quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die geen half pakje per dag roken
Mensen met verkrachte longen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die geen half pakje per dag roken
trollface.jpgquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen met verkrachte longen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Voor de anitrokers
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Wie roken er nog meer hier?
Spouwerranger krijgt billenkoek voor het roken
Ja schuldigquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Wie roken er nog meer hier?
Spouwerranger krijgt billenkoek voor het roken
Thanks!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Back,
En MONO FELI MET JE NIEUWE HUISJE.
Je moet het niet lekker vindenquote:
Ik vind het ook lekker, waarschijnlijk ga ik ook wel dood, maar toch zou ik willen een keer willen stoppen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ik vind het lekker en dood ga ik toch wel.
Sorry.. oke oke,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet het niet lekker vindenje moet huilen enzo in hoekje wegkruipen en
doen
Van hetzelfde, maar nu nog nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker, waarschijnlijk ga ik ook wel dood, maar toch zou ik willen een keer willen stoppen.
omgquote:
Ook dit geldt voor mij, als ik nu moet stoppen dan hou ik het nog geen halve dag volquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van hetzelfde, maar nu nog niet
Dat dacht ik ook toen ik het nummer voor de eerste keer hoorde.quote:
Nee, helemaal niet. Eigenlijk alleen in de avond. Ik rook nu ongeveer 2 pakjes in de week ofzo. Dus het valt wel meequote:
Ja jij?quote:
Ja, makkelijk gezegd als je niet rookt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Jac0bus het volgende:
Bazen stoppen met roken. Eckte bazen beginnen er nooit aan.
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik stoot net mijn bier omAlles onder. Gelukkig heb ik een nokia
Oh valt best mee ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Eigenlijk alleen in de avond. Ik rook nu ongeveer 2 pakjes in de week ofzo. Dus het valt wel mee
Hihi was al bang. Ik zei eigenlijk ja jij? En toen een heel verhaal over die aflevering. Toen dacht ik... wacht, misschien heeft ze hem nog niet gezien en haalde ik de rest maar weg. Ik vertel straks wel wat ik er van vond.quote:
KLOTEKUTTELEFOONquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.
Inderdaad. Ik heb een e71 en die heeft echt zo wat alles overleeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.
Hahaha gelukkig maar, haat het als mensen dingen verklappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hihi was al bang. Ik zei eigenlijk ja jij? En toen een heel verhaal over die aflevering. Toen dacht ik... wacht, misschien heeft ze hem nog niet gezien en haalde ik de rest maar weg. Ik vertel straks wel wat ik er van vond.
Ik zeg niks, alleen dat ik hem persoonlijk vond tegenvallen, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig maar, haat het als mensen dingen verklappen.
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zeg niks, alleen dat ik hem persoonlijk vond tegenvallen, maar dat verschilt per persoon.
Alle david guetta nummersquote:
Ga je hem vanavond nog kijken?quote:
quote:
Eigenlijk dit dus.quote:
Ben ik de enige die dit niet zo'n goed nummer vind?quote:
Weenie ik heb niet geluisterdquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet zo'n goed nummer vind?
Nee, ik vind dit ook niet zo tof.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik vind die David Guetta sowieso niet zo meer. Dit was meer de shit van hem:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Begin vd eerste geluisterd en vind het maar niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die dit kunnen waarderenBazenmuziek
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ook niet echt mijn ding, 2e is wel leuker + leuke clipquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja idd, goed nummer dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vind die David Guetta sowieso niet zo meer. Dit was meer de shit van hem:
Wat een droevige muziekquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!
Dit luister ik nu![]()
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De lullo's niet kennen. Ga je schamen.
De tweede is beterquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Begin vd eerste geluisterd en vind het maar niks
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!
Dit luister ik nu![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn ding, 2e is wel leuker + leuke clip
Welnee joh, gewoon doorluisteren, net als dit:quote:
Dat kan ik dan weer niet hebben op de een of andere manier. Als je het dan over hip-hop wilt hebben doe dan dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
Meest afgespeelde nummer op mijn iTunes.
Omgggquote:
Als je van progressieve rock houdt moet je even "Arena" proberen, lastig te vinden, maar hier een YT filmpje:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah.. ik breek weer eens mijn classic rock mapje aan. Heerlijke muziek
Even luisteren dan maar. Ik zal het zo wel laten wetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je van progressieve rock houdt moet je even "Arena" proberen, lastig te vinden, maar hier een YT filmpje:
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even luisteren dan maar. Ik zal het zo wel laten weten
Ohquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.
Die eerste was een interlude, helaas.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OhIk zit nu met apart programmaatje te luisteren dat elke geluid blockt behalve dan wat van het programmaatje zelf komt, dus ik was al bezig met downloaden
Ik vind Kid Cudi gewoon niks, dat ene nummer over dag en nacht? Ik werd er echt helemaal gek van.quote:
Ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De echte student kijkt op naar deze helden.
interludequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.
Die eerste was een interlude, helaas.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar welk nummer bedoel je dan?
Andere nummers luisteren danquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind Kid Cudi gewoon niks, dat ene nummer over dag en nacht? Ik werd er echt helemaal gek van.
Ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het idee dat sowieso niemand naar elkaar muziek luistert wat gepost wordt hier
Hahahaha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het idee dat sowieso niemand naar elkaar muziek luistert wat gepost wordt hier
Ja, echt hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WhitemenproblemsWat een bazenmeme is dat
Ik spreek je over 3 maanden wel weer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het nu niet goed en dat zal ook niet veranderen.
kusje
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt hè?Het erge is, ik herken dit probleem ook nog eens.
[..]
Ik spreek je over 3 maanden wel weer.
Ik heb andere nummers van Kid Cudi geluisterd, vond ik ook niks aan. Sorry, maar ik vind hem gewoon niks.quote:
Schandaligquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb andere nummers van Kid Cudi geluisterd, vond ik ook niks aan. Sorry, maar ik vind hem gewoon niks.
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.quote:
Inderdaad. Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt hè?Het erge is, ik herken dit probleem ook nog eens.
Niet mijn mening delen is nog altijd schandaliger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niet mijn mening delen is nog altijd schandaliger.
Heb ik zo vaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef coban het volgende:
Kid cudi is wel baas.
Waar is alle liefde in dit topic naartoe?
Welk programma dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
LH, nog steeds aan het converterenKutprogramma
De tering, wat is dat dan voor schijtprogramma?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
LH, nog steeds aan het converterenKutprogramma
trustennnnnnn xquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga douchen en dan slapen.![]()
O ja, liefde voor coban, omdat ze er naar vroeg.
Zou niet weten waarom ik boos zou moeten wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben jij echt nooit boos he
quote:
Nouja, programmaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De tering, wat is dat dan voor schijtprogramma?
Youtube convertersquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Nouja, programmaEen of andere kutsite. Duurt echt te lang, maar ik heb em inmiddels binnen. Ik ga em nu luisteren.
Site in kwestie: http://www.video2mp3.net
Jatoch? Gewoon chill, relaxt, vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik boos zou moeten worden
Welke vakantie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jatoch? Gewoon chill, relaxt, vakantie
Ik weet. Het was meer een tijdelijke oplossing, omdat ik nu VDJ gebruik om te luisteren en die blockt alles qua geluid en ik te lam ben om het af te sluitenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Youtube convertersKutkwaliteit
Ik stuur je wel een linkje door via DM.
Die voorbij isquote:
zie dmquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Dalando het volgende:
Spauwer moet je nou dat linkje hebben?
Waar dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef coban het volgende:
[..]
Die voorbij is.
Wees gerust, het is bijna zomervakantie
Oja klopt, nog maar een jaartje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef coban het volgende:
[..]
Die voorbij is.
Wees gerust, het is bijna zomervakantie
Wou je toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Slaaplekker rez!
Speciaal liefde voor mij?
Ja slaat echt nergens op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
JS kijkende
dang die drama op 't begin.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wou je toch?![]()
![]()
(vriendschappelijk)
En nu ben ik dan echt weg.
jmrquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik DM's niet mag posten, maar Nectar verdiend een biertje![ afbeelding ]
stuur door die shitquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat ik DM's niet mag posten, maar Nectar verdiend een biertje![ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik stoppen ?quote:
NIET DIEVANMIJ WAS BLAUWquote:
haha wel liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
moet ik stoppen ?Doe ik iets fout?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu wel een beetje lief doen tegen iedereen he? Ook tegen Trollscience.
Maar moet ik stoppen?quote:
DUS IS HIJ WEL ORIGINEEEEElquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef Dalando het volgende:
if anyone can see what i just did there
In de spiegel, en je spat uit elkaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef aight1 het volgende:
LudoSanders LudoSanders LudoSanders LudoSanders
LH... Ik heb het geluisterd. Klonk niet verkeerd. Toch maar even een torrentje gestartquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, zijn we ook weer van die ongein af, heef toch niemand iets aan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LH... Ik heb het geluisterd. Klonk niet verkeerd. Toch maar even een torrentje gestart
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
dat ritme van black and yellow kan op ludosanders lol
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
dat ritme van black and yellow kan op ludosanders lol
who it isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
Heey uhu you know what it is LudoSanders LudoSanders LudoSanders LudoSanders
Jij mag mij Robin wel zijnquote:
Mmmm. Nee. Jij mag mijn robin wel zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij mag mij Robin wel zijn. Gaan we samen in pyjama Gotham City beschermen.
DUS KWADE BOEVEN KIJK UIT, SPOUWER EN COBAN KOMEN ERAAN![]()
Nee, want ik heb de donkere rokersstem zoals batman die heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Mmmm. Nee. Jij mag mijn robin wel zijnik wil de stoerste zijn jeweet
Ja maar ik heb een bazenstem zoals die travestiet kelly heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de donkere rokersstem zoals batman die heeft.
Batman rookt ook zware shagquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een bazenstem zoals die travestiet kelly heeft.
Oke nee dus.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Oke nee dus.
Oke, coban? Allebei in pyjama door de binnenstad (waar je ook mag wonenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij mag mij Robin wel zijn. Gaan we samen in pyjama Gotham City beschermen.
DUS KWADE BOEVEN KIJK UIT, SPOUWER EN COBAN KOMEN ERAAN![]()
Jij ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Batman rookt ook zware shag
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, coban? Allebei in pyjama door de binnenstad (waar je ook mag wonen)
Geef mij je MSN mijn webcam staat al aanquote:
Die zag ik regelmatig lopen in H'sum. Wat een enge gast wijf zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Oke nee dus.
Nice! Die wil ik ook zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
Fuck yeah, donderdagavond naar Cowboys & Aliens in VIP stoelen (te ruim, op een balkon)
Haha ja duh. Sowieso travestieten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die zag ik regelmatig lopen in H'sum. Wat een enge gast wijf zeg
Nee dank je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geef mij je MSN mijn webcam staat al aan
Wiet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heeft andere redenen. wiet en zulks
Hij heeft het me zelf gezegdquote:
Dit. En dan nog het liefst Zware jongens deluxe boooooohquote:
Zeg het me, ben je een junkie?quote:
zware van nellequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. En dan nog het liefst Zware jongens deluxe boooooohSommige mensen weten niet wat ze missen
iedereen gaat dood, dus..quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Dalando het volgende:
Want normale bazen die roken die halen het einde nooit want ze gaan allemaal dood aan nare ziektes.
ik wil 't toch echt zo lang mogelijk uitstellenquote:
Quotes. Smileys.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit nou weer?
[tecsd]ja nu wel[/tecsd]quote:
Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of factquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg het me, ben je een junkie?
Oke, ik troll. Meer dan de helft van mijn vrienden doen aan dit.
Oeh, en die wil ik dan ook weer zien, alle "Ape" films waren tot nu toe wel gaaf! Ik doe wel een korte review in ABO zonder spoilers trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice! Die wil ik ook zienIk ga woensdag naar Planet of the Apes
Ik mag helaas niet blowenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of fact, ik ben nu aan het draaien
Het leven moet je niet zien als het aantal jaren dat je leeft, maar aan mate waarin je geniet met de tijd die je nog hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik wil 't toch echt zo lang mogelijk uitstellen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, en die wil ik dan ook weer zien, alle "Ape" films waren tot nu toe wel gaaf! Ik doe wel een korte review in ABO zonder spoilers trouwens
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of fact, ik ben nu aan het draaien
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met grote tekst
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met grote tekst
Ja was ik mee bezig en toen drukte ik verkeerd en toen was alles wegquote:
Ach, toen ik 16 was, was ik daar totaal niet mee bezig, komt van zelf welquote:
Ik wou net roepen dat smeg dit niet leuk zou vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
Nee maar ik mag niet blowen omdat ik er rare dingen van ga denkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, toen ik 16 was, was ik daar totaal niet mee bezig, komt van zelf wel
Eerst zelf lopen baggeren met die tekst, en dan zelf met zo'n opmerking komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef aight1 het volgende:
Ja nu is het wel genoeg met die grote shit.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was ik mee bezig en toen drukte ik verkeerd en toen was alles weg
Ja nu is de maat volquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eerst zelf lopen baggeren met die tekst, en dan zelf met zo'n opmerking komen.
Het heet LaTeX. Wordt gebruikt om wiskundige formule's netjes mee te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Nectar het volgende:
maar wacht wie heeft dit uitgevonden?
is het nieuw?
Haha oh datquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee maar ik mag niet blowen omdat ik er rare dingen van ga denken
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
En straks zeker huilen als dit topic weer dicht is?
Oke, schatjen. Ik zal weer lief doen. Iedereen KAPPENquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef Jac0bus het volgende:
Zullen we nu ophouden met die grote lettertjes?
Pfoe jaloeziequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Popcorn in de magnetron aww yeah
Gimme toe!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dikzakquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Blijf jij er dan ook een paar maanden in hangen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha oh dat. Af en toe ben ik zo paranoïd als het maar zijn kan, niet echt goed voor je sociale leven, maar ach, schijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |