quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Nee Nectar. Nee. Er is niet genoeg alcohol in de wereld.
Hey Miss 168, 51.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Klinker gemist, ik kijk te weinig.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:33 schreef Nectar het volgende:
Ik hou van chloroform zelfs als ze niet chloroform is.
quote:
quote:
Mensen???quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:34 schreef Nectar het volgende:
Of niet dan, waarom zijn jullie allemaal zo stil
betalen manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef FreezePop het volgende:
kan de fotos van kb en monky niet vinden
Mensne weten toch inet waar het voor staat, dus no worrysquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ga je dat nu de hele tijd tegen mij zeggen en overal op FOK! verkondigen?
lelijk hoertje ;D!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:34 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Saskiaatjeeh heeft kort haar
waarom?
Sekers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die Lamon heeft grappig accent
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:33 schreef Nectar het volgende:
Ik hou van chloroform zelfs als ze niet chloroform is.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:34 schreef Nectar het volgende:
Of niet dan, waarom zijn jullie allemaal zo stil
quote:
quote:
quote:
Episch.quote:
Wel goed denk ik, weet niet wat de tussenstand is, what about you?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Nectar, hoe staat het met je poging om Europa te veroveren?
Daar let ik niet opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wel goed denk ik, weet niet wat de tussenstand is, what about you?
Waarom had je trouwens niet om mij gestemd, ik had wel op jouw gestemd((
Ga taartenbakker worden. Zie die man gelukkig zijn.quote:
Moldavië XDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar let ik niet opEven vluchtig de verhaaltjes doorgelezen en wat tl;dr toegepast bij verhalen van 50 regels
Welk land had je?
grgr kusjequote:
Wat? Dat soort shit leer je in twee weken. Das toch geen vak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga taartenbakker worden. Zie die man gelukkig zijn.
[ afbeelding ]
Ahh, ik ga verliezen, maar wat wil je ook als je tegen Nederland moetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moldavië XD
Ja had een lang verhaal, maar enkel alleen om het land Moldavië moest je me kiezen :$ Onbekend landje
Ik had op Rusland gestemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh, ik ga verliezen, maar wat wil je ook als je tegen Nederland moet
Moldavië heeft als voordeel dat niemand weet waar het ligt
Ies ook vrolijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga taartenbakker worden. Zie die man gelukkig zijn.
[ afbeelding ]
Ga photoshop leren dan dat is een echt vakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? Dat soort shit leer je in twee weken. Das toch geen vak.
quote:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:42 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
Ga photoshop leren dan dat is een echt vak
http://www.loi.nl/cursuss(...)ndex.htm?lid=Nieuw_1
Ja, dan zit ik als nog de hele dag op knopjes te klikken achter een scherm.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:42 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
Ga photoshop leren dan dat is een echt vak
http://www.loi.nl/cursuss(...)ndex.htm?lid=Nieuw_1
Niet op het niveau van die man, daar ben je wel een tijdje mee bezig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? Dat soort shit leer je in twee weken. Das toch geen vak.
Planet of the apes. als het over het oigineel gaat. De remake maakt mij aan het huilen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 00:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welke allemaal?
3:10 To Yuma
Alpha Dog
Blow
Body of Lies
Burn after reading
Children of Men
Flashbacks of a fool
Hanna
Henry's crime
Punisher
Red
State of play
Taken
Tenderness
The Departed
The Town
X-Men First Class
Zodiac
Planet of the apes.
Dankjewel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnxjij ook voor straks
Maar dan verdien je wel minder waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik als nog de hele dag op knopjes te klikken achter een scherm.
Done.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjes
Gogo vote
## VOTE
Rusland
Moldavië![]()
1 Gratis nectarine en een biertje
Boh das waar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan verdien je wel minder waarschijnlijk
another day at the office, *gaap*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan verdien je wel minder waarschijnlijk
Sickquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
another day at the office, *gaap*
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
another day at the office, *gaap*
[ afbeelding ]
Zo goed?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, je moet ## Vote schrijven in je post anders word die niet getracked op ctrl f
quote:
nee, 3 verschillende limits, op die 3 blind levels idd, well meer tafels dan 3.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Speelde je op 3 tafels ofzo? of snap ik poker niet met de big en small blinds ?
Oja, al die mensen die los op Moldavië stemdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
ik denk dat ik eerlijk gezegd wel door ga in die oorlog
Deze dus FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
ALLEMAAL EVEN DIT TYPEN:
##VOTE
rusland
Moldavië
in oorlogstopic aub!
Ja goede mensen zijn dat, ik heb btw wat mensen verteld om op jouw te stemmen, aardig of niet dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oja, al die mensen die los op Moldavië stemden
je kunt 125 euro winnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
Maare, wat is dat oorlogtopic eigenlijk?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja goede mensen zijn dat, ik heb btw wat mensen verteld om op jouw te stemmen, aardig of niet dan.
Het is meer UNOWAquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zijn de nb's zo dood de laatste tijd, mensen moeten weer werken?
Nee we moesten verhaaltjes inzenden, ik quote het zo wel evenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
Huh, maar hoe bepaal ik op wie ik stem, behalve dan dat de deelnemers het mij vertellen?Is het gewoon een populariteitswedstrijd ofzo?
Vanwege die nieuwe SC denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zijn de nb's zo dood de laatste tijd, mensen moeten weer werken?
Er zijn verhaaltjes geschreven, moet je even in het vorige topic kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
Huh, maar hoe bepaal ik op wie ik stem, behalve dan dat de deelnemers het mij vertellen?Is het gewoon een populariteitswedstrijd ofzo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
JJH NEDERLAND[ afbeelding ] VS Drommeldaris RUSLAND[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAAPS ITALIË [ afbeelding ] VS GULMEZ TURKIJE [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAIFISCH ZWEDEN[ afbeelding ] VS NECTAR MOLDAVIË [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BROODJEHAMKAAS GROOT-BRITANNIË [ afbeelding ] VS PATJE1987 ZWITSERLAND[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOMPEHORK NOORWEGEN[ afbeelding ] VS HELOEF IJSLAND[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JELLYBEANZ DENENMARKEN[ afbeelding ] VS HUPPELMUTS SPANJE[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANAALFABTJE PORTUGAL[ afbeelding ] VS WAHRHEIT DUITSLAND[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAC0BUS GRIEKENLAND[ afbeelding ] VS MUHAHAHA BELGIË[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------
Op deze 2 oorlogen kun je niet stemmen, omdat er landen bij zitten die gecapituleerd hebben.
Derhalve zijn er al 2 winnaars. Gefeliciteerd!
CROCODI1E POLEN[ afbeelding ] VS STOKSTAART FRANKRIJK [ afbeelding ]
Geheel naar verwachting hebben de Fransen gecapituleerd.
Men zegt wel eens dat geschiedenis zich herhaald, en in dit geval is dit ook zeker één waarheid.
Nog nooit heeft Frankrijk 1 oorlog gewonnen, en ook deze strijd gaat langs ze heen.
De knoflook en slakken etende Fransen verliezen hun land, ze zijn geannexxeerd bij het Grootse Poolse Rijk!
Polen, gefeliciteerd met de 1e overwinning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSVALDO2 IERLAND[ afbeelding ] VS SPECULARIUM IRAQ[ afbeelding ]
Iraq heeft niets van zich laten horen. Waarschijnlijk is hun leider aan een stuk touw van de trap gegooid in een verlaten hotel. We zullen dit land zeker niet missen, en we hopen dat de Ieren hun nieuwe provincie met beleid zullen regeren, zodat we geen terrorisme meer hebben op ons continent.
Ierland, gefeliciteerd met uw land uitbreiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat ga ik lezen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Daarom vertellen wij wat je moet stemmen zodat jij kan doorgaan met moneyzzz maken om onze troepen financieel te ondersteunenquote:![]()
![]()
Boh, kan een mens in NL een maand van eten man. Niet de waarde van geld vergeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Monkyyy doet direct mee volgende keer, hoe komt zij nou aan 125 euro!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
ALLEMAAL EVEN DIT TYPEN:
##VOTE
rusland
Moldavië
in oorlogstopic aub!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjes
Gogo vote
## VOTE
Rusland
Moldavië![]()
1 Gratis nectarine en een biertje![]()
Na een amnestie-regeling hebben wij vele ervaren "vrijheidsstrijders" uit Noord-Ierland kunnen recruteren. En omdat deze zichzelf niet opblazen gaan die veel langer mee dan die van onze tegenstanders.
Hoe kom je erop![]()
![]()
lol watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Na een amnestie-regeling hebben wij vele ervaren "vrijheidsstrijders" uit Noord-Ierland kunnen recruteren. En omdat deze zichzelf niet opblazen gaan die veel langer mee dan die van onze tegenstanders.
Hoe kom je erop![]()
Wtf is dat verhaaltje over zweden, meteen seks erbij halen en vrouwen beledigen. Heiligschennis.
Ik heb een episch verhaal, ben moldavie maar de emeste vinden het te lang jammer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Wtf is dat verhaaltje over zweden, meteen seks erbij halen en vrouwen beledigen. Heiligschennis. [ afbeelding ]![]()
Haha Egypte? Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hai Klinkerbotsing.
Ben je nog in Egypte?Maar nee sinds zondagmiddag weer terug in NL.
![]()
![]()
Wie is Ali55J en waarom wenst hij random mensen op het fobo een "fijn suikerfeest"You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha Egypte? Hoe kom je daarbij?Maar nee sinds zondagmiddag weer terug in NL.
Ż_(ツ)_/Ż![]()
Die plek komt me wel bekent voor. Maar dat is niet waar ik wwonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, is jou huis hier bij in de buurt?You can learn anything, the secret lies in discipline.
hey de mijne wel vette shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, is jou huis hier bij in de buurt?![]()
Ben jij serieus een meisje of doe je gewoon alsof je meisje bent?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die plek komt me wel bekent voor. Maar dat is niet waar ik wwon![]()
deze account is ook wel mooi. ik blijf gewoon terug komen. terug uit het as. ashes to ashes funk to funkywe're on a mission from god![]()
JApieman?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Purr.ogg
Hier kan ik uren naar luisteren.![]()
Denken dat er echt meisjes op fok zitten, zeg het ze klinker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ben jij serieus een meisje of doe je gewoon alsof je meisje bent?
Ok dankje voor de mededeling.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef bluesbrothers_ het volgende:
deze account is ook wel mooi. ik blijf gewoon terug komen. terug uit het as. ashes to ashes funk to funky![]()
Hehe nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.Andere kant.
![]()
Wat als ik nou zo prrrrrrquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Purr.ogg
Hier kan ik uren naar luisteren.![]()
![]()
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?quote:we're on a mission from god![]()
He wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:05 schreef Nectar het volgende:
XD
lol ok nee advertenties maken is niet cool
Lieve N(s)B'ers
Kunnen jullie even
##VOTE
rusland
Moldavië
Typen in: FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjes
Er staat een biertje voor jullie klaar![]()
![]()
Dat zou ik knap vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef bluesbrothers_ het volgende:
[..]
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?![]()
dat was snel....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef bluesbrothers_ het volgende:
[..]
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Nee, ik bedoel zijn ban...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen doet zo moeilijk als jou MonkyyyYou can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
Mijn tong heeft nimmer een anus aangeraakt, even voor de duidelijkheid.
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Mijn tong heeft nog nimmer een anus aangeraakt, even voor de duidelijkheid. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Op zn profiel klikken, naam door gestreept ditdat, noobiequote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Sorry, ik ben nog jong en onervaren vergeleken met jouquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op zn profiel klikken, naam door gestreept ditdat, noobieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo oke, je vond het niet zo leuk, toch?![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog jong en onervaren vergeleken met jouWijsheid komt met de jaren zeggen ze. En ik ben al oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Is die andere nu alweer gebandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef bluesbrothers_ het volgende:
deze account is ook wel mooi. ik blijf gewoon terug komen. terug uit het as. ashes to ashes funk to funky![]()
![]()
Hoeveel Fokkers hebben al getracht je te hosselen sinds dat je foto's in je FOBO hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze. En ik ben al oud.![]()
![]()
Gaat je geen donder aan vlerk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat is trouwens de andere kant van Egypte, Zuidafrika?![]()
Geen idee, vind het ook sad dus foto's weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers hebben al getracht je te hosselen sinds dat je foto's in je FOBO hebtYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Deze is voor jouw hooidraaid(op ware grote)
Gelukkig heb je er nog 1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook sad dus foto's weg.![]()
![]()
Lekker, mijn dankquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze is voor jouw hooidraaid
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig heb je er nog 1![]()
![]()
jij moet een vriendinnetje zoeken mang, loopt er niet wat grut rond op die opleiding van jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze is voor jouw hooidraaid
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig heb je er nog 1You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jij moet een vriendinnetje zoeken mang, loopt er niet wat grut rond op die opleiding van je2 Meisjes in mn klas, 1 is een kneiterdikke arubaanse en de ander heeft een laag plamuur en ziet er alsnog niet uit.
Ik heb zaterdag weer even een vriendin![]()
![]()
wut, mijn vriend zegt dat op zijn opleiding het iets van 50/50 man/vr is, of ligt dat aan hbo/wo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]2 Meisjes in mn klas, 1 is een kneiterdikke arubaanse en de ander heeft een laag plamuur en ziet er alsnog niet uit.
Ik heb zaterdag weer even een vriendinYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wut, mijn vriend zegt dat op zijn opleiding het iets van 50/50 man/vr is, of ligt dat aan hbo/wo?![]()
Ik hossel er wel weer nieuwe bij in de club zodra ik the running man onder de knie heb![]()
![]()
oke, succes daarmeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjes![]()
Ik hossel er wel weer nieuwe bij in de club zodra ik the running man onder de knie heb
Wat voor opleiding is dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjes![]()
Ik hossel er wel weer nieuwe bij in de club zodra ik the running man onder de knie hebŻ_(ツ)_/Ż![]()
Ik ga slapen, kusjes.You can learn anything, the secret lies in discipline.
ok mangquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik moest poepen, want de bel deed het niet.![]()
wtf mangquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat ze in België op het spoor links rijden_!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: