quote:
Eigenlijk dit dus.quote:
Ben ik de enige die dit niet zo'n goed nummer vind?quote:
Weenie ik heb niet geluisterdquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet zo'n goed nummer vind?
Nee, ik vind dit ook niet zo tof.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik vind die David Guetta sowieso niet zo meer. Dit was meer de shit van hem:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Begin vd eerste geluisterd en vind het maar niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen die dit kunnen waarderenBazenmuziek
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ook niet echt mijn ding, 2e is wel leuker + leuke clipquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja idd, goed nummer dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik vind die David Guetta sowieso niet zo meer. Dit was meer de shit van hem:
Wat een droevige muziekquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!
Dit luister ik nu![]()
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De lullo's niet kennen. Ga je schamen.
De tweede is beterquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Begin vd eerste geluisterd en vind het maar niks
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan het zeker waarderen! Maar ik ben van alle markten thuis, Arctic Monkeys blijft wel erg lang gaaf!
Dit luister ik nu![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn ding, 2e is wel leuker + leuke clip
Welnee joh, gewoon doorluisteren, net als dit:quote:
Dat kan ik dan weer niet hebben op de een of andere manier. Als je het dan over hip-hop wilt hebben doe dan dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
Meest afgespeelde nummer op mijn iTunes.
Omgggquote:
Als je van progressieve rock houdt moet je even "Arena" proberen, lastig te vinden, maar hier een YT filmpje:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah.. ik breek weer eens mijn classic rock mapje aan. Heerlijke muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |