Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Noax het volgende:
Als dit alles is wat je in huis hebt, dan zou ik me even gaan douchen.
Daarnaast is jouw visie mbt tot hamlap niet 1 om over naar huis te schrijven....
Wanneer dat nu zijn enige tekortkomingen waren, dan was Dimitri niet nodig geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Niemand twijfelt over de kwaliteiten van Mounir als voetballer, als persoon is het gewoon een volslagen arrogante Marrokaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Houd in dat we na 10 dagen bovenaan staan en Lyon zijn plek weet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef elby1988 het volgende:
Lekker schema, Lyon, PSV en Twente in 10 dagen..
Blind heeft het tegen de BBC ontkentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
8.5mln pond + extras voor Mickey
Valt af, die komt echt niet meer naar Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner.
Heerenveen ziet Ajax graag langskomen....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal heeft al een lange tijd interesse in Miki.
Maar daarvoor gewoon Assaidi terughalen.
Hij komt uit slotervaart, denk dat hij wel naar Ajax komt hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezien die uitspraken in NU Sport zie ik dat niet gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat Ajax hier zowel financieel als sportief beter van wordt. Weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kunt Narsingh halen. Komt ook uit Amsterdam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef Dven het volgende:
Daarbij speelt Assaidi graag vanaf links en is het een egoïst pur sang. Gaat hem nooit worden
Ach .. Salaris van 200.000 verdubbelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gezien die uitspraken in NU Sport zie ik dat niet gebeuren
Precies, ze gaan allemaal om als er $$$ in het spel is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach .. Salaris van 200.000 verdubbelen.
wie niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ze gaan allemaal om als er $$$ in het spel is.
Dat lijkt mij ook de beste optie als Micky vertrekt, wat toch niet gebeurt trouwens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt Narsingh halen. Komt ook uit Amsterdam.
en hamlap naar espanyoltwitter:aravindvh twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:05:39Ajax ace Miralem Sulejmani landed at Gatwick airport within the last hour. He's been linked with Liverpool, Arsenal and Newcastle ! #rumour reageer retweet
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste optie als Micky vertrekt, wat toch niet gebeurt trouwens.
Maar met Assaidi heb je eventueel ook een speler voor de positie van Eriksen of Siem denk ik.
Espanyol is wel aardig hoor ze hebben Ajax ook al verlost van Zeegelaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
en hamlap naar espanyoltwitter:aravindvh twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:05:39Ajax ace Miralem Sulejmani landed at Gatwick airport within the last hour. He's been linked with Liverpool, Arsenal and Newcastle ! #rumour reageer retweet
Ik kan nu ook twitteren dan Ronaldo is aangekomen in Manchester voor City oid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Bij een vertrek van Sulejmani moet er sowieso een vervanger komen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.
Assaidi moet je hebben in een elftal met veel balbezit. Dan wordt het genieten geblazen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi moet je te belangrijk maken en dus weer half op de counter gaan spelen. Ik zie in hem ook niet de speler die Ajax nu nodig heeft of bij een vertrek van Sulejmani.
Zoals al door meerdere mensen gezegd, dan zie ik in Narsingh een betere oplossing. (en ik zeg IK. Ik wil mijn mening te teveel doordrukken ik ben immers geen kenner als BSB.)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij een vertrek van Sulejmani moet er sowieso een vervanger komen..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan nu ook twitteren dan Ronaldo is aangekomen in Manchester voor City oid.
The fuck, er zijn ook al genoeg die dat hebben gedaan: http://twitter.com/#!/search/realtime/ronaldo%20manchesterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb ik net al gedaan. Moet je ook doen.
lololol. Zoveel mensen die niets te doen hebben hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
The fuck, er zijn ook al genoeg die dat hebben gedaan: http://twitter.com/#!/search/realtime/ronaldo%20manchester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |