Vanavond als 1vandaag, Nos nieuws, Rtl en Nieuwsuur het weer heeft opgenomen gaat het losquote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Anno2012 het volgende:
Het blijft rustig hier, begin augustus was het hier stukken drukker. Of de meeste willen het niet meer zien ...
Je vindt hem echt leuk he! Helaas is het jammer dat die kerel definitief gekapt is met traden want er zullen er weinig zijn die zo open en bloot hun emoties durven tonen aan de rest van de wereld terwijl ik durf te wedden dat er dagelijks honderden mensen zijn die zich in zo'n situatie bevinden.quote:
Het is de beste instructievideo die ik ken, en ik heb groot respect voor die kerel dat hij het filmpje online heeft gezet.quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Arkai het volgende:
[..]
Je vindt hem echt leuk he! Helaas is het jammer dat die kerel definitief gekapt is met traden want er zullen er weinig zijn die zo open en bloot hun emoties durven tonen aan de rest van de wereld terwijl ik durf te wedden dat er dagelijks honderden mensen zijn die zich in zo'n situatie bevinden.
Ach, ff op de bodem tikken tot die breekt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:03 schreef SeLang het volgende:
De beurs is weer bezig met een suckerrally
Slot: 2,999.54quote:Op maandag 5 september 2011 15:41 schreef SeLang het volgende:
Cool: CAC40 nu onder de 3000.
Zou het gaan lukken om het slot onder de 3000 te houden?
Een verbod op shortselling werkt (als het ueberhaupt wat uitmaakt) volgens mij eerder averechts omdat je de liquiditeit dan verlaagt. Bij een scherpe daling durft bijna niemand te kopen behalve shorters die dan winstnemen.quote:De Jager: geen zorgen over bewegingen AEX
DEN HAAG (AFN) - Minister Jan Kees de Jager (Financiën) maakt zich niet direct zorgen over de heftige ups en downs in de AEX en op andere financiële markten. ,,Ik maak mij op dit moment niet bijzonder zorgen over de volatiliteit op de AEX-index en andere markten’’, schrijft de minister maandag in antwoord op CDA-Kamervragen.
De vragen gingen over een verbod op short selling, het speculeren op een waardedaling van een aandeel. Vier Europese landen stelden vorige maand zo'n verbod in, maar Nederland deed er niet aan mee.
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)-bewegingen-AEX.aspx
Klopt niks van.quote:Op maandag 5 september 2011 18:04 schreef the85mc het volgende:
Nu op iex
AEX Overnight 282,96 +3,10%
Right..
IEX berekent het met de koersen van de Nederlandse fondsen op Wall Street. Met die definitie klopt het wel, aangezien Wall Street dicht is en de koersen van vrijdag worden meegenomen in de berekening. Ik zou zeggen: kijk nog even naar die stand en geniet er van, want die komt voorlopig niet terug.quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Klopt niks van.
http://www.forexpros.com/indices/indices-cfds
labordayquote:Op maandag 5 september 2011 18:59 schreef monkyyy het volgende:
Edit: Hij Wallstreet dicht dus. Door een orkaan ofzo?![]()
Wat is er verdampt dan?quote:Op maandag 5 september 2011 19:35 schreef PierreBetfair het volgende:
ECBwat een epische kneuzenformatie. Rente voor Italiaanse leningen is weer net zo hoog als voor de miljarden-injectie
Best knap, 150 miljard in 4 weken tijd laten verdampen
Ik vraag me af of die 50% rendement inclusief een in principe 100% aflossing bij het einde van de looptijd is. Of is dat de pure rente?quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef Arkai het volgende:
Het wordt wel steeds aantrekkelijker om die Griekse shit te kopen. Zelfs na een default van 50% houd je jaarlijks 6% over voor de 2-jaars. Dat is echter niet spannend genoeg als we ook double digit AEX-koersen in het verschiet hebben.
* Arkai is er klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |