Chapeau!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:56 schreef zakstront het volgende:
jezus wat een rant op dit tijdstip...
Heb je enig idee hoeveel gevolgen het kan hebben voor de dame in kwestie? Nou is de ene dame wat gevoeliger dan de ander, maar ik vind het zo raar dat sommige mannen zoiets hebben van 'dat moet kunnen, wat doe je moeilijk, ik kneep je 'maar' in je tieten/billen'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef harry1989 het volgende:
[...]
Als bijv een jongen een vrouw in haar borsten/billen/kruis knijpt en hij daarna ophoudt (omdat het slachtoffer duidelijk aangeeft hier niet van gediend te zijn) is het dan al meteen aanranding? Voorbeeld: Jongen in kroeg raakt borsten van meisje aan waarop zo boos reageert maar jongen gaat niet door. Of Jongen geeft een pets tegen de billen, Jongen betast meisje in kruis >meisje niet van gediend en jongen stopt (eenmalig dus). Allemaal van dit soort dingen. Meisjes en vrouwen doen hier tegenwoordig zo panisch over en stappen gelijk naar de Politie ipv. een geplaatst knietje of een pets in het gezicht te geven.
[...]
Ga dat dan ook bij die site melden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Jouw quote (met daarin de benadrukking van het woord 'geslacht') slaat nergens op. De tekst in je bron overigens ook.
Bovendien kun je "ongewenste intimiteiten" niet 1:1 vertalen naar "seksuele intimidatie".
Met je eens, alleen moet de man dan altijd het stempeltje aanrander op zn hoofd krijgen?quote:Maar beter dan dat elke man zijn gang kan gaan en ongestraft anderen in de kruis oid kan grijpen
Daarom is ieders mening/standpunt welkom. Laat maar komen dat stukje tekstquote:Ik had een stuk tekst getypt om duidelijk te maken wat de verschillen zijn tussen ongewenste intimiteiten, seksuele intimidatie en aanranding, maar het is best lastig om het allemaal precies te omvatten.
Ga je gang, mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ga dat dan ook bij die site melden.
Ik probeer hier alleen maar het eerder genoemde "grijze gebied" in de wet aan te kaarten tussen aanranding en de lichtere vormen van seksuele intimidatie. Ik heb het helemaal niet over flirten.quote:eigenlijk vind ik het vooral ongelooflijk triest dat TS blijkbaar een persoon is die niet in staat is het onderscheid te maken tussen flirten en ongewenste intimiteiten onderscheiden, wat voor loser ben je dan?
Heel vervelend dan:P, zou ik ook flink boos worden op dat moment. En die nicht zou er pijnlijk vanaf komen.. maar vergaat de wereld daarna dan? Een beetje ruggegraat kan ook geen kwaad.quote:Wat nu als een lekkere leernicht je even in je kruis voelt? Dat mag ook?
daar heb je niks aan?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef harry1989 het volgende:
Begrijpend lezen is hier voor een aantal zeer moeilijk
[..]
Ik probeer hier alleen maar het eerder genoemde "grijze gebied" in de wet aan te kaarten tussen aanranding en de lichtere vormen van seksuele intimidatie.
Die gepikeerde reacties heb ik niks aan.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef harry1989 het volgende:
[..]
Heel vervelend dan:P, zou ik ook flink boos worden op dat moment. En die nicht zou er pijnlijk vanaf komen.. maar vergaat de wereld daarna dan? Een beetje ruggegraat kan ook geen kwaad.
Als ie zich nou probeert vast te houden of grijpen > aangifte > aanranding hangt heel erg van de manier waarop ie het doet af.
Zucht denk dat dit forum maar beter kan worden verwijderd
Mijn bedoeling is dat ik er wat van kan leren, omdat ik in mijn puberteit ook wel eens een billetje geknepen heb, dus vroeg me af hoe schuldig ik me nou moet voelenquote:daar heb je niks aan?!
wat is dan eigenlijk je bedoeling van dit hele topic, er iets aan hebben? dus je wil van anderen horen tot hoever je kan gaan? je wilt er een scriptie over schrijven?
een aangifte tegenwerken?
wat? wat 'wil je er aan hebben' ?
Je bent echt te dom voor woorden... alles wat er over uit te leggen valt, is namelijk allang uitgelegd, maar jij blijft maar doorhameren over 'ik vind' en over manieren waarop het gedaan wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef harry1989 het volgende:
[..]
Heel vervelend dan:P, zou ik ook flink boos worden op dat moment. En die nicht zou er pijnlijk vanaf komen.. maar vergaat de wereld daarna dan? Een beetje ruggegraat kan ook geen kwaad.
Als ie zich nou probeert vast te houden of grijpen > aangifte > aanranding hangt heel erg van de manier waarop ie het doet af.
Zucht denk dat dit forum maar beter kan worden verwijderd
Nee hoor, de meeste meiden zien een tik op hun billen niet als aangiftewaardig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem met jou... jij vindt dat niet, de persoon die het overkomt met aan zekerheid grenzende waarschijklijkheid wél.
Ik denk het niet, ik denk dat TS een mening heeft die heel veel mensen delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef bas-beest het volgende:
En ik denk nog steeds dat je gewoon niks meer bent dan een troll.
Wat valt er te begrijpen dan? Want ik heb nog geen fatsoenlijke stellingname uit TS' betoog kunnen afleiden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben een vrouw en begrijp TS volkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |