Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of factquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg het me, ben je een junkie?
Oke, ik troll. Meer dan de helft van mijn vrienden doen aan dit.
Oeh, en die wil ik dan ook weer zien, alle "Ape" films waren tot nu toe wel gaaf! Ik doe wel een korte review in ABO zonder spoilers trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice! Die wil ik ook zienIk ga woensdag naar Planet of the Apes
Ik mag helaas niet blowenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of fact, ik ben nu aan het draaien
Het leven moet je niet zien als het aantal jaren dat je leeft, maar aan mate waarin je geniet met de tijd die je nog hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik wil 't toch echt zo lang mogelijk uitstellen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, en die wil ik dan ook weer zien, alle "Ape" films waren tot nu toe wel gaaf! Ik doe wel een korte review in ABO zonder spoilers trouwens
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou wel van een jointje op z'n tijd ja. As a matter of fact, ik ben nu aan het draaien
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met grote tekst
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat ook kunnen met grote tekst
Ja was ik mee bezig en toen drukte ik verkeerd en toen was alles wegquote:
Ach, toen ik 16 was, was ik daar totaal niet mee bezig, komt van zelf welquote:
Ik wou net roepen dat smeg dit niet leuk zou vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |