Hoeveel Fokkers hebben al getracht je te hosselen sinds dat je foto's in je FOBO hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze. En ik ben al oud.
Gaat je geen donder aan vlerk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat is trouwens de andere kant van Egypte, Zuidafrika?
Geen idee, vind het ook sad dus foto's weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel Fokkers hebben al getracht je te hosselen sinds dat je foto's in je FOBO hebt
Gelukkig heb je er nog 1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook sad dus foto's weg.
Lekker, mijn dankquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze is voor jouw hooidraaid
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig heb je er nog 1
jij moet een vriendinnetje zoeken mang, loopt er niet wat grut rond op die opleiding van jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze is voor jouw hooidraaid
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig heb je er nog 1
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jij moet een vriendinnetje zoeken mang, loopt er niet wat grut rond op die opleiding van je
wut, mijn vriend zegt dat op zijn opleiding het iets van 50/50 man/vr is, of ligt dat aan hbo/wo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]2 Meisjes in mn klas, 1 is een kneiterdikke arubaanse en de ander heeft een laag plamuur en ziet er alsnog niet uit.
Ik heb zaterdag weer even een vriendin
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wut, mijn vriend zegt dat op zijn opleiding het iets van 50/50 man/vr is, of ligt dat aan hbo/wo?
oke, succes daarmeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjes![]()
Ik hossel er wel weer nieuwe bij in de club zodra ik the running man onder de knie heb
Wat voor opleiding is dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn klas is 15 personen ofzo, 2 meisjes![]()
Ik hossel er wel weer nieuwe bij in de club zodra ik the running man onder de knie heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |