar die kerel vrat 6 bananen.. echt niet normaal. En zijn vechtlust
Ik niet snap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef GrigoorGaymitrov het volgende:
[..]
Monfils en Tsonga zijn je favoriete spelers zeker?
spelers met vechtlust die lekker staan te schreeuwen op de baan gok ikquote:
Die Franse mongool had allang z'n break moeten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Mello is echt beter dan Simon in die vijfde set
Zou niet verdiend zijn deze set hoor..Allebei wel kansen gehad, maar Mello speelt echt veel beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Die Franse mongool had allang z'n break moeten hebben.
Ohzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
spelers met vechtlust die lekker staan te schreeuwen op de baan gok ik
Word ik nou getrolled?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo
Nee zijn niet mijn favoriete spelers nee
Mello staat heel goed te spelen, maar Simon is zoals altijd veel te passiefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef BobW het volgende:
Zo goed is Mello toch niet
Speelt Simon slecht of valt dat wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |