omgquote:
Ook dit geldt voor mij, als ik nu moet stoppen dan hou ik het nog geen halve dag volquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van hetzelfde, maar nu nog niet
Dat dacht ik ook toen ik het nummer voor de eerste keer hoorde.quote:
Nee, helemaal niet. Eigenlijk alleen in de avond. Ik rook nu ongeveer 2 pakjes in de week ofzo. Dus het valt wel meequote:
Ja jij?quote:
Ja, makkelijk gezegd als je niet rookt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Jac0bus het volgende:
Bazen stoppen met roken. Eckte bazen beginnen er nooit aan.
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik stoot net mijn bier omAlles onder. Gelukkig heb ik een nokia
Oh valt best mee ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Eigenlijk alleen in de avond. Ik rook nu ongeveer 2 pakjes in de week ofzo. Dus het valt wel mee
Hihi was al bang. Ik zei eigenlijk ja jij? En toen een heel verhaal over die aflevering. Toen dacht ik... wacht, misschien heeft ze hem nog niet gezien en haalde ik de rest maar weg. Ik vertel straks wel wat ik er van vond.quote:
KLOTEKUTTELEFOONquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.
Inderdaad. Ik heb een e71 en die heeft echt zo wat alles overleeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die Nokia's kunnen inderdaad zo'n beetje alles overleven. Ik heb eens een glas Fanta over mijn Nokia n97 laten heen donderen, even schoonmaken en hij deed het weer. Dat is het voordeel van Nokia.
Hahaha gelukkig maar, haat het als mensen dingen verklappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hihi was al bang. Ik zei eigenlijk ja jij? En toen een heel verhaal over die aflevering. Toen dacht ik... wacht, misschien heeft ze hem nog niet gezien en haalde ik de rest maar weg. Ik vertel straks wel wat ik er van vond.
Ik zeg niks, alleen dat ik hem persoonlijk vond tegenvallen, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig maar, haat het als mensen dingen verklappen.
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zeg niks, alleen dat ik hem persoonlijk vond tegenvallen, maar dat verschilt per persoon.
Alle david guetta nummersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |