4 ton dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Injetta het volgende:
Effen gemist.. Hoe duur is die camping???
Vraagprijs van 500.000 euro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Injetta het volgende:
Effen gemist.. Hoe duur is die camping???
Ik was altijd wel benieuwd wat er zou gebeuren als een gezin zich aanmeldt en het uiteindelijk niet waar maakt. Of de tros het beeldmateriaal dan gewoon weg zou gooien, of iets anders. Wel leuk om dat nu eens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit was de uitzending niet waard. Ik ben ook weleens in Italië naar appartementen gaan kijken, tijdens mijn vakantie..
Wat is dit voor BEDROG!
Correctiequote:
ja modderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Injetta het volgende:
Het water is zo licht?? Heb je ook zwaar water?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef Injetta het volgende:
Het water is zo licht?? Heb je ook zwaar water?
tssssss, men is nooit te oud om te leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwaar_water
Ja, ik ook! Maar dan moeten ze wel een gezin laten zien die ook daadwerkelijk gegaan zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik was altijd wel benieuwd wat er zou gebeuren als een gezin zich aanmeldt en het uiteindelijk niet waar maakt. Of de tros het beeldmateriaal dan gewoon weg zou gooien, of iets anders. Wel leuk om dat nu eens gezien te hebben.
Is dat nou Yvonne?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ruzie in de tent. Ze wil internetten FOK!ken.
Inderdaad, beetje ruzie maken op tv.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef alors het volgende:
Dat mensen zich niet inhouden voor de camera, zooo genant!!!
Oh jee.... dat gaan ze toch niet laten zien..quote:
Dat gaat hij met die knappe boom aan de rand doen.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij zal em wel tegen een boom hangen ja...
WTF?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Hallo ik kom jullie welterusten wensen. naar bed sturen
De bomen moeten rusten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Injetta het volgende:
Wat nou... stuurt ze iedereen naar bed??
Als er maar niemand snurkt!quote:
Tantrasex op afstand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Injetta het volgende:
Niks goedmaaksex. Hij ligt in het recepetiehuisje en zij is naar hun villa..
Ach, in Duitsland zijn ook jeugdherbergen waar ze om 20:00 de voordeur op slot doen. Kan je niet naar je kamer als je uit eten bent en de bediening niet opschiet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Injetta het volgende:
Wat nou... stuurt ze iedereen naar bed??
Dat krijg je met zo'n buitenlandse gemeenschap van bomen. Daar kom je als buitenstaander echt niet zo maar tussen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Injetta het volgende:
Ach hij krijgt niet genoeg contact met de bomen......![]()
![]()
Tussen zijn voortanden geparkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Zou hij een boom op zijn hoofd hebben gekregen?!
computer spreekt alleen maar bomentaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Injetta het volgende:
Niemand snapt iets van die PC? Wat doet NIek ermee?
Nou.. ik heb toch wel gelachen hoor!quote:
Wie gaat boeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
jahttp://www.ellbogensee.de/Ned/eTourPrN.htm
Op het opem veld kamperen trekkers.Het daar meestal zonnig. Aam het veld is een klein strand. Er is ook een houten steiger, waar je kunt vissen. ´s Avonds kun je daar nog van de laatste zonnestralen genieten terwijl je je voeten in het water laat bengelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
jahttp://www.ellbogensee.de/Ned/eTourPrN.htm
We kunnen een goepstent boeken voor 14,50 per nacht! Wie gaat er mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor.. maar ik heb het niet gezien toen. Dus dan is het tcoh wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
Ik ga alleen mee als ik een springkussen kan knuffelen en op bomen mag springen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
We kunnen een goepstent boeken voor 14,50 per nacht! Wie gaat er mee?
Lekker zwemmen, knutselen, springen op het springkussen, bomen knuffelen en dan helemaal uitgeput om 10.00 uur naar bed...
Ja wel jammer dat ze hem daar niet een beetje op door hebben gevraagd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond het helemaal geen mooie camping, alles zag er afgeragd uit en ze hebben ook nog eens 50 bomen omgekapt, heeft Niek daarvoor wel om vergeving gevraagd.
Kan dat? Doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat ze hem daar niet een beetje op door hebben gevraagd!
Zullen we er een mail over sturen?
O, vandaar dat die andere bomen hem niet moesten en welkom heetten. Die waren woedend over de massaslachting van hun broeders en zusters.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond het helemaal geen mooie camping, alles zag er afgeragd uit en ze hebben ook nog eens 50 bomen omgekapt, heeft Niek daarvoor wel om vergeving gevraagd.
Bronquote:Vanavond om half negen op Nederland 1: de emigratie van Rob en Anneke naar Spanje, waar ze een Bed & Breakfast gaan beginnen. Gaat het ze lukken? (dit is een herhaling) http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/familie-wolsink
Ja, maar tv is wat groter dan beeldschermpje pjoeter.. en fam. kijkt ook mee, lekker commentaar leveren met zijn allenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Je kan de hh altijd terugkijken op hun site
quote:Uitzending 6 september, 20.30 uur, Ned.1 (herhaling)
Elke keer als de vijftigers Rob Wolsink en Anneke van den Berg in Spanje op vakantie zijn, zien ze als een berg op tegen de terugkeer naar het natte, drukke Nederland. Anneke trekt de stoute schoenen aan en neemt ontslag als manager in de zorg en ook Rob gooit na jaren trouwe dienst bij de Voedsel en Waren Autoriteit de handdoek in de ring. Met vijfentwintig kuikens, drie konijnen en hun complete inboedel vertrekken Rob en Anneke naar het plaatsje Hondón de las Nieves. Hier openen ze, na een grote verbouwing, hun eigen Bed en Breakfast: Casa Roanne.
quote:24-08-2011
Update Familie Riep, Turkije
We zijn voorlopig weer terug in Nederland sinds deze winter. Wij hadden de afspraak gemaakt dat als iemand heimwee zou hebben we zouden teruggaan en dat hebben we ook gedaan. We hebben het vorig jaar apart geprobeerd (Paul in Turkije en ik met Nigel in Nederland) maar dat is geen goede optie.
Verder zijn wij op dit moment bezig een nieuw leven op te bouwen in Nederland voor onze zoon, maar hebben zeker onze droom nog niet opgegeven.
We hebben van deze jaren heel veel geleerd, veel nieuwe vrienden gemaakt en veel contacten gelegd. We komen een aantal maal per jaar nu in ons huis in Alanya en zoeken naar nieuwe mogelijkheden.
Verder wil ik wel vermelden dat we totaal geen spijt van onze keuze hebben gehad. We veel geleerd hebben en het heeft ons gezin nog hechter gemaakt.
Met Nigel gaat alles prima. Hij zit op dit moment deels op school en deels werken. Hij zit prima in zijn vel en dat is voor ons veel belangrijker dan al het geld op de wereld. Ook hij heeft aan dit avontuur veel goede (natuurlijk ook slechte) herinneringen
Ik zap een beetje tussen allebeiquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken... En dat kijk ik toch echt ff af. :p
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zap een beetje tussen allebei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik ben al overgezapped want ik had hem al gezien.quote:
Ik wilde dit net posten toen ik het hoorde.quote:
vast familie van Anneke, want die praat ook zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in. Wie is dit pratende stuk schuurpapier?
Wie de neuk is Anneke?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
vast familie van Anneke, want die praat ook zo
nee Anneke gaat gewoon meequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Laat toch die cactus thuis...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
nee Anneke gaat gewoon mee
Dus lijkt ze op zichzelf, nogal logisch he.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die blonde met pittig kapsel die naar Spanje gaat
Iig die smoel dichttapen.quote:
Ik dacht dat Cee die met dat donkere haar bedoelde die een soort van speech gafquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus lijkt ze op zichzelf, nogal logisch he.
Ja, die speech-muts. Niet die pratende vuilnisemmer van nu.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cee die met dat donkere haar bedoelde die een soort van speech gaf
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die speech-muts. Niet die pratende vuilnisemmer van nu.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het echte leven. Uur lang flessen water vullen. Totdat je aan de schijt raakt van dat water.
Ja precies dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ze kijken zo te zien wel waar het schip strand
Die de Spaanse regelgeving niet kent qua bouwen e.d. Ben benieuwd of dat goed gaat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
In ieder geval wel verstandig om een NL aannemer in te zetten.
Hehe.. ja dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die de Spaanse regelgeving niet kent qua bouwen e.d. Ben benieuwd of dat goed gaat!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Godverju ik mag hopen dat ze als chewbacca die behandeling uit komt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Godverju ik mag hopen dat ze als chewbacca die behandeling uit komt.
bed and breakfast. classic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar wat gaan ze nou eigenlijk doen daar in Spanje?
konden ze haar stembanden niet weglaseren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh we hebben per ongeluk uw hartspier weggelaserd. SORRY!
hihihi Cee je was me net voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Stembanden heeft ze ook al eens laten laseren, ging ook prima.
Wachtgeld? is ie gedwongen weggegaan ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ambtenaar Rob zeurt dat zijn wachtgeld er nog niet is. Ben blij dat je het krijgt.
Ik hoorde iets van wachtgeld in het begin.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wachtgeld? is ie gedwongen weggegaan ?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
Ze praat en lacht als een vrouwelijke Bassie.
W'rom? Ze hebben toch een zwembad?quote:
En dan roepen: Het is geen Holland hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:13 schreef StephanL het volgende:
Naar Spanje gaan en dan tosti's maken
haha dat zou net wat zijn jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef ddx het volgende:
En niet eens die groente ergens illegaal op een landje plukken ?
Klinkt als het ECHTE Turkije.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Het ECHTE Spanje, waar heb ik dat meer gehoord
straks nog even langs de Friet van Piet in Benidormquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Het ECHTE Spanje waar heb ik dat meer gehoord
Preciesquote:
Het schijnt dat ze imitaties doetquote:
echt spaansquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
En arme ouwe oma wordt weer aan het werk gezet.
De sebejos vast wel ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
En zometeen ook de groente snijden op hetzelfde plankje?
Die ontploffing he?quote:
wij zijn even oud..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja wtfik ben in de dertig en zie er 20 jaar jonger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |