quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, net op het moment dat ik op het rooster gezet wil worden is Samzz van jullie discussiegeweld gevlucht
Billie Jean is 2 maanden nadat I can't go for that geschreven en de intro is maat-technisch vrijwel identiek. Speel ze maar eens tegelijk afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is ook een exacte kopie qua muziek.
Maar ik vind het eigenlijk niet op Billie Jean lijken, ik hoor wel iets maar om nou meteen te zeggen dat is overgenomen. Ik weet niet.
Er zijn toch nog andere rooster beheerders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, net op het moment dat ik op het rooster gezet wil worden is Samzz van jullie discussiegeweld gevlucht
Maar die zijn ook niet aanwezig..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn toch nog andere rooster beheerders?
Ze gewoon allemaal PM'en toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die zijn ook niet aanwezig..
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.quote:
Dan PM'en en gewoon gaan draaien, BAM!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.
Ah ja.. Dan dus hier nu aangeven dat je om 16:00 gaat draaien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft weinig nut als ze helemaal niet aanwezig zijn en ik zometeen om 16:00 wil draaien.. Niet handig als ze het pas over een uur of 2 lezen.
Samzz heeft al een PM, ik duik er dan idd gewoon in na Lukequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dan PM'en en gewoon gaan draaien, BAM!
Jaaaaa, met Cyndi, Nina Simone en Boy George.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Hmm hmm, donderdag van 22:00 - 00:00 een powervrouw showtje doen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaa, met Cyndi, Nina Simone en Boy George.
Daayyuuuuum! Doen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis, Kate, PJ, Tori, Lily, Florence, Lady
Tina?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis, Kate, PJ, Tori, Lily, Florence, Lady
DIT!quote:
Hulde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
Kreeg net DM van ragboer dat ik mijn 10.000e post in deze reeks heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |