wat voor een lutser is die kerel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef leroytje het volgende:
Nee, lijkt me niet, want dat wilt hij niet de Fok!League noemen.
Hebben we een Fok!Crew en spelen we niet in de Fok!League
volgens mijn komt het eerder doordat Suwon Samsung de laatste drie wedstrijden verloren heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Als deze comp in Korea afgelopen is, zal ik wel een nieuwe starten in Syrië.
Dat hij de compnaam niet wilt veranderen kan ik best snappen als zijn naam al lang bestaat.
Nemen we toch gewoon weer onze eigen competitie. Geen probleem.
Wel even zijn kampioenschap om zeep geholpen in Korea. Nog niet verloren sinds ik in de competitie gekomen ben
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Overigens op OFM speel ik met Mallorca. Na de 1e seizoenshelft ongeslagen. Ook nog zonder TK gebruikt te hebben.
[ afbeelding ]
Een logo maken voor de crew lijkt me geen gek idee
Ja, je kunt van alles van 2 kanten bekijken, als hij verloren had en ik ook, was er niks aan de hand geweest. Maarja hij verliest en ik win.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mijn komt het eerder doordat Suwon Samsung de laatste drie wedstrijden verloren heeft
En dan het competitie nummer even doorgeven aan de crew moderator, aub.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Dat hij de compnaam niet wilt veranderen kan ik best snappen als zijn naam al lang bestaat.
Wel even zijn kampioenschap om zeep geholpen in Korea. Nog niet verloren sinds ik in de competitie gekomen ben
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Overigens op OFM speel ik met Mallorca. Na de 1e seizoenshelft ongeslagen. Ook nog zonder TK gebruikt te hebben.
[ afbeelding ]
Het is FOK!quote:Op zondag 4 september 2011 21:37 schreef leroytje het volgende:
Iedereen doet mee wie er wilt in de nieuwe competitie die ik op zal starten, die de naam Fok!League draagt.
Ja bedankt daarvoor! Ik wil graag meedoen met die league, maar idd mijn competitie bestaat al vrij lang.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef leroytje het volgende:
Kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij hebt de Fok League ooit gestart?quote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja bedankt daarvoor! Ik wil graag meedoen met die league, maar idd mijn competitie bestaat al vrij lang.
Nee, ik kwam hier terecht om te kijken of mensen geinteresseerd waren in mijn competitie mee te spelen. Meer niet, daarna begon iedereen over die Fok! League.quote:Op zondag 4 september 2011 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus jij hebt de Fok League ooit gestart?
Keuzevrijheidquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat voor een lutser is die kerel?als of het wat uitmaakt hoe je league heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |