Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Noax het volgende:
Als dit alles is wat je in huis hebt, dan zou ik me even gaan douchen.
Daarnaast is jouw visie mbt tot hamlap niet 1 om over naar huis te schrijven....
Wanneer dat nu zijn enige tekortkomingen waren, dan was Dimitri niet nodig geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Niemand twijfelt over de kwaliteiten van Mounir als voetballer, als persoon is het gewoon een volslagen arrogante Marrokaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner. De Moun is een fluwelen speler, qua techniek de beste speler van Ajax. Hij heeft zeker tekortkomingen, zijn snelheid, zijn linkerbeen en koppen kan hij ook niet. Maar dat maakt hij meer dan goed met zijn magie der looplijnen.²
Houd in dat we na 10 dagen bovenaan staan en Lyon zijn plek weet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef elby1988 het volgende:
Lekker schema, Lyon, PSV en Twente in 10 dagen..
Blind heeft het tegen de BBC ontkentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Catch22- het volgende:
Geruchten op twitter: Anita en Sulejmani naar Arsenal
8.5mln pond + extras voor Mickey
Valt af, die komt echt niet meer naar Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is toch onzin, maar als ze met 8.5 voor Micky komen direct accepteren en Narsing of Aissaidi terug halen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel degelijk, wel degelijk. Ik ben niet alleen een liefhebber, maar ook een kenner.
Heerenveen ziet Ajax graag langskomen....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Arsenal heeft al een lange tijd interesse in Miki.
Maar daarvoor gewoon Assaidi terughalen.
Hij komt uit slotervaart, denk dat hij wel naar Ajax komt hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezien die uitspraken in NU Sport zie ik dat niet gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |