hey de mijne wel vette shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, is jou huis hier bij in de buurt?
Ben jij serieus een meisje of doe je gewoon alsof je meisje bent?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die plek komt me wel bekent voor. Maar dat is niet waar ik wwon
JApieman?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.
Ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Purr.ogg
Hier kan ik uren naar luisteren.
Denken dat er echt meisjes op fok zitten, zeg het ze klinker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ben jij serieus een meisje of doe je gewoon alsof je meisje bent?
Ok dankje voor de mededeling.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef bluesbrothers_ het volgende:
deze account is ook wel mooi. ik blijf gewoon terug komen. terug uit het as. ashes to ashes funk to funky
Hehe nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.
Wat als ik nou zo prrrrrrquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Purr.ogg
Hier kan ik uren naar luisteren.
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?quote:
He wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:05 schreef Nectar het volgende:
XD
lol ok nee advertenties maken is niet cool
Dat zou ik knap vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef bluesbrothers_ het volgende:
[..]
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?
dat was snel....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef bluesbrothers_ het volgende:
[..]
graag gedaan love joe mag ik met het puntje van mijn tong tussen je bilspleetje friemelen terwijl ik intens in je mooie grote ogen kijk?
Nee, ik bedoel zijn ban...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen doet zo moeilijk als jou Monkyyy

Mijn tong heeft nimmer een anus aangeraakt, even voor de duidelijkheid. 

QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Mijn tong heeft nog nimmer een anus aangeraakt, even voor de duidelijkheid. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op zn profiel klikken, naam door gestreept ditdat, noobiequote:
Sorry, ik ben nog jong en onervaren vergeleken met jouquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op zn profiel klikken, naam door gestreept ditdat, noobie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo oke, je vond het niet zo leuk, toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog jong en onervaren vergeleken met jouWijsheid komt met de jaren zeggen ze. En ik ben al oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Is die andere nu alweer gebandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef bluesbrothers_ het volgende:
deze account is ook wel mooi. ik blijf gewoon terug komen. terug uit het as. ashes to ashes funk to funky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |