quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:49 schreef Nectar het volgende:
ALLEMAAL EVEN DIT TYPEN:
##VOTE
rusland
Moldavië
in oorlogstopic aub!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjes
Gogo vote
## VOTE
Rusland
Moldavië![]()
1 Gratis nectarine en een biertje
lol watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Na een amnestie-regeling hebben wij vele ervaren "vrijheidsstrijders" uit Noord-Ierland kunnen recruteren. En omdat deze zichzelf niet opblazen gaan die veel langer mee dan die van onze tegenstanders.
Hoe kom je erop
Ik heb een episch verhaal, ben moldavie maar de emeste vinden het te lang jammer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
Wtf is dat verhaaltje over zweden, meteen seks erbij halen en vrouwen beledigen. Heiligschennis. [ afbeelding ]
Haha Egypte? Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hai Klinkerbotsing.
Ben je nog in Egypte?
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha Egypte? Hoe kom je daarbij?Maar nee sinds zondagmiddag weer terug in NL.
Die plek komt me wel bekent voor. Maar dat is niet waar ik wwonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, is jou huis hier bij in de buurt?
hey de mijne wel vette shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, is jou huis hier bij in de buurt?
Ben jij serieus een meisje of doe je gewoon alsof je meisje bent?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die plek komt me wel bekent voor. Maar dat is niet waar ik wwon
JApieman?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je in Egypte was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |