of naar mijn show van afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor de Soul had je gisteren naar mijn Mamas Gun uurtje moeten luisteren.
Ja, heerlijke vrouw.quote:
quote:
Je gaat toch wel I will survive draaien he?quote:
Schande, iedereen zou haar moeten kennenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst iemand die haar niet kende.
My eternal creysss![]()
Ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schande, iedereen zou haar moeten kennen
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat toch wel I will survive draaien he?
dat is echt een mooi nummerquote:
Wut?quote:
En er trots op.quote:
Ik moet Dancer in the Dark nog kieken, maar ben bang voor eeuwenlange depressies en zulks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef ValHallen het volgende:
Oh, ik was Björk vergeten te noemen nog.
Jahoor is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Luke, kun je een halfuurtje extra? Ik moet even wat gaan doen, en ben niet op tijd terug..
Tja, Lars von Trier he. Na elke film van hem heb ik een infuusje Prozac nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet Dancer in the Dark nog kieken, maar ben bang voor eeuwenlange depressies en zulks.
crosslink kabel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
ICT nerdjes van me, hoe kan ik zorgen dat mijn laptop verbinding maakt met een PC, zonder dat ik via een router ga?
Is een USB stick gebruiken niet een optie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
ICT nerdjes van me, hoe kan ik zorgen dat mijn laptop verbinding maakt met een PC, zonder dat ik via een router ga?
Cross cable is een speciale soort netwerk kabel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat degene die je ook voor een beeldscherm gebruikt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat degene die je ook voor een beeldscherm gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |