De tweede is echt te slecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Tijdens mijn nachtdiensten toen der tijd.
Duidelijke foto's heb ik niet sorry
Ok, coole foto's wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Insomnium het volgende:
Ogen en mijn hoofd.
HELE oude foto.
Tijdens mijn nachtdiensten toen der tijd.
Duidelijke foto's heb ik niet sorry
Whehequote:
Alsof hij de broer van VH zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ben stiekem heul benieuwd hoe je er blond uitziet, insom
Jups beetje donkerblond.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo geil. Lichte ogen en zwart haar (alhoewel.. Net donker toch? Jij bent blond normaal?)
Jupsquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goedzo, ben je blondie van jezelf? Ja toch?
Die tweede is echt heel erg oudquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De tweede is echt te slecht.
De derde echter.
quote:
Moment.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ben stiekem heul benieuwd hoe je er blond uitziet, insom
Alleen dan zonder coolness en goede smaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof hij de broer van VH zou zijn
Wederom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen dan zonder coolness en goede smaak
en niet necrofiel. of is insomnium dat ook?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En zonder de enge ogen. Echt, ik zou me toch iedere keer de pleuris schrikken als ik naast jou zou wakker wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Arrogant manneke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief ondanks dat je klinkt als een dronken David Hasselhoff in je slaap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En zonder de enge ogen. Echt, ik zou me toch iedere keer de pleuris schrikken als ik naast jou zou wakker wordenVoor de rest ben je lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief ondanks dat je klinkt als een dronken David Hasselhoff in je slaap.
Gewoon al die tijd goede muziek gemist.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb met mijn nieuwe lieve cameraatje even een foto van mijn oog gemaaktAhw, sproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen![]()
ga je toch slapenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef _Fanta het volgende:
hmm snap er niks van, ik kwam vanmiddag pas om uur of 12 mn nest uitgerold en begin alweer een dut te krijgen
Ik ben ook niet aan het luisterenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon al die tijd goede muziek gemist.
Ik heb met mijn nieuwe lieve cameraatje even een foto van mijn oog gemaaktTrés artistique.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik heb met mijn nieuwe lieve cameraatje even een foto van mijn oog gemaaktDat zijn ook mooie ogen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Insomnium het volgende:
Omdat er om verzocht werd.
Het was wel een ultieme suprise foto voor mij.
Dus vergeef mijn hoofd.
blond&dronken
Journaal stond aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon al die tijd goede muziek gemist.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan het luisteren![]()
Ik heb met mijn nieuwe lieve cameraatje even een foto van mijn oog gemaaktMooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk om nieuw speelgoed uit te proberen![]()
ik zou voor blond gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Insomnium het volgende:
Dus vergeef mijn hoofd.
blond&dronken
Zoals ik al zei:quote:
Hahahquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Insomnium het volgende:
Dus vergeef mijn hoofd.
blond&dronken
En je ziet er daar nog maar een paarquote:
Enorm he, camera zo dicht mogelijk bij oog houden en klikquote:
Gewoon blauwigquote:
Staat je nochtans goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Insomnium het volgende:
Dus vergeef mijn hoofd.
blond&dronken
Uit een sprookjesboek gekropen?quote:
Errr.. Ik niet snapquote:
Ik zweer je dat hij dat zei, hij lachte er niet eens bij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat moet ik even aan mijn moeder vragen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zweer je dat hij dat zei, hij lachte er niet eens bij.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind bruin haar blauwe ogen leuker dan blond blauw, maar blauwe ogen is altijd goed
Zeker als het halflang haar is, man wat heb ik daar een zwak voor
Zwart bij blonde meisjes en blond bij brunettes of zwartharigen ziet er altijd zo raar uit, meestal door de oog of haarkleur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Errr.. Ik niet snap
Maar heb ook al alle kleuren gehad; en ik krijg altijd de meeste complimenten met mijn natuurlijke haarkleur.
Eigenlijk wil ik het weer giga kort laten knippen; maar doe het toch maar even niet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Chic/niet veel voorkomend woordje op dit forum
Ik val duidelijk op zwart haar; blauwe ogen... Mijn huidige vriend en mijn beide ex-en hadden deze combiquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind bruin haar blauwe ogen leuker dan blond blauw, maar blauwe ogen is altijd goed
Zeker als het halflang haar is, man wat heb ik daar een zwak voor
Ik let bij anderen nooit op de oogkleurquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga toch voor bruin haar en blauw ogen
Pikachuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Insomnium het volgende:
Oke deze parel kwam ik net tegen en dat is de laatste die ik post
Maar deze moet ik echt even delen
Oude foto en was beetje stoned.
Haha hoe oud was je daar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Insomnium het volgende:
Oke deze parel kwam ik net tegen en dat is de laatste die ik post
Maar deze moet ik echt even delen
Oude foto en was beetje stoned.
Bij mij is het nu blond, maar ziet er niet heel nep uit geloof ik..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zwart bij blonde meisjes en blond bij brunettes of zwartharigen ziet er altijd zo raar uit, meestal door de oog of haarkleur.
Ik denk hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik het best vaakBelgische roots denk ik...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat moet ik even aan mijn moeder vragen.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha hoe oud was je daar?
[..]
Bij mij is het nu blond, maar ziet er niet heel nep uit geloof ik..
(ben brunette)
Ik ook niet, maar blauwe ogen en zwart haar valt meestal wel op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik let bij anderen nooit op de oogkleur
Genesisquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
En we zijn live!!!
Verzoekjes qua bands?
Genesis!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
En we zijn live!!!
Verzoekjes qua bands?
Beatles en Iron Maiden wil ik wel eens een onbekend nummer van horen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
En we zijn live!!!
Verzoekjes qua bands?
Queens of the stone age, als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
En we zijn live!!!
Verzoekjes qua bands?
Ik had ook us een meisje die elke maand weer een andere kleur hadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
Ik val op blond over het algemeen.
Maar de laatste 3 meisjes die ik leuk vond hadden geen blond haar.
Kortom ik weet niet waar ik op val.
I know.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk het
Taalgebruik van nlers em belgen verschilt nogal eens. Dat binnen nl ook trouwens.
Hey, thats me!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik had ook us een meisje die elke maand weer een andere kleur had
Best een tijdjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Kan wel eens een jaar of acht negen geleden zijn
Da's wel vaak..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta jij smeerlap.quote:
Moet gewoon het totaalplaatje zijn toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee waarop ik val.![]()
Uitstraling denk ik maar dat valt moeilijk te beschrijven.
Haha, I knowquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat we het op 2 seconden na tegelijk aanvroegen!
quote:
Ik weet dat van mezelf ook niet echt, mijn exen waren alle totaal verschillend kwa uiterlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee waarop ik val.![]()
Uitstraling denk ik maar dat valt moeilijk te beschrijven.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet gewoon het totaalplaatje zijn toch?
Haai, even voorstellen. DJ Wicked a.k.a. Rickquote:
Our love can never bequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik val enkel op dikke tetten. De rest kan me gestolen worden.
Die moet in mn sigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Kijk das tenminste duidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Pearl Jamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
En we zijn live!!!
Verzoekjes qua bands?
Ahw, ik voel me afgewezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar ik heb eigenlijk geen enkele voorkeur qua vrouwen.
Ben ik nu raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |