Even luisteren dan maar. Ik zal het zo wel laten wetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je van progressieve rock houdt moet je even "Arena" proberen, lastig te vinden, maar hier een YT filmpje:
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even luisteren dan maar. Ik zal het zo wel laten weten
Ohquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.
Die eerste was een interlude, helaas.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OhIk zit nu met apart programmaatje te luisteren dat elke geluid blockt behalve dan wat van het programmaatje zelf komt, dus ik was al bezig met downloaden
Ik vind Kid Cudi gewoon niks, dat ene nummer over dag en nacht? Ik werd er echt helemaal gek van.quote:
Ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De echte student kijkt op naar deze helden.
interludequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probeer de andere video even, die is wat representatiever voor hun muziek.
Die eerste was een interlude, helaas.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet zo'n goed nummer vind?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar welk nummer bedoel je dan?
Andere nummers luisteren danquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind Kid Cudi gewoon niks, dat ene nummer over dag en nacht? Ik werd er echt helemaal gek van.
Ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het idee dat sowieso niemand naar elkaar muziek luistert wat gepost wordt hier
Hahahaha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het idee dat sowieso niemand naar elkaar muziek luistert wat gepost wordt hier
Ja, echt hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WhitemenproblemsWat een bazenmeme is dat
Ik spreek je over 3 maanden wel weer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het nu niet goed en dat zal ook niet veranderen.
kusje
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt hè?Het erge is, ik herken dit probleem ook nog eens.
[..]
Ik spreek je over 3 maanden wel weer.
Ik heb andere nummers van Kid Cudi geluisterd, vond ik ook niks aan. Sorry, maar ik vind hem gewoon niks.quote:
Schandaligquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb andere nummers van Kid Cudi geluisterd, vond ik ook niks aan. Sorry, maar ik vind hem gewoon niks.
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.quote:
Inderdaad. Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt hè?Het erge is, ik herken dit probleem ook nog eens.
Niet mijn mening delen is nog altijd schandaliger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niet mijn mening delen is nog altijd schandaliger.
Heb ik zo vaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andermans meningen niet kunnen accepteren, dat is pas schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |