quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Melting het volgende:
Is het mogelijk dat er wat nieuwe toetsenborden aangeschaft worden? Bij diverse forumleden blijft de capslock regelmatig hangen.
Die heb ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl wobblet alle vaat-buikjes hier
Iedereen heeft een buik, maar niet iedereen heeft een buikjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buikje, al kan je bij sommigen dat -je beter weglaten
Nee dat nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buikje, al kan je bij sommigen dat -je beter weglaten
[..]
Ik ook niet
[..]
Wel eens geprobeerd dan? En timen wanneer alles ophield met blubberen?
Ik ga toch liever voor wasbordjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Iedereen heeft een buik, maar niet iedereen heeft een buikje
Kan ik me voorstellen, maar voor 1 dagje lijkt het me grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar het was wel extreem naar.
Jij bent niet dikquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo hypocriet dat ik zelf dik ben, maar dat ik geen bubba als vriend zou willen hebbenDan heb je buik + buik en dat lijkt me op bepaalde momenten niet handig en dan kan ik nooit aan een platte buik zitten.
Ben ik nu raar?
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind mezelf altijd zo hypocriet dat ik zelf dik ben, maar dat ik geen bubba als vriend zou willen hebbenDan heb je buik + buik en dat lijkt me op bepaalde momenten niet handig en dan kan ik nooit aan een platte buik zitten.
Ben ik nu raar?
Ieder heeft zn eigen typ toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
Ja. Je bent niet dik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
Nee want ik val meestal op slanke meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben ik nu raar?
quote:
Necrofiliequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je beter opletten waar je loopt!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef Insomnium het volgende:
Ik val op lieve nerdy meisjes.
Maar niet te lief.
Want ik moet niet iemand hebben waar ik overheen loop
Dat werkt echt niet.
Maar nerdy metal meisjes![]()
Waarom moet ik altijd gniffelen om jouw woordgrapjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je beter opletten waar je loopt!
Yikes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik val op rijpe vrouwen met veel levenservaring en een zware Brandaris stem.
Die kan hij wel versieren.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd gniffelen om jouw woordgrapjes
ik hou van alternatieve jongens met passie voor muziek, halflang haar, blauwe ogen (verplichtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ieder heeft zn eigen typ toch?
Ik hou zelf echt niet van vetjes, niet bij mezelf en niet bij anderen.
Wel van krullen en van jongens die leuk lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Dat en de geur windt me op. Dat je net lekker bezig bent en er nog wat gas uit de darmen ontsnaptquote:
Dat kan bij levende meisjes ook hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat en de geur windt me op. Dat je net lekker bezig bent en er nog wat gas uit de darmen ontsnapt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat en de geur windt me op. Dat je net lekker bezig bent en er nog wat gas uit de darmen ontsnapt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hou van alternatieve jongens met passie voor muziek, halflang haar, blauwe ogen (verplicht) humor, iets tegendraads, slim, iets met radio (ja, serieus.), lief en sloeber.
Krulletjes vind ik ook zo lief en leuk, maar ze doen me nu te veel aan mijn ex denken.Ik bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mijn ogen zijn blauw/grijs/groen achtig met een heldere gele rand rond mijn pupil
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
[..]
ik hou van alternatieve jongens met passie voor muziek, halflang haar, blauwe ogen (verplicht) humor, iets tegendraads, slim, iets met radio (ja, serieus.), lief en sloeber.
Krulletjes vind ik ook zo lief en leuk, maar ze doen me nu te veel aan mijn ex denken.Ja hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral wat betreft het haar!
![]()
Watquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik bijna![]()
Want mijn ogen zijn blauw/grijs/groen achtig met een heldere gele rand rond mijn pupil
jij was toch bijna kaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier!Vooral wat betreft het haar!
Je hebt alleen een schop nodig..quote:
Met slingers zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan hij wel versieren.
BADUMTSSS
Klinkt verrukkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Krulletjes vind ik ook zo lief en leuk, maar ze doen me nu te veel aan mijn ex denken.Ohja, muziek ook inderdaad en slim en eigen mening. Beetje zoals ik, maar minder irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja absoluutquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier!Vooral wat betreft het haar!
Precies zoals het er staatquote:
Ah, jij hebt nog nooit een dooie gehad. Die geur is onbeschrijfelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat kan bij levende meisjes ook hoor.
Ok. Pics?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat![]()
De kleur is afhankelijk van het licht: Blauw/groen/grijs en er zit altijd een gouden/gele rand rond mijn pupil.
Da's allemaal een kwestie van perspectief!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
jij was toch bijna kaal
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog nooit een dooie gehad. Die geur is onbeschrijfelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |