Wauw, gaat lekker snel met jou dan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:27 schreef Len93 het volgende:
Volgens de m'n rij-instructeur nu de laatste puntjes op de 'i' zetten. Ik kijk teveel uit mijn ooghoeken ipv mijn hoofd te draaien (zoals CBR-gewenst), nu ik erover na denk was dat het enige waar ie vandaag iets op aan had te merken.
Dit was mijn dertiende les, heb mooi ¤200,- gedokt zodat ie mijn praktijk-examen gaat aanvragen. Morgen dat gehoer met DigID uitvogelen
Komt wel bij dat ik ietswat wegervaring heb en in een automaat rijdt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wauw, gaat lekker snel met jou dan!
Dat gedoe met DigID valt wel mee, maar zorg dat je een flink verouderde browser gebruikt, want Opera of Chrome pikte die site niet toen ik het probeerde aan te vragen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
Vrijdag theorie, ik wil niiieeeeetttt![]()
Te weinig geleerd...
Tis nog geen vrijdag toch? Je kan nog minimaal 2 volle dagen lerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
Vrijdag theorie, ik wil niiieeeeetttt![]()
Te weinig geleerd...
Succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Martijn93 het volgende:
Zometeen om 2 uur examen.
Vanmorgen nog 2 uur rijles gehad het ging goed eigenlijk.
Ik denk dat hier meer achter zit dan iemand die geen flauw idee heeft wat het stuur doet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:59 schreef Swomp het volgende:
Deze moet ik even met jullie delen...
Weet mevrouw überhaupt wel wat een stuur doet ?![]()
En dan moeders die achter in de auto gaat zitten filmen en commentaar gaat geven.
Of reden jullie ook zo op je eerste rijles ?![]()
Ik heb vandaag ook weer les gehad, ik was echt veel te slordig en te gehaast
Succes :-).quote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Martijn93 het volgende:
Zometeen om 2 uur examen.
Vanmorgen nog 2 uur rijles gehad het ging goed eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Martijn93 het volgende:
Yea! Ik ben geslaagd voor mijn praktijk! zometeen naar het gemeentehuis.
Whiiiii!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:21 schreef Martijn93 het volgende:
Yea! Ik ben geslaagd voor mijn praktijk! zometeen naar het gemeentehuis.
het hoeft niet foutloos hoor?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef stefkee3 het volgende:
Dinsdag begint nu aardig dichtbij te komen, vandaag nog rijles gehad, ging niet geweldig.
Volgens mijn rijinstructice wel genoeg, zelf twijfel ik nogal.
ik heb laatst nog met mn pa een stukkie gereden. Op een stil weggetje. Maar daar is mn pa eerst heen gereden. Ik wilde wel terug rijden maar lijkt me niet zo verstandig nu nogquote:Op donderdag 22 september 2011 16:52 schreef Mpj het volgende:
Ja I know, maar we gingen rijden naar een parkeerterrein hier omdat ik gewoon wil leren achteruit parkeren, kan ik echt niet, (heel kort stukje rijden, ongeveer vijf minuten) en helaas moesten we langs een stuk waar het normaal rustig is maar niet op dat tijdstip. Dom van ons en niet over nagedacht dus.. maar het is goed afgelopen.
Volgens mij is het gemiddelde inderdaad 30/40. Als ik afrijd heb ik er ongeveer 22/23. Rare is dat ik overgestapt ben (van een agressieve kut rijinstructeur naar een hele goede rij instructrice) en nu gaat alles heel snel en beter, ze legt alles heel goed uit, laat me dingen fout doen zodat ik gewoon weet wat ik fout heb gedaan en heeft geduld. En komt omdat ik nu meer zelfvertrouwen heb, maar hopen dat ik ook daadwerkelijk slaag voor mijn praktijk want achteruit parkeren is een ramp en heel veel inzicht heb ik ook niet (maar ze zeggen dat dat komt als je alleen en langer auto rijdt).quote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef .aeon het volgende:
Wow 18 lessen is super weinig toch? Vriend van me had er 80 nodig
Ik dacht dat 40 ongeveer het gemiddelde was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |