Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Noax het volgende:
Als dit alles is wat je in huis hebt, dan zou ik me even gaan douchen.
Daarnaast is jouw visie mbt tot hamlap niet 1 om over naar huis te schrijven....
Wanneer dat nu zijn enige tekortkomingen waren, dan was Dimitri niet nodig geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Niemand twijfelt over de kwaliteiten van Mounir als voetballer, als persoon is het gewoon een volslagen arrogante Marrokaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Houd in dat we na 10 dagen bovenaan staan en Lyon zijn plek weet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef elby1988 het volgende:
Lekker schema, Lyon, PSV en Twente in 10 dagen..
Blind heeft het tegen de BBC ontkentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
8.5mln pond + extras voor Mickey
Valt af, die komt echt niet meer naar Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner.
Heerenveen ziet Ajax graag langskomen....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal heeft al een lange tijd interesse in Miki.
Maar daarvoor gewoon Assaidi terughalen.
Hij komt uit slotervaart, denk dat hij wel naar Ajax komt hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezien die uitspraken in NU Sport zie ik dat niet gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat Ajax hier zowel financieel als sportief beter van wordt. Weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kunt Narsingh halen. Komt ook uit Amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef Dven het volgende:
Daarbij speelt Assaidi graag vanaf links en is het een egoïst pur sang. Gaat hem nooit worden
Ach .. Salaris van 200.000 verdubbelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gezien die uitspraken in NU Sport zie ik dat niet gebeuren
Precies, ze gaan allemaal om als er $$$ in het spel is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach .. Salaris van 200.000 verdubbelen.
wie niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ze gaan allemaal om als er $$$ in het spel is.
Dat lijkt mij ook de beste optie als Micky vertrekt, wat toch niet gebeurt trouwens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt Narsingh halen. Komt ook uit Amsterdam.
en hamlap naar espanyoltwitter:aravindvh twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:05:39Ajax ace Miralem Sulejmani landed at Gatwick airport within the last hour. He's been linked with Liverpool, Arsenal and Newcastle ! #rumour reageer retweet
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste optie als Micky vertrekt, wat toch niet gebeurt trouwens.
Maar met Assaidi heb je eventueel ook een speler voor de positie van Eriksen of Siem denk ik.
Espanyol is wel aardig hoor ze hebben Ajax ook al verlost van Zeegelaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
en hamlap naar espanyoltwitter:aravindvh twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:05:39Ajax ace Miralem Sulejmani landed at Gatwick airport within the last hour. He's been linked with Liverpool, Arsenal and Newcastle ! #rumour reageer retweet
Ik kan nu ook twitteren dan Ronaldo is aangekomen in Manchester voor City oid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Bij een vertrek van Sulejmani moet er sowieso een vervanger komen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.
Assaidi moet je hebben in een elftal met veel balbezit. Dan wordt het genieten geblazen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.
Zoals al door meerdere mensen gezegd, dan zie ik in Narsingh een betere oplossing. (en ik zeg IK. Ik wil mijn mening te teveel doordrukken ik ben immers geen kenner als BSB.)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij een vertrek van Sulejmani moet er sowieso een vervanger komen..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan nu ook twitteren dan Ronaldo is aangekomen in Manchester voor City oid.
The fuck, er zijn ook al genoeg die dat hebben gedaan: http://twitter.com/#!/search/realtime/ronaldo%20manchesterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb ik net al gedaan. Moet je ook doen.
lololol. Zoveel mensen die niets te doen hebben hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
The fuck, er zijn ook al genoeg die dat hebben gedaan: http://twitter.com/#!/search/realtime/ronaldo%20manchester
Ismael Urzaiz , Ivan Gabrich, John van Loen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima spits om achter de hand te hebben en zowaar een echt kopsterke speler iets wat niet vaak voorkomt bij Ajax. Daarbij is hij lang niet zo beperkt als veel mensen hier doen geloven.
Diba?! je bedoelt die tasjesdief?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik een echte voetballiefhebber ben. Ik zou hetzelfde gedaan hebben met Diba, Assaidi en Bergkamp.²
Die waren wel iets duurder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ismael Urzaiz , Ivan Gabrich, John van Loen...
Als hij transfervrij is...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze waren zo goed he![]()
Die Rus is er ook zo 1
Ten eerste die waren niet vrijwel transfervrij, daarbij wordt Bulykin ook als backup gehaald en niet als eerste spits. Overigens vind ik ze ook niet vergelijkbaar (al is het een beetje van voor mijn tijd op Urzaiz na) maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ismael Urzaiz , Ivan Gabrich, John van Loen...
Kost gelukkig niks als hij faalt. Maar heb wel vertrouwen in hem. Vind het een type Pantelic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze waren zo goed he![]()
Die Rus is er ook zo 1
Tainio en Mido kostten ook niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kost gelukkig niks als hij faalt. Maar heb wel vertrouwen in hem. Vind het een type Pantelic.
Beter Bulykin dan helemaal niemand.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tainio en Mido kostten ook niks.
Ze leren het nooit he , ze blijven maar afwijken van het beleid
Die rus heeft er toch even 21 in het netje geschopt voor ASO.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze waren zo goed he![]()
Die Rus is er ook zo 1
Tainio en Mido hadden al jaren geen wedstrijd gespeeld, maarja ze waren bevriend met Jolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tainio en Mido kostten ook niks.
Ze leren het nooit he , ze blijven maar afwijken van het beleid
Beter nog de Jong in de spits dan een afdankertje van Anderlecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter Bulykin dan helemaal niemand.
Daarbij waren dat breedte investeringen daar waar er nu gewoon een back up spits nodig was, maar we gaan je toch niet overtuigen dus ik stop met ingaan op je cliches.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tainio en Mido hadden al jaren geen wedstrijd gespeeld, maarja ze waren bevriend met Jol
Kun je niet vergelijken met Bulykin.
en in de jaren daarvoor ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Noax het volgende:
[..]
Die rus heeft er toch even 21 in het netje geschopt voor ASO.
Boerrighter > Verhoek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Beter nog de Jong in de spits dan een afdankertje van Anderlecht.
Mss verhoek erbij kopen, weten we zeker dat ie nog een goaltje maakt
Valt nog mee als je het afzet tegen zijn wedstrijden. De enige zorg die ik dan ook heb is of hij niet terugvalt in zijn blessuregevoeligheid.quote:
Je kunt in elk geval spreken van een opgaande lijn, dat is toch knap met zijn leeftijd...een echte laatbloeier.quote:
1 seizoen presteren en dan ben je de man blijkbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef Noax het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval spreken van een opgaande lijn, dat is toch knap met zijn leeftijd...een echte laatbloeier.
Dat geldt toch ook voor Theo Jansen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1 seizoen presteren en dan ben je de man blijkbaar
Daar is Ajax niet vies van....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1 seizoen presteren en dan ben je de man blijkbaar
Theo heeft meer talent in zijn teen dan die hele Bulykinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Theo Jansen.
Van mij mag die weg mits er een vervanger komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef Maxbeek het volgende:
Sulejmani met Arsenal gesproken zijn de geruchten steeds meer, Blind ontkent het..
http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/30994/
Bulykinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Van mij mag die weg mits er een vervanger komt
Is een kans op ja, maar ik las ook dat Been (Genk) hem wil, als hij maar weg gaat voor de deadlinequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
Hamlap naar espanyol eventueel verhuur?
Dan zie ik liever Ebecilio vertrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef Maxbeek het volgende:
Sulejmani met Arsenal gesproken zijn de geruchten steeds meer, Blind ontkent het..
http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/30994/
Ook hij maakt dit Arsenal beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Noax het volgende:
[..]
Dan zie ik liever Ebecilio vertrekken.
Ja die moeten tegen Noord Ierland geloof ik dus hij kan best onderweg daar heen zijn via Londenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Zit Sulejmani niet gewoon in een trainingskamp in Servie ofzo met het nationaal team?
Siggie is ook beter als spits.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was al zielig om te zien dat Kolbein (wut?) werd geprefereerd boven de Moun. Maar als ze Bulykin nu ook beter vinden gaat mijn vochtige gelaat tekenen van uitdroging vertonen, van verbazing wel te verstaan.
Ja.²
quote:1998 Lokomotiv Moskou 14 3
1999 Lokomotiv Moskou 26 8
2000 Lokomotiv Moskou 22 3 Rusland
2001 Dinamo Moskou 23 8 Rusland
2002 Dinamo Moskou 26 5 Rusland
2003 Dinamo Moskou 29 9 Rusland
2004 Dinamo Moskou 22 1 Rusland
2005 Dinamo Moskou 8 1 Rusland
2006 Dinamo Moskou 10 2 Rusland
2007 Dinamo Moskou 0 0 Rusland
2007/08 Bayer Leverkusen 14 1 Bundesliga
2008/09 Bayer Leverkusen 1 0 Bundesliga
2008/09 Anderlecht 10 3 Belgie
2009/10 Fortuna Düsseldorf 10 1 2e Bundesliga
2010/11 ADO Den Haag 30 21 Eredivisie
Totalen: 245 66
Mentaal is Moun waardeloos, voetballen kan ie best.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was al zielig om te zien dat Kolbein (wut?) werd geprefereerd boven de Moun. Maar als ze Bulykin nu ook beter vinden gaat mijn vochtige gelaat tekenen van uitdroging vertonen, van verbazing wel te verstaan.
Ja.²
Dat moet nog maar blijken. Allround is hij wel degelijk minder.quote:
Dat zal wel meevallen, hij heeft zowel Ajax als AZ kampioen gemaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mentaal is Moun waardeloos, voetballen kan ie best.
Dit soort over het paard getilde spelers zijn te licht voor de top.
Vraag maar aan Steven ten Have en Danny Blindquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Goede cijfers kan hij voorleggen als spits.![]()
Waarom weer afwijken van het beleid?
[..]
Kan je echt gewoon niet weg gaan hier. Iedereen vind je zwaar irritantquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij heeft zowel Ajax als AZ kampioen gemaakt.²
Grapjas. Ik dacht dat je echt zo'n Marokkanen lover was maar je bent dus gewoon een troll.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft Ajax geen kampioen gemaakt. Omg, troll idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:51:18Pjanic van Lyon naar AS Roma. Daar heeft Ajax dus geen last van in de Champions League. #Ajax #voetbal #championsleague reageer retweet
1 | .post.userid.uid13462 { display:none !important; } |
Top. Zij Pjanic kwijt, wij Bulykin erbijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:51:18Pjanic van Lyon naar AS Roma. Daar heeft Ajax dus geen last van in de Champions League. #Ajax #voetbal #championsleague reageer retweet
Dat doen we al voor CLmaatstavenquote:
Valt helemaal niet afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Noax het volgende:
[..]
Valt af, die komt echt niet meer naar Ajax.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-met-El-Hamdaoui.htm
C-team!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen we al voor CLmaatstaven.
het is wel een gedragskenmerk van de marokkaanse medemens he, opkomen voor mensen die daar helemaal geen recht toe hebbenquote:
Voor een mod kraam je wel veel onzin uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een gedragskenmerk van de marokkaanse medemens he, opkomen voor mensen die daar helemaal geen recht toe hebben.
Oke. Hij is gratis en 2e/3e spits. We dont't care.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hij komt van bij mijn club dus nee, blij dat die 1m van het loonbudget is.
En jij ook gewoon voor een user, ik zie het mod-deel niet zo als argumentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voor een mod kraam je wel veel onzin uit.
Topscorer van het elftal. Of ook niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij heeft Ajax geen kampioen gemaakt. Omg, troll idd.
Met een dergelijke uitspraak wel.quote:
Marokkaans elftal alles, ik snap het welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een gedragskenmerk van de marokkaanse medemens he, opkomen voor mensen die daar helemaal geen recht toe hebben.
En wat doe je met domme mensen, of lelijke mensen. En zo ja, wat doe je met négers of mensen met een hazenlip (eventueel Afghanen)?quote:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik niet achter een transfer van deze gozer sta.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat doe je met domme mensen, of lelijke mensen. En zo ja, wat doe je met négers of mensen met een hazenlip (eventueel Afghanen)?
Wij beoordelen spelers graag op hun sportieve kwaliteiten.²
Ik ook. En ik constateer dat het Marokkaans nationaal elftal geen deuk in een pakje boter schopt met al die "sterren". Als ze net zo goed konden voetballen als dat ze praatjes hebben dan hadden ze een topteam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat doe je met domme mensen, of lelijke mensen. En zo ja, wat doe je met négers of mensen met een hazenlip (eventueel Afghanen)?
Wij beoordelen spelers graag op hun sportieve kwaliteiten.²
Ik vind je de leukste VBL mod. Kun je nu andere mods vertellen dat ze moeten stoppen met het bannen van Smoofiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij ook gewoon voor een user, ik zie het mod-deel niet zo als argument.
Dat je over Marokkanen begint zegt wat dat betreft ook wel weer genoeg. Thanks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ook. En ik constateer dat het Marokkaans nationaal elftal geen deuk in een pakje boter schopt met al die "sterren".
Dat haal ik er totaal niet uit. Selectief lezen is ook een kunst op zich.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik niet achter een transfer van deze gozer sta.
Maar beetje logisch nadenken, besef je toch wel dat hij geen 'voorkeur' voor Ajax heeft.
Wat moet hij anders uitkramen om jou dat in te doen laten zien?
Beetje verder kijken dan je neus lang is, vreselijk onnozel ventje ben je.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind je de leukste VBL mod. Kun je nu andere mods vertellen dat ze moeten stoppen met het bannen van Smoofie
Kutmod ffs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gelukkig ben ik geen VBL mod zeg, DAN zou ik me moeten gedragen hier
.
Van wat wel eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gelukkig ben ik geen VBL mod zeg, DAN zou ik me moeten gedragen hier
.
He, wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
Mensen die blijven reageren.![]()
Verveel je je dan echt?
Dat neem ik je niet kwalijk, kun je niets aan doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat haal ik er totaal niet uit. Selectief lezen is ook een kunst op zich.
Ja volgens twitter gaar ronaldo ook naar 4 verschillende clubsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef elby1988 het volgende:
Nu zou El Ham op twitter weer naar AS roma gaan..
Ja en volgens twitter gaat Ronaldo naar terug naar ManU.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef elby1988 het volgende:
Nu zou El Ham op twitter weer naar AS roma gaan..
Dat zijn nogal wat medische keuringen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja volgens twitter gaar ronaldo ook naar 4 verschillende clubs
Dit geloof ik nog niet direct hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Maxbeek het volgende:
Gaat lekker bij Ajax! Toch nog goede zaken zo aan het einde van de transferdeadline!
http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/31057/
Hap toch niet zo man HWquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
! Daar hoef je echt geen note voor te geven hoor Jojoortje
. Zie mijn tag
.
Ik weet het ook niet zeker, meerdere sites melden het nu overigens! Ook soccernews heeft het gemeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit geloof ik nog niet direct hoor.
Marca is een bullshit krantquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet. Al meldt ajax showniews (wat een bronquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij is in Barcelona gesignaleerd staat erin het artikel. Ik denk de nieuwe spits van Barcaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet. Al meldt ajax showniews (wat een bron) Dat ajax insider van de VI Iwan dat ook heeft gemeld..
ja snap er ook nooit wat van. Waarom kan dit niet een week eerder?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Best wel raar eigenlijk, een hele tijd stil en de laatste dag moet alles worden geregeld
dat raar vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Best wel raar eigenlijk, een hele tijd stil en de laatste dag moet alles worden geregeld
Roma heeft Pjanic gehaald voor 10 miljoen. Echt een koopje. Zo goedkoop krijg je hem nooit in FM.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Top. Zij Pjanic kwijt, wij Bulykin erbij
Ik weet dat het altijd zo gaat, maar het ging me meer om, waarom gaat het atlijd zo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dat raar vinden
Zo gaat het toch altijd
Dus omdat het altijd zo gaat is het niet raar dat ze allemaal het nodig vinden om pas op de laatste dag zoveel transfers te maken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dat raar vinden
Zo gaat het toch altijd
Als je het de hele wedstrijd op 0-0 houdt en je scoort in de laatste seconde van de blessuretijd, dan weet je zeker dat je de wedstrijd wintquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja snap er ook nooit wat van. Waarom kan dit niet een week eerder?
Je bedoelt, Mertens en Matavz/toiboy geblesseerd. Wie hebben jullie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou een drama zijn als Ajax met zo'n speler komt aanzetten. Is er werkelijk waar niemand die voordezelfde centen een spits positie kan vervullen? Met een Bulykin ga je geen potten breken, is erg afhankelijk van de aanvoer, etc. Ik bedoel, je zou maar Boerrigter en Sigthorson geblesseerd hebben en dan zit je met Ebecillio en Bulykin en bij een PSV heb je dan een Mertens en Matavz staan.. Pfft.
Ja stel dat de hele voorhoede van Ajax geblesseerd is en die van PSV helemaal intact. Stel je eens voor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou een drama zijn als Ajax met zo'n speler komt aanzetten. Is er werkelijk waar niemand die voordezelfde centen een spits positie kan vervullen? Met een Bulykin ga je geen potten breken, is erg afhankelijk van de aanvoer, etc. Ik bedoel, je zou maar Boerrigter en Sigthorson geblesseerd hebben en dan zit je met Ebecillio en Bulykin en bij een PSV heb je dan een Mertens en Matavz staan.. Pfft.
Welke spits had Ajax realistisch dan kunnen halen die back-up wilt spelen en tevens minder dan 2 miljoen kost?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
En als Mertens en Matavz geblesseerd zijn zit PSV met hetzelfde probleem. Je kan je niet overal op indekken. Bulykin is voor dit jaar een prima tweede spits, hopen dat Castillion zijn talent toont en volgend jaar de opvolger kan zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Exact!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Een goede spits is NOG duurder en gaat niet op de bank zitten
Die Uruquaan, zelfs Zeefuik is inmiddels verhuurdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bedoelt, Mertens en Matavz/toiboy geblesseerd. Wie hebben jullie dan?
Op dat Seizoen na een lachwekkende carrierequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef duo-penotti het volgende:
In België lachen ze ons uit met Bulykin.
Snap t niet.
Als ziggie straks geblesseerd is, speel je met Bulykin tegen Real.
Nou lekker dan.
Dan heb ik nog liever Castillion of El Hamdaoui in de spits.
Jawel. Eenmaal hier en je gaat nooit meer weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die zie je na vandaag denk ik niet meertot aan het kampioenschap dan.
Jij gaat echt op niemand inhoudelijk in en strooit nu al 4 pagina's met goedkope onelinersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Op dat Seizoen na een lachwekkende carriere
en de Boer maar roepen : we geven de jeugd een kans , flikker toch op man
Waar zijn al die mensen dan die heel blij waren toen we kampioen werden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Eenmaal hier en je gaat nooit meer weg.
Wie er tegen Real in de spits staat doet er helemaal niet toequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef duo-penotti het volgende:
Snap t niet.
Nou lekker dan.
Gebanned door Happel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar zijn al die mensen dan die heel blij waren toen we kampioen werden.
quote:
de feiten zijn hard hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat echt op niemand inhoudelijk in en strooit nu al 4 pagina's met goedkope oneliners
Dit dus. Pantelic liep ten minste goed te ballen in de Bundesliga, Bulykin heeft 1 goed seizoen gedraaid bij Ado! En ja, ik heb duizendmaal liever Hamdaoui ipv. Bulykin. Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar Hamlap is in elk opzicht qua voetballer beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef duo-penotti het volgende:
Snap t niet.
Nou lekker dan.
Gaat niet alleen om het voetballen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus. Pantelic liep ten minste goed te ballen in de Bundesliga, Bulykin heeft 1 goed seizoen gedraaid bij Ado! En ja, ik heb duizendmaal liever Hamdaoui ipv. Bulykin. Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar Hamlap is in elk opzicht qua voetballer beter
Moet hij wel luisteren en niet zo egotrippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus. Pantelic liep ten minste goed te ballen in de Bundesliga, Bulykin heeft 1 goed seizoen gedraaid bij Ado! En ja, ik heb duizendmaal liever Hamdaoui ipv. Bulykin. Ik weet dat het niet gaat gebeuren maar Hamlap is in elk opzicht qua voetballer beter
Juistquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet hij wel luisteren en niet zo egotrippen.
en niet zeiken als hij niet in de basis staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet hij wel luisteren en niet zo egotrippen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
Nou jongens dit is gewoon weer het oude beleid.
31 jaar moet natuurlijk ook een salaris hebben van 7 of 8 ton.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Waar maken we ons druk over? Hij is gratis en tekent voor 1 jaar. Prima back-up
El Ham wil geen reserve zijn daar is de ellende juist begonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef duo-penotti het volgende:
Snap t niet.
Nou lekker dan.
Ik snap het gezeur over Bulykin ook niet, geen superspeler, maar wel een speler die goed kan fungeren als reservespitsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Scout dan een onbekend talent ofzo .quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
El Ham wil geen reserve zijn daar is de ellende juist begonnen.
Castillion heeft gewoon speelminuten nodig op een hoog niveau en dat kan Ajax 1 hem nu niet bieden.
Voor welke club ben jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Scout dan een onbekend talent ofzo .
Oh nee wacht...
Nigga wut? Waarom altijd die doemscenario'squote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is het Ajax topic op Fok! zeiken, zeiken en nog is zeiken maar het is best gezellig voor de restquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur over Bulykin ook niet, geen superspeler, maar wel een speler die goed kan fungeren als reservespits
Een onbekend talent die jong is wilt graag spelen en moet ook spelen om zichzelf nog te ontwikkelen. Bovendien is het een speler waarvan je niet weet hoe hij het gaat doen in de Nederlandse competitie en wat voor een type spits het is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Oh nee wacht...
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef mash_ het volgende:
Dat gezeik over oud beleid..
Ze nemen een spits aan die transfer vrij is voor 1 jaar, die het goed gedaan heeft vorg seizoen in de zelfde comp waar hij nu moet gaan spelen. Die genoegen neemt met een plek op de bank. En groot en sterk is dus handig te gebruiken als het niet lekker loopt de laatste 20 - 25 min.
Zou je 1 spits weten die het beter doet? uit de jeugd?
3-3-4 ben jij wel goed bij je snikkel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:46 schreef Kuhly het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prima, gewoon 3 3 4 spelen.
en al had je 1 in de jeugd; je moet een ervaren rot, bij voorkeur een tank (quote:
Niks mis mee als backup, serieus wat loopt iedereen nu te zeuren?quote:
Kapstok, om de aanval aan op te hangen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niks mis mee als backup, serieus wat loopt iedereen nu te zeuren?
Die man neemt genoegen met een invalbeurt, is groot en sterk. Als je eens anders moet gaan spelen is hij een prima vervanger.
Dat waren dezelfde lui die Boerrigter niks vonden omdat hij van RKC kwam, en nog lang niet goed genoeg was voor het niveau van Ajax.
Ja in deze vorm wel. Ik heb hem dit seizoen in totaal 1 kopduel zien winnen of zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, Siem de Jong is een hoax.
Dan is er gewoon geen plek meer voor hem, klaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En al helemaal geen middenvelder, klaar.
SIEM IS GEEN SPITSquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zou je Bulykin opstellen in plaats van jeugd? Is hij het type dat een wedstrijd openbreekt? Lijkt me niet, afgelopen seizoen zag je duidelijk dat hij erg afhankelijk is van aanvoer en als we een mindere wedstrijd hebben zal zo'n speler dit niet veranderen. En hij heeft bij lange na niet zo'n goed track record als Pantelic die de rest om zich heen beter liet voetballen.
Deze aankoop valt echt in het rijtje urzaiz etc.
Als sigthorson geblesseerd is gewoon Siem in de spits gooien.
Dat is ook niet bepaald het doel van een RAM.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja in deze vorm wel. Ik heb hem dit seizoen in totaal 1 kopduel zien winnen of zo.
Verhuur hem aan FC Groningenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er gewoon geen plek meer voor hem, klaar.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, als breekijzer achter Sigthorsson.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeuren? Dat wanneer Sigthorsson geblesseerd is er geen volwaardige Ajax spits in de opstelling staat? Hmm?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niks mis mee als backup, serieus wat loopt iedereen nu te zeuren?
Die man neemt genoegen met een invalbeurt, is groot en sterk. Als je eens anders moet gaan spelen is hij een prima vervanger.
Dat waren dezelfde lui die Boerrigter niks vonden omdat hij van RKC kwam, en nog lang niet goed genoeg was voor het niveau van Ajax.
De Jong als breekijzerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jawel, als breekijzer achter Sigthorsson.
No shit, Sherlock....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bulykin is rond:
http://www.rsca.be/go/nl/(...)_naar_ajax_amsterdam
Welke kwaliteiten mist de Jong voor de spits?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong als breekijzerKom op zeg als je dit hardop uitspreekt dan ben je toch ineens bijna blij met Bulykin.
Ja, dan hadden ze dus 8 miljoen neer moeten leggen voor Matavz?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te zeuren? Dat wanneer Sigthorsson geblesseerd is er geen volwaardige Ajax spits in de opstelling staat? Hmm?
Ik heb het er nergens over dat dit goed is alleen dat de aangeboden oplossing in die post niet realistisch zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Oh nee wacht...
Lodeiro owned de Jong op elk front.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Denken jullie dat Lodeiro nog verkocht gaat worden? Denk niet dat hij nog een seizoen in Ajax 2 wilt spelen omdat hij in beeld wilt blijven voor Uruguay. Staat nu toch in de pikorde achter Eriksen, Siem de Jong en Serero.
Dit dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Goede oplossing zo. Geen transfer som en na een jaar loopt het weer af. Als Castillon het laat zien bij RKC kan die terugkomen en er staan, zo niet hebben ze nu tijd om goed verder te zoeken.
Daarnaast is het wel het type dat een wedstrijd kan openbreken. Juist door zijn kracht.
En hoe zie je dat voor je? Sulejmani met de voorzet? Bulykin die hangend tussen de 2 CV's in de laatste minuut met een briljante aanname erlangs gaat om met een stift over de keeper man of the match te worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Goede oplossing zo. Geen transfer som en na een jaar loopt het weer af. Als Castillon het laat zien bij RKC kan die terugkomen en er staan, zo niet hebben ze nu tijd om goed verder te zoeken.
Daarnaast is het wel het type dat een wedstrijd kan openbreken. Juist door zijn kracht.
De Jong is fysiek sterk? Ik denk dat hij geen enkele verdediger angst inboezemt met zijn fysiek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Sulejmani met de voorzet? Bulykin die hangend tussen de 2 CV's in de laatste minuut met een briljante aanname erlangs gaat om met een stift over de keeper man of the match te worden?
Schei uit zeg, Siem heeft fysiek, Siem heeft kopkracht en Siem is tering traag. Alle aspecten die een nutteloos breekijzer nodig heeft.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Eenmaal hier en je gaat nooit meer weg.
Twente zeker niet, PSV heeft op papier een betere selectie denk ik, hoewel de basis verdediging bijzonder zwak is van PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef TIM-846 het volgende:
Heb toch sterk het vermoeden dat Twente maar vooral PSV kwalitatief dichter bij Ajax zijn gekomen, wellicht zelfs voorbijgestreefd. Heeft iemand een overzichtje van wat die drie clubs hebben gedaan qua transfers deze periode?
http://www.goal.com/nl/scores/transfer-zone/1/101/eredivisiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef TIM-846 het volgende:
Heb toch sterk het vermoeden dat Twente maar vooral PSV kwalitatief dichter bij Ajax zijn gekomen, wellicht zelfs voorbijgestreefd. Heeft iemand een overzichtje van wat die drie clubs hebben gedaan qua transfers deze periode?
Breuer, Wisgerhof, Moisander, Derijck, allemaal slappe ventjes die hier in de Eredivisie in de basis staan. Als je al een kansloze beuktactiek wilt gaan hanteren als AJAX zijnde dan kan dat prima met Siempie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Jong is fysiek sterk? Ik denk dat hij geen enkele verdediger angst inboezemt met zijn fysiek.
Bij Ajax, PSV en Twente zijn de verdediging allemaal het zwakke punt. Vertonghen is natuurlijk ook maar gewoon een omhooggevallen ex-RKC-er.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente zeker niet, PSV heeft op papier een betere selectie denk ik, hoewel de basis verdediging bijzonder zwak is van PSV.
Lol, matige troll zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Ajax, PSV en Twente zijn de verdediging allemaal het zwakke punt. Vertonghen is natuurlijk ook maar gewoon een omhooggevallen ex-RKC-er.
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Ajax, PSV en Twente zijn de verdediging allemaal het zwakke punt. Vertonghen is natuurlijk ook maar gewoon een omhooggevallen ex-RKC-er.
Welke kwaliteiten mist hij om in de spits te spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dus.
Nummer 10 geen spits en ik denk nog niets eens goed genoeg om structureel in de basis te staan.
Maar een gouden vent! Alleen al vanwege zijn inzet.
Je vergeet de fantastische André Ooijer - publiekslieveling nummer 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Qua verdediging heeft Ajax niks te klagen denk ik zo,
vd Wiel, Vertonghen en Alderweireld en als linksachter iets minder met Anita / Boilesen / Blind
quote:PSV
Weg
Salcido
Bakkal
Dzudsack
Rodriguez
Nieuw
Mertens
Strootman
Matavz
Wijnaldum
Tyton
Willems
Betancourt
Ajax
Weg
Stekelenburg
Van Der Heijden
De Zeeuw
Lindgren
Suk
Nieuw
Sigthorsson
Boerrigter
Janssen
Serero
Bulykin
Cilessen
Rits
Twente
Weg
Janssen
Ruiz
Nieuw
Fer
Janssen
Ooh, hoe kon ik die nou vergeten ? Ik heb nog rood-witte tulpen gevangen van hem tijdens een bekerwedstrijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je vergeet de fantastische André Ooijer - publiekslieveling nummer 1.
Uhm, leuk rijtje iddquote:Nieuw
Mertens
Strootman
Matavz
Wijnaldum
Tyton
Willems
Betancourt
Ajax dan toch iets minder gok ik zo, maar Ajax had natuurlijk al betere spelers rondlopenquote:Nieuw
Sigthorsson
Boerrigter
Janssen
Serero
Bulykin
Cilessen
Rits
Welke kwaliteiten heeft hij om in de spits te spelen? Hij heeft enorm weinig gescoord over alle afgelopen jaren behalve vorig jaar met Verhoek. In de afgelopen 12 seizoenen op ADO na liep hij 1 op 5 per wedstrijd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten mist hij om in de spits te spelen?
btw siem op 10
watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten heeft hij om in de spits te spelen? Hij heeft enorm weinig gescoord over alle afgelopen jaren behalve vorig jaar met Verhoek. In de afgelopen 12 seizoenen op ADO na liep hij 1 op 5 per wedstrijd!
Inderdaad. Ajax had een voorsprong, maar dat was natuurlijk maar een hele kleine. PSV koopt met Strootman, Mertens, Matavz en Wijnaldum toch 3/4 internationals en redelijk doorwinterde eredivisiespelers die direct een versterking zijn. Ajax heeft daarentegen Janssen en Sigthorsson. Boerrigter is nu een verademing, maar niet zo ervaren als die PSV'ersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Uhm, leuk rijtje idd
[..]
Ajax dan toch iets minder gok ik zo, maar Ajax had natuurlijk al betere spelers rondlopen
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat
edit: ff voor de duidelijkheid, ik ben anti-Bulykin en pro Siem de Jong als backup spits.
En niemand kan mij hier nog vertellen welke kwaliteiten Siem mist om een spits te zijn.
Ahja, maar wij hebben gelukkig Frank de Boer, vs. Fredquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax had een voorsprong, maar dat was natuurlijk maar een hele kleine. PSV koopt met Strootman, Mertens, Matavz en Wijnaldum toch 3/4 internationals en redelijk doorwinterde eredivisiespelers die direct een versterking zijn. Ajax heeft daarentegen Janssen en Sigthorsson. Boerrigter is nu een verademing, maar niet zo ervaren als die PSV'ers
Dat zijn de echten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ooh, hoe kon ik die nou vergeten ? Ik heb nog rood-witte tulpen gevangen van hem tijdens een bekerwedstrijd
In de zes seizoenen voor ADO heeft hij 10 goals gemaakt. Dat is nog niet eens 2 goals per seizoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Net even berekend maar voordat Pantelic naar Ajax kwam liep hij bijna 1 op 2. Bulykin draait net 1 op 5. Echt belachelijke aankoop.
Ik stel hem ook aan jou! Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic was eerste spits, Bulyikin is standin. Ik vind het gezeik een beetje triest, je hebt voor niets een speler die vorig jaar 22 goals in de eredivisie maakt bij een subtopper.
We hebben hier grotere feestjes gevierd om mensen die minder hebben gescoord.
Inderdaad, als het nou nog een groot geldbedrag was, maar hij is transfervrij en aan salaris zijn we rond de een mil kwijt, daar kan je het risico met een speler als bulykin die vorig jaar bijna topscorer was echt wel voor nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef Catch22- het volgende:
Pantelic was eerste spits, Bulyikin is standin. Ik vind het gezeik een beetje triest, je hebt voor niets een speler die vorig jaar 22 goals in de eredivisie maakt bij een subtopper.
We hebben hier grotere feestjes gevierd om mensen die minder hebben gescoord.
Siem is een fantastische spits. Hij schoot Ajax richting 3e ster. Zijn uitstraling is meer De Graafschap dan Ajax en dat kunnen veel Amsterdammers blijkbaar niet hebben. Die willen losgeslagen idioten als Vertonghen die pubertaal komen uitkramen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat
edit: ff voor de duidelijkheid, ik ben anti-Bulykin en pro Siem de Jong als backup spits.
En niemand kan mij hier nog vertellen welke kwaliteiten Siem mist om een spits te zijn.
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Inderdaad, als het nou nog een groot geldbedrag was, maar hij is transfervrij en aan salaris zijn we rond de een mil kwijt, daar kan je het risico met een speler als bulykin die vorig jaar bijna topscorer was echt wel voor nemen.
Hij heeft geen pizzakop.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Sitting, HIJ KOMT ALS BACKUP EN PANTELIC WAS HOOFDSPITS!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem is een fantastische spits. Hij schoot Ajax richting 3e ster. Zijn uitstraling is meer De Graafschap dan Ajax en dat kunnen veel Amsterdammers blijkbaar niet hebben. Die willen losgeslagen idioten als Vertonghen die pubertaal komen uitkramen.
Hij is geen speler die er per jaar 20 in schiet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aha, en Bulykin wel? Na 1 jaar? En vanaf de bank van Ajax?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is geen speler die er per jaar 20 in schiet.
Nou vindt ik de zig, boerrigter en Mertens toch wel bovenaan staan qua wat ze tot nu toe hebben laten zien. Dat is toch 2-1 voor Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Uhm, leuk rijtje idd
[..]
Ajax dan toch iets minder gok ik zo, maar Ajax had natuurlijk al betere spelers rondlopen
? En Bulykin blinkt uit in een bepaalde kwaliteit?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]Vertonghen is misschien wel de intelligentste Ajacied in tijden.
Siem heeft een paar keer gescoord als spits, maar hij is niet heel erg kopsterk, fysiek niet slim genoeg... Leuke speler hoor, maar ik denk dat hij het nooit gaat maken omdat hij alles 'wel redelijk' kan, maar niets echt heel goed.
Bulykin is dan wel een mindere spits, Maar ADO verwacht geen 20 doelpunten van zijn spitsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Aha, en Bulykin wel? Na 1 jaar? En vanaf de bank van Ajax?
Een beetje dank is wel op zijn plaats. Als Siem Feyenoord naar de eerste titel in 7 jaar had geschoten, dan was hij nu een standbeeld en kon hij nooit meer iets fout doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]Vertonghen is misschien wel de intelligentste Ajacied in tijden.
Siem heeft een paar keer gescoord als spits, maar hij is niet heel erg kopsterk, fysiek niet slim genoeg... Leuke speler hoor, maar ik denk dat hij het nooit gaat maken omdat hij alles 'wel redelijk' kan, maar niets echt heel goed.
Dat is de discussie nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef PeeJie_ het volgende:
Mooie discussie
"Bulykin schoot er vorig seizoen 21 in!"
"Bulykin liep voor vorig seizoen 1 op 5!"
Bok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
? En Bulykin blinkt uit in een bepaalde kwaliteit?
De bal tussen de twee palen, achter de keeper, in het net krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daarom ook "voor" vorig seizoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is de discussie nietsowieso kan je niet 1 op 5 lopen als je er 21 ingeschoten hebt
Dat geldt overigens voor elke speler die dat was gelukt, en ja, zelfs de keeper!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
D[quote]Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een beetje dank is wel op zijn plaats. Als Siem Feyenoord naar de eerste titel in 7 jaar had geschoten, dan was hij nu een standbeeld en kon hij nooit meer iets fout doen.
Stekelenburg in de spits!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Noax het volgende:
[..]
Dat geldt overigens voor elke speler die dat was gelukt, en ja, zelfs de keeper!
Wat wil je tenslotte ook, wanneer je 1x in de 10jr kampioen wordt...
LEZEN, het gaat over die vereniging uit rotjeknor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Stekelenburg in de spits!Oh wacht, hij heeft niet gescoord en is weg
²quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef THFC82 het volgende:
Waar gaat het allemaal over? Het was duidelijk dat er een tweede spits zou moeten komen, mocht er iets met Kolbeinn gebeuren. Er is nu een spits binnen met ervaring en een contract van maar een jaar. Het is wel eens anders geweest.
Laten we over Ajax praten, trots zijn op onze club en toe gaan leven naar de wedstrijden tegen Heracles, Lyon en Psv.
Sorry, slaaptekort denk ik, ik ga beter lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Noax het volgende:
[..]
LEZEN, het gaat over die vereniging uit rotjeknor.
DEAL!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heracles - Ajax 0-3
Ajax - Lyon 2-1
Subsidie - Ajax 0-2
Daar teken ik voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heracles - Ajax 0-3
Ajax - Lyon 2-1
Subsidie - Ajax 0-2
Aha, je kunt dus geen voetbal inhoudelijk argument geven. Net als tot nu toe iedereen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef muzas het volgende:
[..]
De bal tussen de twee palen, achter de keeper, in het net krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |