Wel jammer, want toch een van de weinige redelijke en rationele politici die de VS gekend hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 01:18 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken hoeveel belastinggeld hij komende week gaat verbranden om zijn herverkiezing te redden.
Zal een leuk effect hebben op de koopkracht van de Amerikanen. Dan wordt er helemaal geen dollar meer uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:34 schreef LXIV het volgende:
Als de VS 40% belasting heffen is het begrotingstekort weg. Dan heffen ze nog altijd zo'n 10% minder dan in Europa.
Ik vind het echt één van de meest waardeloze presidenten ooit. Geen visie, totaal geen ruggengraat, typisch zo'n corrupte carrière politicus.quote:Op zondag 4 september 2011 08:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel jammer, want toch een van de weinige redelijke en rationele politici die de VS gekend hebben.
Zal het er niet eerder mee te maken hebben dat er vrijdag niet gehandeld wordt in Israël?!quote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef James52 het volgende:
In Tel-Aviv gaat het ook weer van dik hout vandaag. Lijkt er zelfs op dat de handel stil ligt nu.
Voorbode voor maandag? http://www.tase.co.il/TASEEng/homepage.htm
Dat is hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 17:46 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zal het er niet eerder mee te maken hebben dat er vrijdag niet gehandeld wordt in Israël?!
T'is andersom: ze moet QE3 gaan doen om de rente op QE1 en QE2 te kunnen betalenquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef flyguy het volgende:
Dan krijgt de FED dus wel weer meer geld voor QE3En dan kan de boel weer opnieuw beginnen.
De 2-yr Treasury yield ligt onder die 0,25% dus ik weet niet of de FED er dan nog winst op maakt. Maar hoe dan ook is het uiteindelijk gewoon weer belastinggeld (winst/ verlies van de FED gaat tenslotte naar de Treasury)quote:Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef flyguy het volgende:
Ja, ninja-edit. Maar ze kunnen ook belastinggeld gebruiken van hun US treasuries om rente aan buitenlandse banken te geven natuurlijk
Vanavond als 1vandaag, Nos nieuws, Rtl en Nieuwsuur het weer heeft opgenomen gaat het losquote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Anno2012 het volgende:
Het blijft rustig hier, begin augustus was het hier stukken drukker. Of de meeste willen het niet meer zien ...
Je vindt hem echt leuk he! Helaas is het jammer dat die kerel definitief gekapt is met traden want er zullen er weinig zijn die zo open en bloot hun emoties durven tonen aan de rest van de wereld terwijl ik durf te wedden dat er dagelijks honderden mensen zijn die zich in zo'n situatie bevinden.quote:
Het is de beste instructievideo die ik ken, en ik heb groot respect voor die kerel dat hij het filmpje online heeft gezet.quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Arkai het volgende:
[..]
Je vindt hem echt leuk he! Helaas is het jammer dat die kerel definitief gekapt is met traden want er zullen er weinig zijn die zo open en bloot hun emoties durven tonen aan de rest van de wereld terwijl ik durf te wedden dat er dagelijks honderden mensen zijn die zich in zo'n situatie bevinden.
Ach, ff op de bodem tikken tot die breekt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef SeLang het volgende:
De beurs is weer bezig met een suckerrally
Slot: 2,999.54quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef SeLang het volgende:
Cool: CAC40 nu onder de 3000.
Zou het gaan lukken om het slot onder de 3000 te houden?
Een verbod op shortselling werkt (als het ueberhaupt wat uitmaakt) volgens mij eerder averechts omdat je de liquiditeit dan verlaagt. Bij een scherpe daling durft bijna niemand te kopen behalve shorters die dan winstnemen.quote:De Jager: geen zorgen over bewegingen AEX
DEN HAAG (AFN) - Minister Jan Kees de Jager (Financiën) maakt zich niet direct zorgen over de heftige ups en downs in de AEX en op andere financiële markten. ,,Ik maak mij op dit moment niet bijzonder zorgen over de volatiliteit op de AEX-index en andere markten’’, schrijft de minister maandag in antwoord op CDA-Kamervragen.
De vragen gingen over een verbod op short selling, het speculeren op een waardedaling van een aandeel. Vier Europese landen stelden vorige maand zo'n verbod in, maar Nederland deed er niet aan mee.
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)-bewegingen-AEX.aspx
Klopt niks van.quote:Op maandag 5 september 2011 18:04 schreef the85mc het volgende:
Nu op iex
AEX Overnight 282,96 +3,10%
Right..
IEX berekent het met de koersen van de Nederlandse fondsen op Wall Street. Met die definitie klopt het wel, aangezien Wall Street dicht is en de koersen van vrijdag worden meegenomen in de berekening. Ik zou zeggen: kijk nog even naar die stand en geniet er van, want die komt voorlopig niet terug.quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Klopt niks van.
http://www.forexpros.com/indices/indices-cfds
labordayquote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Edit: Hij Wallstreet dicht dus. Door een orkaan ofzo?![]()
Wat is er verdampt dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef PierreBetfair het volgende:
ECBwat een epische kneuzenformatie. Rente voor Italiaanse leningen is weer net zo hoog als voor de miljarden-injectie
Best knap, 150 miljard in 4 weken tijd laten verdampen
Ik vraag me af of die 50% rendement inclusief een in principe 100% aflossing bij het einde van de looptijd is. Of is dat de pure rente?quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Arkai het volgende:
Het wordt wel steeds aantrekkelijker om die Griekse shit te kopen. Zelfs na een default van 50% houd je jaarlijks 6% over voor de 2-jaars. Dat is echter niet spannend genoeg als we ook double digit AEX-koersen in het verschiet hebben.
* Arkai is er klaar voor!
Dat is natuurlijk niet de rente die Griekenland betaalt. Dat is de effectieve rente die je krijgt tov de marktwaarde van de obligatie!quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Griekse tweejaars rente naar 50 procent
50%
Hij gaat weer pimpenquote:Obama laat plannen doorschemeren
DETROIT (AFN) - De Amerikaanse president Barack Obama wil de werkloosheid in de Verenigde Staten onder meer te lijf gaan met infrastructuurprojecten en belastingvoordelen. Dat bleek maandag uit zijn speech ter ere van Labor Day.
In zijn toespraak nam Obama een voorschot op zijn rede in het Congres donderdag. Dan ontvouwt hij naar verwachting zijn complete strategie voor de stimulering van de kwakkelende economie en het bestrijden van de werkloosheid. Daar horen in ieder geval de aanleg van wegen, bruggen en andere infrastructuur bij, vertelde hij zijn publiek in Detroit.
,,Er is werk dat gedaan moet worden en de arbeiders die het moeten doen zijn er klaar voor'', stelde Obama. ,,De vakbonden doen mee, de bedrijven doen mee, nu moet het Congres nog meedoen.'' Veel Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden zien extra infrastructuurprojecten echter als ongewenste geldverspilling.
Obama gaf ook aan dat hij belastingvoordelen wil verlengen die het aantrekkelijker maken om nieuw personeel aan te nemen.
Zover ik weet wordt altijd de annualised interest weergegeven voor een à pari aflossing. Duitsers geven bijvoorbeeld 6.5% coupon op bepaalde obligaties maar dan noteren die dingen gewoon boven de 100% zodat het effectieve genoteerde rendement lager ligt. In dit geval kan het geen pure rente zijn omdat de coupon wordt vastgesteld bij uitgifte en deze niet variabel is gedurende de looptijd. Het meeste rendement komt dus voort uit koersverschil.quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af of die 50% rendement inclusief een in principe 100% aflossing bij het einde van de looptijd is. Of is dat de pure rente?
Verder geloof ik niet dat die obligaties verkeerd geprijsd zijn. Dus die hoge rente is er enkel vanwege het hoge risico. Je zou wel kunnen zeggen: "Markten overdrijven altijd, daar profiteer ik nu van".
hmmmm...Meer uitgaves en minder belastinginkomsten. Dat lijkt me een goed ideequote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij gaat weer pimpen
De USA gaat steeds meer op Japan lijken met het bouwen van onnodige bruggen en wegen: Op naar een decade of meer deflatie en een staatsschuld van >200% GDP.
quote:U.S. Tax revenue: $2,170,000,000,000
- Fed budget: $3,820,000,000,000
- New debt: $ 1,650,000,000,000
- National debt: $14,271,000,000,000
- Recent budget cut: $ 38,500,000,000
Let's remove 8 zeros and pretend it's a household budget:
- Annual family income: $21,700
- Money the family spent: $38,200
- New debt on credit card: $16,500
- Outstanding balance on credit card: $142,710
- Total budget cuts: $385
=> easier to see now why S&P cut... U.S.
Nou, vol in de puts dan! Gratis geld!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:20 schreef Montelly het volgende:
Voor 10:30 zitten we in de min. Er is werkelijk niets wat op "kleine" herstel wijst. Alle kleine plusje zijn niks anders dan technische correcties.
Nou, we zitten iig al in de min. Ik had mijn voorspelling wat ruimer genomen qua tijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, vol in de puts dan! Gratis geld!
Vandaag wordt één grote mastubatiesessie, kijkend naar de winstpercentages.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef WinningMood het volgende:
ik heb wat turbo shorts aangekocht
http://www.luchtvaartnieu(...)roei_van_zes_procentquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Duiker_21 het volgende:
opvallend dat KLM nu 2,5% hoger staat, heb ik iets gemist?
Koopjesjagers?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Duiker_21 het volgende:
opvallend dat KLM nu 2,5% hoger staat, heb ik iets gemist?
Jij zal je ook nog wel herinneren dat KLM ooit een "Top-5" fonds was. Je kon vroeger ook opties kopen op de "Top-5" (een mandje met de Top-5 aandelen).quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef LXIV het volgende:
Tja, waarom zou KLM alleen maar kunnen dalen? Dat is toch ook niet logisch.
Komt geloof ik (omgerekend) van ongeveer 100 euro af in 1990.
Dat weet ik niet meer. Maar toentertijd zeker allemaal 100% bluechips. Daar zat je altijd goed mee, waren eigen een soort obligaties!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jij zal je ook nog wel herinneren dat KLM ooit een "Top-5" fonds was. Je kon vroeger ook opties kopen op de "Top-5" (een mandje met de Top-5 aandelen).
Dat waren ABN-AMRO, KLM, Kon.Olie, Philips en Unilever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |