quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, net op het moment dat ik op het rooster gezet wil worden is Samzz van jullie discussiegeweld gevlucht
Billie Jean is 2 maanden nadat I can't go for that geschreven en de intro is maat-technisch vrijwel identiek. Speel ze maar eens tegelijk afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is ook een exacte kopie qua muziek.
Maar ik vind het eigenlijk niet op Billie Jean lijken, ik hoor wel iets maar om nou meteen te zeggen dat is overgenomen. Ik weet niet.
Er zijn toch nog andere rooster beheerders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, net op het moment dat ik op het rooster gezet wil worden is Samzz van jullie discussiegeweld gevlucht
Maar die zijn ook niet aanwezig..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn toch nog andere rooster beheerders?
Ze gewoon allemaal PM'en toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die zijn ook niet aanwezig..
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.quote:
Dan PM'en en gewoon gaan draaien, BAM!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.
Ah ja.. Dan dus hier nu aangeven dat je om 16:00 gaat draaien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.
Samzz heeft al een PM, ik duik er dan idd gewoon in na Lukequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dan PM'en en gewoon gaan draaien, BAM!
Jaaaaa, met Cyndi, Nina Simone en Boy George.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Hmm hmm, donderdag van 22:00 - 00:00 een powervrouw showtje doen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaa, met Cyndi, Nina Simone en Boy George.
Daayyuuuuum! Doen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis, Kate, PJ, Tori, Lily, Florence, Lady
Tina?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis, Kate, PJ, Tori, Lily, Florence, Lady
DIT!quote:
Hulde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
Kreeg net DM van ragboer dat ik mijn 10.000e post in deze reeks heb gemaakt
of naar mijn show van afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor de Soul had je gisteren naar mijn Mamas Gun uurtje moeten luisteren.
Ja, heerlijke vrouw.quote:
quote:
Je gaat toch wel I will survive draaien he?quote:
Schande, iedereen zou haar moeten kennenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst iemand die haar niet kende.
My eternal creysss![]()
Ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schande, iedereen zou haar moeten kennen
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat toch wel I will survive draaien he?
dat is echt een mooi nummerquote:
Wut?quote:
En er trots op.quote:
Ik moet Dancer in the Dark nog kieken, maar ben bang voor eeuwenlange depressies en zulks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh, ik was Björk vergeten te noemen nog.
Jahoor is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Luke, kun je een halfuurtje extra? Ik moet even wat gaan doen, en ben niet op tijd terug..
Tja, Lars von Trier he. Na elke film van hem heb ik een infuusje Prozac nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet Dancer in the Dark nog kieken, maar ben bang voor eeuwenlange depressies en zulks.
crosslink kabel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
ICT nerdjes van me, hoe kan ik zorgen dat mijn laptop verbinding maakt met een PC, zonder dat ik via een router ga?
Is een USB stick gebruiken niet een optie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
ICT nerdjes van me, hoe kan ik zorgen dat mijn laptop verbinding maakt met een PC, zonder dat ik via een router ga?
Cross cable is een speciale soort netwerk kabel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat degene die je ook voor een beeldscherm gebruikt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat degene die je ook voor een beeldscherm gebruikt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, laat ook maar, crisis afgewend![]()
Sta ik buiten bellen ze op dat het niet meer hoeft... Bel dan niet!
Top!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
dan is vanaf 16 de stream voor jou
Dat; maar dan met de goeie verbindingen (kun je ook zelf knippen trouwens...)quote:
Dat vind ik echt rotwerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat; maar dan met de goeie verbindingen (kun je ook zelf knippen trouwens...)
[ afbeelding ]
Kun je rechtstreeks in pc en laptop pluggen
Oooo ik vond het altijd leuk om zelf kabeltje te knippenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vind ik echt rotwerk
Ik heb er een gehad (kant en klaar gekocht) maar ik heb geen idee meer waar die is.
Ik ben bang dat die niet terug is gekomen na uitlenen
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef STING het volgende:
Vroegah, gebruikten we nog coax kabeltjes om onze PC's aan te sluiten, met "terminators" aan elk eind. Om vervolgens Duke Nukem 3D tegen elkaar te spelen![]()
Saturn of MediaMarkt bezoeken, zijn goed genoeg..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo ik vond het altijd leuk om zelf kabeltje te knippen
Maar doen wij tegenwoordig niet meer wegens te tijdrovend
Gewoon kabelboeren laten regelen
Ik vond dat echt altijd kutwerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo ik vond het altijd leuk om zelf kabeltje te knippen
Maar doen wij tegenwoordig niet meer wegens te tijdrovend
Gewoon kabelboeren laten regelen
Een PC, die nog redelijk goed is, maakt absoluut geen verbindingen meer met schermen... Dus ik wilde even een verbinding hebben met de laptop, kijken of dat wel kan. Daarna meteen even kijken of er nog belangrijke docs opstaan en die dan overzetten. (origineel vista PC, nu draait er vista en windows 7 op, naast het scherm werkt deze nog prima...)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef STING het volgende:
Met andere woorden, naat, je moet een speciale netwerk kabel kopen (cross link).
Wat wil je precies gaan doen?
die zijn het ergstequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
A boe ik heb echt mijn verzoekje gemist![]()
Stomme klanten... Die bellen.. Tijdens werktijd...
Op mijn laatste werkdag voor mijn vakantie dan nog !!!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je die crosscable wel gewoon in dezelfde ingang dumpen als de normale ethernetkabel?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je die crosscable wel gewoon in dezelfde ingang dumpen als de normale ethernetkabel?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
earth songquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uh, welk nummer van MJ is dit? Anders moet ik even wat wisselen
écht preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]en nog op zelfde tijdstip gepost
Nerd-love. We haz it
Uhoh, welke heb jij dan klaarstaan voor vanavond?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:58 schreef Symphonic het volgende:
Mooi nummer
En blij dat het niet het nummer is dat ik er vanavond in heb
Ben 1 minuut eerder klaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ik heb straks een ander, thanks
Ik ben dan van de partij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Hmm hmm, donderdag van 22:00 - 00:00 een powervrouw showtje doen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]en nog op zelfde tijdstip gepost
Nerd-love. We haz it
Goede showquote:
Die is zo mooooooi.quote:
DOEIquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
k ga me in de file storten.
Tot vanavond
Have funquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Tot vanavond
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Tot vanavond
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
Ja ik ga nu vertrekken naar huis. Tot over een uur
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
Ja ik ga nu vertrekken naar huis. Tot over een uur
quote:
niet grappigquote:
Hondenkoekje in bad.. Hond die het koekje wil maar door heeft dat t in bad ligt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet grappig
of ik snap hem niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |